B200K na okruh?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#1 B200K na okruh?
Přeji pěknou neděli volvisti,
jdu za vámi pro radu. Je tu někdo, kdo jakýmkoli způsobem "ladil" Volvo motor s karburátorem?
Pořídili jsme vyřazenou 360 B200K ´86, se kterou bychom se v prosinci rádi zúčastnili takové sranda akce na okruhu v Mostě.
Možná to nebyla nejlepší volba, možná skvělá, ale to ukáže čas. Možná se to díky nastalé situaci vůbec nepojede...
Snažím se touto cestou najít někoho, kdo by mi byl schopen dát rychlé rady a tipy, moje Haynesy tápou a internet toho taky není zrovna plný.
Tento týden nás čeká základní servis a pak bychom rádi zkusili nahnat trochu toho výkonu, takže budu rád za jakékoliv nasměrování.
Budu rád i za komenty typu: "jste blázni, neodjedete ani jedno kolo" - vždyť jsme fórum.
jdu za vámi pro radu. Je tu někdo, kdo jakýmkoli způsobem "ladil" Volvo motor s karburátorem?
Pořídili jsme vyřazenou 360 B200K ´86, se kterou bychom se v prosinci rádi zúčastnili takové sranda akce na okruhu v Mostě.
Možná to nebyla nejlepší volba, možná skvělá, ale to ukáže čas. Možná se to díky nastalé situaci vůbec nepojede...
Snažím se touto cestou najít někoho, kdo by mi byl schopen dát rychlé rady a tipy, moje Haynesy tápou a internet toho taky není zrovna plný.
Tento týden nás čeká základní servis a pak bychom rádi zkusili nahnat trochu toho výkonu, takže budu rád za jakékoliv nasměrování.
Budu rád i za komenty typu: "jste blázni, neodjedete ani jedno kolo" - vždyť jsme fórum.
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#2 B200K na okruh?
Ahoj Martine
Seš blázen asi nejlepší oturbit něco jsem ti našel ,ale do prosince to nedáš:
https://ozvolvo.org/discussion/10106/volvo-360-b230-turbo-swap
Jinak vačka,hlava apod.tě bude stát taky majlant ,pro srandu udělej náporový sání filtr nejvíc průchodnej nějakej typu drátěnka a šroubky na karbecu zjistit ,který na co jsou ohledně paliva .
Lepší jiskra takže zapalovací cívku třeba:
https://www.ebay.co.uk/itm/MSD-8202-Blaster-2-Ignition-Coil/202790721222?_trkparms=ispr%3D1&hash=item2f3744d6c6:g:i0AAAOSwvzFdk0hO&amdata=enc%3AAQAFAAACYBaobrjLl8XobRIiIML1V4Imu%252Fn%252BzU5L90Z278x5ickkrmmq8hWevtuKE7%252F%252BLfVXtlLrSRH%252Fw9U4VUSIHHPi%252Bw4yv0RB8sod%252BuYqmbM6AcCbfM2LkLkudebrOo%252BFL4jaMDzPS%252FH%252FJVaCM3chx9HV9ld7GFaIqktbE%252FSBS4OrUsQUYeW5OOUn29hcxRFyg7%252FDnXM0f2ShzXfjUZ9qnZDgsLp1G3QvmF40ToCnwcpcsLjUlqY7e75mZSHkG18MIb9FZQjNYTB8RhjImabZLcG%252B8xKUNtiybX93df9lR6R5zWk%252Bw9yBrAWHDfwpvFc4Nhlzk8NSVLwiVqZwC1vaIn%252FKwtX9gZjHDljWCqkSKpAoIdVRVemLuSgOAhTtolhX7l4Fxv3s%252FQe2t4TtYOnRg7mAr0MbV0e3CbPKepUul5rakZaHhn9r8merUxmGcHJ5gthzDp3LZFUarGoYCCkD49QTbz2GT%252FcbRC6iPrakPnzDmQGCuQnst3N6gVg%252BV9bmhgA4ApmoTt9iP9WOTXM09bZgLtop3Owpk9PKVbrhEBisEHwrcxyP5hcsqJHRJVK9s%252BfSTcIQR37UgGpkJcVTvckCd5EzBxsK7A1p7oOKBq6tF2DTOzabQBL5q509fn8zUhY7tKmL%252FKWHXqGE3D5Hv9E8vIp8gLfglLbyJeM9Gqn%252F6PHpnW%252FvXIqoL0jcXulv0qqRdYKBDmdBDgA9xao103AyLTOO2l%252FSCdgm13n5f%252FDq6PHhN5LRE%252FCMXMEyXuVagENhD34U99CIa%252BdjythI8dbozh42M%252Bu2HOXo8fRmfRXuSrnt%7Ccksum%3A2027907212222947d8f84f4c4ed7b16327be47a4e696%7Campid%3APL_CLK%7Cclp%3A2334524
Je to narychlo další někoho snad něco napadne a až tam pojedeš dej vědět třeba se utrhnu .
EDIT:Až tě to vezme moc něco jsem ti našel tam se můžeš kochat a inspirovat :
https://www.kgtrimning.org/tuning-special/b18b20b30/
Seš blázen asi nejlepší oturbit něco jsem ti našel ,ale do prosince to nedáš:
https://ozvolvo.org/discussion/10106/volvo-360-b230-turbo-swap
Jinak vačka,hlava apod.tě bude stát taky majlant ,pro srandu udělej náporový sání filtr nejvíc průchodnej nějakej typu drátěnka a šroubky na karbecu zjistit ,který na co jsou ohledně paliva .
Lepší jiskra takže zapalovací cívku třeba:
https://www.ebay.co.uk/itm/MSD-8202-Blaster-2-Ignition-Coil/202790721222?_trkparms=ispr%3D1&hash=item2f3744d6c6:g:i0AAAOSwvzFdk0hO&amdata=enc%3AAQAFAAACYBaobrjLl8XobRIiIML1V4Imu%252Fn%252BzU5L90Z278x5ickkrmmq8hWevtuKE7%252F%252BLfVXtlLrSRH%252Fw9U4VUSIHHPi%252Bw4yv0RB8sod%252BuYqmbM6AcCbfM2LkLkudebrOo%252BFL4jaMDzPS%252FH%252FJVaCM3chx9HV9ld7GFaIqktbE%252FSBS4OrUsQUYeW5OOUn29hcxRFyg7%252FDnXM0f2ShzXfjUZ9qnZDgsLp1G3QvmF40ToCnwcpcsLjUlqY7e75mZSHkG18MIb9FZQjNYTB8RhjImabZLcG%252B8xKUNtiybX93df9lR6R5zWk%252Bw9yBrAWHDfwpvFc4Nhlzk8NSVLwiVqZwC1vaIn%252FKwtX9gZjHDljWCqkSKpAoIdVRVemLuSgOAhTtolhX7l4Fxv3s%252FQe2t4TtYOnRg7mAr0MbV0e3CbPKepUul5rakZaHhn9r8merUxmGcHJ5gthzDp3LZFUarGoYCCkD49QTbz2GT%252FcbRC6iPrakPnzDmQGCuQnst3N6gVg%252BV9bmhgA4ApmoTt9iP9WOTXM09bZgLtop3Owpk9PKVbrhEBisEHwrcxyP5hcsqJHRJVK9s%252BfSTcIQR37UgGpkJcVTvckCd5EzBxsK7A1p7oOKBq6tF2DTOzabQBL5q509fn8zUhY7tKmL%252FKWHXqGE3D5Hv9E8vIp8gLfglLbyJeM9Gqn%252F6PHpnW%252FvXIqoL0jcXulv0qqRdYKBDmdBDgA9xao103AyLTOO2l%252FSCdgm13n5f%252FDq6PHhN5LRE%252FCMXMEyXuVagENhD34U99CIa%252BdjythI8dbozh42M%252Bu2HOXo8fRmfRXuSrnt%7Ccksum%3A2027907212222947d8f84f4c4ed7b16327be47a4e696%7Campid%3APL_CLK%7Cclp%3A2334524
Je to narychlo další někoho snad něco napadne a až tam pojedeš dej vědět třeba se utrhnu .
EDIT:Až tě to vezme moc něco jsem ti našel tam se můžeš kochat a inspirovat :
https://www.kgtrimning.org/tuning-special/b18b20b30/
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 626
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#3 B200K na okruh?
Osobně bych se soustředil na jiné věci, tady toho s výkonem stejně moc nevymyslíš. Seřídit karburátor a zapalování, ať šlape jak má a dál bych soustředil pozornost na podvozek a na pořádné obutí.
Přechod z "normálních" pneu na semislicky mi udělalo v Mostě větší zlepšení, než zvýšení výkonu o 40 koní
Přechod z "normálních" pneu na semislicky mi udělalo v Mostě větší zlepšení, než zvýšení výkonu o 40 koní
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#4 B200K na okruh?
Sice kdo brzdí nevyhrává... Ale Porshe říká z nuly na sto za nějaký čas, ale ze sta na nulu za poloviční!
Co poladit krom motoru brzdy, to by nemusel být takový problém a nějaký ten čas ti to tak přidá. S těma gumama je to podle mě jedno z nejlepších řešení.
Ale úplně nevím co tam jde udělat za brzdy, a taky si to možná představují jak Hurvínek válku, ale aspoň bych to zkusil.
Co poladit krom motoru brzdy, to by nemusel být takový problém a nějaký ten čas ti to tak přidá. S těma gumama je to podle mě jedno z nejlepších řešení.
Ale úplně nevím co tam jde udělat za brzdy, a taky si to možná představují jak Hurvínek válku, ale aspoň bych to zkusil.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#5 B200K na okruh?
Pokud je termín prosinec, zaměřil bych se na snížení jízdních odporů, dobré gumy a brzdy.
Nevím jaký je tam karburátor, ale zkusil bych ho zaměnit za nějaký velikostně odpovídající, ale jednodušší. Kdysi jsme takhle ladili kamarádův Dodge rider (4 válec atmosféra 2,5l) a měli jsme dobré výsledky se Škodováckým sedrem, osadili jsme ho podle výsledků ze širokopásmové lambda sondy, trysky i karbec za pakatel a jelo to mnohem lépe.
Otevřené sání a průchozí výfuk taky neuškodí, s výfukem, ale opatrně v Mostě se měří hlučnost, tak ať nezůstaneš v depu.
Pokud to má už bezkontaktní rozdělovač můžeš ho dodělat řídící jednotku ignitech a trochu si pohrát s mapou předstihu, ale tam bych velký nárůst výkonu neočekával.
Nevím jaký je tam karburátor, ale zkusil bych ho zaměnit za nějaký velikostně odpovídající, ale jednodušší. Kdysi jsme takhle ladili kamarádův Dodge rider (4 válec atmosféra 2,5l) a měli jsme dobré výsledky se Škodováckým sedrem, osadili jsme ho podle výsledků ze širokopásmové lambda sondy, trysky i karbec za pakatel a jelo to mnohem lépe.
Otevřené sání a průchozí výfuk taky neuškodí, s výfukem, ale opatrně v Mostě se měří hlučnost, tak ať nezůstaneš v depu.
Pokud to má už bezkontaktní rozdělovač můžeš ho dodělat řídící jednotku ignitech a trochu si pohrát s mapou předstihu, ale tam bych velký nárůst výkonu neočekával.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#6 B200K na okruh?
A vyházel bych všechno nepotřebné z interiéru. Zadní sedačky, spolujezdcovu sedačku, tapecy, koberce, izolace, rezervu, palubku?, obložení kufru, atd. U 855 jsme takhle kdysi ušetřili 120 kg.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#7 B200K na okruh?
Jekekoli ladeni atmosferickeho motoru s karburatorem leze do penez a to znacne. Zakladem je, ze ten motor musi poradne dychat a mit spravne nadavkovanou smes.
Zalezi, jak moc se v tom chces vrtat, tj. jestli sahat do vnitrnosti (zvysit kompresi, brousit kanaly, precasovat ventily) atp. Velky vliv ma na atmosfericke motory vyfuk (svody), ktere vetsinou v seriovem provedeni tvori slusnou restrikci. Pokud minis zustat u karburatoru, pak by dle meho skromneho mineni za uvahu stala instalace paru Dellorto DHLA 40. Nicmene opakuji, je to o penezich a ne malych. Osobne si myslim, ze swap za B230FT by vysel levneji
Apropos, poznamka pod carou - doporucuji si precist publikaci "Motory zavodnich automobilu", autor Julius Mackerle.
Edit: nevsiml jsem si, ze to musi byt na prosinec hotove, pardon V tom pripade jak bylo uvedeno vyse, sniz hmotnost. Jak s oblibou rikaval Colin Chapman - ches-li zrychlit na rovinkach, pridej vykon, chces-li zrychlit vsude, uber hmotnost.
Zalezi, jak moc se v tom chces vrtat, tj. jestli sahat do vnitrnosti (zvysit kompresi, brousit kanaly, precasovat ventily) atp. Velky vliv ma na atmosfericke motory vyfuk (svody), ktere vetsinou v seriovem provedeni tvori slusnou restrikci. Pokud minis zustat u karburatoru, pak by dle meho skromneho mineni za uvahu stala instalace paru Dellorto DHLA 40. Nicmene opakuji, je to o penezich a ne malych. Osobne si myslim, ze swap za B230FT by vysel levneji
Apropos, poznamka pod carou - doporucuji si precist publikaci "Motory zavodnich automobilu", autor Julius Mackerle.
Edit: nevsiml jsem si, ze to musi byt na prosinec hotove, pardon V tom pripade jak bylo uvedeno vyse, sniz hmotnost. Jak s oblibou rikaval Colin Chapman - ches-li zrychlit na rovinkach, pridej vykon, chces-li zrychlit vsude, uber hmotnost.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#8 B200K na okruh?
Tříkilo závodil Luboš se Standem, ty asi vědí moc.
Jinak jak už tu padlo, základ je podvozek, brzdy a gumy, vše ostatní "až potom". Na klasický krabici je na okruhu 85kW motor tak akorát na seriový brzdy. Větší výkon už by je utavil. Aspoň tohle mam tak nějak vytušený z Mýta, ale na hraně sme ještě nebyli, ale myslim, že sakra blízko už jo. Jinak byla komplet repase brzd, brzdovka, hadičky, ale kotouče a desky jsou z vraku co se páral, jen se nechaly srovnat kotouče a přebrousily se desky na desce a vzaly dráťákem.
Jeden youtube kanál (engineering explained) má video s výpočty a vysvětlením, proč je auto s o 10% lepší přilnavostí na okruhu rychlejší než jiný s dvojnásobným výkonem.
Držim palce, já se nestihl přihlásit, a už bylo plno, pokud je to stejná akce teda.
EDIT: přidal jsem odkaz na videjko, protože ten týpek je fakt dobrej a mam jeho videa rád ( a hlavně se na něj python.p ptal )
Jinak jak už tu padlo, základ je podvozek, brzdy a gumy, vše ostatní "až potom". Na klasický krabici je na okruhu 85kW motor tak akorát na seriový brzdy. Větší výkon už by je utavil. Aspoň tohle mam tak nějak vytušený z Mýta, ale na hraně sme ještě nebyli, ale myslim, že sakra blízko už jo. Jinak byla komplet repase brzd, brzdovka, hadičky, ale kotouče a desky jsou z vraku co se páral, jen se nechaly srovnat kotouče a přebrousily se desky na desce a vzaly dráťákem.
Jeden youtube kanál (engineering explained) má video s výpočty a vysvětlením, proč je auto s o 10% lepší přilnavostí na okruhu rychlejší než jiný s dvojnásobným výkonem.
Držim palce, já se nestihl přihlásit, a už bylo plno, pokud je to stejná akce teda.
EDIT: přidal jsem odkaz na videjko, protože ten týpek je fakt dobrej a mam jeho videa rád ( a hlavně se na něj python.p ptal )
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#9 B200K na okruh?
K brzdám.
Pokud vše funguje, tak bych vyměnil brzdovou kapalinu za nějakou lepší, na vyšší teplotu a dal pořádný desky. Ty udělají strašně moc.
Pokud vše funguje, tak bych vyměnil brzdovou kapalinu za nějakou lepší, na vyšší teplotu a dal pořádný desky. Ty udělají strašně moc.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#10 B200K na okruh?
Díky moc, pánové! Odlehčení už proběhlo, možná vyhodíme i tu palubní desku, ale zatím jsme se tak daleko nedostali. Nicméně zadní sedačka je ultralehká, to jsem ještě asi nikdy neviděl a že jsem už něco málo páral.
Jdu prostudovat všechny vaše odkazy, díky moc! Pokud bude zájem, budu držet update.
Na Standu s Lubošem jsem myslel, třeba se tu taky podělí, to by bylo super.
Mimochodem, napadlo mě tam dát karburátor z mého Buicka, ale to by asi prý motor neudýchal.
Jinak akce je Gumbalkan Grand Prix...
Jdu prostudovat všechny vaše odkazy, díky moc! Pokud bude zájem, budu držet update.
Na Standu s Lubošem jsem myslel, třeba se tu taky podělí, to by bylo super.
Mimochodem, napadlo mě tam dát karburátor z mého Buicka, ale to by asi prý motor neudýchal.
Jinak akce je Gumbalkan Grand Prix...
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#11 B200K na okruh?
Určitě jsem pro update. Jinak nevím co máš na budíčku za karbec ale s vhodným natryskovanim by to určitě šlo. Ještě jsem si vzpomněl na svého fiatka 128f kde jsem měl fixirku do sání. Přisávalo si to vodu s lihem. To byla taky hodně jednoduchá fičura.
#12 B200K na okruh?
Nešlo by to překopat na 2 dvojitý karburátory? Spolu s novým vejfukem a otevřeným sáním, by to mělo dát nějakej výkon.
https://www.ebay.co.uk/itm/TWIN-fajs-carb-kit-45dcoe-45-DCOE-CARBURETTOR-FOR-VOLVO-B18-B20-rep-weber-kit/223548757062?hash=item340c8b5446:g:VfYAAOSwIKZdADfT
https://www.ebay.co.uk/itm/TWIN-fajs-carb-kit-45dcoe-45-DCOE-CARBURETTOR-FOR-VOLVO-B18-B20-rep-weber-kit/223548757062?hash=item340c8b5446:g:VfYAAOSwIKZdADfT
- Přílohy
-
- 6162c357-af4a-4dfb-81aa-31d1c9120647_288707a3-09b4-4131-9308-d47088ca6985.jpg (53.35 KiB) Zobrazeno 541 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 B200K na okruh?
Tohle má smysl, pokud máš dobře pořešený větrání kolem motoru, jinak si to cucá horkej vzduch z okolí a klasickej airbox je lepší...
Logan: jo, tak to je přesně ta akce tak si to užijte! Kdybys náhodou zjistil, že se udělalo místo, tak mi, prosím pěkně, dej vědět. Máme auto ready a neni kam s nim jet
Logan: jo, tak to je přesně ta akce tak si to užijte! Kdybys náhodou zjistil, že se udělalo místo, tak mi, prosím pěkně, dej vědět. Máme auto ready a neni kam s nim jet
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 492
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
#14 B200K na okruh?
Vsak jsem psal, ze pokud chces zustat u karbecu, dej tam dvojite Dellorto DHLA 40, pripadne 45. Saci parozi se da koupit na ebay, pripadne primo na kg trimming: https://www.kgtrimning.org/carb-parts/intake-manifolds/Basstl píše: ↑09 lis 2020 21:37 Nešlo by to překopat na 2 dvojitý karburátory? Spolu s novým vejfukem a otevřeným sáním, by to mělo dát nějakej výkon.
https://www.ebay.co.uk/itm/TWIN-fajs-carb-kit-45dcoe-45-DCOE-CARBURETTOR-FOR-VOLVO-B18-B20-rep-weber-kit/223548757062?hash=item340c8b5446:g:VfYAAOSwIKZdADfT
Na otevrene sani pozor, presne jak psal Urvanej - motor s nim saje horky vzduch z motoroveho prostoru, cimz jde vykon dolu a to podstatne.
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2907
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#15 B200K na okruh?
Otevřené sání pouze s náporem jak je psáno, vyvedeno třeba místo předního světla.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3216
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#16 B200K na okruh?
Tepelnej štít (klidně ještě oblepenej další termoizolační páskou) a tlustá hadice na vzduch vražená za mřížku účel splní ne? náklady tak 1.000kč + konusovej filtr
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#17 B200K na okruh?
Ejdou a proč replikovat seriovej luftbox? Ten to má přesně takhle... Jak píšu výše, nejdřív podvozek a brzdy, všechny náplně a pak je možno ladit výkon motoru. Ale každej ať si to udělá dle libosti
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7494
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#18 B200K na okruh?
S tím odlehčováním pozor, ať to nepřeženete na zadní nápravě, jako my před čtyřmi lety v Modřicích.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#19 B200K na okruh?
To že jsme kdysi závodili s tříkilem ještě neznamená, že jsem ho nějak výrazně upravovali :
Karburátor jsme nechali seriovej, bez filtru a sání jsme vyvedli místo předního světla ohebnou hliníkovou hadicí na digestoře. Tuším jsem zvedl hladinu v plovákové komoře, aby byla směs bohatší. Zapalování serie, víc oleje v motoru. Brzdy taky serie. Výfuk notně zjednodušený.
Auto jsem důkladně vylehčili, čímž se komicky zvedl zadek auta. Naštěstí jsou listy zadního pérování vedeny pod nápravou, takže stačilo mezi pero a nápravu vložit pěticentimetrový jekly.
Nejvíc ze všech "úprav" pomohlo použití lehoučkých ATS hliníkových disků se slikama. Jezdili jsme na nich až druhou sezonu, čili rozdíl jsme si jaksepatří užili.
Doporučoval bych tužší (zdvojenej) stabík vepředu - při výjezdech ze zatáček se nám moc odlehčovalo vnitřní hnaný kolo a furt jsme hrabali...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=161808#p161808
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=20&t=19944
Sorry za pozdní odpověď, vlákno jsem jaksi přehlíd...
Apropos, komu přijde na našem starým dvoulitrovým třídveřovým autě něco divnýho, tak ten výhrává!
Karburátor jsme nechali seriovej, bez filtru a sání jsme vyvedli místo předního světla ohebnou hliníkovou hadicí na digestoře. Tuším jsem zvedl hladinu v plovákové komoře, aby byla směs bohatší. Zapalování serie, víc oleje v motoru. Brzdy taky serie. Výfuk notně zjednodušený.
Auto jsem důkladně vylehčili, čímž se komicky zvedl zadek auta. Naštěstí jsou listy zadního pérování vedeny pod nápravou, takže stačilo mezi pero a nápravu vložit pěticentimetrový jekly.
Nejvíc ze všech "úprav" pomohlo použití lehoučkých ATS hliníkových disků se slikama. Jezdili jsme na nich až druhou sezonu, čili rozdíl jsme si jaksepatří užili.
Doporučoval bych tužší (zdvojenej) stabík vepředu - při výjezdech ze zatáček se nám moc odlehčovalo vnitřní hnaný kolo a furt jsme hrabali...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=161808#p161808
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=20&t=19944
Sorry za pozdní odpověď, vlákno jsem jaksi přehlíd...
Apropos, komu přijde na našem starým dvoulitrovým třídveřovým autě něco divnýho, tak ten výhrává!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#20 B200K na okruh?
Díky moc, chlapi!
Stando, pozdní odpověď vůbec nevadí. Nám to jde stejně pomaleji, než jsme původně chtěli. Jsem zvědav, zda to vůbec stihneme.
S kolama jsem to asi trochu po*ral, koupil jsem sedmnáctky (byly fajt levný a opravdu lehký), tak uvidíme, co se nám na to podaří za pár kaček sehnat za pneumatiky. Budeme v rozjezdech holt trošku pomalejší...
Náporový sání místo světla je určitě v plánu a ten stabík je skvělej nápad! Díky moc!
Stando, pozdní odpověď vůbec nevadí. Nám to jde stejně pomaleji, než jsme původně chtěli. Jsem zvědav, zda to vůbec stihneme.
S kolama jsem to asi trochu po*ral, koupil jsem sedmnáctky (byly fajt levný a opravdu lehký), tak uvidíme, co se nám na to podaří za pár kaček sehnat za pneumatiky. Budeme v rozjezdech holt trošku pomalejší...
Náporový sání místo světla je určitě v plánu a ten stabík je skvělej nápad! Díky moc!
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 517
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dobrý kraj
- Vůz: VOLVO
- x 1
#21 B200K na okruh?
Tak zítra jdeme na to, za chvíli odjíždíme.
Auto je aerodynamicky poladěné, snížené, odlehčené. Díky za cenné rady!
A tady nějaké fotky toho našeho punku.
Auto je aerodynamicky poladěné, snížené, odlehčené. Díky za cenné rady!
A tady nějaké fotky toho našeho punku.
_________________
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
▀▄▀▄ C30/2007 ▀▄▀▄ C70/2000 ▀▄▀▄ V70 R/1997 ▀▄▀▄ 850 T-5R/1995 ▀▄▀▄ 940/1994 ▀▄▀▄ 360/1986
ex: S80 T6/2004 850 R/1996 850 T-5R/1995 745 TIC/1987 760 PRV/1981 240/1985 1800S/1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#22 B200K na okruh?
To křídlo
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#23 B200K na okruh?
To je teda peklo!
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#24 B200K na okruh?
To je malovany zvyraznovacem??
A proc ten vyfuk takhle nahoru?
A proc ten vyfuk takhle nahoru?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#25 B200K na okruh?
mě to připomíná japonskej úchylnej tuning - tamagoči nebo kamikaze nebo tak nějak...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 2176 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vityjan
-
- 2 Odpovědi
- 726 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 61 Odpovědi
- 4227 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ERVÍN BARTŮNĚK
-
- 3 Odpovědi
- 357 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 121 Odpovědi
- 7220 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dodike 850