TF-80SC D5 136kW chip
- Autor
- Zpráva
#1 TF-80SC D5 136kW chip
Kdo máte tuto kombinaci chipnutou? Na netu jsem našel, že TF-80SC zvládne maximálně 440 (někde píšou 450) Nm. Co jsem ale koukal na chipy, tak spousta tunerů jde přes tuto maximální hodnotu krouťáku. Máte někdo chipnuto na větší krouťák a jak vám to funguje? Přemýšlím o custom chipu na naší XC90, tak abych věděl, co si mohu dovolit - zda jít lehce přes a počítat s tím, že tam nechal výrobce nějakou rezervu, nebo raději zůstat s krouťákem pod tímto limitem.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
#2 TF-80SC D5 136kW chip
Nikdo nemá 136kW s AT chipnutou, ideálně v XC90?
Ještě jsem našel, že je možné ve Vidě nastavit maximální kroutící moment na jednotlivé převodové stupně a je pravda, že jsem tam nějakou informaci o limitu kroutícího momentu zahlédl. Má s tím někdo zkušenost? Funguje to a jak moc je to relevantní? Že bych nechal nastavit chip na vyšší hodnotu a Vidou bych akorát oříznul využitelnou špičku. Maximální krouťák by tak byl využitelný ve větším spektru otáček.
Ještě jsem našel, že je možné ve Vidě nastavit maximální kroutící moment na jednotlivé převodové stupně a je pravda, že jsem tam nějakou informaci o limitu kroutícího momentu zahlédl. Má s tím někdo zkušenost? Funguje to a jak moc je to relevantní? Že bych nechal nastavit chip na vyšší hodnotu a Vidou bych akorát oříznul využitelnou špičku. Maximální krouťák by tak byl využitelný ve větším spektru otáček.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#3 TF-80SC D5 136kW chip
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
#4 TF-80SC D5 136kW chip
Tak ve vláknu ARD Tuning je o maximálním krouťáku pro TF-80SC pouze jedna zmínka a to dost okrajově... Jsem zde několikrát četl názory, že XC90 s chipem je mnohem lepší, než v sérii, že se zlepší logika řazení převodovky a konečně se s tím autem dá jezdit. Akorát to asi nikdo na vlastním autě v kombinaci s automatem nezkusil:-)
Tož to nechám nastavit na hodnoty, co deklaruje Polestar, ti by měli vědět asi nejlépe, co HW auta zvládne. Nerad bych někde nechal převodovku, haldex, nebo diff.
Tož to nechám nastavit na hodnoty, co deklaruje Polestar, ti by měli vědět asi nejlépe, co HW auta zvládne. Nerad bych někde nechal převodovku, haldex, nebo diff.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#5 TF-80SC D5 136kW chip
Na hodnoty Polestar alebo priamo chip od Polestar? Lebo jedine Polestar meni aj SW v prevodovke tak, aby optimalne pracovala s navysenym vykonom a krutiacim momentom z motora.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#6 TF-80SC D5 136kW chip
2 Ekky
ARD ale ukončilo činnost, někdy v prosinci 2019. D5T5 mělo převzít agendu a rozjet to sólo, ale na jaře přišla Korona, takže do USA na školení
neodjeli a od té doby je ticho po pěšině.
Osobně myslím, že chipy už/zatím nabízet nebudou - možná základní bez individuálních úprav, kde není nutnost ladit za pochodu mapy a posílat
datalogy Robertovi do USA.
ARD ale ukončilo činnost, někdy v prosinci 2019. D5T5 mělo převzít agendu a rozjet to sólo, ale na jaře přišla Korona, takže do USA na školení
neodjeli a od té doby je ticho po pěšině.
Osobně myslím, že chipy už/zatím nabízet nebudou - možná základní bez individuálních úprav, kde není nutnost ladit za pochodu mapy a posílat
datalogy Robertovi do USA.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
#7 TF-80SC D5 136kW chip
Ares: Na hodnoty.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#8 TF-80SC D5 136kW chip
Odhadem asi 200 možná 200 aut od nás dostalo chip od D5T5. U automatu rozhodně doporučuji, neboť se zkrátí doby řazení a prokluzy převodovky. Všechny námi nahrané chipy jsou s EGR off . Tohle Polestar neudělá!!! Následně jsou auta s EGR off chváleny na emisích, jak jsou krásně čistá.
Navíc, pokud se nepletu, tak naftové chipy jsou od Volvotune, nikoliv od ARD.
Navíc, pokud se nepletu, tak naftové chipy jsou od Volvotune, nikoliv od ARD.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4769
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#10 TF-80SC D5 136kW chip
Takže se nemusim bát nechat to chipnout na těch 147kw a 470NM? Říkal sem si, že bych to nechal jen na těch 136kw a 400NM... (Ze 120kw)volvoperformance píše: ↑25 srp 2020 05:29 Odhadem asi 200 možná 200 aut od nás dostalo chip od D5T5. U automatu rozhodně doporučuji, neboť se zkrátí doby řazení a prokluzy převodovky. Všechny námi nahrané chipy jsou s EGR off . Tohle Polestar neudělá!!! Následně jsou auta s EGR off chváleny na emisích, jak jsou krásně čistá.
Navíc, pokud se nepletu, tak naftové chipy jsou od Volvotune, nikoliv od ARD.
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#11 TF-80SC D5 136kW chip
Martine, to mi zajímá. Takže Stage2 od D5T5 upravuje i soft v převodovce?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#12 TF-80SC D5 136kW chip
to si moc nemyslím.
spíš díky novým mapám, nehledící na spotřebu, dokáže rychleji měnit otáčky motoru, takže převodovka může zamknout dřív. ono ne veškerý problém pomalého řazení je kvůli převodovce.
navíc to může být i malinko na úkor pohodlí toho, že to nejde pozvat.
spíš díky novým mapám, nehledící na spotřebu, dokáže rychleji měnit otáčky motoru, takže převodovka může zamknout dřív. ono ne veškerý problém pomalého řazení je kvůli převodovce.
navíc to může být i malinko na úkor pohodlí toho, že to nejde pozvat.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#13 TF-80SC D5 136kW chip
Ale len a vyhradne od POLESTAR ENGINEERED
- Přílohy
-
- Volvo 1.JPG (54.65 KiB) Zobrazeno 925 x
-
- Volvo 2.JPG (47.47 KiB) Zobrazeno 925 x
-
- Volvo 3.JPG (62.63 KiB) Zobrazeno 925 x
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#15 TF-80SC D5 136kW chip
Díky moc za info.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#16 TF-80SC D5 136kW chip
Polestar samozřejmě optimalizuje i převodovku (automatickou). Jak u "optimized" tak i u "engineered" modelů.
https://engineered.polestar.com/intl/upgrades/optimisation/
Mění se rychlost řazení a to, v jakých otáčkách motoru převodovka řadí. Jestli se upravuje i Torque Limiter pro jednotlivé rychlosti, to nevím. Vím, že tohle třeba úspěšně řeší a dělá Hiltontuning.
https://engineered.polestar.com/intl/upgrades/optimisation/
Mění se rychlost řazení a to, v jakých otáčkách motoru převodovka řadí. Jestli se upravuje i Torque Limiter pro jednotlivé rychlosti, to nevím. Vím, že tohle třeba úspěšně řeší a dělá Hiltontuning.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#17 TF-80SC D5 136kW chip
Neplatí to pouze u VEA modelů?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#18 TF-80SC D5 136kW chip
Ne
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#19 TF-80SC D5 136kW chip
Pak je divné, že chip polestar v ecm má jiné číslo sw ale v tcm stejné jako serie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#20 TF-80SC D5 136kW chip
Potvrzuji. Stejná auta (např. XC90 2014 s motorem D5244T18) - Polestar ECM má stejný SW v TCM jako ECM standardní. U těchto motorů/modelů celá Polestar úprava spočívá pouze ve zvednutí omezovačů krouťáku resp. výkonu. To samo o sobě není nic špatného, pocitově to asi jede i lépe, ale pořád je tam toho více ke zlepšení (tlak paliva, tlak turba, atp.).
Obecně: převodovka ne nutně potřebuje jiný SW, od ECM dostane informace o dostupném krouťáku a podle toho se zařídí, proto to i řadí lépe. Vyzkoušeno mnohokrát.
Ohledně TCM - pozor - to, že se spolu s ECM pokaždé nahrává i TCM (i např. při fabrickém upgrade na Polestar) - to nutně neznamená, že SW je nový, příp. jiný.
----
VEA motory (poslední 4-válce) jsou jiná story: tam "Polestar Engineered" obnáší jiný SW do TCM i do DEM (minimálně v aktuální platformě SPA, jestli i u starší P3, to jsem zatím nehledal). Zda-li jsou v obou jednotkách skutečně jiné parametry, to nepoznám, ale patrně ano - minimálně jsou to jiná SW čísla, tak snad.
Dále se minimálně změnilo (přidalo) to, že když se trochu prudčeji brzdí pedálem, přidává se k tomu i brzdění motorem (TCM podřadí asi o 2 kvalty). Dále vzrostla spotřeba (T6). Tak vám ti nevím...
/PL
Obecně: převodovka ne nutně potřebuje jiný SW, od ECM dostane informace o dostupném krouťáku a podle toho se zařídí, proto to i řadí lépe. Vyzkoušeno mnohokrát.
Ohledně TCM - pozor - to, že se spolu s ECM pokaždé nahrává i TCM (i např. při fabrickém upgrade na Polestar) - to nutně neznamená, že SW je nový, příp. jiný.
----
VEA motory (poslední 4-válce) jsou jiná story: tam "Polestar Engineered" obnáší jiný SW do TCM i do DEM (minimálně v aktuální platformě SPA, jestli i u starší P3, to jsem zatím nehledal). Zda-li jsou v obou jednotkách skutečně jiné parametry, to nepoznám, ale patrně ano - minimálně jsou to jiná SW čísla, tak snad.
Dále se minimálně změnilo (přidalo) to, že když se trochu prudčeji brzdí pedálem, přidává se k tomu i brzdění motorem (TCM podřadí asi o 2 kvalty). Dále vzrostla spotřeba (T6). Tak vám ti nevím...
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek