Forge blow off ventil
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 36
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70r t5
#26 Forge blow off ventil
Ne , po přidání zustanou viset na neutralu kolem 1300 az 1600.. a bovkem to bohuzel neni .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#27 Forge blow off ventil
pokud to začalo dělat až potom, co jsi udělal ty změny, tak bude problém někde tam.
- zapojil jsi všechny hadičky podtlaku správně?
- nechybí ti na vakuovém stromečku nějaké záslepky?
- zapojil jsi celý PCV systém správně?
- po vyčištění klapky, chodí ti volně v celém rozsahu? Neseká se? Nastavoval jsi uzavření klapky stavěcím šroubkem na pružině?
- zaslepil jsi původní CBV na turbu? Nechal jsi tam tu membránu s pružinou nebo jsi je vyndal?
A pak už mě napadá jen ty 2 jednosměrné ventily na podtlaku, který slouží k odvětrání nádrže. Musí foukat jen jedním směrem. Občas umírají a pak dokážou potrápit přesně takhle, většinou se projeví jako špatné až při zahřátém motoru, nevím proč.
A druhá věc mě napadá, a to je potenciometr na klapce. Ten potrápil mě, ale naopak až při plném zatížení motoru. Jednotka si pak myslela, že je klapka otevřená jinak než byla ve skutečnosti.
- zapojil jsi všechny hadičky podtlaku správně?
- nechybí ti na vakuovém stromečku nějaké záslepky?
- zapojil jsi celý PCV systém správně?
- po vyčištění klapky, chodí ti volně v celém rozsahu? Neseká se? Nastavoval jsi uzavření klapky stavěcím šroubkem na pružině?
- zaslepil jsi původní CBV na turbu? Nechal jsi tam tu membránu s pružinou nebo jsi je vyndal?
A pak už mě napadá jen ty 2 jednosměrné ventily na podtlaku, který slouží k odvětrání nádrže. Musí foukat jen jedním směrem. Občas umírají a pak dokážou potrápit přesně takhle, většinou se projeví jako špatné až při zahřátém motoru, nevím proč.
A druhá věc mě napadá, a to je potenciometr na klapce. Ten potrápil mě, ale naopak až při plném zatížení motoru. Jednotka si pak myslela, že je klapka otevřená jinak než byla ve skutečnosti.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 36
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70r t5
#28 Forge blow off ventil
Zaclo to delat az kdyz se tam dal vetsi cooler , nevim proc .. pred tim to bylo v pohode , menil sem jeste podtlakovy hadicky za nove , vsechno sem si 4xkontroloval , na podtlakovem stromku jsou zaslepky , akorat jeden jde k bovku . Ano pcv je spravne . Klapka chodi , neseka se. Puvodni cbv ventil je zaslepeny . No ten potak u klapky me nepadl taky ten sem jedinny nezkousel , a je fakt, ze se to deje az kdyz je to ohrate a dava se ji kotel ..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#29 Forge blow off ventil
pokud jsi BOV zapojil do stromečku (na obrázku v červeném kroužku), kam máš potom zapojenou hadičku ze sání, která v originálním nastavení vede do turba k CBV (na obrázku ve žlutém kroužku, jsou tam 2 hadice, jedna vede do CBV, druhá je vedení podtlaku k odvětrání nádrže, jsou na ní ty dva jednosměrný ventily, co jsem psal)?
- Přílohy
-
- Výstřižek.JPG (51.7 KiB) Zobrazeno 404 x
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 36
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70r t5
#30 Forge blow off ventil
Ahoj , přídám naměřené hodnoty při tom špatném volnoběhu .. napadá někoho něco? Váha má na normalní volnoběh 890ot 11,2kg/h..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#31 Forge blow off ventil
Ahoj
podle mně pokud je tohle zavřená klapka 850 ot. tak já jsem vyhrabal nějakej monitoring ještě s origo velikostí váhy, vzduchač SIMOTA -MAF-okolo 16kg/h ,napětí okolo
0,8594V , čas injekce okolo 2,242ms , TPS mám v procentech takže 0 (používám jinej monitoring Tunerpro),ale mělo by být od 0,5 do 5V což asi odpovídá ,ale nemohu to potvrdit musel bych se ještě juknout do přesného rozmezí v autodatech nebo VIDĚ.Tipuju váhu (při zavřený klapce by nemělo protékat víc vzduchu jak u mně ,ještě možná by byla dobrá Voltáž váhy) nebo senzor na klapce (ale senzor si dával nový),ale je to muj názor. Co ostatní nevím,třeba ještě někoho něco napadne.
podle mně pokud je tohle zavřená klapka 850 ot. tak já jsem vyhrabal nějakej monitoring ještě s origo velikostí váhy, vzduchač SIMOTA -MAF-okolo 16kg/h ,napětí okolo
0,8594V , čas injekce okolo 2,242ms , TPS mám v procentech takže 0 (používám jinej monitoring Tunerpro),ale mělo by být od 0,5 do 5V což asi odpovídá ,ale nemohu to potvrdit musel bych se ještě juknout do přesného rozmezí v autodatech nebo VIDĚ.Tipuju váhu (při zavřený klapce by nemělo protékat víc vzduchu jak u mně ,ještě možná by byla dobrá Voltáž váhy) nebo senzor na klapce (ale senzor si dával nový),ale je to muj názor. Co ostatní nevím,třeba ještě někoho něco napadne.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#33 Forge blow off ventil
No jo ,ale na druhou stranu pokud to bude způsobovat uplně něco jiného tak by byly hodnoty váhy tak nějak ok , těžko odhadovat .
Zkus ještě odpojit konektor volnoběžnýho ventilu měl by jsi naměřit 12V , při otevření klapky i malinko by mělo napětí z něj zmizet .
Zkus ještě odpojit konektor volnoběžnýho ventilu měl by jsi naměřit 12V , při otevření klapky i malinko by mělo napětí z něj zmizet .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 36
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70r t5
#34 Forge blow off ventil
Ok zítra vyzkouším díky !
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#35 Forge blow off ventil
Váha mi ukazuje při volnoběhu a zahřátém motoru 13-14 kg/h, 880 ot/min. Váhu mám z 960. Volnoběh mám nepatrně vyšší kvůli lepšímu mazání.
No, ještě mě napadla lambda, jenže mi do toho nepasuje ta chyba volnoběžného ventilu. Co kabeláž k tomu ventilu? Není zlomená, koroze na kontaktech? Jinak fakt už nevím.
No, ještě mě napadla lambda, jenže mi do toho nepasuje ta chyba volnoběžného ventilu. Co kabeláž k tomu ventilu? Není zlomená, koroze na kontaktech? Jinak fakt už nevím.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 36
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70r t5
#36 Forge blow off ventil
Ahoj , provedl sem test. jizdu s jinou vahou , bohuzel to same .. pak sem promeril napeti na volnobeznem ventilu 12v .. ale signalove napeti má jen 4v má mít 6 až 8,5v .. bral sem to podle jedne stranky a da se tomu i verit .. takze dnes projdu jeste kabelovy svazek , zda-li to neni nekdo zlomeny nebo uhnily .
https://www.autozone.com/repairguides/Volvo-240-740-760-780-940-960-1990-1998/ELECTRONIC-ENGINE-CONTROLS/Idle-Air-Control-Valve/_/P-0900c1528008c684
https://www.autozone.com/repairguides/Volvo-240-740-760-780-940-960-1990-1998/ELECTRONIC-ENGINE-CONTROLS/Idle-Air-Control-Valve/_/P-0900c1528008c684
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 36
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70r t5
#38 Forge blow off ventil
Info : prohrabal sem kabelovy svazek , vsechny 3 co jdou z volnobeznyho sem propipal byli tam vsechny az k jednotce . Vycistil sem piny u jednotky , prolil kontaktolem .. bohuzel absolutne bez vyznamu ... uz k tomu uplne ztracim trpelivost a chut .... uz to dělá dokonce hned po nastartování , jakoby se volnobeh nastavil na 1200ot/m
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#39 Forge blow off ventil
Hele ještě jsem si vzpomněl ty tam už máš ty zelený vstřiky?Nebo zpět modrý?Pavel píše: ↑30 dub 2020 18:33 Info : prohrabal sem kabelovy svazek , vsechny 3 co jdou z volnobeznyho sem propipal byli tam vsechny az k jednotce . Vycistil sem piny u jednotky , prolil kontaktolem .. bohuzel absolutne bez vyznamu ... uz k tomu uplne ztracim trpelivost a chut .... uz to dělá dokonce hned po nastartování , jakoby se volnobeh nastavil na 1200ot/m
-zeleny bez kalibrace v ECU jestli to náhodou nebude ten problem.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 36
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70r t5
#40 Forge blow off ventil
Nene , dal sem tam modrý .. já si spíš myslim , jestli to nebude v ty jednotce jak dostala bombu ...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#41 Forge blow off ventil
Zželelo se mi tě
Přijeď už příští pátek mám tu vše volnoběžný ventily,klapky,jednotky,váhy krom senzoru barotlaku a dál nevím v čem se lišíme.
Přijeď už příští pátek mám tu vše volnoběžný ventily,klapky,jednotky,váhy krom senzoru barotlaku a dál nevím v čem se lišíme.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 36
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70r t5
#42 Forge blow off ventil
Dobrá! strašně moc děkuju
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#43 Forge blow off ventil
Dejte pak vedet cim to bylo
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 36
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70r t5
#44 Forge blow off ventil
Jasná dám
#45 Forge blow off ventil
vratil by som sa este k tej hadici s 1-smernymi ventilmi, mne sa zda, ze ide na 850 T5 od sania do posilovaca brzd...rad by som to preventivne vymenil. NAsiel som na nej len jeden ten ventilek a som z toho trocha debil, neviem dohladat, ktora je to presne hadica a kolko tam ma byt tych ventilov a pripadne jej priemer. Vies mi to upresnit? diky a este raz, u mna je to na 850 T5Fíla píše: ↑28 dub 2020 17:06 pokud jsi BOV zapojil do stromečku (na obrázku v červeném kroužku), kam máš potom zapojenou hadičku ze sání, která v originálním nastavení vede do turba k CBV (na obrázku ve žlutém kroužku, jsou tam 2 hadice, jedna vede do CBV, druhá je vedení podtlaku k odvětrání nádrže, jsou na ní ty dva jednosměrný ventily, co jsem psal)?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#46 Forge blow off ventil
Ne, na hadici k posilovači brzd žádný ventil není. Zpětný ventil tvoří až samotný vstup do posilovače. Jinak samotná hadice vede ze sání, hned za klapkou, kolmo dolů, pak se lomí a jde pod airbox a dál podél blatníku až k posilovači. Pod airboxem je akorát plastová spojka, to ale není ventil, ale jen průchodka.
Hadice, o které tu byla řeč, vede ze sání, ale směrem dopředu k sahaře. Tam je jeden zpětný ventil, pak je T rozbočka a jedna větev, krátká, jde k elektromagnet. ventilu a pak pokračuje do nádoby s uhlím. Druhá větev vede před turbo a je na ní druhý zpětný ventil. Takhle je to u V70, o které je tady řeč. U 850 by to mělo být podle mě stejné, už si to ale moc nepamatuju.
Hadice, o které tu byla řeč, vede ze sání, ale směrem dopředu k sahaře. Tam je jeden zpětný ventil, pak je T rozbočka a jedna větev, krátká, jde k elektromagnet. ventilu a pak pokračuje do nádoby s uhlím. Druhá větev vede před turbo a je na ní druhý zpětný ventil. Takhle je to u V70, o které je tady řeč. U 850 by to mělo být podle mě stejné, už si to ale moc nepamatuju.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#47 Forge blow off ventil
850 jeden zpětný ventil na vedení,do nádoby s aktivním uhlím + elektromagnetickej ,ale bez T kusu a rozdělení .Dokonce mám dva koupený .
Jinak ohledně nepříjemného zápachu benzinu uvnitř :
https://volvo850wagon.wordpress.com/2012/07/02/57-evap-leak-fuel-tank/
To asi čeká mně zatím oddaluji
Edit : omlouvám se našel jsem rozdíl Fíla má pravdu a já taky ,proč je někde tento (ale na obrázku chybí ten zpětnej ventil)a někde s T rozdělením nevím A ještě tak je to u mně :
Jinak ohledně nepříjemného zápachu benzinu uvnitř :
https://volvo850wagon.wordpress.com/2012/07/02/57-evap-leak-fuel-tank/
To asi čeká mně zatím oddaluji
Edit : omlouvám se našel jsem rozdíl Fíla má pravdu a já taky ,proč je někde tento (ale na obrázku chybí ten zpětnej ventil)a někde s T rozdělením nevím A ještě tak je to u mně :
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#48 Forge blow off ventil
Myslím, že bez Téčka je to u atmosféry.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#49 Forge blow off ventil
Asi bude rozdiel, ci je tam EGR alebo neni
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1812
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#50 Forge blow off ventil
Žádnej T kus nemám -obr. s EGR samo ten nemám jen jsem chtěl to propojení jak je ,tak jsem našel přesně tento u 850 T5R u mně s jedním zpětným ventilem hadička pokračuje do elektromag.ventilu a do nádoby (neříkám,že u novějších nebo jiných motorizací apod.to není jak píše Fíla),začíná na sání tu jsem měnil myslím,že je vnitřní průměr 7 nebo 8 mm,možná by se snesla 9mm (už si přesně nepamatuji) dával jsem benzinovou :
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek