Úpravy motoru 2,4T 147kW
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#26 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Myslím, že by se tady nemělo motat dohromady 2.3T5 a 2.4T.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#27 Úpravy motoru 2,4T 147kW
Pravda, jsme ve vláknu 2,4T, tady šlo jen o to kolik je možný dostat z turba 16T.
Já ho tam nejspíš budu dávat (C70) až dám do Blacka něco většího.
Já ho tam nejspíš budu dávat (C70) až dám do Blacka něco většího.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5 Odpovědi
- 300 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vapik
-
- 32 Odpovědi
- 5019 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od danki
-
- 34 Odpovědi
- 4946 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 24 Odpovědi
- 1844 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Basstl
-
- 21 Odpovědi
- 1515 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft