Turbo při nižších otáčkách vydává po stlačení plynu naplno asi od 3000 do 4200(když tlačí plně - 1,3 baru) poté se zvuk vytrácí (buď není slyšet přes hluk motoru, ale spíš se zvuk vytratí). Zvuk je těžký popsat (zní to podobně jako když strčíte bříško prstu do větráku) ale co jsem dohledal na netu tak by mohlo jít o "surgování" turba ale při plně otevřený klapce mi BOV nijak nepomůže, čili blow offem(volvo CBV) to není. Já mám pořád origo CBV(compressor bypass valve) u kterého jsem vyměnil pružinku za silnější viz: https://www.ebay.com/itm/Turbocharger-BOV-Bypass-Blow-Off-Valve-Spring-14-lb-Volvo-850-S40-SRT-4-Upgrade/112558873256?epid=1844061673&hash=item1a35081aa8%3Ag%3AXuQAAOxyZw5RaVgg&LH_BIN=1&frcectupt=true
Vzal jsem tu silnější červenou.
Takže mě napadá, jestli upravená jednotka chce míň tlaku a tak motor nestíhá brát 1,3 baru (ale to by si myslím jednotka ukočírovala) A nebo jestli už 16T prostě nestíhá a při takhle vysokém tlaku dává tímto stylem vědět, že už to je prostě moc.
Nějaké nápady ? :X
Video Viz:
Volvo C70 1999 ME7 Surgování Turba
- Autor
- Zpráva
#2 Volvo C70 1999 ME7 Surgování Turba
Neviem, ci tam mas este stale ten CBV s membranu,ale ta membrana zvykne byt casom derava.
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 380
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
#3 Volvo C70 1999 ME7 Surgování Turba
Membrána kontrolována vyměněna. Membránou to bohužel není A ano ta původní měla dírku
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek