tak tady je FOTOmajty píše:odkazy nefungujou
Úprava TDI D5252T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
-
Offline
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Úprava TDI D5252T
To je velikost jako větrák topení ze Š100 
V čom to bylo původně?

V čom to bylo původně?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
6 valcova scania myslim nějaká 420hpz-d-e-n-a píše:To je velikost jako větrák topení ze Š100
V čom to bylo původně?
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Úprava TDI D5252T
Nějaký progress?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Úprava TDI D5252T
Čistě teoreticky, co na takovej krouťák zbytek auta? U T6 stačilo 380Nm na zničení automatu. TDIčko už po ST1 čipu od D5T5 má podobnej krouťák. Co jsem viděl na první stránce tak to bylo přes 600Nm s dalšíma úpravama to bude ještě mnohem víc. Co na tohle převodovka a poloosy?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Tak je to tady už žije!!! zatim ještě nejezdí ale žije
později dodám ještě nějáké foto
https://www.youtube.com/watch?v=-SR_xi4lH-4"

později dodám ještě nějáké foto
https://www.youtube.com/watch?v=-SR_xi4lH-4"
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Tady jsou nějáké foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Úprava TDI D5252T
Pěkné žížaly. 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3277
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplice
Úprava TDI D5252T
A ekologové pláčou... 
Už to bylo na brzdě?

Už to bylo na brzdě?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 1827
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Úprava TDI D5252T
Zvouček teda parádníLPBoss píše:Tak je to tady už žije!!! zatim ještě nejezdí ale žije![]()
později dodám ještě nějáké foto
https://www.youtube.com/watch?v=-SR_xi4lH-4"

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Ještě ne!!! pořád stále chybí něco udělat, ale už se to blížíBasstl píše:A ekologové pláčou...
Už to bylo na brzdě?
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Úprava TDI D5252T
Mám otázečku. Jednotka z S80tky pro D5252T, dá se tam nějak normálně udělat custom čip? Bez nějakých větších zásahů, rozebírání atd?
Někdy do budoucna bych chtěl preventivně vyměnit vstřiky za větší 764 + nastavit custom čip, kolik se dá s rozumnou životností dostat z původního turba?
Někdy do budoucna bych chtěl preventivně vyměnit vstřiky za větší 764 + nastavit custom čip, kolik se dá s rozumnou životností dostat z původního turba?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Jenom vyndat jednotky myslim! Tak je asi 15.8 a tabuznje docela chytra
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Úprava TDI D5252T
Kam se dá pak dostat s origo turbem, bez nějakého rapidního poklesu životnosti?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Vsichni slibuji 170 koni, ale podle me je to hloupost. Ja sy myslim, tak 160 je realneTarkin píše:Kam se dá pak dostat s origo turbem, bez nějakého rapidního poklesu životnosti?
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
-
Offline
- Příspěvky: 1205
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design 178kW/480Nm
Úprava TDI D5252T
To by měla být hodnota jen stage 1 čipu. Já bych se časem chtěl dostat cca na 200 koní.
Někdy v budoucnu chci preventivně vyměnit trysky za větší 764 - k tomu úprava čipu a mělo by to vyjít 170+ koní.
Nebo se pletu? Proč by to měl být takový problém?
Po čipu stoupne tlak turba z nějakých 0,9-0,95baru na 1,1baru ne? Tohle plus dávka nafty a nějaká ta alchymie kolem přidá teoretických 22kW (stage 1). Takže čistě teoreticky by to chtělo dalších 0,2baru výše, za předpokladu, že to celý nevybouchne a něco to nebude omezovat.
EDIT: Poslední věc, Stage 1 zvedne krouťák z 290 na 340-350nM. Jak by to teoreticky rostlo dál? Abych neměl z nové spojky, poloos atd škvarek.
Někdy v budoucnu chci preventivně vyměnit trysky za větší 764 - k tomu úprava čipu a mělo by to vyjít 170+ koní.
Nebo se pletu? Proč by to měl být takový problém?
Po čipu stoupne tlak turba z nějakých 0,9-0,95baru na 1,1baru ne? Tohle plus dávka nafty a nějaká ta alchymie kolem přidá teoretických 22kW (stage 1). Takže čistě teoreticky by to chtělo dalších 0,2baru výše, za předpokladu, že to celý nevybouchne a něco to nebude omezovat.
EDIT: Poslední věc, Stage 1 zvedne krouťák z 290 na 340-350nM. Jak by to teoreticky rostlo dál? Abych neměl z nové spojky, poloos atd škvarek.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design ST2 178kW/480Nm, VDD inside, Heico Sportiv Kit
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Úprava TDI D5252T

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2548
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Úprava TDI D5252T
To jsem zvědav na konečný výsledek! Per to do nás! 

_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
výsledek zatím nejistý!!! roztácí se hrozně pozdě ALE dnes jsem se plácl přes kapsu a obednal jsem nové trysky O 4 levly výše než jsou FB race520 která tam jsou ted. tak doufámz-d-e-n-a píše:To jsem zvědav na konečný výsledek! Per to do nás!

_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
-
Offline
- Příspěvky: 3616
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Úprava TDI D5252T
nebyl jsem u Vás v Černošicích na geometrii? ten zvuk je dobře vražednej
to plánuješ jako daily car?
Přeju ať se projekt podaří zdárně dokončit a lokomotiva bude v provozu......ale nechci tě potkat před sebou, až se rozhodneš to
vohulit
.....ekolog by hořce zaplakal


Přeju ať se projekt podaří zdárně dokončit a lokomotiva bude v provozu......ale nechci tě potkat před sebou, až se rozhodneš to
vohulit

_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Asi ano v cerosicich pracujuEjdou Rotacak píše:nebyl jsem u Vás v Černošicích na geometrii? ten zvuk je dobře vražednejto plánuješ jako daily car?
![]()
Přeju ať se projekt podaří zdárně dokončit a lokomotiva bude v provozu......ale nechci tě potkat před sebou, až se rozhodneš to
vohulit.....ekolog by hořce zaplakal
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
-
Offline
- Příspěvky: 187
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - západ
- Vůz: S70 TDI 1997
Úprava TDI D5252T
Omlouvam videontady nekoho pohorsilo. Tak timto bych toto tema uzavrel
Naposledy upravil(a) LPBoss dne 13 zář 2018 17:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Úprava TDI D5252T
Z toho som veľa nepochopil. Daj nejaké čísla/časy, ktoré ste namerali.
-
Offline
- Příspěvky: 3616
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Úprava TDI D5252T
já vím, že mechošové jsou ti největší borci, frajeři, řídí líp než Nikki Lauda a předvídají lépe než Nostradamus že jo,
ale jezdit 120-140 ve smradlavym traktoru po Chuchli, kde přes den běhá desítky dětí a je tam několik výjezdů z cyklostezek,
to chce už velkou dávku ignoranství, nebo holt prostého ducha.
Hodně pitomej warm up.
Zdraví
Adam Tesař ze Zbraslavi
ale jezdit 120-140 ve smradlavym traktoru po Chuchli, kde přes den běhá desítky dětí a je tam několik výjezdů z cyklostezek,
to chce už velkou dávku ignoranství, nebo holt prostého ducha.
Hodně pitomej warm up.
Zdraví
Adam Tesař ze Zbraslavi
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé