Úprava TDI D5252T

jak si doma vyladit motor apod.
This topic is 1 year a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

majty píše:odkazy nefungujou
tak tady je FOTO
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2286
Registrován: 03 led 2012 22:49
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To je velikost jako větrák topení ze Š100 :green:
V čom to bylo původně?
_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

z-d-e-n-a píše:To je velikost jako větrák topení ze Š100 :green:
V čom to bylo původně?
6 valcova scania myslim nějaká 420hp
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 852
Registrován: 30 dub 2017 23:35
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Nějaký progress?
_________________
Volvo S80 D5252T: Stage 1, Do88 IC, custom exhaust, catch can, VP37 remanufactured HDK+12mm head, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
Simons sport exhaust system, Oil Cooler, Stage 2 - Coming soon

Díly na prodej: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... jt%C4%9Bch

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 852
Registrován: 30 dub 2017 23:35
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Čistě teoreticky, co na takovej krouťák zbytek auta? U T6 stačilo 380Nm na zničení automatu. TDIčko už po ST1 čipu od Volvocesky má podobnej krouťák. Co jsem viděl na první stránce tak to bylo přes 600Nm s dalšíma úpravama to bude ještě mnohem víc. Co na tohle převodovka a poloosy?
_________________
Volvo S80 D5252T: Stage 1, Do88 IC, custom exhaust, catch can, VP37 remanufactured HDK+12mm head, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
Simons sport exhaust system, Oil Cooler, Stage 2 - Coming soon

Díly na prodej: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... jt%C4%9Bch

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Tak je to tady už žije!!! zatim ještě nejezdí ale žije :)

později dodám ještě nějáké foto

"
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Tady jsou nějáké foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10778
Registrován: 21 lis 2009 20:33
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od raolsa »

Pěkné žížaly. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2291
Registrován: 02 bře 2010 00:27
Bydliště: Teplice

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Basstl »

A ekologové pláčou... :D
Už to bylo na brzdě?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1943
Registrován: 15 dub 2006 19:50
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Petr.Chrpa »

LPBoss píše:Tak je to tady už žije!!! zatim ještě nejezdí ale žije :)

později dodám ještě nějáké foto

"
Zvouček teda parádní :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - 019 Black Stone

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Basstl píše:A ekologové pláčou... :D
Už to bylo na brzdě?
Ještě ne!!! pořád stále chybí něco udělat, ale už se to blíží
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 852
Registrován: 30 dub 2017 23:35
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Mám otázečku. Jednotka z S80tky pro D5252T, dá se tam nějak normálně udělat custom čip? Bez nějakých větších zásahů, rozebírání atd?

Někdy do budoucna bych chtěl preventivně vyměnit vstřiky za větší 764 + nastavit custom čip, kolik se dá s rozumnou životností dostat z původního turba?
_________________
Volvo S80 D5252T: Stage 1, Do88 IC, custom exhaust, catch can, VP37 remanufactured HDK+12mm head, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
Simons sport exhaust system, Oil Cooler, Stage 2 - Coming soon

Díly na prodej: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... jt%C4%9Bch

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Jenom vyndat jednotky myslim! Tak je asi 15.8 a tabuznje docela chytra
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 852
Registrován: 30 dub 2017 23:35
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Kam se dá pak dostat s origo turbem, bez nějakého rapidního poklesu životnosti?
_________________
Volvo S80 D5252T: Stage 1, Do88 IC, custom exhaust, catch can, VP37 remanufactured HDK+12mm head, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
Simons sport exhaust system, Oil Cooler, Stage 2 - Coming soon

Díly na prodej: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... jt%C4%9Bch

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Tarkin píše:Kam se dá pak dostat s origo turbem, bez nějakého rapidního poklesu životnosti?
Vsichni slibuji 170 koni, ale podle me je to hloupost. Ja sy myslim, tak 160 je realne
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Tarkin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 852
Registrován: 30 dub 2017 23:35
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo S80 2,5TDI 103kW Volvočesky ST1

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Tarkin »

To by měla být hodnota jen stage 1 čipu. Já bych se časem chtěl dostat cca na 200 koní.

Někdy v budoucnu chci preventivně vyměnit trysky za větší 764 - k tomu úprava čipu a mělo by to vyjít 170+ koní.

Nebo se pletu? Proč by to měl být takový problém?

Po čipu stoupne tlak turba z nějakých 0,9-0,95baru na 1,1baru ne? Tohle plus dávka nafty a nějaká ta alchymie kolem přidá teoretických 22kW (stage 1). Takže čistě teoreticky by to chtělo dalších 0,2baru výše, za předpokladu, že to celý nevybouchne a něco to nebude omezovat.

EDIT: Poslední věc, Stage 1 zvedne krouťák z 290 na 340-350nM. Jak by to teoreticky rostlo dál? Abych neměl z nové spojky, poloos atd škvarek.
_________________
Volvo S80 D5252T: Stage 1, Do88 IC, custom exhaust, catch can, VP37 remanufactured HDK+12mm head, PUR, Eibach PRO KIT, HP Audio+STP&Gladen
Simons sport exhaust system, Oil Cooler, Stage 2 - Coming soon

Díly na prodej: https://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail ... jt%C4%9Bch

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Tak tady je další pokrok
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10778
Registrován: 21 lis 2009 20:33
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od raolsa »

:ROFL: tvl. ten dehtovej oblak je tak hustej, že se ani nechce auta pustit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2286
Registrován: 03 led 2012 22:49
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To jsem zvědav na konečný výsledek! Per to do nás! :good:
_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

z-d-e-n-a píše:To jsem zvědav na konečný výsledek! Per to do nás! :good:
výsledek zatím nejistý!!! roztácí se hrozně pozdě ALE dnes jsem se plácl přes kapsu a obednal jsem nové trysky O 4 levly výše než jsou FB race520 která tam jsou ted. tak doufám :)
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1937
Registrován: 28 lis 2014 21:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

nebyl jsem u Vás v Černošicích na geometrii? ten zvuk je dobře vražednej :evil: to plánuješ jako daily car? :shock:
Přeju ať se projekt podaří zdárně dokončit a lokomotiva bude v provozu......ale nechci tě potkat před sebou, až se rozhodneš to
vohulit :ROFL: .....ekolog by hořce zaplakal
_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Ejdou Rotacak píše:nebyl jsem u Vás v Černošicích na geometrii? ten zvuk je dobře vražednej :evil: to plánuješ jako daily car? :shock:
Přeju ať se projekt podaří zdárně dokončit a lokomotiva bude v provozu......ale nechci tě potkat před sebou, až se rozhodneš to
vohulit :ROFL: .....ekolog by hořce zaplakal
Asi ano v cerosicich pracuju
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Omlouvam videontady nekoho pohorsilo. Tak timto bych toto tema uzavrel
Naposledy upravil(a) LPBoss dne 13 zář 2018 16:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

IgorS
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 25 čer 2013 14:03
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od IgorS »

Z toho som veľa nepochopil. Daj nejaké čísla/časy, ktoré ste namerali.

Ejdou Rotacak
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1937
Registrován: 28 lis 2014 21:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70 2.5T AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

já vím, že mechošové jsou ti největší borci, frajeři, řídí líp než Nikki Lauda a předvídají lépe než Nostradamus že jo,
ale jezdit 120-140 ve smradlavym traktoru po Chuchli, kde přes den běhá desítky dětí a je tam několik výjezdů z cyklostezek,
to chce už velkou dávku ignoranství, nebo holt prostého ducha.

Hodně pitomej warm up.

Zdraví

Adam Tesař ze Zbraslavi
_________________
V 70 B5254 T2 2.5T, AWD, MY 07' STAGE 4 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' STAGE 2, LPG
This topic is 1 year a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co vyladit???“