Úprava TDI D5252T

jak si doma vyladit motor apod.
This topic is 1 year a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Vím že hodně z Vás moc nepodporuje co dělám ale dám vám sem pár fotek jaak upravuju a jak probíhá ůprava mého TDI

Ten vypadal takto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Hlavu jsem nechal trochu vybrousit dát velké ventily, a ted vypadá takto
Blok taky dostal péči. jsou tam všecny nové ložiska a kroužky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Tohle bude taky potřeba :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1941
Registrován: 15 dub 2006 19:50
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Petr.Chrpa »

LPBoss píše:Vím že hodně z Vás moc nepodporuje co dělám ale dám vám sem pár fotek jaak upravuju a jak probíhá ůprava mého TDI
Podporuju každou zvrácenost :D , určitě to bude dobré sledovat . :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - 019 Black Stone

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2285
Registrován: 03 led 2012 22:49
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Ty volve,jedeš bomby! Per to do nás,třeba se něco přiučím :green:
Ten černý bazmek je probůh k čemu?
_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

To je chladič oleje. Napiš si do google SETRAB a uvidíš co je to zac
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Zeb
Offline
Příspěvky: 872
Registrován: 11 bře 2004 20:00
Bydliště: Praha

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Zeb »

Jen houšť!!! :good:
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Takhle vypadají vybroušené kanály.

Další foto bude až dorazí balíček z norska
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2520
Registrován: 16 led 2012 21:22
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Krystof P. »

Nafta mi moc nevoní, ale rozhodně podporuju ! :green:

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2263
Registrován: 30 čer 2007 19:29
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od kwiko »

mas nieco pripravene na turbo?
_________________
kwiko 0949 I26 I5I

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Jak to myslíš?
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10375
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Urvanej »

Máš k tomu aspoň termostatickou odbočku?
Jinak ti fandim, je to sice dehet a já saze nerad, nicméně když už to někdo dělá pořádně, tak rozhodně fandim.
Ta úprava portů je tvoje práce?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Urvanej píše:Máš k tomu aspoň termostatickou odbočku?
Jinak ti fandim, je to sice dehet a já saze nerad, nicméně když už to někdo dělá pořádně, tak rozhodně fandim.
Ta úprava portů je tvoje práce?
Tu odbočku budubteprve řešit. Ta brouseni není moje práce. Dělal to pan Chovanec engitech
Urvanej píše:Máš k tomu aspoň termostatickou odbočku?
Jinak ti fandim, je to sice dehet a já saze nerad, nicméně když už to někdo dělá pořádně, tak rozhodně fandim.
Ta úprava portů je tvoje práce?
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Tak dneska jsem pořídil tohle
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2285
Registrován: 03 led 2012 22:49
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Pěkný,to jsou ty 7mi otvorový?
_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Maj 5 otvorů ale je to nějaká nová verze. Už ani nejsou zabaleny v papíru jako byli driv
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Pro dnešek tu mam tohle
složené čerpadlo s 12mm hlavou
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

a Pak ještě tohle

Tímto bych chtél toděkovat PPL za jejich nepřekovatelné služby a šetrné zachazení s balíky
protože v tom balíčku je (byla ) vačka je na 3 kusy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2285
Registrován: 03 led 2012 22:49
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Ty vole... :shock:
_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

nemáte někdo doma nějákou přebytečnou vačku?
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Tak dnes sme ještě do starého motoru dali to čerpadlo a rejsy a tohle je výsledek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

GDPR_user

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od GDPR_user »

Jen doufám,že ne všechny informace jsou pravdivé.

Zeb
Offline
Příspěvky: 872
Registrován: 11 bře 2004 20:00
Bydliště: Praha

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Zeb »

To není možný :shock:
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2851
Registrován: 05 srp 2012 22:33
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od 3m3 »

LPBoss píše:Tak dnes sme ještě do starého motoru dali to čerpadlo a rejsy a tohle je výsledek
Kdo ti to brzdil?
Pres jakou spojku a prevodovku to honis na kola?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

LPBoss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 282
Registrován: 25 úno 2007 07:51
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

Re: Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Profituning. Vojáček. Včera večer. Keramika SpojkA s dvouhmotou normální prevodovka
_________________
S70 - 1997 2,5 TDI
S70 - 1997. 2,5. 20V. Man.
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat
This topic is 1 year a 1 month old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co vyladit???“