Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#26 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Spíše mysleli otočit přední vs zadní stranu, prostě ho dali opačně.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#27 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Kdo je výrobce, že tvrdí že je to OK? martinopel?frantisekkozisek píše: ↑29 čer 2021 14:33 Chtěl bych znát váš názor, chystal jsem se dát zadní PU silentbloky, a když se na ně dívám, tak ta díra je prostě vyosená. Výrobce tvrdí, že to nevadí, tak pokud mi to potvrdíte i tady bych byl klidnější. Podle mě když bude zadní kolo v tomhle místě (i když třeba 1-2 mm) podélně posunutý, musí se přeci měnit sbíhavost zadní nápravy (jelikož se přece posouvá po kružnici o poloměru ramene). A když sbíhavost vykompenzuju tím štelovacím ramínkem, tak to přece bude měnit rozchod zadní nápravy. Všechno to bude asi řádově v milimetrech, ale u geometrie nápravy je přece i milimetr hodně No a nebo nedej bože kdyby se silentblok pootočil, to mi zase rozhodí sbíhavost.
Možná to jen moc řeším, ale dali byste takhle vyosený silentbloky na svoje auto?
sb.jpg
Jako dobrovolně bych si takto vyosený na auto asi nedal.. a ještě za to platit.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#28 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
sice rozumím tomu, že když to není uprostřed (a má), tak to vlastně není správně, ale:
- existuje prostě výrobní tolerance
- uvědomujete si, že je to o 1mm, a tohle není až tak extra kritické místo (dost pochybuju, že by to někdo poznal)?
- kastla se umí prohýbat násobně více a tyhle drobnosti bez problémů vykompenzuje
- není to výlisek napevno, jeho funkce je pružit
- existuje prostě výrobní tolerance
- uvědomujete si, že je to o 1mm, a tohle není až tak extra kritické místo (dost pochybuju, že by to někdo poznal)?
- kastla se umí prohýbat násobně více a tyhle drobnosti bez problémů vykompenzuje
- není to výlisek napevno, jeho funkce je pružit
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#29 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
no, zrovna PU teda moc nepruží
a co je na silentbloku 1 mm může být na druhém konci ramene klidně 10mm a pokud by se to protáčelo, tak už vlastně 20...
mimochodem, pokud má být ten silentblok jako kluzné ložisko (ramene), tak zrovna budu jeden takový z auta vytahovat (sice teda z předního ramene), protože má po roce provozu viditelnou vůli tak, že cítím klepání
a co je na silentbloku 1 mm může být na druhém konci ramene klidně 10mm a pokud by se to protáčelo, tak už vlastně 20...
mimochodem, pokud má být ten silentblok jako kluzné ložisko (ramene), tak zrovna budu jeden takový z auta vytahovat (sice teda z předního ramene), protože má po roce provozu viditelnou vůli tak, že cítím klepání
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1276
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#30 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
to si pleteš se spřevodovanou pákou. tady 1mm bude 1mm (je to jiný pohyb).
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#31 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
nepletu, musíš si představit všechny roviny, v jedné to bude ten 1mm, v další těch teoretických 10...
ale je fakt, že nevím, který silentblok to je
ale je fakt, že nevím, který silentblok to je
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 613
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#32 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
No a není ten silentblok schválně excentrický, aby se pootočením silentbloku dala ladit geometrie nad rámec rozsahu sériových excentrů? Co to je za výrobce?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#33 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
A co kdyby se ti při jízdě pootočil?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#34 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Tak věc se má tak, bylo mi navrženo vrácení peněz, takže nabídku jsem přijal. Musím ale dodat, že mám PU i na předku a s nimi jsem nadmíru spokojen, mám s nimi najeto třeba 10 tis. a žádná změna na silentblocích, komfort taky nijak neutrpěl.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#35 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Thats not a bug, thats feature.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#36 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Vzhledem k tomu, že Powerflex už dělá nějaký ten rok silentbloky i na XC90 (přední ramena), má s tím někdo zkušenost? Hlavně co se týká životnosti... Na naší xc90 už jsou origo po nějakých 40tkm opět načaté, tak se poohlížím co zvolit. PU nabízí více výrobců, ale co jsem se zatím dočetl, životnost je podobná jak u běžné druhovýroby.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#37 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Pokud pominu, že je to na běžné ježdění tvrdé, tak pevný silentblok je asi v pohodě. Problém je tam, kde silentblok funguje jako kluzné ložisko (u S80 to přední v ramenu) a tam se to prostě za rok vymačká/vydře a je to v háji. Ale třeba u XC90 to bude jinak.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#38 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Chystam se davat PF, komplet, fialovy, tvrdy to urcite nebude, to jsou jen takove povidacky cimprlichu
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#39 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Já už mám na předních ramenech pur od Martina 65 kkm a 4 roky a furt cajk.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2122
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#40 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Mám s PU v předních ramenech zkušenost na více Volvech, takže toho že to bude tvrdé se nebojím. Možná jsou pouze o něco víc cítit drobné nerovnosti z vozovky, ale plusy rozhodně převáží mínusy. Martinovo jsem měl v ruce a jsou tvrdší než konkurence, ale možná díky tomu mají delší životnost.
PF https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?p=2812704#post2812704
MPBS https://volvoforum.pl/viewtopic.php?t=111274&sid=cfe1db6726b474f0f275f525ebbe115a
Siberian Bushing, PolyPro - bez recenzí
PF https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?p=2812704#post2812704
MPBS https://volvoforum.pl/viewtopic.php?t=111274&sid=cfe1db6726b474f0f275f525ebbe115a
Siberian Bushing, PolyPro - bez recenzí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#41 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Vlastně já měl ten přední ze skandixu, ten moc nevydržel. Zadní byl powerflex, ten vypadal líp, ale vymačkaný byl na středu taky, tak jsem to všechno nahradil originály.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 88
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 B5244S 01
#42 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Přední ze skandixu (powerflex na tom není se životností líp, podle příspěvků na zahraničních fórech) jsem ze své S80 po roce vyhodil. Okolo čepu vůle (klidně milimetr a víc), má tendenci to pak rozkmitávat závěšení. Tvrdost nevadí, ale víc hluku od pneumatik a "příčení" ramene při propružení jo. Gumový silentblok se může do určité míry pohybovat ve všech směřech, zatímco PU se otáčí jenom kolem osy, takže díry to pak přeskakuje Zadní jsem měl obyč gumový.
Teď mám rok Meyle HD, dutiny zablité PU tmelem a jsem podstatně šťastnější. Ghetto varianta ale prozatím funkční.
Teď mám rok Meyle HD, dutiny zablité PU tmelem a jsem podstatně šťastnější. Ghetto varianta ale prozatím funkční.
_________________
S80 - B5244S - 01
S80 - B5244S - 01
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2903
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#43 Powerflex/PU Martin/originál pro XC90
Souhlasím, udělalo mi to úplně stejně, po roce vůle určitě milimetr a takové divné poskakování nápravy.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 19 Odpovědi
- 2707 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od peter78
-
- 23 Odpovědi
- 1786 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martin.N
-
- 4 Odpovědi
- 418 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od papin.pazdera
-
- 23 Odpovědi
- 4487 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr164
-
- 16 Odpovědi
- 3188 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej