Poslední návštěva: 22 úno 2020 18:00 Právě je 22 úno 2020 18:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 28 črc 2019 19:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1852
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Tak trošku infa minulý týden byl zase testík naplno a virtuálně potvrzeno modré jsou schopné dávat hp dle průtoku i víc.
Ale je tu zase to ale :D pracují na 110 procent (proto se nedávali do V70R II ,ale dávali se zelený - někdo měl tenkrát dotaz ,jinak doporučuje se 85 procent max.) což je špatně takže bude i s 19T co se mi tu válí od května nakonec i upgrade dodávky paliva zatím se rozhoduji jestli green nebo jinak.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 01 srp 2019 23:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 823
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Petře, těch 110% je fakt strašně moc. Jak píšeš, bezpečné maximum se uvádí těch 85%. Cokoliv nad už je problém, znamená to, že benzín vstřikama už jen protéká a hrozí velké nebezpečí požáru. U mě je to nastavený tak, že vstřiky nepřesáhnou 70%. Při plném zatížení se ta hodnota pohybuje mezi 60 - 65%. Přikládám snímek:

Příloha:
TunerPro RT.JPG




Jinak pro info (a samozřejmě pro pochlubení :) )… zaplatil jsem si nakonec na 1/2 roku TT Dyno a tady je z něj printscreen po asi už posledním ladění: 378 hp a 372 lb/ft, což se rovná 504 Nm.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
V60 D3 D5204T7, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 16:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1852
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Neboj budu zase upravovat ,ale zatím nevím kdy .
Ale ty jsi poskočil pěkně oproti tomu jak jsem ti vyjížděl :good:
Já to mám tak nějak horší .Ono stejně budu muset ubrat jsem nenasytnej :D
Jinak do 3000 jsem už čistej bez retardu a právě od 3000-asi 4800 zase retard taky nic hroznýho,ale to bude asi právě to moje obohacení ,který se nedoporučuje :wink:
Jinak u mně takto ,ale předpoklad je ,že spadnu :
Příloha:
image001.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 16:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 823
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Děkuju! :good:
Ale já na to mám člověka, sám se do ničeho takového nepouštím, jen jezdím a sbírám data a ty pak posílám mailem do Států. Budeš na tom ve finále daleko líp než já. My se držíme v podstatě velmi konzervativního nastavení s TD04-18T, zelenýma vstřikama, sériovou (ale novou) pumpou a váhou z 960.
Jo napadlo mě, kdybys chtěl na další pokusy, mám doma původní originální ME4.4 jednotku z eRka, tak ti ji můžu půjčit nebo dát. K ničemu ji zatím nepotřebuju. Plus se mi doma ještě válí modré vstřiky, ale ty ti asi k ničemu nebudou. Klidně bych ti je dal.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
V60 D3 D5204T7, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 16:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 823
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Jo a ještě mě napadlo, mezi tím logem, co jsem ti posílal a tím posledním, tak jsem také vyměnil lambdu a váhu vzduchu. Nevyhazovaly chybu, jen mě na to právě přivedl ladič, zdály se se mu už prostě věkem unavené a zkreslovaly. Před tím jsem měl LTFT strašně vysoko, teď je to daleko lepší.
A ještě, viděl jsem v tvé galérce, že používáš kónus vzduchový filtr. Není malý? Kdysi jsem našel někde na netu vzorec na výpočet velikosti dle požadovaného výkonu a objemu motoru a tam mi právě vyšlo, že všechny tyhle filtry od Simoty a spol. jsou malé. Ale už nevím, kde jsem to viděl.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
V60 D3 D5204T7, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 17:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1852
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Fíla píše:
.

A mám dotaz máš emulátor ?
Nebo vyndaváš nandaváš jednotku když ti pošle upravený soubor ?
Modrý vstřiky mám dvoje jedny navíc .
Filtr je malej bude větší je tam už nějaký čas .
Jednotku si schovej a nedávej ji nikomu ,nebudou (jsou stále dosti ceněný pro M4.4 právě pro možnost monitoringu a nenáročnýho flashování )a jen se jí zbavovat je škoda , mám dvě udělaný s paticí (vyndavám čip , nahrávám a prohazuji jednotky ) do emulátoru se mi už ani nechce už nejsem tak zapálenej čím sem starší tím sem horší (ale závidím všem kteří ho mají je to strašně moc ušetřenej čas) a origo mapu V70R mám plus snad od všech Volv do r.v. asi 2010 krom pár ,ale stejně jsou mi k ničemu , přeci je to jen ten v uvozovkách základ ,ale děkuju za nabídku využití jednotky a vstřiků :wink: .

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 srp 2019 19:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 823
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Nevyndávám, nenandavám. Více v sz.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
V60 D3 D5204T7, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 16 říj 2019 17:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1852
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Určitě někdo stojí před výběrem sportovního vzduchového filtru jen sem hodím test z roku 2012 na Fordu Fiesta ST, obrázek a odkaz ,snad to někomu pomůže při rozhodování (jaká bude spokojenost nevím ,ale dnes filtr dorazil):
https://www.fastcar.co.uk/tuning/perfor ... lter-test/

Příloha:
car_air_filter_test_results.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 26 říj 2019 10:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 823
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
… s dovolením navážu, našel jsem ten online kalkulátor velikosti vzduchového filtru, jak plochého, tak kónického, se středovou dírou nebo bez. V první části vzorce se vypočítá ideální plocha filtru podle velikosti motoru, jeho výkonu a otáček, do druhé části se zadávají rozměry samotného filtru. Pak se dá porovnat velikost filtrační plochy filtru s tou, kterou potřebuje motor. Je to samozřejmě orientační, protože to nezohledňuje materiál filtru, ale určitá představa o tom, jak velký filtr by si měl člověk pořídit, se díky tomuto výpočtu udělat dá.

https://strikeengine.com/air-filter-siz ... power-bhp/

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
V60 D3 D5204T7, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 26 říj 2019 19:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1852
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Fíla píše:
… s dovolením navážu, našel jsem ten online kalkulátor velikosti vzduchového filtru, jak plochého, tak kónického, se středovou dírou nebo bez. V první části vzorce se vypočítá ideální plocha filtru podle velikosti motoru, jeho výkonu a otáček, do druhé části se zadávají rozměry samotného filtru. Pak se dá porovnat velikost filtrační plochy filtru s tou, kterou potřebuje motor. Je to samozřejmě orientační, protože to nezohledňuje materiál filtru, ale určitá představa o tom, jak velký filtr by si měl člověk pořídit, se díky tomuto výpočtu udělat dá.

https://strikeengine.com/air-filter-siz ... power-bhp/

Supr ,určitě se to hodí :good:
Tak jsem počítal co jsem koupil Powertec mám dostatečnou rezervu , ten co tam mám teďka (Simota) jsem nepočítal musel bych ho vytáhnout z toho obalu a to se mi nechce :D,chvilku s tím ještě vydržím už mi jen chybí greeny a čas to překopat.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 01 lis 2019 16:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2014
Příspěvky: 314
Bydliště: Praha
Vůz: C70 2.0T 166kW manuál 1999 cupé
Kde jsi ten Powertec bral a na kolik tě vyšel ? On hlavně vypadá hezky :D

_________________
C70 2.0 HPT 166kW 99 Černá
Moje Galerie


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 02 lis 2019 08:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1852
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
sedli02 píše:
Kde jsi ten Powertec bral a na kolik tě vyšel ? On hlavně vypadá hezky :D

Ahoj Ebay
https://www.ebay.co.uk/itm/PowerTec-SL1 ... SwZ8ZXB4xq

Jinak ještě na nurburgring.org je doporučení na Quikshift obě firmy už asi nefugují nebo jsem špatně hledal zatím se dají koupit nějaké asi poslední sklady ,protože jsem chtěl původně jinej zkoušel jsem je i kontaktovat ,ale bez úspěchu .
Ještě pokud někdo chce pohledat tak zde je aplikační list konický uni jsou na konci :
Příloha:
Powertec application guide.pdf


Edit :hrdlo to má 95mm ještě budu muset udělat nějakou redukci a ani nevím jak to seskládám jestli se to vejde jak chci ,stínění filtru jsem bral od BSR .


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 13 led 2020 23:31 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2010
Příspěvky: 2060
Bydliště: Teplice
Zajímavá hračka. :)
https://hellmooseperformance.com/magent ... 71Ad75UX1s


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 16:18 
Offline

Registrován: srpen 2011
Příspěvky: 313
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)
To jo ale bez znalosti ladeni k nicemu

_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 17:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 823
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
A se znalostí předraženej krám :D

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
V60 D3 D5204T7, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 18:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1852
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Fíla píše:
A se znalostí předraženej krám :D

Suhlasím :D ,ale
majty píše:
To jo ale bez znalosti ladeni k nicemu

pro začátečníky má docela Megasquirt docela slušnej základ vysvětlení a i počáteční výpočty pro nastavení paliva ,časování zapálení apod.
Zase díky M44 Wiki a vlákna na Volvospeed jsem se naučil alespoň trochu letovat ,odletovat co použít ,prostě nějakej základ ono je toho hodně a taky vlastně díky stránkám ,který už neexistují ECUproject ,kde bylo infa jen ohledně ECU Motronic 4.3 asi 35 stran což byl pro mně ideální základ bohužel je zrušili nevím proč asi taky díky tzv.špinavejm čipum co se snad prý objevili na Ebay nevím ,ale je toho škoda .
Jinak pokud by přece někdo chtěl a snad by měla tahle jednotka mít něco společnýho s Megasquirt tak zde je odkaz:
http://www.megamanual.com/begintuning.htm
Já jsem momentálně zaseklej uplně v něčem jinym (kouplili jsme před pul rokem 0,5ha zanedbaný pozemek o ,který se nikdo 10 let nestaral takže na auta jsem se moc ani nedostal :%) ,ale měli by tam potom některý parkovat ) jo akorát mi jedno shořelo na dvoře :green: koncern jezdím stále na převazy ,protože jsem se ho snažil uhasit nepodařilo se :D .prostě pech :evil: .
Edit:
http://www.useasydocs.com/theory/spktable.htm
http://www.megamanual.com/v22manual/vetable.htm

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 14 led 2020 21:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 823
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Předně přeji brzké uzdravení...

Jak píšeš, když víš co a kam přiletovat, tak si takovouto jednotku můžeš postavit za pár stokorun a to jsem drahej. A všechno se dá vyčíst a naučit z otevřených zdrojů. No a komu se nechce nebo neumí, tak si může koupt stejně, nebo spíš lépe upravenou ME4.4 včetně naladění za půlku.

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
V60 D3 D5204T7, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 29 led 2020 21:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1852
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Tak trochu malinko jsem se šoupl nedalo mi to a splašil jsem ME7 dnes přes Ktag jsem načetl ,zítra zkusím přes MPPS
nějak mi nesedí výsledná velikost BIN souboru takže zatím jen nějaké foto ,ale jsem rád ,že jsem to alespoň připojil a načetl :

Příloha:
IMG_20200129_202028.jpg

Příloha:
IMG_20200129_202157.jpg

Příloha:
IMG_20200129_202841.jpg

Příloha:
IMG_20200129_203203.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 30 led 2020 09:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2009
Příspěvky: 823
Bydliště: Praha 10
Vůz: V70 R, B5234T4, '98
Dobře ty :good: :good: :good:

_________________
V70 R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
V60 D3 D5204T7, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy kombi, 2008, 2,5l


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 30 led 2020 15:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1852
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Edit:
Fíla píše:
Dobře ty :good: :good: :good:

Teď je to dobře :D
Čtení s MPPS je už správné u KTAG zatím nevím ještě se k němu vrátím a uvidím kde jsem udělal chybu .
Jinak pokud někdo bude chtít poskytnu adresy map a velikosti ,třeba Winols , sice vyhledá potencionální ,ale ne všechny co potřebujete a musíte si je pojmenovat ,pro Tunerpro tu mám nějakej XDF soubor ,ale nezkoušel jsem to v něm ještě takže nevím co ukáže .Zase se snad k tomu ještě vrátím až bude zase chvilka ,když někdo bude chtít poskytnu mu info ,ale vyladit si to musí sám :D Ještě načíst si to můžete i přes VAG kabel třeba s programem NefMotoECUFlasher nebo jiným já jsem šel s MPPS a KTAG .
Čtení MPPS:
Příloha:
IMG_20200130_125753.jpg

Příloha:
IMG_20200130_125837.jpg

Příloha:
IMG_20200130_141747.jpg

Příloha:
IMG_20200130_141804.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ladění,mapy Motronic 4.3,4.4
PříspěvekNapsal: 15 úno 2020 18:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: duben 2006
Příspěvky: 1852
Bydliště: Sedlečko ,Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Dnes jsem udělal takovej testík
Když jsem byl u Švícka pro sání z atmo tak abych nejel jen s tím tak jsem pro pokus vzal i jednotku z atmo 125kW,
Jelikož dle výpisu je to také M4.4.1
http://volvospeed.com/vs_forum/topic/17 ... nt-2421224
Konkrétně tuto :
0 261 204 570
Flash jde jednoduše úplně stejně jako jednotky určené pro turba
Nahrál jsem tam na co jezdím a jelo o dost méně ,dle monitoringu méně paliva ač by tam mělo být víc ,turbo tlačilo jen 0,9bar víc ani prd .Chybí tam nějaké odpory a další součástky ,původně jsem myslel,že bude stejná a ,že to bude jen zakázané v kolonkách .
Potom jsem ji teda vyndal a šel hledat info a porovnat vnitřek ač to vypadalo stejně na první pohled na druhý už ne, takže chybí tam pár věcí ,ale pokud by někdo chtěl ladit atmo lankovej plyn do r.v.1998 může si vzít tedy jednotku z S,V,C70 a začít pokud má vozidlo atmo 125kW ,mám tady i soubor ,kterej je překopán pro atmo S,V,C70 125kW po menších úpravách by to šlo i do atmo 850 125kw ,je to základní soubor bez uprav ,ty si už může udělat ten kdo si chce hrát.
Jinak foto co tam chybí a co tam přebývá je z Volvospeed (tam jsem potom také našel další info) ,ale pozdě .Aspoň jsem vyzkoušel jaký to je když to nic moc nejede :D červeně je zaškrtané chybějící a přebývající :
Příloha:
Volvo V70 atmo m44naecu.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN - Olivová 421-41 vlastní úprava ECU


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Volvoklub ČR









POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.114s | 19 Queries | GZIP : Off ]