Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#1 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Ahoj lidi,
planuju na mem priblizovadlu vymenit stavajici tlumice(SACHS Super Touring) / pruziny(LESJÖFORS) za neco sportovnejsiho, pripadne i snizeneho (rekneme o cca 3cm).
Nejnizsi bod na podvozku jako takovem mam 17cm od zeme, ale jelikoz mam na podvozku pridavne ramy, tak na nich je v uchyceni nejnizsi bod 13,5cm, takze je otazka co je jeste rozumne na CR silnice, plus moznost opatrne vjet i na treba polni cestu k nejake chate a podobne... Takze predbezne planuju snizovat o cca 3cm, nebo pripadne zustat(ale nerad) na seriove vejsce...

Predbezne mam vybrane tyto zbyvajici kandidaty:

Koni FSD + H&R 29452-1 (vim, ze FSD jsou dost kontroverzni... :-D) 16 + 7k = 23k -30/-30mm (tlumice sice maj seriovou vejsku, ale co sem vycetl jinde, tak do -30mm vcetne jsou v klidu...)
KW Coilover V1 28,5k -25-46/cca -40mm
BR Series Coilover : Type RA 28k(24k)

Bilsteiny nakonec zavrhnuty, Koni FSD jsou ve vysledku lepsi varianta...

Bilstein B6Bilstein B6 + pružiny H&R 29452-1 16 + 7k = 23k
Bilstein B8Bilstein B8 + pružiny H&R 29452-1 15,5 + 7k = 22,5k

Takze budu vdecnej za jakekoliv doporuceni, nazory z praxe... Klidne i neco jineho nez je na seznamu, je to primarne na denni jezdeni, pohodli a jistotu, ale i na opravdu rychle svezeni v 200km/h+ a podobne, pripadne semtam nahodou okruh (na konci leta/podzim az bude vse hotove, bych si rad udelal vylet na Nürburgring :-D). Rozpocet cca 20-30k(ale jak v seznamu, tak v realu neni problem jit i o neco vejs, kdyz to bude mit jeste smysl...)
Stavitelnost neni vyzadovana(uz sem mel snizene/stavitelne podvozky, ale uz to na aute bud bylo po predchozich majitelech, nebo se jednalo o tovarni tuning)...
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 22 kvě 2016 09:14, celkem upraveno 23 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT


Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#3 Poradte s vyberem noveho/sportovniho podvozku na S80 T6

Příspěvek od Zajsoft »

No ty tam v seznamu mam :-D (Jo na Tvy doporuceni, resp. z mladase to onehda vypadlo, pokud se nepletu :-))
BR Series Coilover : Type RA
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

GDPR_user

#4 Poradte s vyberem noveho/sportovniho podvozku na S80 T6

Příspěvek od GDPR_user »

Zajsoft píše:
No ty tam v seznamu mam :-D (Jo na Tvy doporuceni, resp. z mladase to onehda vypadlo, pokud se nepletu :-))
BR Series Coilover : Type RA
Asi bych mu věřil. :wink:

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#5 Poradte s vyberem noveho/sportovniho podvozku na S80 T6

Příspěvek od Zajsoft »

martinopel píše: Asi bych mu věřil. :wink:
Tak nerikam, ze ne, ale znas me, rad si prostouram vsechny varianty :-)

Jak to vypada na dilne? Potrebuju to rizeni, nebo mi brzo utece to stavajici z auta :-D
Co stahovak? ;-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

GDPR_user

#6 Poradte s vyberem noveho/sportovniho podvozku na S80 T6

Příspěvek od GDPR_user »

Zajsoft píše:
martinopel píše: Asi bych mu věřil. :wink:
Tak nerikam, ze ne, ale znas me, rad si prostouram vsechny varianty :-)

Jak to vypada na dilne? Potrebuju to rizeni, nebo mi brzo utece to stavajici z auta :-D
Co stahovak? ;-)
Stahovák mám nakreslený a část i vyrobenou,takže už brzy.Zatím jsme ale zasekaní.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1464
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#7 Poradte s vyberem noveho/sportovniho podvozku na S80 T6

Příspěvek od metju »

Vždycky jsem dle referecní BC vychvaloval, no po vlastní zkušenosti to zas taková pecka není. Jestli tam byla nějaká změna tak auto bylo níž než předtim, ale posun někam ke sportovnímu podvozku, o kterém je tady řeč, se nekonal. Takže já si myslim že pro naše auta je pořád favoritem KW...

Pokud bys nakonec končil u varianty s pružinama + tlumiče, volil bych HR. Jsou sice výrazně dražší, zase je odzkoušeno že si HR nejvíce zachovávají původní komfort.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#8 Poradte s vyberem noveho/sportovniho podvozku na S80 T6

Příspěvek od Zajsoft »

metju píše:Vždycky jsem dle referecní BC vychvaloval, no po vlastní zkušenosti to zas taková pecka není. Jestli tam byla nějaká změna tak auto bylo níž než předtim, ale posun někam ke sportovnímu podvozku, o kterém je tady řeč, se nekonal. Takže já si myslim že pro naše auta je pořád favoritem KW...

Pokud bys nakonec končil u varianty s pružinama + tlumiče, volil bych HR. Jsou sice výrazně dražší, zase je odzkoušeno že si HR nejvíce zachovávají původní komfort.
Komfort vem cert, ne veskerej, ale krapet nepohodli zkousnu, to samy penize, nechala me zenska, takze ted ani s jednim problem neni :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#9 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Takze nakonec po nacteni vseho mozneho, konzultaci s par lidma a vubec, sem se rozhodl pro Koni FSD a pruziny H&R...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#10 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Krystof P. »

FSD ale neni sportovní podvozek ani šmahem

tady se podivej na jeho trvanlivost proti případný investici.

http://forums.t5d5.org/topic/23637-anyone-buying-fsds-look-at-this/

Kup KW V1/2 za pár šupů nebo V3 za cenu odpovídající závodnímu podvozku a nevymejšlej vymyšlený.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#11 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Krystof P. píše:FSD ale neni sportovní podvozek ani šmahem

tady se podivej na jeho trvanlivost proti případný investici.

http://forums.t5d5.org/topic/23637-anyone-buying-fsds-look-at-this/

Kup KW V1/2 za pár šupů nebo V3 za cenu odpovídající závodnímu podvozku a nevymejšlej vymyšlený.
Mno pokud daj 5let / 100.000, tak budu zcela spokojen, pri dane investici je rad kazdych 5, nebo treba 3let vymenim...

Nemluve o tom, ze nekteri z nas umi pouzivat wapku, nebo zajet do mycky, treba 2x za mesic i v zime, ze...
Je to asi to same, (a to neni mirene na nikoho konkretne, natoz na Tebe, kor kdyz Te neznam) jako obecne cechacci brecej, ze nechtej kuzi, protoze v zime studi(a vyhrev je asi od ceho...) a ze v lete lepi = tak si nemaj porizovat kuzi, kdyz nemaj na benzin kterej si veme klima/altik...

A dat jim pripadne rovnou lepsi ochranou vrstvu je to nejmensi... Ale diky za hint, alespon nekdo, z koho vylezlo neco uzitecneho k tematu...
Jestli mas nejaka dalsi info, cemukoliv z puvodniho vyberu, nebo jiny tip, tak si to rad poslechnu, kor kdyz to bude neco,
ceho se da realne chytit...

A uprime, lidi kteri se spokoji jiz s vymyslenym, vetsinou stale veri, ze zeme je stred vesmiru a nese ho na zadech velka zelva...
Takze se tim ridit, tak me zivi lopata a jezdim Poskym Fiatem...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#12 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Krystof P. »

Záleží, jestli chceš sportovní podvozek, nebo ne.

Jak píše nahoře Matěj, s BC racingem na vlastní zkušenosti nebyl uplně vyklepanej, ale já říkám, že to je nastavením toho podvozku. BC má větší možnost nastavení než má třeba KW V1, ale pro normálního člověka to neznamená automaticky výhodu, protože podvozek se běžně nastavuje přímo v provozu, respektive při takovym provozu, na kterej bude určenej.

Bejt tebou jdu do KW V1 ve variantě inox, kde máš kvalitu a hlavně repasovatelnost jistou, zastoupení má KW víc než slušný a ceny budou sice drsný, ale ne zdrcující. Pokud si chceš hrát, zkus ty BC, případně američani dělaji dost dobrý budgetový podvozky.

BTW ten V1 se nechá sehnat pod 30.000 což je zadarmo. BC by se dal lehce přes 20.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#13 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Krystof P. píše:Záleží, jestli chceš sportovní podvozek, nebo ne.

Jak píše nahoře Matěj, s BC racingem na vlastní zkušenosti nebyl uplně vyklepanej, ale já říkám, že to je nastavením toho podvozku. BC má větší možnost nastavení než má třeba KW V1, ale pro normálního člověka to neznamená automaticky výhodu, protože podvozek se běžně nastavuje přímo v provozu, respektive při takovym provozu, na kterej bude určenej.

Bejt tebou jdu do KW V1 ve variantě inox, kde máš kvalitu a hlavně repasovatelnost jistou, zastoupení má KW víc než slušný a ceny budou sice drsný, ale ne zdrcující. Pokud si chceš hrát, zkus ty BC, případně američani dělaji dost dobrý budgetový podvozky.

BTW ten V1 se nechá sehnat pod 30.000 což je zadarmo. BC by se dal lehce přes 20.
Cetl jsi vubec prvni prispevek? :-D Mimo jiny tam pisu ceny, za ktery sem to nejlevnejc zatim sehnal :-)
Jinak BC sem resil s clovekem co ho ma, protoze puvodne sem byl rozhodlej pro nej :-)
Druha varianta byla V1, neb nastavitelnost V2/V3 bych poradne nevyuzil, takze ten cenovej rozdil by byli vyhozeny prachy, ktery se dal lip na aute zas investovat jinde.
Samozrejme, ze sem chtel povrchovou upravu tj. INOX :-) Ono co me v rychlosti napadlo, tak by se taky cele tlumice, potazmo i pruziny daly dat do smrtovaci buzirky a necim jeste klidne striknout, nebo jen sriknout, potazmo opiskovat a rovnou udelat jinou povrchovou upravu...

Ale rad si poslechnu jakekoliv dalsi napady, info, i kdyz drzkuju :-) Vyslechnu si rad cokoliv, ale samozrejme si to nakonec udelam podle sebe :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#14 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Krystof P. »

Četl jsem tvůj první příspěvek. Možná by ses měl ještě trošku zamyslet nad tvejma požadavkama. Ceny u KW máš špatně, ostatní nevim, ale moudrý je vyčíhnout slevy, či skupinový akce.

Samozřejmě ti nikdo neříká, že musíš poslouchat co ostatní říkají, nebo nemůžeš jít úplně svou cestou, třeba si nakombinuj rozdílný tlumiče na přední a zadní nápravě (taky to jde), ale je to poměrně drahá sranda, proto je občas lepší jít cestou již vyšlapanou.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#15 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Krystof P. píše:Četl jsem tvůj první příspěvek. Možná by ses měl ještě trošku zamyslet nad tvejma požadavkama. Ceny u KW máš špatně, ostatní nevim, ale moudrý je vyčíhnout slevy, či skupinový akce.

Samozřejmě ti nikdo neříká, že musíš poslouchat co ostatní říkají, nebo nemůžeš jít úplně svou cestou, třeba si nakombinuj rozdílný tlumiče na přední a zadní nápravě (taky to jde), ale je to poměrně drahá sranda, proto je občas lepší jít cestou již vyšlapanou.
Hoj, sem vcera uz odpadnul...
No pozadavky jsou jasny, zlepseni vlastnosti oproti serii, o neco nizsi, o neco tvrdsi, ale s tim, ze porad je to auto na denni jezdeni.
No pokud vis o nejakych lepsich cenach(co sem nasel to sem nasel, a jeste detailnejc sem to planoval resit, at bude finalne vybrano do ceho pujdu, coz je defacto zatim jen u pruzin, pokud nepujdu do CoilOveru...), slevach, nebo akcich, opet si rad necham poradit :-)
Ono vyslapane cesty uplne nebyly vzdy pro me, resp. ne ze bych se tomu branil, ale taky sem se nikdy nebal experimentovat a klidne slapnout vedle...
Takze jakekoliv info, proc je ta ci ona varianta lepsi/horsi/vhodnejsi, samozrejme uvitam :-) Uz jsem i premejslel, ze pockam s nakupem az ted po Susicich, pacz je sance, ze tam se od nekoho neco rozumneho dozvim, nebo treba bude i moznost se na neco podivat, svezt se...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#16 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Krystof P. »

Rozhodně nečekej, že se v Sušici svezeš s upravenou S80. Můžeš dělat kroky vedle, ale počítej, že u podvozku tě to bude stát desítky až stovky tisíc. Tak proč si rovnou nepořídíš ty KW. Pokud ti nebude vyhovovat rozsah nastavení, tak víš, že chceš buď vyšší řadu, nebo jinej budget (BC). Pokud ti nebude vyhovovat komfort, tak víš, že hledáš kombinaci tlumič/pružina, ale za každý situace na KW neproděláš tolik, jako na čemkoliv jinym, kdybys to měl následně pustit.

Mimochodem máš na podvozku všechno nový ? Protože když neuděláš ramena, silentbloky, uložení atd a jenom vyměníš tlumiče, tak ti následnej výsledek řekne uplný hoveno.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#17 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Krystof P. píše:Rozhodně nečekej, že se v Sušici svezeš s upravenou S80. Můžeš dělat kroky vedle, ale počítej, že u podvozku tě to bude stát desítky až stovky tisíc. Tak proč si rovnou nepořídíš ty KW. Pokud ti nebude vyhovovat rozsah nastavení, tak víš, že chceš buď vyšší řadu, nebo jinej budget (BC). Pokud ti nebude vyhovovat komfort, tak víš, že hledáš kombinaci tlumič/pružina, ale za každý situace na KW neproděláš tolik, jako na čemkoliv jinym, kdybys to měl následně pustit.

Mimochodem máš na podvozku všechno nový ? Protože když neuděláš ramena, silentbloky, uložení atd a jenom vyměníš tlumiče, tak ti následnej výsledek řekne uplný hoveno.
Tak ono by to nemusela bejt zrovna nutne S80, ono cokoliv na P2, nebo cokoliv co bude po ruce v serii a zaroven v KW, BC a podobne, proste videt realne srovnani.
Jop, na podvozku je samozrejme vse novy, co slo a bylo potreba je v Polyuretanu od PowerFlexu(akorat priste uz asi pujdu rovnou do cernejch, misto fialovejch...), potazmo od MartinOpla... Defacto krom ulozeni kastle, ktery uz tu mam od Martina nachystany, nejsou v Polyuretanu asi akorat ramena, protoze ty sem menil hned nejak z zacatku, takze nejdriv du cestou toho co je potreba... Nerad z principu menim veci ktere jsou OK, kor pokud jsou drazsi, nebo treba nemam moznost to nekomu nadelit(viz. ted moznost zanovni tlumice/pruziny prodat kamaradovi na S60, jinak bych to menil az by to bylo realne potreba, ted to nema najeto ani 10k...).
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 20 kvě 2016 12:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#18 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Krystof P. »

Aha, no tak k tomu nemám co dalšího... :bad:

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#19 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Mno tak hodne ted vaham mezi Koni FSD s pruzinama H&R, nebo KW V1... Prolezl jsem hodne for, dost toho nacelt, pobavil se s par lidma co to maj, nebo meli moznost ridit, co se FSD tyce, tak klasika, jedni je miluji a druzi nenavidi...

FSD si myslim, ze budou pohodlnejsi a pro bezne denni jezdeni vhodnejsi.
KW zas budou prirozene k sobe s pruzinama, ulozenim, k sobe lip ladit, prece jenom je to jeden odladenej komplet, plus nesporna vyhoda je samozrejme, to, ze jsou z nerezu a stavitelna vyska(na predku) je uz jen takova tresinka na dortu, ale bojim se, aby to na denni jezdeni nebylo uz proste moc tvrdy, cenove vychazej o cca 5k draz nez FSD, takze uz nic zavratneho...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#20 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Krystof P. »

Já stále nerozumim tomu, že tomu nerozumíš, sorry. Ale Koni FSD je variace na adaptivní podvozek, kterej se umí přizpůsobit povrchu (ale nečekej nic podobnýho, jako má novej superb, nebo před ním S-klasse, která si čte povrch silnice ještě než na něj najede).
Prostě dokáže proměnlivě měnit tuhost v závislosti na stlačení tlumiče.

KW je prostě první stupeň sportovního podvozku, kterej sice nedává primárně pohodlnější jízdu a potom nepřituhuje, ale auto se stále chová stejně. Neřekl bych, že je nějak tuhej, protože prostě tuhej neni.

Jen abych osvětlil úroveň svejch zkušeností, ve Volvu jsem zažil KW V2 a FSD (stejný auto), KW V1 jsem zažil v jinym autě. FSDčka ovšem na jízdu nebyly špatný, to nemůžu říct, takže pokud bys dokázal zkousnout kompromis a dokázal se případně smířit s jejich chováním, tak je zkus. Ale já bych nešel do týhle ceny už jen proto, že za stejnou úpravu, kterou maji inoxy bys zaplatil víc, než je cenovej rozdíl.

A neboj, už nebudu přispívat :)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#21 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

Krystof P. píše:Já stále nerozumim tomu, že tomu nerozumíš, sorry. Ale Koni FSD je variace na adaptivní podvozek, kterej se umí přizpůsobit povrchu (ale nečekej nic podobnýho, jako má novej superb, nebo před ním S-klasse, která si čte povrch silnice ještě než na něj najede).
Prostě dokáže proměnlivě měnit tuhost v závislosti na stlačení tlumiče.

KW je prostě první stupeň sportovního podvozku, kterej sice nedává primárně pohodlnější jízdu a potom nepřituhuje, ale auto se stále chová stejně. Neřekl bych, že je nějak tuhej, protože prostě tuhej neni.

Jen abych osvětlil úroveň svejch zkušeností, ve Volvu jsem zažil KW V2 a FSD (stejný auto), KW V1 jsem zažil v jinym autě. FSDčka ovšem na jízdu nebyly špatný, to nemůžu říct, takže pokud bys dokázal zkousnout kompromis a dokázal se případně smířit s jejich chováním, tak je zkus. Ale já bych nešel do týhle ceny už jen proto, že za stejnou úpravu, kterou maji inoxy bys zaplatil víc, než je cenovej rozdíl.

A neboj, už nebudu přispívat :)
Hehe, to bude tim, ze tomu rozumim :-D Vim jakej je v nich rozdil a co od nich cca cekat, ale v teoreticky rovine, nemel sem moznost sedet v necem ani s jednim... Jasne, FSD je ciste mechanicka zalezitost podle kmitu... Ale furt je to podle vseho lepsi varianta, nez se snazit naroubovat Four-C... Vim jak se choval treba hydraulickej podvozek v XMkach... Vim o lidech co s FSD jezdej i na okruh a jsou spokojeny...

Od KW jako Coiloveru taky vim co +/- cekat, ale proste se bojim, ze na denni jezdeni to bude ve finale tvrdy, sic samozrejme, moznost si vyladit vejsku predku na miru, potazmo tvrdost u V2 ma neco do sebe, ale aby to melo na prevazne silnicni jezdeni smysl...
Jak to ted okomentoval minulej tejden MartinOpel, ze Polyuretany do ramen, mi v prvni vazi udelaj vetsi sluzbu se Stock tlumicema, nez prechod na lepsi tlumice/pruziny se stock ramenama...

Jeste to muzu taky podat tak, ze si nejsem jistej, zda me aktualni ridicske schopnosti vyuziji KW oproti FSD lip... Zda proste nejit cestou pohodli, s tim, ze me to taky nekam posune moznosti auta dal, nez saham ja sam a az tam dolezu, tak provedu zas upgrade :-D Zejtra bude namontovany novy rizeni, takze konecne se zbavim nejistoty z toho, ze nemam poradnou zpetnou reakci od volantu a zas si clovek dovoli vic... A resit, cenovej rozdil nerikam, ze nema smysl, ale neni to uplne rozhodujici faktor(sic uznavam, ze treba proto koukam, po V1 a ne V2, protoze mam pocit, ze za ten rozdil mi to zatim nestoji...) a ono kdyz to nebude stacit, tak se to zas vymeni za lepsi a tohle se zas nekomu pripadne nadeli, nebo se poridi dalsi P2ka a da se to do ni :-D Kazdopadne aktualne vim, ze z vice duvodu, to realne budu objednavat az za 2-3 tydny, takze je jeste cas vymejslet, rozhodovat se a vubec...

A jen prispivej, alespon nekdo :-) Zbytek mlci :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

GDPR_user

#22 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od GDPR_user »

Nejméně 100x jsem Ti vysvětloval,že když uděláš přední ramena do PUR ,tak tlumiče potřebovat nebudeš.Když budeš mít pocit,že by se dalo jezdit rychleji,tak se zastav a já Tě svezu. :wink:

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#23 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

martinopel píše:Nejméně 100x jsem Ti vysvětloval,že když uděláš přední ramena do PUR ,tak tlumiče potřebovat nebudeš.Když budeš mít pocit,že by se dalo jezdit rychleji,tak se zastav a já Tě svezu. :wink:
Njn, jak rikam, ted me dost omezuje to rizeni na kterym sou vule jak svin, a tudiz se krotim :-) Neboj prijedu na trenink ;-)

A zachvili se premistim na dilnu a kouknu v jakym stavu sou ramena, ale predbeznej plan je, ze jakmile budes mit hotovej stahovak a cas na dilne, tak prijedu a dame PURy rovnou vsude, protoze kor ted na 18" je proste cejtit, ze guma je meka... A ono ja predpokladam, ze kdyz neco rikas, ze vis proc a mas pravdu, ale znas me, sem stoura :-D

Neb tlumice z ruznych duvodu odkladam o 2-3tydny... A jak sem rikal, hlavni impulz proc je chci vymenit je ten, ze mam moznost je i s pruzinama a zbytkem udat tak, abych na tom extra netratil (a jeste udelal kamaradovi sluzbu...) :-) A jinak Tve argumenty jsou prave jedny z duvodu, proc se cimdal vic klonim asi k FSD... Neb tak nejak predpokladam, ze by se proti Stocku meli zlepsit jak jizdni vlastnosti, tak komfort...
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 23 kvě 2016 17:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 2211
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#24 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Zajsoft »

martinopel píše:Nejméně 100x jsem Ti vysvětloval,že když uděláš přední ramena do PUR ,tak tlumiče potřebovat nebudeš.Když budeš mít pocit,že by se dalo jezdit rychleji,tak se zastav a já Tě svezu. :wink:
Uz s nima bezis na postu? (v poledne overeno na dilne, ze guma uz je narupana, cepy na hlave příčného táhla řízení taky v hajzlu - po roce/10kkm...) ;-| + 1L jeste zelenyho oleje do posilovace + kondicioner do posilovace :-) Nebo budes mit v nejblizsi dobre nejak volno(klidne i v tydnu, krome pondeli(8-15) se muzu urvat +/- jakykoliv den, ze bych prijel a dal bys mi PURy vsude? :-P
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#25 Poradte s vyberem snizeneho/sport podvozku na S80 T6 '99

Příspěvek od Krystof P. »

Zajsoft píše:dal bys mi PURy vsude? :-P
Přeju pěknou smrt
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“