2.5 TDi 200hp+
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Cheb
- Vůz: XC 90 D5 2004
- Bydliště: Sokolov
#1 2.5 TDi 200hp+
Zdravím všechny volváky,
Nedávno jsem koupil V70 II 2001 s TDi a mám v plánu z něho potahat aspoň 200 kobylek. Můžete mi doporučit vstřiky, které budou určitě pasovat na dvě a půli ? Zatím co jsem koukal, někomu se tam povedlo dát vstřiky z A8 3.3Tdi... Co turbo, má smysl dávat vetší turbo ? V motorovém prostoru je místa požehnaně, třeba i na Garreta 40, ale spíš bych se držel při zemi Chip tuning je jasnej, pan Vojáček zvedne výkon o cca 25 koní. Dohromady by to mohlo dát nějákých 190-200 koníků a cca 400Nm.
Pro ty, kteří si budou ťukat na čelo, proč chci cca 200koní. Jednoduchá odpověď, 140 koní na 1750Kg je málo
Předem díky za odpověď
Nedávno jsem koupil V70 II 2001 s TDi a mám v plánu z něho potahat aspoň 200 kobylek. Můžete mi doporučit vstřiky, které budou určitě pasovat na dvě a půli ? Zatím co jsem koukal, někomu se tam povedlo dát vstřiky z A8 3.3Tdi... Co turbo, má smysl dávat vetší turbo ? V motorovém prostoru je místa požehnaně, třeba i na Garreta 40, ale spíš bych se držel při zemi Chip tuning je jasnej, pan Vojáček zvedne výkon o cca 25 koní. Dohromady by to mohlo dát nějákých 190-200 koníků a cca 400Nm.
Pro ty, kteří si budou ťukat na čelo, proč chci cca 200koní. Jednoduchá odpověď, 140 koní na 1750Kg je málo
Předem díky za odpověď
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3 2.5 TDi 200hp+
No lebo ten nezere 3,89/100 pycovole...martinopel píše:Proč sis nekoupil turbobenzín,když jsi chtěl koně??
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#4 2.5 TDi 200hp+
Myslím, že vhodnější otázka je, proč si nekoupil D5 se 163PS a nedal tomu chip +30% a měl by 212PS a nemusel by z toho dělat novou skládačku
Nicméně na tohle se nás asi neptal
A jen pro informaci, tvé auto má 1603kg i s náplněmi
Nicméně na tohle se nás asi neptal
A jen pro informaci, tvé auto má 1603kg i s náplněmi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Cheb
- Vůz: XC 90 D5 2004
- Bydliště: Sokolov
#5 2.5 TDi 200hp+
Protože benzínové koně a krouťák se nikdy nevyrovnaj dieslu Víš co, s našlapaným dieselem se dá jezdit za 5l když máš lehkou nohu, ale s benzínem se nikdy na tuto spotřebu nedostanu. Najde se někdo, kdo měl stejný plány jako já ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Cheb
- Vůz: XC 90 D5 2004
- Bydliště: Sokolov
#6 2.5 TDi 200hp+
D5 je poruchovej, předraženej šrot. Uznávám traktorovou techniku, jako je 2.5TDi . A s váhou si nejsem jist, řekl bych že provozní hmotnost je 1750kg, ale až se dostanu do auta, podívám semot píše:Myslím, že vhodnější otázka je, proč si nekoupil D5 se 163PS a nedal tomu chip +30% a měl by 212PS a nemusel by z toho dělat novou skládačku
Nicméně na tohle se nás asi neptal
A jen pro informaci, tvé auto má 1603kg i s náplněmi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#7 2.5 TDi 200hp+
Kujva tady je dneska veselo...tomigun007 píše:Protože benzínové koně a krouťák se nikdy nevyrovnaj dieslu
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#8 2.5 TDi 200hp+
Hádám odchovanec turbokopance kurwa čipnutýho 1,9 TDI koncernumetju píše:Kujva tady je dneska veselo...tomigun007 píše:Protože benzínové koně a krouťák se nikdy nevyrovnaj dieslu
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
#9 2.5 TDi 200hp+
pánové... kroťte emoce. Né každý si umí lhát, jak mu to benzínové volvo málo žere. Já mu docela rozumím. Prostě chce jezdit svižně, a přitom úsporně. Co je na tom špatnýho?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 520
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Moravská Nová Ves
- Vůz: S80, D5, MY04
#10 2.5 TDi 200hp+
Ale já mám D5tomigun007 píše:D5 je poruchovej, předraženej šrot. Uznávám traktorovou techniku, jako je 2.5TDi . A s váhou si nejsem jist, řekl bych že provozní hmotnost je 1750kg, ale až se dostanu do auta, podívám se
K tý váze, pohotovostní váha tvého auta je 1603kg bez posádky a nákladu, nicméně se všema náplněma včetně paliva.
Jen pro srovnání 2.5Tdi a 2.4Ttomigun007 píše:Protože benzínové koně a krouťák se nikdy nevyrovnaj dieslu Víš co, s našlapaným dieselem se dá jezdit za 5l když máš lehkou nohu, ale s benzínem se nikdy na tuto spotřebu nedostanu. Najde se někdo, kdo měl stejný plány jako já ?
Maximum kroutícího momentu 290Nm při 1900ot/min u nafty (max výkon 103KW)
maximum kroutícího momentu 285Nm při 1800ot/min u benzínu (max výkon 147KW)
A to neporovnávám třeba s takovou T5
Samozřejmě se spotřebou máš pravdu, benzinové volva žerou i trávu kolem silnice. Ten průběh točivého momentu je dost podobný, akorát benzín ti neuvadne ve 3000ot/min
Nicméně se zastávám názoru, že rozumně nachipovaná D5 bude méně problémová, než více nachipovaná 2.5Tdi s jinými vštriky a kdoví jakýma custom serepetičkama.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#11 2.5 TDi 200hp+
Drewid se vratil a trolluje?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Cheb
- Vůz: XC 90 D5 2004
- Bydliště: Sokolov
#12 2.5 TDi 200hp+
Ne pánové, neberte to špatně, každý z nás má určitý pohled na věc. Osobně preferuji dieselový motory na běžné ježdění do práce. Benzín je skvělej třeba na víkend, když se udělá krásně a vy můžete rozbublat svůj osmiválec pod kapotou.
Nu, chtěl bych se vrátit k původnímu tématu. Je tu někdo kdo by mi mohl poradit se vstřiky a turbem ?
Nu, chtěl bych se vrátit k původnímu tématu. Je tu někdo kdo by mi mohl poradit se vstřiky a turbem ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 2.5 TDi 200hp+
Plány podobný mám, názory trochu odlišný Naftový koně jsou tupý, řehtaj trochu falešně a smrdějtomigun007 píše:Najde se někdo, kdo měl stejný plány jako já ?
Tvoje největší omezení je turbo. Vstřiky co v autě máš 73P 838 (nic koncernovýho je nepoužívá) pokud vím na výkony okolo 200 koní ještě stačí. I vačka čerpadla má v rámci pětiválců nejagresivnější profil. Čerpadlo má 11mm hlavu, takže taky neni omezením.
Další omezení je dvojhmota a spojka. Spojku třeba přeobložíš, ale jednohmotu tam dát nemůžeš, protože Volvo převodovka naftu + jednohmotu nesnese.
200-240 koní by mi nevadilo, ale zase určitě ne za cenu udělat si z auta náladovou nespolehlivou jebku.
Jelikož tohle auto neumí regulovat VNT, tak větší turbo = větší lag... to znamená koně můžeš mít ale za cenu toho že to auto pojede třeba až od 3000 otáček... a pak opět narazíš na omezení v podobě spojky s dvojhmotou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#14 2.5 TDi 200hp+
Dvojhmota je problém, mám jen lehce čipnuto asi na 170 kobyl a 4 a 5 kvalt nemůžeš dát plnej aby necvakala. Na 200 koní by taky už bylo dobré zesílit uložení kliky, tady aspoň vyměnit za silnější šrouby(8 vs 10).Je toho pak moc.Rozhodni se sám, buď to necháš lehce ošéfovat ŘJ za pár kaček nebo do toho pustíš víc než za kolik jsi to koupil.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#15 2.5 TDi 200hp+
D5 je fakt na lacny tuning vhodnejsia, naklapacie turbo a commonrail je realny krok k vyssiemu vykonu.
A spolahiva je dostatocne...
A spolahiva je dostatocne...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Cheb
- Vůz: XC 90 D5 2004
- Bydliště: Sokolov
#16 2.5 TDi 200hp+
Děkuji všem, kteří se zúčastnili této diskuze. Abych vám řekl pravdu, jsem docela zklamán. Vidím to tak, že si koupím hezký kola, nechám přestříkat kosmetický vady, možná bych uvítal výměnu předních světel + nárazník z faceliftového modelu a tím skončím. Protože jak píšete, jakýkoliv zásah do motoru rapidně zhorší životnost dvouhmoty. A rozhodně nechci kupovat dvouhmotu za 25 000kč, 1/3 ceny celého auta.
Na závěr se mrkňete na video z Transportéra pro zajímavost
Na závěr se mrkňete na video z Transportéra pro zajímavost
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1322
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#17 2.5 TDi 200hp+
Nebreč, lehký načipování ale tomu prospěje,těch 170 kobyl je ok.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 231
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Klecany
- Vůz: V70 D5252T 98 cervena manual
#18 2.5 TDi 200hp+
Zajimalo by me kolik to ma najeto..a stejne si myslim,ze to meli ve volvu dobre spocitany,nejlip to funguje kdyz je to original...ale je to vec nazoru,drzim palce s tema upravama...
_________________
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
Je Volvo V70 2,5TDi,D5252T,103kW,cervena barva,r.v.1998,manual...
Je Volvo 760 2,3T B230ET 134kW,seda met.,1988,manual+OD...
bylo Volvo 850 T5,166kW B5234T,cerna,1995,manual...
bylo Volvo 850 Tdi,103kW,cerna coroner,1996,manual...
bylo Volvo C70 2,3T5 176kW,zlata metaliza,r.v.1998,manual...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 825 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Laacoos
-
- 3 Odpovědi
- 311 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 208 Odpovědi
- 30267 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 10 Odpovědi
- 664 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 5 Odpovědi
- 619 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od titanek53