Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 683
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#2701 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes přezutí zimni pneu +obutí nových disků na léto zimní Goodyear Ultra Grip
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 378
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#2702 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Namontována rozpěra do kufru od Kishmicka. Vzhledem k umístění byla instalace trochu krkolomnější (měnit kabiňák na P1 Volvech je příjemnější ). Ještě jsem s autem od instalace poradně nejel, ale vím, že teď mi ani Caterhamy nebudou stačit v zatáčkách...
Takže palec nahoru a velké díky Kishmickovi.
Takže palec nahoru a velké díky Kishmickovi.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#2703 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Má tahle rozpěra u S60 velký význam, když se podíváš hned nad ní co je za nosník.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 378
- Registrován: 5 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#2704 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To víš, že má jen minimální. Je to spíš takový zpestření.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 51
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#2705 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Abych přidal nějaký poznatek, 2,5" Ferrita + origo downpipe bez katu není dobrá kombinace 2-2,5t otáček to nesnesitelně duní. Pokusně jsem dolepil rezonátor - je to tak o polovinu lepší a víceméně snesitelné, ale stejně se asi pustím do 3", který s Ferritou evidentně funguje dobře.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#2706 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jelikož přední mřížka je ve stavu strašném, rozhodl jsem, že proběhne nějaká úprava. Jelikož v česku snad není nikdo, kdo by dokázal perfektně pochromovat plast, tak jsem zvolil lakování.
Zatím je to takový nástřel, stříknuto základem. A nechal bych to tak.
Hmm mohl jsem to auto taky umýt...když ono je furt hnusně ale!
Přední nárazník půjde dolů po zimě a nahodí se nový lak. Momentální lak je katastrofa.
Zatím je to takový nástřel, stříknuto základem. A nechal bych to tak.
Hmm mohl jsem to auto taky umýt...když ono je furt hnusně ale!
Přední nárazník půjde dolů po zimě a nahodí se nový lak. Momentální lak je katastrofa.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#2707 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Mě k P2 čumáku sedí víc antracitová mřížka. Ale výtvarné cítění má každý jiné
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 188
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2708 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Juric: jak si z toho orval ty ohnutý a popraskaný kusy "chromu"? Já ztroskotal na tom, že mě napadlo to sundat akorát chemicky...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#2709 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Neorval. Vzal jsem na to ocelák a stejně odolal. Takže ocelák pobral jen "načatý" chrom a takhle jsem to dal k nám na lakovnu ať to odmastí a stříknou.
Je mi to vlastně jedno, je to na zimu, budu zkoušet barevné kombinace a stejně to půjde na jaře dolů a udělá se to pořádně až na základ. Čím, to nevím, asi si někdo udělá brigádu se šmirglem.
Antracit zní zajímavě, přemýšlel jsem, že to stříknu pak do černé. Nejraději bych byl, kdyby byl k dostání chrom ve spreji.
Jinak mřížka je origo? Je na ní vyraženo UNITED STATES. Že by si Volvo nechalo vyrábět v americe díly a pak je vozilo do evropy?
Je mi to vlastně jedno, je to na zimu, budu zkoušet barevné kombinace a stejně to půjde na jaře dolů a udělá se to pořádně až na základ. Čím, to nevím, asi si někdo udělá brigádu se šmirglem.
Antracit zní zajímavě, přemýšlel jsem, že to stříknu pak do černé. Nejraději bych byl, kdyby byl k dostání chrom ve spreji.
Jinak mřížka je origo? Je na ní vyraženo UNITED STATES. Že by si Volvo nechalo vyrábět v americe díly a pak je vozilo do evropy?
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#2710 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Měl by fungovat nálev hydroxidu sodného a měkký kartáč. nicméně je třeba vyzkoušet koncentraci.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#2711 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
2 Juric
s černou pozor, ta je moc výrazná. Antracitová je taková šetrnější, navíc se vyskytuje i na zbytku auta - hágusy, lišty atd.
s černou pozor, ta je moc výrazná. Antracitová je taková šetrnější, navíc se vyskytuje i na zbytku auta - hágusy, lišty atd.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#2712 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jo hydroxidem sodným se chrom na plastu oloupe a plast zůstane, u fordu se tak sundavaly chromy že světel, ne parabol, aby se daly do černé
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 7512
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#2713 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Pokud máš třeba na pátých dveřích origo křídlo, tak na brzdovém světle je nápis Made in New Zeland.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2714 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
třeba ABS hydraulika běžně bývá z USA
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#2715 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jelikož jsem po hodinové cestě měl hadice k chladiči studené a motor horký (do toho mi auto topí/netopí, přestane topit..), vydedukoval jsem, že funkce termostatu je asi mizivá. Objednal jsem tedy termostat, těsnění a pustil se do výměny termostatu.
Zná někdo jméno švédského inženýra, který vymýšlel pozice držáku a komponentů? Chtěl bych mu pogratulovat: Nicméně se nám povedlo dostat k termostatu bez posunutí servo čerpadla a myslím, že ten modrý kousek silikonu není na správném místě. Ví někdo proč je u náhradních dílů vždy více verzí a proč vždy koupím tu druhou, která nepasuje na mé auto? Ověřili jsme funkci původního termostatu a krásně otevírá. Ovšem ve vodě nemá protitlak pružiny, takže stejně je na výměnu. Už jen pro pocit.
Zpětná montáž byla docela oříšek a museli jsme vytvořit "servisní okénko". Výsledek je stále původní termostat a 4 hodiny v čudu.
Tak příště znovu a lépe.
Zná někdo jméno švédského inženýra, který vymýšlel pozice držáku a komponentů? Chtěl bych mu pogratulovat: Nicméně se nám povedlo dostat k termostatu bez posunutí servo čerpadla a myslím, že ten modrý kousek silikonu není na správném místě. Ví někdo proč je u náhradních dílů vždy více verzí a proč vždy koupím tu druhou, která nepasuje na mé auto? Ověřili jsme funkci původního termostatu a krásně otevírá. Ovšem ve vodě nemá protitlak pružiny, takže stejně je na výměnu. Už jen pro pocit.
Zpětná montáž byla docela oříšek a museli jsme vytvořit "servisní okénko". Výsledek je stále původní termostat a 4 hodiny v čudu.
Tak příště znovu a lépe.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2716 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jo kup zrovna celý domeček termostatu. Ta náhrada, která se prodává místo toho tvého nefunguje.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2717 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska proběhla výměna vstřikovačů LPG Valtek T30 za Yeti S a zároveň přemapování celého systému LPG.
Ujel jsem s tím teda zatím jenom asi 35 km, ale zdá se, že auto celkově ožilo a jde mnohem lépe za plynem.
Další asi bonus je ten, že k plynaři jsem měl na palubáku průměrnou spotřebu 11,4 a když jsem od něj odjížděl, tak jsem to pro srandu vynuloval, no a doma na mě svítí 9,4.
Asi to bude tím, že jsem na to nemusel tak šlapat, aby auto jelo dobře. Ale závěry budu dělat až po vyjetí pár nádrží.
Zítra ještě musím udělat pořádné držáky těch vstřiků, dělalo se to narychlo a tak jsme je jenom přitáhli drcpáskama k původním držákům Valteků.
Ujel jsem s tím teda zatím jenom asi 35 km, ale zdá se, že auto celkově ožilo a jde mnohem lépe za plynem.
Další asi bonus je ten, že k plynaři jsem měl na palubáku průměrnou spotřebu 11,4 a když jsem od něj odjížděl, tak jsem to pro srandu vynuloval, no a doma na mě svítí 9,4.
Asi to bude tím, že jsem na to nemusel tak šlapat, aby auto jelo dobře. Ale závěry budu dělat až po vyjetí pár nádrží.
Zítra ještě musím udělat pořádné držáky těch vstřiků, dělalo se to narychlo a tak jsme je jenom přitáhli drcpáskama k původním držákům Valteků.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 409
- Registrován: 4 roky
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70II D5 2006
- Bydliště: Olomouc
#2718 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Neříkej hop dokud nepřeskočíš. Ale mě teď po resetu palubáku a ujetí 35km svítila spotřeba 12,6L/100km a srovná se to až po cca 200km.
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manual
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2719 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Jasně s tím počítám, ale poslední dobou se mi palubák po resetu zastavoval spíše na hodnotách okolo 13 - 15 litrů.
Takže je to trochu šok.
Takže je to trochu šok.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2720 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výměna lanka otevírání kapoty.
A protože mě na diag pořád vyskakuje chyba vačky ECM 644A faulty signal, tak jsem překontroloval nastavení rozvodů.
Nicméně jsem nenašel žádnou závadu.
Zajímavý, že to začalo dělat po opravě podpáleného ventilu.
Ještě předtím jsem měnil rozvody a chyba se neobjevovala, až po té hlavě.
Tak nevím co ještě může být špatně.
Auto jede dobře, chyba kontrolku nerozsvěcuje, jenom se objeví v diag a sejří mě to.
A protože mě na diag pořád vyskakuje chyba vačky ECM 644A faulty signal, tak jsem překontroloval nastavení rozvodů.
Nicméně jsem nenašel žádnou závadu.
Zajímavý, že to začalo dělat po opravě podpáleného ventilu.
Ještě předtím jsem měnil rozvody a chyba se neobjevovala, až po té hlavě.
Tak nevím co ještě může být špatně.
Auto jede dobře, chyba kontrolku nerozsvěcuje, jenom se objeví v diag a sejří mě to.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 109
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#2721 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výměna svíček. Vyndány rok staré Bosch a vloženy NGK.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2722 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska jsem se dokopal k výměně příruby na katalizátoru. Původní už nebyla po 20 letech úplně v kondici a trochu dole podfukovala.
Použil jsem přírubu i s kusem trubky z nového výfuku, co se mi tady už rok válí a nemám pro něj využití.
Použil jsem přírubu i s kusem trubky z nového výfuku, co se mi tady už rok válí a nemám pro něj využití.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 102
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#2723 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já dneska dočistil sedačku spolujezdce + přední tapece...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 683
- Registrován: 4 roky 5 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#2724 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dnes proběhla STK -- OK ,ale opět nekončící debata o AWD , haldex ,účinnost a souměrnost účinku brzd-- na jedné nápravě na válcích ,vypnutí klíče,zvednout zadní nápravu,aktivace el.brzdy,brždění před dílnou ... neustálá novinka pro techniky stk..
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 293
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2725 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dneska jenom drobnost - výměna všech svíček (NGK) a všech cívek (Bosch).
A taky výměna filtrů LPG.
A nepotěšilo mě, že mě plynař informoval o tom, že se bude muset vyměnit jednotka LPG, páč prý už neudrží naprogramování - asi kondíky. No má holka po 11 letech provozu už nárok, no.
A taky výměna filtrů LPG.
A nepotěšilo mě, že mě plynař informoval o tom, že se bude muset vyměnit jednotka LPG, páč prý už neudrží naprogramování - asi kondíky. No má holka po 11 letech provozu už nárok, no.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek