Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
PetrXC70
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 101
Příspěvky: 4676
Registrován: 5 roků 1 měsíc
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 2010
Bydliště: Praha východ
Kontaktovat uživatele:

#2626 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od PetrXC70 »

Ten neni nemocnej, ale polomrtvej :D
_________________
XC70 2010 151kw/420NM

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#2627 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Jasko »

PetrXC70 píše:Ten neni nemocnej, ale polomrtvej :D
Ten je mrtvej ale hlavne aby nebol doškriabaný valec/piest/krúžky od úlomkov ale to Radek asi checkol. Buď su zaklepana v pieste (najlepši pripad nikde mimo kraja) alebo ich zachytil kat

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2628 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Tohle žádné úlomky nedělá, jenom prach. Funguje to jako autogen, prostě to vyfoukává povrch ventilu do svodů až to udělá takovýhle kráter.
No a ten prach buď bude v katu, nebo to prolétlo výfukem až ven. :D
Zkusím udělat nějaké detailnější foto poškození, aby to bylo vidět.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#2629 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Warcz »

Potom aji napis pracnost opravy, treba časově nebo kolik se tak cenově pohybuje. Diky
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2630 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

V košíku mám díly za 6000,- Kč, ale jsou v tom i nové nádobky na servo a nemrzku a nový olej s olejovým a kabinovým filtrem.
Demontáž hlavy mi trvala cca 4 hodiny, určitě by to šlo i rychleji, ale dělal jsem do toho i jiné věci.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#2631 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od majty »

Uprava saci trubky pro vetsi MAF
IMG-20200830-WA0001.jpg
IMG-20200830-WA0001.jpg (119.88 KiB) Zobrazeno 718 x
IMG-20200830-WA0003.jpg
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#2632 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od volvoperformance »

raolsa píše: 31 srp 2020 04:53 V košíku mám díly za 6000,- Kč, ale jsou v tom i nové nádobky na servo a nemrzku a nový olej s olejovým a kabinovým filtrem.
Demontáž hlavy mi trvala cca 4 hodiny, určitě by to šlo i rychleji, ale dělal jsem do toho i jiné věci.
Hlavně zaškrábej i blok, nebo to budeš do roku dělat znovu!

karelvolvo
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#2633 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od karelvolvo »

raolsa píše: 30 srp 2020 21:35 Tohle žádné úlomky nedělá, jenom prach. Funguje to jako autogen, prostě to vyfoukává povrch ventilu do svodů až to udělá takovýhle kráter.
No a ten prach buď bude v katu, nebo to prolétlo výfukem až ven. :D
Zkusím udělat nějaké detailnější foto poškození, aby to bylo vidět.
Jo to je LPG ! zlaty chrochty
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#2634 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od gigy »

Za a) není nikde dáno, že to je 100% z Lpg. Taky to může být blbě udělanou zástavbou. A taky Radek už díky Lpg ušetřil tak 250k Kč odhaduju, takže i kdyby bylo auto na vyhození, vyplatilo se. A ani ta nafta není stejně levná na provoz, furt je to lpg trochu levnější ( cca 1.20 na Kč lpg a 1.80 nafta). Nemluvě o tom že to dřív topí, člověk nemusí řešit že by neměl jezdit krátký trasy atd.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2635 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Zajsoft »

karelvolvo píše: 31 srp 2020 08:35 zlaty chrochty
Tak o tom, mi neco vypravej. Nafta zasrana...
gigy píše: 31 srp 2020 08:51 A ani ta nafta není stejně levná na provoz, furt je to lpg trochu levnější ( cca 1.20 na Kč lpg a 1.80 nafta). Nemluvě o tom že to dřív topí, člověk nemusí řešit že by neměl jezdit krátký trasy atd.
Presne tak, ono staci porovnat trebas D5 a V8 v LPG, nebe a dudy...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#2636 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Warcz »

Hlavne nafta taky neni bez servisu. Proto se ptam na ceny. Tady to zni jako velka oprava a pak bude za 10-15K to mi nepřijde takova palba.

Co se tyka ceny, tak ty počty mi nesedi.

Modelovy připad moje V70.
Lpg 11.5l prumerna cena 13,50Kč
1l benzinu Verva 33Kč
Celkem na Km 1.55+0.33=1.88Kč/100Km

Benzin bych měl v pruměru za 10l takže
3.3Kč/100Km (Realně asi vice)

Nafta 7.5l x 31Kč = 2.3Kč/100Km.

Takže mi nesedi ani cena za LPG, ale ani cena za Naftu. Jestli s tim jezdite za 5.5l a 28Kč na naftu dlouhodobe tak gratuluju.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

gigy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 503
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

#2637 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od gigy »

tak já vycházel z toho jak by to vycházelo mně
plynu mi to žere 10 litrů, od března kupuju plyn za cca 11,50, takže to mám 1,15 kč/km, Vervy tam dám za rok postupně cca za 1000 kč, takže s mým nájezdem + 0,05 kč/km a jsem na 1,20kč/km
kdybych počítal průměrnou cenu za celou dobu co jezdím lpg, tak jsem na 13,50 za km, takže cca 1,40 kč/km

nemám to vyzkoušený ale tak jak jezdím s mou S60 bych s S60 D5 120 kw automat jezdil podle mě tak za 6,5
od března cca stojí nafta průměrně tak 26,5, takže to vychází 1,70 kč/km
když budu počítat průměrnou cenu nafty, tak myslím že bych byl tak na 31 kč, a to by vycházelo na 2 kč/km

takže ve výsledku se dá porovnávat 1,20/1,70 nebo 1,40/2,0, to 1,20 a 1,80 byl odhad bez nějakého počítání

Ten tvůj výpočet ti kazí celkem dost ten benzín, asi jezdíš víc častý starty, já jezdím 150km trasu na ráz. A za 7,50 by si s naftou myslím nedokázal jezdit, když by to bylo taky v automatu, awd, a věčně naložený až po střechu. Možná někdy i město ? To by ses těžko dostával pod 8, podle mého.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#2638 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Warcz »

Mě benzin děla chata 4km při spotřebě 20-60l/100km. Jedna cesta na chatu jsou cca 3-4l benzinu. Tento tyden to pojedu 4x

Nicmene ukončil bych debatu o spotřebě. Potěšilo mě že i když se něco takoveho stane, tak se mi to vrati za cca 10-15 000Km.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 186
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2639 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Urvanej »

Radku a takhle nemocný je jen tuten jeden a všechny ostatní zcela OK, nebo je načatých víc ks ex ventilů???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2640 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Odešel jen tenhle jeden, ale je tam ještě jeden další na jiném válci, který se mi z venku nelíbí. No stejně půjdou všechny ven, tak to pak ještě překontroluju.
Každopádně, co jsem jen tak na hrubo zkoušel, tak všude asi budou zmenšené vůle, takže se bude ladit. Musím sehnat spároměrky co jsou po 0,01 mm, mám jenom standardní po 0,05 mm.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 186
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2641 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Urvanej »

Ale dyk volvo má stejně "podložky" po 0,05, tak je to jedno, ne? Větši se nevejde, menší se vejde, tak si mezi a cajk, nebo ty chceš o setinky ubrušovat "podložky"?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2642 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

No, "podložky" jsou po 0,02 mm. :D
Dneska proběhlo kontrolní měření vůlí a následně demontáž ventilů.
Měření nedopadlo moc dobře, je to 50:50. Sací ventily jsou skoro všechny cajk, tam je to u nejhoršího o 0,02 mm mimo toleranci, to doladím, ale výfukové jsou všechny naprd. Vůle jsou od 0 (to byl ten ventil co se mi nelíbil) po cca 0,30, což je všechno špatně. Vůle má být 0,40 +- 0,03 mm. :(
No nic, nejdřív to všechno vyčistím a přebrousím a pak se bude ladit vůle. Ale než to budu skládat tak musím vyměnit gufírka. :D
Alespoň, že vodítka vypadají v pořádku. :oops:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

powl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 688
Registrován: 3 roky 8 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: V70 II D5 136kw

#2643 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od powl »

ta tolerance je teda prisna :shock:

kdyz je predepsano 0.4 nastavil bych to aby tam 0.35 sla a 0.45 uz nesla a nazdar :green:
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2644 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Ono není problém nastavit těch 0,4 v požadované toleranci. :wink: Problém je, že tady se to neseřizuje nějakým šroubkem, ale mění se celá zdvihátka (ne, nemá to hydroštely), takže je to na dlouho. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 109
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#2645 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Hájčus »

raolsa píše: 31 srp 2020 18:50 No, "podložky" jsou po 0,02 mm. :D
Dneska proběhlo kontrolní měření vůlí a následně demontáž ventilů.
Měření nedopadlo moc dobře, je to 50:50. Sací ventily jsou skoro všechny cajk, tam je to u nejhoršího o 0,02 mm mimo toleranci, to doladím, ale výfukové jsou všechny naprd. Vůle jsou od 0 (to byl ten ventil co se mi nelíbil) po cca 0,30, což je všechno špatně. Vůle má být 0,40 +- 0,03 mm. :(
No nic, nejdřív to všechno vyčistím a přebrousím a pak se bude ladit vůle. Ale než to budu skládat tak musím vyměnit gufírka. :D
Alespoň, že vodítka vypadají v pořádku. :oops:
piš si mě do výhledového notýsku (říjen) prosím, tohle bych měl také rád zkouknuté a preventivně ošéfované.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 186
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2646 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Urvanej »

Tak malá vůle se nechá řešit ubroušením "podložek". Magnetku určitě někde v okolí slovíš, co? :-)
Jak myslíš "na dlouho"? Nějakou tam vrznu, změřim a výpočtem vím, která je další, nebo kolik ubrat. Je fakt, že na redbloku to jde s vačkou nasazenou, páč tam jsou opravdu jen podložky.
Nebo mi něco uniká? Ptám se tak blbě, protože nechci umřít uplně blbej. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2647 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Jo, takhle nějak to chci praktikovat, akorát nevím kolik si můžu dovolit zbrousit ze zdvihátka, abych nezničil tu tvrdou vrstvu o kterou se opírá vačka.
Na dlouho jsem myslel to, že to změřím spočítám a druhý den to vezmu do práce do nástrojárny, kde mi to upraví. No nemusí se to napoprvé trefit, tak bude možná další den ještě jedno kolo. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2648 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Zajsoft »

raolsa píše: 31 srp 2020 19:39 Ono není problém nastavit těch 0,4 v požadované toleranci. :wink: Problém je, že tady se to neseřizuje nějakým šroubkem, ale mění se celá zdvihátka (ne, nemá to hydroštely), takže je to na dlouho. :D
Ano, to same me ceka na D24 :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 186
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2649 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Urvanej »

Hele desetinka je v pohodě, pokud je to cementovaný (carburization, kdybys to někde hledal v anglikánštině). Běžně se cementuje do 0,5 - 1 mm hloubky, ale kolik oni dělali tam, to nevim. To bych musel to zdvihátko říznout a dát pod mikroskop, abych viděl, kolik si můžeš dovolit ubrat :-D
Jinak teda setinky trefovat na magnetce neni uplně jednoduchý, to je fakt, ale desetinky by se měly povést napoprvý.
Navíc se tu někomu zdvihátka třeba válí, tak můžete udělat výměnu :-) (Mě ne, já skončil na red/greenbloku.)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 293
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2650 Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Zítra beru jedno zdvihátko k nám do laboratoře a oni mi zjistí kolik můžu ubrat. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“