Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
icemanr620
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 20 bře 2012 20:54
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Vůz: Seveřan: XC90 D5 AWD 2005 automat
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od icemanr620 »

Zdravím mam svoji XC 90 uz asi 9 let. Najezdili jsme spolu uz kolem 120k km a doufam ze i nadale najezdime mnohem vice. Puvodne jsem měl v hledáčku Saaba ale taky i prave i moji 90. Se slabosti pro seversky auta byla volba jasna. Musi to byt seveřan. Po zkusebni jizde ve Volvu bylo hned jasne a na Saaba se ani nedostalo. Tehdy jsem vedel ze budu potrebovat velke a bezpecne auto pro budouci rodinu. A taky se tak stalo a auto mi zacalo slouzit a ja nedam na nej dopustit a je na něj spolehnutí. Sice to nebylo dneska ale díky radam zde na foru jsem zvladnul vyrešit treba vodu pod nohama řidiče , nainstslovat si Vidu a pár dalsich věci. Ještě mam v planu vyčistit bufik mam podezrení ze si v zimě prestal dělat co měl a nedělal. A taky jsem zjistil ze prestal prestala fungovat uhlovka respektive asi s největsi pravdepodobnocti odešel do věcnych lovišť znamí spojovaci članek. Ale asi nejvetsi kostlivec co ted asi je , tak je prevodovka. Tehdy po koupy jsem odvezl auto do volvo servisu ve varech ( ješťe fungoval) at mi vymeni naplne a tak. A jak to tak je tak na prevodovku se vykaslali se slovy ze je dozivotni naplň. Ja naivni blbec jim veril a nechal to bejt. Az tady jsem zjistil jak se veci maji. Tak i po vsech tech radach v diskuzich tak jsem si rekl ze by bylo rozumne se taky zaregistrovat a podilit se o svuj príběh jak jsem se dostal ke svemu prvnimu vlastnimu Volvu. S pozdravem Kuba
_________________
Seveřan: XC90 D5 2005 120KW automat

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10375
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Urvanej »

Je moc dobře, že ti auto slouží a že jsi ve zdejších řádkách našel pomoc, což je taky účel. Je celkem zajímavý, že si po více než sedmi letech našel odvahu semka napsat. :-)
Tak ať brzo vyženeš kostlivce a žádný do skříně už nelezou :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

icemanr620
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 20 bře 2012 20:54
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Vůz: Seveřan: XC90 D5 AWD 2005 automat
Bydliště: Klášterec nad Ohří

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od icemanr620 »

Mno ono spiše jsem hlava děravá a zapoměl jsem ze jsem se už registroval davno. Zjistil jsem to když jsem se chtěl registrovat “znova” :fool: jinak bych napsal už dříve. Ale jak se říka lepší pozdě než nikdy. :D Taky v to doufam , dělám vše na etapy v rámci rodinného rozpočtu co dovoli mi našetřit. :pardon:
_________________
Seveřan: XC90 D5 2005 120KW automat

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 449
Registrován: 06 srp 2014 14:23
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Tak dneska jsem dodělal kompletku zadních brzd, ručka konečně brzdí dle mých představ.
Dále ještě proběhla výměna svíček Denso místo Bosch.
No a teď jsem dopsal knihu jízd a za 25000km to vychází 13,95l/100km (LPG), náklady na km včetně servisu a oprav 2,95Kč.
Velká spokojenost.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10760
Registrován: 21 lis 2009 20:33
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Já dneska vyměnil levý přední snímač ABS, páč od pátku začal sporadicky házet chybu, která se musí mazat diagnostikou a pokud ta chyba vyskočí tak se nedá pořádně řadit a nefunguje tempomat.
Měl jsem doma starší, tak snad bude fungovat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 1685
Registrován: 08 pro 2013 18:35
Bydliště: Východní Čechy
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Bydliště: Bydliště

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Zajsoft »

kishmick píše:Už mi to za jízdy 2x prasklo (hadičky Samco) a to syčení by slyšel i hluchej. Stejně tlak poznáte hlavně na výkonu a ne z budíku. Mám nalepený asi 3 v tý origo mřížce a různě to prohazuju-je to vesměs stejný.
Tak pouzij palivovou, v metrazi, s opletem uvnitr hadice, jsou delany na tlak a ustojej i podtlak...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 320k, AT, AWD, LPG | V70R '04, 360k, AT | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, M47, 58kW, '90, MT
Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
V rodinné stáji: S60 2.5T '03, AT, LPG | S80 II 3.2 MY08, AT | Origo Volvo diagnostika skladem ;-)
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; Volvo V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 23 lis 2009 22:32
Bydliště: Louny-PRT
Vůz: XC90 2.5T

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Hájčus »

Hola, ručka/nožka mi taky nebrzdí...
Co obnáší vyměnit lanovody, prosím?
Díky, Janek
Vapik píše:Tak dneska jsem dodělal kompletku zadních brzd, ručka konečně brzdí dle mých představ.
Dále ještě proběhla výměna svíček Denso místo Bosch.
No a teď jsem dopsal knihu jízd a za 25000km to vychází 13,95l/100km (LPG), náklady na km včetně servisu a oprav 2,95Kč.
Velká spokojenost.
_________________
XC90 2.5T 170kW Tatík, S-Max 2.2 184kW Bělucha FULL-co málokteré auto má ve výbavě, Honda CrossRunnerX 800 84kW Bajk, Focus 2.0i 96kW Starouš
R.I.P.: V70T6 210kW AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 10760
Registrován: 21 lis 2009 20:33
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Bydliště: Semily

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od raolsa »

Proč měnit lanovody? Drhnou? Jdou ztuha? Nevrací se? Jsou popraskané? Rezavé?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Vapik
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 449
Registrován: 06 srp 2014 14:23
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Vapik »

Hajčus: Lanovody jsem neměnil moje jsou jak nové. Každopádně jestli je máš po smrti, nebude to takový problém. Pro lepší manipulaci a následné seřízení doporučuji vytáhnout středový tunel (pár šroubků). Pak lanka vyháknout z vidličky a pod autem vytáhnout u kol pak klasika. Aby ručka brzdila mám vyzkoušeno za
1. kvalitní pakny (né nutně nejdražší).
2. použit seřiditelnou vidličku https://www.autodily-pema.cz/nastavovac ... -nk-424801
Pro seřízení se mi osvědčil tento postup:
Povolit ten nastavovací vehement u středového tunelu
Vše poskládat a vidličku šroubování roztáhnout natolik aby šel nasadit kotouč.
Potom našlapat "ručku" na maximum a mezi vidličku a plechový držák ve středovém tunelu vložit vhodný špalík a pak teprv povolit ručku (špalík zapříčiní, že lanovody u brzd zůstanou zatažené a povolí se jen přední lanko k pedálu. V tuto chvíli roztáhnout seřizovací vehement. Opakovat do chvíle spokojenosti s chodem pedálu. Jakmile tohle máš za sebou dírou pro kolový šroub povolit vidličku tak aby se kolo volně otáčelo.
Pak už jen spokojeně brzdit.

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 23 lis 2009 22:32
Bydliště: Louny-PRT
Vůz: XC90 2.5T

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Hájčus »

Ty Volve, to je návod!!! :Yahoo!:
:good: :beer:
Děkuji moc a volvu zdar!!
:friends:
_________________
XC90 2.5T 170kW Tatík, S-Max 2.2 184kW Bělucha FULL-co málokteré auto má ve výbavě, Honda CrossRunnerX 800 84kW Bajk, Focus 2.0i 96kW Starouš
R.I.P.: V70T6 210kW AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird

Basstl
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2285
Registrován: 02 bře 2010 00:27
Bydliště: Teplice

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Basstl »

Basstl píše:Další kola ze seznamu oblíbených, si můžu vyškrtnout. :)
Propusy jsou před renovací. Zítra je vezu k Flachovi.
Tak mám kola hotový.
Na živo jsem je ještě neviděl, ale podle fotek opět výborná práce. :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green"
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW -V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant"

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 888
Registrován: 03 bře 2017 09:10
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Blade »

A za kolik mi je prodas? :-)
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

Calbony
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 17 zář 2014 17:36
Vůz: V70 TDI

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Calbony »

Ked už bol doma tak som ho nemohol nechat len tak lezat a hned vecer som ho nahodil.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2632
Registrován: 26 zář 2018 19:44
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Warcz »

Stěrače ! Mam ještě původní s nápisem Volvo. 80Kč za nové flat gumičky a zase stírají jedna báseň.

Což mi připomíná vymyslela nějaká automobilka systém úschovy stěračů, aby se neničili gumičky v horku ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 23 lis 2009 22:32
Bydliště: Louny-PRT
Vůz: XC90 2.5T

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Hájčus »

Omlouvám se, opoměl jsem odpovědět.
Ano. Drhnou, Jdou ztuha, Nevrací se, Jsou prodřené a Rezavé :%) někdo s tím škrtnul a prodřel. :%)
raolsa píše:Proč měnit lanovody? Drhnou? Jdou ztuha? Nevrací se? Jsou popraskané? Rezavé?
_________________
XC90 2.5T 170kW Tatík, S-Max 2.2 184kW Bělucha FULL-co málokteré auto má ve výbavě, Honda CrossRunnerX 800 84kW Bajk, Focus 2.0i 96kW Starouš
R.I.P.: V70T6 210kW AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird

element5
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 400
Registrován: 13 srp 2008 11:39
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od element5 »

Basstl píše:Tak mám kola hotový. Na živo jsem je ještě neviděl, ale podle fotek opět výborná práce. :)
Super práce! O Flachovi jsem měl vědět, když jsem loni nechával renovovat Pegasusy… Aspoň ale vím, kam příští rok vezmu Tritony.
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)

PetrXC70
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1051
Registrován: 23 úno 2019 10:07
Bydliště: Kamenice
Vůz: XC 70 2.4D 120kw 2006
Bydliště: Praha východ

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od PetrXC70 »

Výměna podtlakovýho silentbloku na motoru a pravá žárovka(strašný!)...

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 893
Registrován: 08 zář 2009 10:04
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Fíla »

Blade píše:A za kolik mi je prodas? :-)

Tobě na C70II nepůjdou. Jiná středová díra. Tato kola mají díru 65,1mm, ty máš 63,4mm. A takto tenké středící kroužky s tloušťkou stěny 0,80 - 0,85mm se nedělají.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
V60 D3 D5204T7, M66, Ocean Race, 2013; Subaru Legacy wagon, 2008, 2.5

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 888
Registrován: 03 bře 2017 09:10
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Blade »

_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

Wolfram1944
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 389
Registrován: 25 lis 2014 13:04
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Wolfram1944 »

V principu ano. Jsou pry jeste nuance mezi Propus a Propus C. Jedny jsou snad 7in a druhe 7.5in siroke. Nikdy me to moc nezajimalo, na 850 to nepatri. :) :
http://volvo-wheels.com/product/volvo-7 ... m-9451410/
http://volvo-wheels.com/product/volvo-7 ... m-9475392/
Prodejce bude Josef:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=3365
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

spy
Offline
Příspěvky: 844
Registrován: 21 čer 2010 20:52
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od spy »

Zajímavé, to jsem nevěděl že Propusy byly taky v 7J a 7,5J variantě...
Ale pro Blade - tyto kola jsou jen na C70 I, na C70 II opravdu nejdou kvůli jiné středové díře, jak píše Fíla
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 888
Registrován: 03 bře 2017 09:10
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Blade »

ok diky za info, stejne bych chtel radeji 18tky tritony ale to je jednodussi najit jednorozce...
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

Warcz
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 2632
Registrován: 26 zář 2018 19:44
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Warcz »

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Blade
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 888
Registrován: 03 bře 2017 09:10
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od Blade »

vidis jsem to psal :-)
_________________
VOLVO XC60, D5 AWD 160Kw 460Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 04/2009 manual - Ďáblík
VOLVO C70II, T5 SUMMUM 190Kw 375Nm (STAGE 2 D5T5.com) r.v. 12/2007 automat - Kabroš
Diagnostika VDASH Ostrava

z-d-e-n-a
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2285
Registrován: 03 led 2012 22:49
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 TDi ('98), V50 T5 ('04)

Re: Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!

Příspěvek od z-d-e-n-a »

Fíla píše:...Jiná středová díra. Tato kola mají díru 65,1mm, ty máš 63,4mm. A takto tenké středící kroužky s tloušťkou stěny 0,80 - 0,85mm se nedělají.
Ale dělají, jako zimní mám na V50 Siriusy z P2. Středící kroužky jsem koupil úplně normálně v místním pneuservisu. A nechají se sehnat i běžně na e-shopu.
_________________
V70 I. 4/98 - D5252T, MT, EGR off, FB 764
V50 T5 12/04 - B5254T3, MT, FWD

Zpět na „Jak co vyladit???“