XC90 zvednuti podvozku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#1 XC90 zvednuti podvozku
Dobry den,
Zajimalo by me, jak zvysit podvozek o cca 2cm? Nachazim na netu podpocky nad/pod pruziny, je tento spusob ok? Kam se vkladaji?
Dekuji
edit/
co je toto?
http://www.eeuroparts.com/Parts/60160/Coil-Spring-Pad-Front-Upper-72436314/
Zajimalo by me, jak zvysit podvozek o cca 2cm? Nachazim na netu podpocky nad/pod pruziny, je tento spusob ok? Kam se vkladaji?
Dekuji
edit/
co je toto?
http://www.eeuroparts.com/Parts/60160/Coil-Spring-Pad-Front-Upper-72436314/
Naposledy upravil(a) hefaistos dne 19 bře 2016 11:17, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#2 XC90 zvednuti podvozku
http://www.4x4styling.com/Suspension-Lift-kit-30mm-LiftKit-Alu-Spring-distances-for-coil-springs-Volvo-XC90
jen ta cena...
jen ta cena...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#3 XC90 zvednuti podvozku
to se musi dat udelat za min jak 540 ecek )
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#5 XC90 zvednuti podvozku
Jak sirsi guma muze pridat 24mm na prumeru? Vzdyt je to furt R16 ne?
Jinak jsem to resil i ja na XC70 a reseni vyssi pruziny o 52mm ale to ti asi nepomuze pac ti to skrta o misky tlumicu nebo jen o podbehy?
Jinak jsem to resil i ja na XC70 a reseni vyssi pruziny o 52mm ale to ti asi nepomuze pac ti to skrta o misky tlumicu nebo jen o podbehy?
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#6 XC90 zvednuti podvozku
Příklad označení pneumatiky: 175/65 R14 T82
175 - šířka pneumatiky v milimetrech (175 mm)
65 - profil pneumatiky v procentech šířky, tedy poměr výšky pneu k šířce v procentech (65%)
R - radiální pneumatika
175 - šířka pneumatiky v milimetrech (175 mm)
65 - profil pneumatiky v procentech šířky, tedy poměr výšky pneu k šířce v procentech (65%)
R - radiální pneumatika
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 839
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Týn nad Vltavou / Neznašov
- Vůz: V60 T3 2.0 VEA 17'
#7 XC90 zvednuti podvozku
255/60 vs 235/60 .... první číslo je šířka pneu, druhý rozměr je výška v procentech šířky (255 x 0,6). takže čim širší guma, tim větší průměr (u stejný výšky profilu)Ekky píše:Jak sirsi guma muze pridat 24mm na prumeru? Vzdyt je to furt R16 ne?
Mekky byl rychlejší
_________________
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
██ Volvo V60 T3 | 2017 112kW, ██ Volvo S60 D5 | 2002 120kW
EX: Volvo V40 1.9TD | 1998 66kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#8 XC90 zvednuti podvozku
No too mi je jasny. Jenze pise ze guma co dal,se lisi jen sirkoou. Jinak prumer a vyska gumy je stejna. Takze gumy jen rozsiril.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#9 XC90 zvednuti podvozku
to nepise ...udal jen rozmer gumy )) dal jinej rozmer gumy cili ano je sirsi ale i vyssiEkky píše:No too mi je jasny. Jenze pise ze guma co dal,se lisi jen sirkoou. Jinak prumer a vyska gumy je stejna. Takze gumy jen rozsiril.
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#10 XC90 zvednuti podvozku
tak tomu nerozumim.. do dneska jsem si myslel ze vyska 60 je furt 60
Ale OK nebudem to tu rozvadet a popripade muzem zalozit nove tema ohledne tohodle..
Ale OK nebudem to tu rozvadet a popripade muzem zalozit nove tema ohledne tohodle..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 XC90 zvednuti podvozku
60 je procento ze šířky. čili 60 procent z 255 mm.. Ještě něčemu nerozumíš?Ekky píše: tak tomu nerozumim.. do dneska jsem si myslel ze vyska 60 je furt 60
Ale OK nebudem to tu rozvadet a popripade muzem zalozit nove tema ohledne tohodle..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#12 XC90 zvednuti podvozku
nojooo vlastně... už jsem doma... sorry za OT:Ondra. píše:60 je procento ze šířky. čili 60 procent z 255 mm.. Ještě něčemu nerozumíš?Ekky píše: tak tomu nerozumim.. do dneska jsem si myslel ze vyska 60 je furt 60
Ale OK nebudem to tu rozvadet a popripade muzem zalozit nove tema ohledne tohodle..
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#13 XC90 zvednuti podvozku
Jinak zvyšení podvozku na XC se řešilo tu ale je to 70 ,jestli je to stejný i u 90 to nevím...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=44887
tady jsou ty pružiny.. jestli jsou použitelny i na XC90 těžko říct ale asi ne. http://www.xc70liftkit.com/
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=44887
tady jsou ty pružiny.. jestli jsou použitelny i na XC90 těžko říct ale asi ne. http://www.xc70liftkit.com/
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 XC90 zvednuti podvozku
Jenže to je píčovina. 255/60 18 je vyšší než 235/60 18 To se pak nedivím že ti tachometr ve dvou stech kecá o 30 jestli řešíš gumy podle týhle logiky.Ekky píše:No too mi je jasny. Jenze pise ze guma co dal,se lisi jen sirkoou. Jinak prumer a vyska gumy je stejna. Takze gumy jen rozsiril.
Základ pochopit to, že druhej číselnej údaj v rozměru gumy je procentuální poměr výšky k šířce...
Pak lehce dojdeš k tomu že guma 255/60 -> 0,6*255mm = je 153mm vysoká z boku
a analogicky 235/60 -> 0,6*235mm = je 141mm vysoká z boku
tudíž rozdíl poloměrů obou gum je 153-141= 12mm a rozdíl průměrů je 24mm. Pokud to obouváš na disk stejnýho průměru, vůbec do toho nemusíš tahat palcovej průměr disku, aby sis jednoduše spočítal o kolik je ta která guma vyšší nebo nižší.
Na porovnávání průměrů gum při různých průměrech disků už je pohodlnější si vygooglit neb stáhnout k tomu určenou kalkulačku.
Edit: Ondra. už mě předběh
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#15 XC90 zvednuti podvozku
540 Euro za 4 kusy podložek pod pružiny je celkem neopodstatněná darda.
Co by ale stálo za další zkoumání je co na takovou změnu rozsahu pohybu řeknou tlumiče. Teoreticky by to ale měly pobrat dobře protože když sundáte auto ze zdviže, sedne si mnohem víc. Problém může nastat u tlumičů který toho maj hodně najeto, mohly by kvůli tom začít chcát.
Co by ale stálo za další zkoumání je co na takovou změnu rozsahu pohybu řeknou tlumiče. Teoreticky by to ale měly pobrat dobře protože když sundáte auto ze zdviže, sedne si mnohem víc. Problém může nastat u tlumičů který toho maj hodně najeto, mohly by kvůli tom začít chcát.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#16 XC90 zvednuti podvozku
540 je za napravu, a je to brutal dost.
Co tedy obycejne podlozky?
Co tedy obycejne podlozky?
#17 XC90 zvednuti podvozku
A jsou to podložky pod pružiny,nebo pod horní uložení tlumičů?Někde jsem našel,že borci vypodložili rám motoru a horní uložení.dali píše:540 Euro za 4 kusy podložek pod pružiny je celkem neopodstatněná darda.
Co by ale stálo za další zkoumání je co na takovou změnu rozsahu pohybu řeknou tlumiče. Teoreticky by to ale měly pobrat dobře protože když sundáte auto ze zdviže, sedne si mnohem víc. Problém může nastat u tlumičů který toho maj hodně najeto, mohly by kvůli tom začít chcát.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#18 XC90 zvednuti podvozku
To za těch 540Euro jsou podložky pod pružiny. Takže v případě předních McPhersonů, to mění jen předpětí pružin, jestli k tomu nedávají i vymezovací váleček na pístnici (nic o něm nepíšou), tam si zase nejsem jistej, jestli tam je dost závitu. Takže výsledek je, že to je vyšší ale taky tvrdší kvůli tomu předpětí. Jak je řešená zadní náprava u XC90 nevím. Pokud by byla jako u 70kový řady, tak by tam šlo hezky řešit zvýšení pomocí podložek pod pružiny a v případě nivomatů i pod horní uložení tlumičů, a bylo by to zvýšení bez současnýho přitvrzení, takže ideál.
U toho podložení rámu a horních uložení vpředu zase zůstává světlost pod motorem stejná, musel by se podkládat i horní silentblok motoru podle mě. Co na to řekne řízení, kardan, různý kabelový svazky atd?
U podložení rámu vzadu opět co na to kardan a pokud se to podoží jak předek tak zadek výsledný zvýšení světlosti bude jen relativní.
Výfuk je tam taky vedenej pod kardanem jako u 60/70? pokud jo tak by se musel pověsit níž, a opět jde získaná světlost do hajzlu...
Všechno jen teorie. Zkušenosti mám jen se snižováním.
U toho podložení rámu a horních uložení vpředu zase zůstává světlost pod motorem stejná, musel by se podkládat i horní silentblok motoru podle mě. Co na to řekne řízení, kardan, různý kabelový svazky atd?
U podložení rámu vzadu opět co na to kardan a pokud se to podoží jak předek tak zadek výsledný zvýšení světlosti bude jen relativní.
Výfuk je tam taky vedenej pod kardanem jako u 60/70? pokud jo tak by se musel pověsit níž, a opět jde získaná světlost do hajzlu...
Všechno jen teorie. Zkušenosti mám jen se snižováním.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1463
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#20 XC90 zvednuti podvozku
Nejsou... na těch stránkách to píšou jasně. Ale třeba se u nich něco časem objeví. Teď pracují na pružinách pro XC70 III a jiná P3 auta.Ekky píše:Jinak zvyšení podvozku na XC se řešilo tu ale je to 70 ,jestli je to stejný i u 90 to nevím...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=44887
tady jsou ty pružiny.. jestli jsou použitelny i na XC90 těžko říct ale asi ne. http://www.xc70liftkit.com/
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#21 XC90 zvednuti podvozku
Takze nasel jsem 3 moznosti:
Origo pro volvo
http://www.ipdusa.com/products/9427/120730-rear-spring-adjuster-kit
univerzal
http://www.sportovniautodoplnky.cz/dorazy-pruzin-u-podvozku-zvyseni-podvozku-az-o-3-cm/
vzduchove pruzeni
http://www.jcwhitney.com/air-lift-1000-air-spring/p3038428.jcwx?filterid=c11299d17035u0j1
Jdu vyskouset univerzal a uvazuji nad vzduchem.
Nasel by se nekdo kto muze promezit velikost, prumer pruzin u xc90? Abych vedel jake objednat
Origo pro volvo
http://www.ipdusa.com/products/9427/120730-rear-spring-adjuster-kit
univerzal
http://www.sportovniautodoplnky.cz/dorazy-pruzin-u-podvozku-zvyseni-podvozku-az-o-3-cm/
vzduchove pruzeni
http://www.jcwhitney.com/air-lift-1000-air-spring/p3038428.jcwx?filterid=c11299d17035u0j1
Jdu vyskouset univerzal a uvazuji nad vzduchem.
Nasel by se nekdo kto muze promezit velikost, prumer pruzin u xc90? Abych vedel jake objednat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#22 XC90 zvednuti podvozku
ono jde nechat vyrobit i pruziny ale je to laborovani a neni to tak drahy
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#23 XC90 zvednuti podvozku
trosku stim zvedanim mame s otcem zkusenosti ale ovsem xc90 je jina koncepce
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 3441
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#24 XC90 zvednuti podvozku
To zni zajimave...mekky píše:ono jde nechat vyrobit i pruziny ale je to laborovani a neni to tak drahy
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#25 XC90 zvednuti podvozku
ANo, pruziny vyrobi mnoho vyrobcov, rozmysla som aj nad tym. Ale na leto mam zase ine gumy a je blbost menit kazdu sezonu aj pruziny.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek