Zkušenost s tuningem od D5T5
- Autor
- Zpráva
#1 Zkušenost s tuningem od D5T5
Zdravím všechny,
osobně jsem spíš pasivním sledovatelem diskuzí, páč se v autech moc nevyznám, ale čas od času tu hledám odpovědi na otázky (problémy).
Už delší dobu (cca 2-3 roky) jsem si pohrával s myšlenkou lehce navýšit výkon svého Volva V70 2.4D 120kW 2007 (verze 2008).
Vždycky mě něco odradilo. Cena, zkušenosti ostatních atd. Koukal jsem fakt na 100 a jeden web
Na začátku července jsem bouchnul do stolu a řekl si, že někoho najdu. Rozhodoval jsem se mezi BSR a pár dalšíma jedincema, kteří zde v diskuzích byli zmíněni. Nakonec jsem pár lidem zavolal, nicméně (asi kvůli začátku prázdnin) jsem se dovolal jenom pana Motla z D5T5.
Souhra náhod tomu chtěla, že on jel do Prahy, já taky a tak jsme se potkali v jednom servisu, slovo dalo slovo a během cca 15 minut max. bylo ze 120kw asi 160kw (220 kobyl).
Ještě jsme se projeli a domluvili jsme se na testu.
Moje cíle byly a) výkon když jej potřebuju, b) když se povede uspořit něco na spotřebě, bude to super.
Jak to dopadlo? Výkon je super Ikdyž jej nepotřebuju často. Nicméně pár dnů po přechipování jsem jel do Chorvatska (Istrie) a tam to občas bylo fajn. Koneckoncům, co si budeme říkat, zde jsem otestoval i spotřebu.
Jak to dopadlo?
Jel jsem plně naložený, kufr V70tky naložený po střechu, nějaký ty kartóny nejkvalitnější české vody (Pilsner Urquell), a další blbosti. Posádka auta byla 3 dospělí a jedno dítě (3 roky). Rychlost jsem držel v mezích 130-145km/h - tam kde to bylo umožněno. Jel jsem trasu Praha - Medulin přes Brno, Vídeň, Graz, Ljubljanu, Koper, Ljubljan, Koper, Pula, Medulin. Ano, vraceli jsme se do Ljubljany, páč maminka zapomněla doma průkaz totožnosti. V Ljubljani je konzulát
Cesta tam byla za 7.23litru, cesta zpět byla za 7.13litru.
Dám sem ještě pár screenshotů z aplikace (teď koukám, že se uložily v opačném pořadí), kterou používám pro monitorování nejen spotřeby, ale i nákladů s vozem spojených. Jelikož tam mám data od roku 2009, můžu docela zodovědně říct, že spotřeba byla o něco nižší, než na srovnatelně dlouhých trasách. Ještě uvidíme co to udělá se spotřebou kombinovanou. První měření po návratu bylo za 8.48litru/100km, ale přiznám se, že jsem občas jančil. Uvidíme, co to udělá s dalším tankováním.
Další, čeho jsem si všimnul bylo, že mi přijde, že se zpřesnil odhad vozu na dojezd do prázdné nádrže. Normálně jsem bral třeba i když jsem měl 3 čárky (prázdná nádrž) a nabral jsem cca 66 litrů a tak. Nyní jsem bral když tam bylo taky tak, nebo 20km dojezd a nabral jsem 71 litrů. Až po hrdlo. Pro škarohlídy - jednu nádrž jsem plnil v Chorvatsku, druhou jsem plnil v Tank and Go v Průhonicích, kde beru velmi často.
Co z výše uvedeného pro mě, jako laika plyne?
Za peníze, které to nabízí BSR (něco přes 20k) mě to moc nebere. Cokoliv okolo nebo do 10.000Kč mi přijde přijatelný - D5T5 to dělá za 9.000Kč. Nejsem žádný závodník (jsem otec dvou kluků), ale občas jsou na silnici situace, kdy je extra výkon příjemný. Doufám, že tato úprava negativně neovlivní funkce nebo životnost motoru. Pakliže bude vše cajk, myslím, že je to dobrý deal. Ale to si musí každý zvážit sám.
Disclaimer - výše uvedené je pouze má zkušenost tak, jak jí zatím vnímám. Veškeré informace o spotřebě vychází z aplikace Road Trip od Darren Stone (iOS).
Kdyby byl nějaký dotaz, dejte vědět. Jestli se mě chcete zeptat na nějakých technický věci (ohledně auta), tak rovnou zapomeňte, protože to je pro mě vyšší dívčí...
Dávám sem screen shoty z mojí aplikace, abyste si mohli udělat obrázek právě o spotřebě.
Jestli tu jsou gramatické chyby, předem se omlouvám.
osobně jsem spíš pasivním sledovatelem diskuzí, páč se v autech moc nevyznám, ale čas od času tu hledám odpovědi na otázky (problémy).
Už delší dobu (cca 2-3 roky) jsem si pohrával s myšlenkou lehce navýšit výkon svého Volva V70 2.4D 120kW 2007 (verze 2008).
Vždycky mě něco odradilo. Cena, zkušenosti ostatních atd. Koukal jsem fakt na 100 a jeden web
Na začátku července jsem bouchnul do stolu a řekl si, že někoho najdu. Rozhodoval jsem se mezi BSR a pár dalšíma jedincema, kteří zde v diskuzích byli zmíněni. Nakonec jsem pár lidem zavolal, nicméně (asi kvůli začátku prázdnin) jsem se dovolal jenom pana Motla z D5T5.
Souhra náhod tomu chtěla, že on jel do Prahy, já taky a tak jsme se potkali v jednom servisu, slovo dalo slovo a během cca 15 minut max. bylo ze 120kw asi 160kw (220 kobyl).
Ještě jsme se projeli a domluvili jsme se na testu.
Moje cíle byly a) výkon když jej potřebuju, b) když se povede uspořit něco na spotřebě, bude to super.
Jak to dopadlo? Výkon je super Ikdyž jej nepotřebuju často. Nicméně pár dnů po přechipování jsem jel do Chorvatska (Istrie) a tam to občas bylo fajn. Koneckoncům, co si budeme říkat, zde jsem otestoval i spotřebu.
Jak to dopadlo?
Jel jsem plně naložený, kufr V70tky naložený po střechu, nějaký ty kartóny nejkvalitnější české vody (Pilsner Urquell), a další blbosti. Posádka auta byla 3 dospělí a jedno dítě (3 roky). Rychlost jsem držel v mezích 130-145km/h - tam kde to bylo umožněno. Jel jsem trasu Praha - Medulin přes Brno, Vídeň, Graz, Ljubljanu, Koper, Ljubljan, Koper, Pula, Medulin. Ano, vraceli jsme se do Ljubljany, páč maminka zapomněla doma průkaz totožnosti. V Ljubljani je konzulát
Cesta tam byla za 7.23litru, cesta zpět byla za 7.13litru.
Dám sem ještě pár screenshotů z aplikace (teď koukám, že se uložily v opačném pořadí), kterou používám pro monitorování nejen spotřeby, ale i nákladů s vozem spojených. Jelikož tam mám data od roku 2009, můžu docela zodovědně říct, že spotřeba byla o něco nižší, než na srovnatelně dlouhých trasách. Ještě uvidíme co to udělá se spotřebou kombinovanou. První měření po návratu bylo za 8.48litru/100km, ale přiznám se, že jsem občas jančil. Uvidíme, co to udělá s dalším tankováním.
Další, čeho jsem si všimnul bylo, že mi přijde, že se zpřesnil odhad vozu na dojezd do prázdné nádrže. Normálně jsem bral třeba i když jsem měl 3 čárky (prázdná nádrž) a nabral jsem cca 66 litrů a tak. Nyní jsem bral když tam bylo taky tak, nebo 20km dojezd a nabral jsem 71 litrů. Až po hrdlo. Pro škarohlídy - jednu nádrž jsem plnil v Chorvatsku, druhou jsem plnil v Tank and Go v Průhonicích, kde beru velmi často.
Co z výše uvedeného pro mě, jako laika plyne?
Za peníze, které to nabízí BSR (něco přes 20k) mě to moc nebere. Cokoliv okolo nebo do 10.000Kč mi přijde přijatelný - D5T5 to dělá za 9.000Kč. Nejsem žádný závodník (jsem otec dvou kluků), ale občas jsou na silnici situace, kdy je extra výkon příjemný. Doufám, že tato úprava negativně neovlivní funkce nebo životnost motoru. Pakliže bude vše cajk, myslím, že je to dobrý deal. Ale to si musí každý zvážit sám.
Disclaimer - výše uvedené je pouze má zkušenost tak, jak jí zatím vnímám. Veškeré informace o spotřebě vychází z aplikace Road Trip od Darren Stone (iOS).
Kdyby byl nějaký dotaz, dejte vědět. Jestli se mě chcete zeptat na nějakých technický věci (ohledně auta), tak rovnou zapomeňte, protože to je pro mě vyšší dívčí...
Dávám sem screen shoty z mojí aplikace, abyste si mohli udělat obrázek právě o spotřebě.
Jestli tu jsou gramatické chyby, předem se omlouvám.
_________________
Volvo V70, 2007, 2.4D,chip D5T5 160kw
Volvo V70, 2007, 2.4D,chip D5T5 160kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#2 Zkušenost s tuningem od D5T5
Máš manual nebo automat?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#4 Zkušenost s tuningem od D5T5
Máme stejné motory, jen já měl z fabriky 136kw, teď cca 166kw.
Spotřebu mám stejnou před chipem i po chipu 7.7l dle tankování.
Spotřebu mám stejnou před chipem i po chipu 7.7l dle tankování.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#5 Zkušenost s tuningem od D5T5
Jak funguje ta appka?klidne i do sz.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
#6 Zkušenost s tuningem od D5T5
Aplikace funguje plne manualne. Musis vzdycky tankovat do plny. Pak jenom napises kolik litru jsi bral, opises celkovy km z palubky a pripises cenu.
Zbytek se spocita automaticky
Zabere to vetsinou cca 5-10 vterin
Zbytek se spocita automaticky
Zabere to vetsinou cca 5-10 vterin
_________________
Volvo V70, 2007, 2.4D,chip D5T5 160kw
Volvo V70, 2007, 2.4D,chip D5T5 160kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#7 Zkušenost s tuningem od D5T5
Pokud bych do toho šel tak taky s D5T5, nějaký čas jsem taky studoval diskuze a firmu mám vybranou, ale ted váhám jestli vůbec, Mám D5 136kw + m66 a právě kvůli té převodovky váhám. m66 je známa kvůli problémům s ložisky, pokud to beru logicky tak zvýšení výkonu motoru znamená i větší zátěž pro převodovku a další komponenty. A ted babo rad.
Dík za Vaše názory.
Dík za Vaše názory.
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#8 Zkušenost s tuningem od D5T5
tymon ma M66 převodovku již ve třetí V70 III, vždy s chipem a vše ok.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 159
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Třinec
- Vůz: XC70 III D5 2009 Summum, Polestar 165kw
#9 Zkušenost s tuningem od D5T5
Já mám II a tam mouchy jsou, třeba se už u III polepšili
_________________
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
XC 70 D5 AWD Summum AT 165kw Polestar 2009
XC 70 D5 AWD Kinetik 136kw + stg 2 2006
V40 1,9 TD 66kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#10 Zkušenost s tuningem od D5T5
zdar, myslim, ze si to pletes s MMT6, ktera se davala do P1 aut (S40II, V50, C30, C70)... M66 je bezproblemovaVenca70 píše:Pokud bych do toho šel tak taky s D5T5, nějaký čas jsem taky studoval diskuze a firmu mám vybranou, ale ted váhám jestli vůbec, Mám D5 136kw + m66 a právě kvůli té převodovky váhám. m66 je známa kvůli problémům s ložisky, pokud to beru logicky tak zvýšení výkonu motoru znamená i větší zátěž pro převodovku a další komponenty. A ted babo rad.
Dík za Vaše názory.
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
#11 Zkušenost s tuningem od D5T5
Tak to ani náhodou!!!!M66 je nejproblémovější manuál,který se do Volva dával!!!tymon píše:M66 je bezproblemova
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#12 Zkušenost s tuningem od D5T5
to si děláte prdel, 40kW softwarem ?
#13 Zkušenost s tuningem od D5T5
A co je na tom tak divné??Když chipneš 96kw tak je to ještě více.Kr.P píše:to si děláte prdel, 40kW softwarem ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#14 Zkušenost s tuningem od D5T5
A co na tom divné není ?martinopel píše:A co je na tom tak divné??Kr.P píše:to si děláte prdel, 40kW softwarem ?
#15 Zkušenost s tuningem od D5T5
Jaký je rozdíl mezi 96kW D a 120kw D5??Kr.P píše: A co na tom divné není ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#16 Zkušenost s tuningem od D5T5
24kW ?martinopel píše:Jaký je rozdíl mezi 96kW D a 120kw D5??Kr.P píše: A co na tom divné není ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#18 Zkušenost s tuningem od D5T5
třeba že má vyhřejvaný sedačky ?martinopel píše:A čím myslíš,že je rozdílné auto?Kr.P píše: 24kW ?
#19 Zkušenost s tuningem od D5T5
Kápl jsi na to.Pokud chceš zvýšit výkon,doporučuji ti zakoupit tuning sadu nejlépe firmy Filson.Případně modré LEDkyKr.P píše: třeba že má vyhřejvaný sedačky ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#20 Zkušenost s tuningem od D5T5
martinopel píše:Kápl jsi na to.Pokud chceš zvýšit výkon,doporučuji ti zakoupit tuning sadu nejlépe firmy Filson.Případně modré LEDkyKr.P píše: třeba že má vyhřejvaný sedačky ?
Přesně, tam je asi stejná šance, že se ti zvedne výkon o 40kW, jako když ti čipne D5T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2994
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#21 Zkušenost s tuningem od D5T5
Mozna uplne nestranne ale neda me to nereagovat,
mam puvodne 96kw D5,ted je mapa sw jen na 136 kw(odmerenych na brzde),ale predtim tam bylo s jinym sw zmerenych 144kw,takze jesli dobre pocitam tak je to narust o +-45kw a to pri puvodnim hw.
mam puvodne 96kw D5,ted je mapa sw jen na 136 kw(odmerenych na brzde),ale predtim tam bylo s jinym sw zmerenych 144kw,takze jesli dobre pocitam tak je to narust o +-45kw a to pri puvodnim hw.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
#22 Zkušenost s tuningem od D5T5
Myslím,že by bylo vhodné přesunout do žumpy,neboť v brzké době použiji některé ze svých oblíbených slov.Nicméně doufám,že je to bráno pořád jako žert,neboť nevěřím tomu,že může být někdo tak blbý.Leda že by byl z dvojčat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#23 Zkušenost s tuningem od D5T5
Kr.P je rejpal, to všichni víme.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#24 Zkušenost s tuningem od D5T5
Taky pořád čekám, kde se objeví Matějopelmartinopel píše:Myslím,že by bylo vhodné přesunout do žumpy,neboť v brzké době použiji některé ze svých oblíbených slov.Nicméně doufám,že je to bráno pořád jako žert,neboť nevěřím tomu,že může být někdo tak blbý.Leda že by byl z dvojčat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 343
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Příbram
- Vůz: V70RAWD
#25 Zkušenost s tuningem od D5T5
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)
Volvo V70R AWD (B5244T2)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek