XC70 zvednutí podvozku...
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#76 XC70 zvednutí podvozku...
Jo, takhle to asi má bejt...
Nedaj se ty sety na zvedání(předek + zadek) sehnat někde u nás?
Nedaj se ty sety na zvedání(předek + zadek) sehnat někde u nás?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 67
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC70 2004 D5 AT
#77 XC70 zvednutí podvozku...
Petře, předky Ti ukážu jak vypadají na mém autě a mužeme poměřit stroje jak co vychází výškově, Já to mám zvedlé přes pružiny cca 6-7 cm podložkamy a ještě gumami v pružinách a nikde mi nic nebouchá a geometrie se mi povedla udělat taky jen se zásahem do LP tlumiče, kde jsem vybrušoval otvor o 0,5mm abych měl stejně odklon.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#78 XC70 zvednutí podvozku...
Oh bože, vzdyt jsem to psal vyse, ze pruziny unaveny byly. Takze vymenou za nove jsem se dostal o 5cm vyse na standartni hodnotu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#79 XC70 zvednutí podvozku...
Musel jsi to nejak fixovat aby se to nehnulo zpatky a zustalo to v tom miste kde jsi to vybrousil?cubrd píše:Petře, předky Ti ukážu jak vypadají na mém autě a mužeme poměřit stroje jak co vychází výškově, Já to mám zvedlé přes pružiny cca 6-7 cm podložkamy a ještě gumami v pružinách a nikde mi nic nebouchá a geometrie se mi povedla udělat taky jen se zásahem do LP tlumiče, kde jsem vybrušoval otvor o 0,5mm abych měl stejně odklon.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 35
- Příspěvky: 3440
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo XC70 D5 136kW MY06, AW Geartronic
#80 XC70 zvednutí podvozku...
Takhle mi vypadalo auto po zvednuti podlozkama 5cm na pruzinach.
_________________
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
Volvo XC70 D5 136kW/400Nm MY06, AW Geartronic - GALERIE
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#81 XC70 zvednutí podvozku...
Tak těch 5cm je asi hodně, ideální pro mě by byla asi půlka...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 rok 9 měsíců
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
- Vůz: V70 p3 d5
#84 XC70 zvednutí podvozku...
Zdravím ve spolek, zvedal někdo již S80 nebo V70 p3? Rád bych se dostal nahoru. Jednak pro zimní provoz a také pro pohodlný letní provoz na 18” kolech s vyšším profilem. Myšlenka je zvednout přední nápravu pomocí komponentů z xc60. Zdaní náprava už je trošku oříšek. Nechce se mě jí komplet přehazovat z xc60. Pomůžu si vyššími pružinami na dorovnání předku, či podložky pod pružiny? Pokud již někdo zkoušel zvednout tyto dva modely, zkuste se prosím podělit. Děkuji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 147
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#85 XC70 zvednutí podvozku...
Pridam sem niečo, po čom som pozeral, ešte keď som mal XC70..
https://vparts.se/eu/volvo-xc70/xc70-08-16/sport/hojningskit-till-volvo-v70-xc60-xc70-08-16-18120605.html
https://vparts.se/eu/volvo-xc70/xc70-08-16/sport/hojningskit-till-volvo-v70-xc60-xc70-08-16-18120605.html
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: XC70 D5 awd 2014
#86 XC70 zvednutí podvozku...
Ahoj Volvisti, dovolím si toto téma malinko oživit. Mám v plánu zvednout svoji xc70 p3 o 2" a dělám takovou sondičku, zda by byl zájem o nějaké fotky a informace ohledně této anabáze. Normálně tyto věci - psaní po fórech nedělám, ale toto fórum mi v posledním roce coby začínajícímu Volvistovi hodně pomohlo, tak bych to třeba touto formou rád oplatil. Děkuji za reakce.
_________________
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#87 XC70 zvednutí podvozku...
Hoď to sem...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: XC70 D5 awd 2014
#88 XC70 zvednutí podvozku...
Nakonec půjdu cestou ccp : https://crosscountryperformance.com/collections/p3-xc70-08-16
Původně jsem chtěl jejich "polskou" náhradu 1", která se dá sehnat i zde v cz na různých shopech, ale podařilo se mi sehnat zde v cz tuto 2" originál sadu. Nyní už mám i podrobný návod instalace a sadu kol co k tomu přijdou na auto, tak bych to rád do zimy zrealizoval. Ještě přemýšlím o podložkách kol. Bude to vyšší, tak ať je to i širší...
Původně jsem chtěl jejich "polskou" náhradu 1", která se dá sehnat i zde v cz na různých shopech, ale podařilo se mi sehnat zde v cz tuto 2" originál sadu. Nyní už mám i podrobný návod instalace a sadu kol co k tomu přijdou na auto, tak bych to rád do zimy zrealizoval. Ještě přemýšlím o podložkách kol. Bude to vyšší, tak ať je to i širší...
_________________
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: XC70 D5 awd 2014
#89 XC70 zvednutí podvozku...
Tak Volvo konečně nazvedané a já se konečně dostal k tomu to nafotit... Zvednuto o cca 5 cm a pod kola použity podložky 20mm
_________________
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
Volvo XC70 D5 awd D5244T15 158kw Inscription 2014
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 4772
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#90 XC70 zvednutí podvozku...
Vypadá to zajímavě, já přemejšlel, že bych přizvednul jen zadek o 20mm...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#91 XC70 zvednutí podvozku...
Jen ty 16" kola to kazí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#92 XC70 zvednutí podvozku...
Me teda vice nez nazvedani zaujala ta barva...Vidim tmave zelenou metalizu? Premyslim,jestli jsem ji nekdy vubec jinde videl. To je takova Sazka edition v kombinaci se sluzebnimi vozy Lesy CR
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 147
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Košice
- Vůz: Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar
#93 XC70 zvednutí podvozku...
_________________
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
Volvo V60 2.0 T6 AWD R-Design Polestar 240kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 75
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#95 XC70 zvednutí podvozku...
Jízdní vlastnosti – zatáčky, brždění?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#96 XC70 zvednutí podvozku...
Tak XC nikdy nemělo ambice řezat zatáčky + je o 5cm vyšší težiště.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 75
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#97 XC70 zvednutí podvozku...
ptám se, jestli se s tím vůbec dá normálně jezdit, protože Ekky to myslím snižoval – 5 cm je prostě moc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 21
- Registrován: 5 měsíců
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Vůz: XC70 D5 awd 2014
#98 XC70 zvednutí podvozku...
Děkuji všem za reakce, ano ty 16" nejsou nic moc, ale sehnal sem je za hubičku, jsou zapsány v TP a když už dojde na nějaký terén, nebo ostré nerovnosti, je určitě lepší vysoký profil, než velký průměr disku. Lépe se pak i pracuje s tlakem v pneu (od 1,2baru do 3 barů). a pokud je někde škrábnu, nebude to tak moc mrzet. Na léto mám navíc orig. 18" co byli na autě při pořízení a ty vypadají opravdu lépe....
Barva je černá metalíza.
Jízdní vlastnosti: charakteristika podvozku se nezměnila (do pružin a tlumičů se nezasahovalo), trochu víc se to naklání, protože těžiště šlo nahoru, ale není o nic hrozného s čím by se muselo nějak extra počítat, nebo na to v každé druhé zatáčce myslet. Dřív uklouznu já ze sedačky, než auto z cesty. Ono se zvednutím podvozku jsem rovnou dal i 20mm podložky pod disky kol, takže i rozchod kol se zvětšil o 4cm. A kola stále zůstala pěkně schovaná pod lemy blatníků.
Nejvíc jízdní vlastnosti ovlivnili hlavně ty gumy. Jednak fest hučí - začnou se ozývat okolo 60km/h, v 80ti se dostanou na maximum hluku a hučí stále až do nějakých cca 160Km/h - víc jsem zatím netestoval a předpokládám že ani testovat nebudu. Hluk neroste úměrně rychlosti. Od těch 80ti hučí řekl bych stejně. Čím rychleji se jede tím víc záleží na tlaku v pneu. Dezén je nejhorší na hodně mokrém asfaltu. (rozuměj na silnici stojí voda) Vzhledem k dezénu mají špatný odvod vody a mají tendenci dostávat auto do aquaplaningu. (asi ta nejhorší zkušenost) Sníh, břečka, suchý asfalt je tak za 2 a nejlepší to je na polňačce, louce, v lese na kořenech - tam jsou jako doma. Další nevýhoda pneu je jejich váha. Vzrostou hmotnosti neodpružených částí a tlumiče na to nejsou nastaveny - po projetí výtluku na silnici mají občas kola tendenci "odskakovat" - možná by to chtělo tlumiče také vyměnit. Přece jen mají 200k v hrbu a minimálně jeden zadní už je fakt horší - po jeho stlačení se už sám neroztáhne na plnou délku. Brždění asi bez rozdílu, pokud pominu adhezi pneu a to že auto je o trochu houpavější.
Myslím že až přezuji na civilní osmnáctky, bude auto v podstatě stejně komfortní a použitelné jako před zvednutím a rozšířením. Zůstane jen lehká houpavost a spotřeba vyšší o cca 1,5l/100km
"Normálně" jezdit je dost subjektivní termín. Pokud jezdíš předpisově, rozdíl nepoznáš, pokud z mého Volva přesedneš do RSové ovečky bude rozdíl nebetyčný. Pokud to srovnám s Kadjarem mých rodičů - je Volvo cca stejně vysoké, ale mnohem pohodlnější. Kadjar je celkově hodně tvrdý a s elektr. posilovačem, nikdy nevím co od toho čekat, kdy se to utrhne. Pocitově bych jako řidič volil zvedlé Volvo. Sice se naklání, ale je o 80% čitelnější a snáz se předvídá co se stane.....
Snad jsem odpověděl na vše.
Barva je černá metalíza.
Jízdní vlastnosti: charakteristika podvozku se nezměnila (do pružin a tlumičů se nezasahovalo), trochu víc se to naklání, protože těžiště šlo nahoru, ale není o nic hrozného s čím by se muselo nějak extra počítat, nebo na to v každé druhé zatáčce myslet. Dřív uklouznu já ze sedačky, než auto z cesty. Ono se zvednutím podvozku jsem rovnou dal i 20mm podložky pod disky kol, takže i rozchod kol se zvětšil o 4cm. A kola stále zůstala pěkně schovaná pod lemy blatníků.
Nejvíc jízdní vlastnosti ovlivnili hlavně ty gumy. Jednak fest hučí - začnou se ozývat okolo 60km/h, v 80ti se dostanou na maximum hluku a hučí stále až do nějakých cca 160Km/h - víc jsem zatím netestoval a předpokládám že ani testovat nebudu. Hluk neroste úměrně rychlosti. Od těch 80ti hučí řekl bych stejně. Čím rychleji se jede tím víc záleží na tlaku v pneu. Dezén je nejhorší na hodně mokrém asfaltu. (rozuměj na silnici stojí voda) Vzhledem k dezénu mají špatný odvod vody a mají tendenci dostávat auto do aquaplaningu. (asi ta nejhorší zkušenost) Sníh, břečka, suchý asfalt je tak za 2 a nejlepší to je na polňačce, louce, v lese na kořenech - tam jsou jako doma. Další nevýhoda pneu je jejich váha. Vzrostou hmotnosti neodpružených částí a tlumiče na to nejsou nastaveny - po projetí výtluku na silnici mají občas kola tendenci "odskakovat" - možná by to chtělo tlumiče také vyměnit. Přece jen mají 200k v hrbu a minimálně jeden zadní už je fakt horší - po jeho stlačení se už sám neroztáhne na plnou délku. Brždění asi bez rozdílu, pokud pominu adhezi pneu a to že auto je o trochu houpavější.
Myslím že až přezuji na civilní osmnáctky, bude auto v podstatě stejně komfortní a použitelné jako před zvednutím a rozšířením. Zůstane jen lehká houpavost a spotřeba vyšší o cca 1,5l/100km
"Normálně" jezdit je dost subjektivní termín. Pokud jezdíš předpisově, rozdíl nepoznáš, pokud z mého Volva přesedneš do RSové ovečky bude rozdíl nebetyčný. Pokud to srovnám s Kadjarem mých rodičů - je Volvo cca stejně vysoké, ale mnohem pohodlnější. Kadjar je celkově hodně tvrdý a s elektr. posilovačem, nikdy nevím co od toho čekat, kdy se to utrhne. Pocitově bych jako řidič volil zvedlé Volvo. Sice se naklání, ale je o 80% čitelnější a snáz se předvídá co se stane.....
Snad jsem odpověděl na vše.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek