Tak přemýšlím nad další věcí, která mě bytostně štve už neskutečně dlouho dobu v podstatě u všech aut mající to takhle nesmyslně.
Čili podřazovat směrem dolu, odřazovat směrem na horu.
A jelikož jsem dost zvyklý celý život hlavně alepson brzdit motorem, používám to i u automatu...a tak mě napadlo, jestli by se nějak rozumně a lehce nedalo tohle změnit.
Měl to někdo rozebrané? Určitě tam budou jen kontakty/přepínače...pokud by se prohodili mezi sebou, teoreticky by to mělo stačit ne?
Potom už jen nějak kosmeticky vyřešit popis u řadičky aby byl správně
Mě to fakt leze na nervy, zvyknout se na to dá, ale je to neskutečně nepřirozený, kdo měl někdy možnost nebo se pohybuje v motorsportu a soutěžákách, musí to pochopit A nerozumím důvodům, proč to automobilky obracejí
Změna "manuálního" řazení u Geartronicku, záměna + a -
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 619
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#1 Změna "manuálního" řazení u Geartronicku, záměna + a -
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 102
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
- Bydliště: Košice, Slovakia
#2 Změna "manuálního" řazení u Geartronicku, záměna + a -
No uz som si myslel ze to vadi len mne ...
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
#3 Změna "manuálního" řazení u Geartronicku, záměna + a -
Možná budu vyjímka, ale mně osobně to přijde logické z hlediska mého návyku - tahové páky v éru taky tlačím při přidávání nahoru a ubírám stahováním dolů k sobě.
Takže u mne nevidím problém.
Takže u mne nevidím problém.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 74
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: bylo 2007 S80 V8
#4 Změna "manuálního" řazení u Geartronicku, záměna + a -
Ve volvu to mame jeste OK, ze je to jen prohozene, ale treba v M-B jsem to mel doleva-doprava...a jako radit doprava od sebe o kvalt nahoru, na to jsem si nikdy nezvyknul.
_________________
Audi A4
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních
Audi A4
EX: 2007 Volvo S80 V8, 2008 Audi A8 W12, 2007 BMW 750i, 2005 MB E55AMG, 2006 Skoda SuperB, 1997 Saab 9000CS + pár služebních
#5 Změna "manuálního" řazení u Geartronicku, záměna + a -
mam jak geartronic ve volvu tak mergla (ze strany na stranu)... oboji je peklo, ktery mne naucilo pouzivat volbu "D" ))
u mergla jsou misto kontaktu v kulise opticke zavory, u volva jsem to jeste nerozebral, ale kontakty bych netipoval, bude to podobne bezkontaktni vec...... prehodit je nebude problem, jen to bude o uprave tistaku a je otazka je, jestli to tiskak vydrzi bez uhony... pokud to bude delat nekdo sikovnej tak by to vydrzet melo (trafopajkou doma bych se do toho asi nepoustel)....
u mergla jsou misto kontaktu v kulise opticke zavory, u volva jsem to jeste nerozebral, ale kontakty bych netipoval, bude to podobne bezkontaktni vec...... prehodit je nebude problem, jen to bude o uprave tistaku a je otazka je, jestli to tiskak vydrzi bez uhony... pokud to bude delat nekdo sikovnej tak by to vydrzet melo (trafopajkou doma bych se do toho asi nepoustel)....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#6 Změna "manuálního" řazení u Geartronicku, záměna + a -
o automatu neuvažuju,ale přehození kontaktů na voliči mi běhá hlavou už dlouhý léta od doby co jsem se svezl v něčem,co mělo přesně takhle blbě opačný řazení...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#7 Změna "manuálního" řazení u Geartronicku, záměna + a -
myslim ze to prehodenie je riesitelne, ten plosacik so spinacmi je tam nacvaknuty a da sa vybrat. Osobne som to este nerozoberal do detailu (preto sa mozno mylim a niesu tam mikrospinace), ale dat sa to bude dat. otazna je uz len ta esteticka cast...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek