ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
tymon
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 22
Příspěvky: 601
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

#76 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od tymon »

eLzyx píše:je fakt, že výkonnostní nárůst proti papírovým parametrům by některé automobilky přešly jako výrobní toleranci :lol:
:D :D
no ono se toho tim polestarem ani moc udelat neda, kdyz to ma stejne emise a stejnou spotrebu... ze :roll: ...kdyby to lidi videli "zevnitr" (SW), co ten polestar vlastne znamena, tak by si rvali vlasy ve velkem, ze vyplazli takovej tezkej balik za modrou samolepku... ale coz, zase to tomu motoru opravdu nikdy nemuze nijak ublizit :D
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#77 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od eLzyx »

homologační papíry jsem neviděl, takže netuším jestli se "hejbe" i se spotřebou a emisemi. Ale asi ne, nevím jak by to měřili na "emisích", resp. kde by vzali stropní hodnoty.
Každopádně za ty prachy bych do toho nešel. Za to je třeba u BSR aspoň sportovní výfuk v ceně, když už nic jinýho
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#78 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od koch »


Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#79 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Kuko28 »

doporučujete u vyšších stejdžů (řekl bych že už možná od dvojky) i nějaké HW úpravy? Výfuk, otevřené sání a pod? Prostě jestli ten motor v tovární konfiguraci umí naplno využít změněné parametry ŘJ?

a jak se třeba na ten Stg.3 tváří např. sériový podvozek? Skoro 90 extra koní už z toho udělá slušnou raketu, stíhají pak brzdy, olítané tlumiče a pod?
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2616
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#80 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od ok2ucx »

Velmi dobrá poznámka:

u Stage 3 jsou HW úpravy silně doporučeny, aby se využil plný potenciál. I Stage 2 bude benefitovat z lepšího "dýchání" motoru.

Lepší downpipe, performance intercooler, turbo (nebo aspoň upgrade vrtule v některých případech), high-flow výfuk a katalyzátor. To je stručný seznam toho, kam všude se dají dobře investovat peníze. Kde a kolik, to záleží na velikosti peneženky a požadovaného zlepšení. V těchto případech budeme řešit konkrétní sestavu individuálně: vidím to také tak, že na webu by se měly objevit některé osvědčené sestavy.

Brzdy na tuning nemají vliv, že. Na zrychlení, myslím to půlkou vtipem. U každého tuningu je třeba, aby byl vůz v co nejlepším stavu, t.j. včetně tlumičů, svíček, hadic sání, turbo, zkrátka všechno. Než budete něco nahrávat, nechejte si v garáži motor zkontrolovat, vyčíst chyby a případné závady zdiagnostikovat.

Když jeden pak drtí motor častěji na drsnější limity, nemůže se divit, že značně načaté díly jen rychleji odejdou. Na tohle žádnou záruku nikdo nikdy nedá.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1170
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#81 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od zvedavec »

No já si počkám až bude stage5 to bude teprve to správný žihadlo :-)
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#82 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

St5 tak potom uz budou litat ojnice... :wink:
Ma ARD nejake doporucene zmeny HW ke kazdemu vyssimu stage pro jednotlive modely?
Jinak fakt muzou nastat pripady, ze nevedouci zakaznik tam nalije chip a na HW mu treba nezbudou penize nebo nebude vedet co dal a pak mu motor odejde, kdyz to bude zdimat do cervenych...a novi zakaznici pro servisy budou na svete.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#83 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Kuko28 »

ano, to je bohužel častý problém, že na takovýto tuning jdou někteří z toho špatného konce - úprava samotné ŘJ by měla být až posledním krome, po přípravě HW a případném vychytání všech závad a opotřebení.

já to teda víc sleduji pro Saaby, ale tam taky kluci kteří to berou vážně často nasypou do HW a údržby 2-3x tolik co do samotného SW, jednak aby ten potenciál vůbec využili (a nezabili se v první zatáčce) a jednak aby jim to chvíli i sloužilo pro potěšení a nemuseli dávat inzerát typu "koupím nový motor..." :D
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

GDPR_user

#84 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od GDPR_user »

Ale test pořád stejného auta za stejných podmínek.Mění se jen hmotnost,nikoliv rozměr pneumati,atd.Někdy si vyzkoušej opravdový sprint 0-100km/h a udělej si jej třebas 5x a uvidíš,jaké rozdíly budeš mít,zvláště když vypneš DSTC.A pak si obuj letní o jiném rozměru a běž to zkusit.Výsledky pak můžeš prezentovat.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#85 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od doktor »

martine, to samozřejmě chápeme, že jsou faktory ovlivňující výsledek testu.

Akorát mě zarazilo, že tabulkových 8 sekund je v reálu 13,7 tedy rozdíl téměř 6 sekund !

Na mojí 850R bylo pružné zrychlení 100-160 za 11,5 sekund, což odpovídalo tabulkové hodnotě i když mám 10 kilo nadváhy oproti normovanému řidiči :D
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

GDPR_user

#86 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od GDPR_user »

doktor píše:martine, to samozřejmě chápeme, že jsou faktory ovlivňující výsledek testu.

Akorát mě zarazilo, že tabulkových 8 sekund je v reálu 13,7 tedy rozdíl téměř 6 sekund !

Na mojí 850R bylo pružné zrychlení 100-160 za 11,5 sekund, což odpovídalo tabulkové hodnotě i když mám 10 kilo nadváhy oproti normovanému řidiči :D
A my jeli dva do mírného kopce,na zimních gumách,došlo k prokluzu kol a byla plná nádrž.Pořád myslíš,že jsem nutně měli mít tabulkové hodnoty?

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#87 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od koch »

Martine, mrzí mě, že moje příspěvky bereš jako blbé kecy, páč se hodně koušu do jazyka...
Ale na druhou stranu Tě plně chápu a respektuju business...
Přiznám se, nikdy jsem neměl potřebu měřit 0-100, nebo honit jakýkoliv jiný ukazatel, mel jsem akorát vzdy tak nejak pocit, ze je to na stovce hned a rozhodně mi to neprijde jako 14s, ale nechci se hádat... další věc (zase pocitově) nemám pocit, že by si mě oktávky nějak dávali...
Budu měřit, stáhnu aplikace, zaostrim kameru, naučím se rozjíždět :D vyměním kola, gumy, vypnu, zapnu stc... udělám statistiku, tabulku, a snad to tu někdy až to vše absolvuju (a doufám, že ne potupně) vložím...

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 26
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#88 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Roger »

Pokud se da dohromady vic nepriznivych faktoru, tak muzou samozrejme tu hodnotu vyrazne ovlivnit.
Gumy (typ a nahusteni), ridic co se neumi rozjet nebo radit (pokud je to manual), stav protiprokluzu DSTC, venkovni teplota (nasavany vzduch), teplota motoru, teplota a stav turba, stav spojky, mazani motoru, palivo, katalyzator - pruchodnost, vyfukove potrubi, zatizeni vozu, brzdy - muzou vic pribrzdovat, geometrie, protivitr, povrch vozovky, sklon vozovky atd...a je jasne ze nove auto pojede jinak.
Takze je mozne, ze i v tomto pripade se tech par faktoru pri testu pred chipem seslo :wink:
Naposledy upravil(a) Roger dne 28 bře 2014 14:44, celkem upraveno 12 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

GDPR_user

#89 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od GDPR_user »

koch píše:Martine, mrzí mě, že moje příspěvky bereš jako blbé kecy, páč se hodně koušu do jazyka...
Ale na druhou stranu Tě plně chápu a respektuju business...
Přiznám se, nikdy jsem neměl potřebu měřit 0-100, nebo honit jakýkoliv jiný ukazatel, mel jsem akorát vzdy tak nejak pocit, ze je to na stovce hned a rozhodně mi to neprijde jako 14s, ale nechci se hádat... další věc (zase pocitově) nemám pocit, že by si mě oktávky nějak dávali...
Budu měřit, stáhnu aplikace, zaostrim kameru, naučím se rozjíždět :D vyměním kola, gumy, vypnu, zapnu stc... udělám statistiku, tabulku, a snad to tu někdy až to vše absolvuju (a doufám, že ne potupně) vložím...
Nechápu o jakém Businessu mluvíš.Vezmi auto přijeď ke mě,svezeš se se stage 3 a spadne ti spodní čelist a zůstaneš s hubou dokořán. :wink:

koch
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1549
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

#90 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od koch »

Martine, nerikam pul slova k narustu výkonu, nerikam ze mi celist nespadne...
Tak ja se stavím urcite s kocharem, pravidelny servisni interval se blizi :)
Tak pak neco prubneme snad.

GDPR_user

#91 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od GDPR_user »

koch píše:Martine, nerikam pul slova k narustu výkonu, nerikam ze mi celist nespadne...
Tak ja se stavím urcite s kocharem, pravidelny servisni interval se blizi :)
Tak pak neco prubneme snad.
Chystám se do Ovy tak se můžem potkat.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 209
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: S80 2.5T 06 manual
Bydliště: Jihlava

#92 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od RobertH »

Ahoj,
Martine co všechno jsi musel měnit na stage3 oproti sérii?
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

GDPR_user

#93 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od GDPR_user »

RobertH píše:Ahoj,
Martine co všechno jsi musel měnit na stage3 oproti sérii?
Neměnil jsem vůbec nic,jen se nahrál software.Pravdou je,že ještě než jsem auto chipoval,tak vzhledem k totální absenci výfuku od katu dozadu jsem trubku nahradil výfukem z S80 T6.Také nevím,zda předchozí majitel montoval shodné turbodmychadlo.
Dnes najeto dalších 200km se spotřebou 7,4 dle palubáku. :good: :good:
Našel jsem novou zábavu.V obci předpisových 50 na 5ku a po výjezdu z obce akcelerace na 5ku z 50 na 100.Zatím se nenašlo jediné auto,které by drželo krok a určitě většina z nich má 4ku :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 209
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Vůz: S80 2.5T 06 manual
Bydliště: Jihlava

#94 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od RobertH »

No tak na 5 z 50ti by to mojí S80 moc nešlo. :cry:
Kdy bude stage 3 v prodeji ?
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

GDPR_user

#95 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od GDPR_user »

RobertH píše:No tak na 5 z 50ti by to mojí S80 moc nešlo. :cry:
Kdy bude stage 3 v prodeji ?
Ono to nešlo ani na mé S60 než se nalila Stage 3 :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#96 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Dony »

Spojika to zatim pobírá jo? :)
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

GDPR_user

#97 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od GDPR_user »

Dony píše:Spojika to zatim pobírá jo? :)
Neměla by??Pokud nebudeš jezdit jako debil,není důvod,proč by to spojka neměla dát.A pokud jako debil jezdit budeš,tak zničíš i při seriovém výkonu.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#98 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Dony »

martinopel píše:
Dony píše:Spojika to zatim pobírá jo? :)
Neměla by??Pokud nebudeš jezdit jako debil,není důvod,proč by to spojka neměla dát.A pokud jako debil jezdit budeš,tak zničíš i při seriovém výkonu.
Jde spíš o to na jaky kroutící moment je v serii stavena ne plus opotřebení ne? a 147 a 210 kW je trochu rozdíl. :) Kolik by to melo mit krouták udajne? Navic že lidem začne klouzat po chipu spojika je celkem normalní vec :) Taky chipujeme. Ikdyž je pravda že po chipu to bude každej zkoušet hned ale i tak...
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

GDPR_user

#99 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od GDPR_user »

Dony píše: Jde spíš o to na jaky kroutící moment je v serii stavena ne plus opotřebení ne? a 147 a 210 kW je trochu rozdíl. :) Kolik by to melo mit krouták udajne? Navic že lidem začne klouzat po chipu spojika je celkem normalní vec :) Taky chipujeme. Ikdyž je pravda že po chipu to bude každej zkoušet hned ale i tak...
No comment.Spojka neklouže,stačí???

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#100 ARD Tuning - D5T5.com - PŘEHLED PARAMETRŮ

Příspěvek od Dony »

martinopel píše:
Dony píše: Jde spíš o to na jaky kroutící moment je v serii stavena ne plus opotřebení ne? a 147 a 210 kW je trochu rozdíl. :) Kolik by to melo mit krouták udajne? Navic že lidem začne klouzat po chipu spojika je celkem normalní vec :) Taky chipujeme. Ikdyž je pravda že po chipu to bude každej zkoušet hned ale i tak...
No comment.Spojka neklouže,stačí???
To přijde neboj :D :D
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“