Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 287
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T 04
- Bydliště: Ostrava
#101 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Dokud tady někdo nedá jasný graf před a po, tak se akorát ztrapňujete.
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
#102 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Svezu Tě před a po i bez grafu.Makronis píše:Dokud tady někdo nedá jasný graf před a po, tak se akorát ztrapňujete.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#103 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Martinova prdel opět přeměřuje výkony
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#104 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Doufám, že nás ušetří výstupů z těchto měření, to by byly hodnoty jak z prd*le
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#105 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Konečně je v tomto vláknu aspoň trochu sranda
PL
PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#106 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
prosim, neslapat moc na plyn, aby nebylo blato na hristi
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#107 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
UI sice vypada prapodivne, ale pokud to funguje, nic proti, muze to byt vychytany home made, a ktere jednotky jeste tohle umi? Ty widle jdou poznat i podle default style dialogu a pozadi, tos nemusel asi ani skryvat tu listudali píše:Tady ten slíbenej screen, časem ten příspěvek zedituju, protože určitým zájmovým skupinám by se nemuselo líbit použitý logo a zařízení použitý jako rozhraní...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#108 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
To už si ze mně děláš snad prdel ne ? co post to perla, libovkaRoger píše:UI sice vypada prapodivne, ale pokud to funguje, nic proti, muze to byt vychytany home made, a ktere jednotky jeste tohle umi? Ty widle jdou poznat i podle default style dialogu a pozadi, tos nemusel asi ani skryvat tu listu
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#109 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Já nevím, co furt máte potřebu si něco přeměřovat......
Pokud to máš dobře vyladěný, nejsi závodník a jsi spokojen, tak to neřeš.
Znám dostatečné množství šťouralů, co si pořád chtěli nechat změřit výkon po načipování a pak........
.......no prostě byli natolik zklamaní, že to radši ani nikde neřekli.
Výkon v kw se zvedl zanedbatelně, cca o 6 kw, co bylo ovšem super, byl průběh kroutícího momentu, a ten člověk používá mnohem častěji, nojo, ale to pán nechtěl slyšet.
Nějaký ňůtnmetry se tady neřeší, tady se řeší hlavně ty kilowaty, kurva a woto de.
No, třeba se mýlím, a nebo jsem prostě....
Pokud to máš dobře vyladěný, nejsi závodník a jsi spokojen, tak to neřeš.
Znám dostatečné množství šťouralů, co si pořád chtěli nechat změřit výkon po načipování a pak........
.......no prostě byli natolik zklamaní, že to radši ani nikde neřekli.
Výkon v kw se zvedl zanedbatelně, cca o 6 kw, co bylo ovšem super, byl průběh kroutícího momentu, a ten člověk používá mnohem častěji, nojo, ale to pán nechtěl slyšet.
Nějaký ňůtnmetry se tady neřeší, tady se řeší hlavně ty kilowaty, kurva a woto de.
No, třeba se mýlím, a nebo jsem prostě....
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#110 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Aha, takže si tady všichni jako necháme s*át na hlavu od úpravců kteří tvrdí tohle a tohle. A budeme držet hubu a budem spokojený, že udávanej nárůst 12kW a 40Nm je ve skutečnosti 3kW a 12Nm ? Podle vyjádření některých to skoro vypadá, že to tak myslíte... Ale já prostě nebudu platit za něco, co nedostanu.
To je jako kdyby ti dal zákazník 50% z ceny opravy za to, že můžeš mít dobrej pocit z vyřešenýho problému, kterej je stejně k nezaplacení, takže ti vlastně těch 50% dává z dobrý vůle.
Mimochodem měl jsem dojem, že brzda měří i průběh, takže bych netvrdil, že tady chce každej jen vědět, kolik kW vytřískal.
...dostatečné množství je ten pán ?Znám dostatečné množství šťouralů, co si pořád chtěli nechat změřit výkon po načipování a pak........
.......no prostě byli natolik zklamaní, že to radši ani nikde neřekli.
..... nojo, ale to pán nechtěl slyšet.
To je jako kdyby ti dal zákazník 50% z ceny opravy za to, že můžeš mít dobrej pocit z vyřešenýho problému, kterej je stejně k nezaplacení, takže ti vlastně těch 50% dává z dobrý vůle.
Mimochodem měl jsem dojem, že brzda měří i průběh, takže bych netvrdil, že tady chce každej jen vědět, kolik kW vytřískal.
Naposledy upravil(a) Krystof P. dne 30 kvě 2014 00:00, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#111 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Neděláš náhodou pobočníka Ándora Šándora, s takovýma investigativníma schopnostma?Roger píše:UI sice vypada prapodivne, ale pokud to funguje, nic proti, muze to byt vychytany home made, a ktere jednotky jeste tohle umi? Ty widle jdou poznat i podle default style dialogu a pozadi, tos nemusel asi ani skryvat tu listu
Tywoe, ty mi dáváš Já to voříz abych to nemusel na několikrát zmenšovat kvůli nahrání tady na fórum. Myslíš že mám jako cracklý widle tak je skrývám? Umí to eště bankomaty a umělý ledviny, a dá se to upgradovat na převaděč spojitosti ty home made
Sorry, nic osobního, několikrát jsem se udržel ale tentokrát už jsem ten emocionální přetlak musel ventilovat abych nespadnul pod stůl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#112 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Mě to poslalo pod stůl hned, ale čekal jsem, že mu ve finále řekneš rozřešení situace a to, že to asi nejsou widle co jsi chtěl skrývatdali píše: Neděláš náhodou pobočníka Ándora Šándora, s takovýma investigativníma schopnostma?
Tywoe, ty mi dáváš Já to voříz abych to nemusel na několikrát zmenšovat kvůli nahrání tady na fórum. Myslíš že mám jako cracklý widle tak je skrývám? Umí to eště bankomaty a umělý ledviny, a dá se to upgradovat na převaděč spojitosti ty home made
Sorry, nic osobního, několikrát jsem se udržel ale tentokrát už jsem ten emocionální přetlak musel ventilovat abych nespadnul pod stůl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#113 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Což hodnoty pokud budou numerický tak je to vpohodě, se slovníma si nejsem jistej, já se ale nejvíc děsím toho jestli ten hodlá důkaz předložit na papíře Nebo nedejbože jestli si ten výstup z brzdy po testovací jízdě chce fotitKr.P píše:Doufám, že nás ušetří výstupů z těchto měření, to by byly hodnoty jak z prd*le
#114 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Přesně jak píšeš.Osobně je mi u zadele,jaké křivky a kolik kW mám,podstatnější pro mne je,jestli auto jede jak potřebuji,nebo ne.David Patočka píše:Já nevím, co furt máte potřebu si něco přeměřovat......
Pokud to máš dobře vyladěný, nejsi závodník a jsi spokojen, tak to neřeš.
Znám dostatečné množství šťouralů, co si pořád chtěli nechat změřit výkon po načipování a pak........
.......no prostě byli natolik zklamaní, že to radši ani nikde neřekli.
Výkon v kw se zvedl zanedbatelně, cca o 6 kw, co bylo ovšem super, byl průběh kroutícího momentu, a ten člověk používá mnohem častěji, nojo, ale to pán nechtěl slyšet.
Nějaký ňůtnmetry se tady neřeší, tady se řeší hlavně ty kilowaty, píííp a woto de.
No, třeba se mýlím, a nebo jsem prostě....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#115 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
S tema skrytyma widlema to chapej jako provokaci a pokud jde na liste poznat, ze mas cracknute... spatny crackdali píše:Neděláš náhodou pobočníka Ándora Šándora, s takovýma investigativníma schopnostma?Roger píše:UI sice vypada prapodivne, ale pokud to funguje, nic proti, muze to byt vychytany home made, a ktere jednotky jeste tohle umi? Ty widle jdou poznat i podle default style dialogu a pozadi, tos nemusel asi ani skryvat tu listu
Tywoe, ty mi dáváš Já to voříz abych to nemusel na několikrát zmenšovat kvůli nahrání tady na fórum. Myslíš že mám jako cracklý widle tak je skrývám? Umí to eště bankomaty a umělý ledviny, a dá se to upgradovat na převaděč spojitosti ty home made
Sorry, nic osobního, několikrát jsem se udržel ale tentokrát už jsem ten emocionální přetlak musel ventilovat abych nespadnul pod stůl
Je mi jasne, ze logo a nazev toho softu z dialogu bylo urcite treba odstranit...
Jinak pouze ke grafickemu usporadani toho dialogu:... vazne i slepy vidi, ze to UI je proste prasecina...tak na sebe nacpat vsechny prvky doprostred dialogu ...proto oznaceni "home made", tohle delal nekdo, kdo si pravidly umisteni prvku v dialogu hlavu nelame. Na funkci to samozrejme nema vliv...jen a pouze design.
No a tva odpoved na otazku, ktere jednotky - jestli vubec, krom tve ME7 umi tento DiCEFLASH SW cist a zapsat...stacilo natukat, ze nevis...ale tak tvou vycerpavajici odpovedi jsi zase pobavil ty me... snad i nas.
Uz jsme asi hodne OT...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#116 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Ne nadarmo se rika, rychly jako prujem...dali píše:Což hodnoty pokud budou numerický tak je to vpohodě, se slovníma si nejsem jistej, já se ale nejvíc děsím toho jestli ten hodlá důkaz předložit na papíře Nebo nedejbože jestli si ten výstup z brzdy po testovací jízdě chce fotitKr.P píše:Doufám, že nás ušetří výstupů z těchto měření, to by byly hodnoty jak z prd*le
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#117 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Tuším, že to byl Colin Chapman kdo říkal, že kW prodávaj auta a Nm vyhrávaj závody...David Patočka píše: Výkon v kw se zvedl zanedbatelně, cca o 6 kw, co bylo ovšem super, byl průběh kroutícího momentu, a ten člověk používá mnohem častěji, nojo, ale to pán nechtěl slyšet.
Nějaký ňůtnmetry se tady neřeší, tady se řeší hlavně ty kilowaty, píííp a woto de.
No, třeba se mýlím, a nebo jsem prostě....
Nevím jestli je to dobře nebo špatně, ale asi je to tak
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#118 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Trocha kontraverze:
Nm jsou údaj k ničemu. Zajímá tě průběh a otáčky, ve kterých daných Nm dosáhneš, což neni nic jinýho, než kW. A ten Chapman, nebo kdo to řekl, to myslel ve vztahu k průběhu, protože neni problém naladit auto tak, že máš výkonovou špičku, ale to auto prostě nejede jinde a proto ten vyrovnanej průběh Nm v širším spektru otáček vyhrává.
Pro ilustraci co tim myslim:
Který auto s následujícími údaji na motoru pojede líp? a) 350Nm od 1500 do 3000, nebo b) 300Nm od 3000 do 5000 pokud průběh bude identický?
Hint: točivý moment lze upravit převody, výkon nikoliv.
Nm jsou údaj k ničemu. Zajímá tě průběh a otáčky, ve kterých daných Nm dosáhneš, což neni nic jinýho, než kW. A ten Chapman, nebo kdo to řekl, to myslel ve vztahu k průběhu, protože neni problém naladit auto tak, že máš výkonovou špičku, ale to auto prostě nejede jinde a proto ten vyrovnanej průběh Nm v širším spektru otáček vyhrává.
Pro ilustraci co tim myslim:
Který auto s následujícími údaji na motoru pojede líp? a) 350Nm od 1500 do 3000, nebo b) 300Nm od 3000 do 5000 pokud průběh bude identický?
Hint: točivý moment lze upravit převody, výkon nikoliv.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#119 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Takovy nejaky charakter by mohly mit temer idealni krivky vykonu a kroutaku...(u spalovacich) uz jen pokracovat a posun jeste do vyssich sfer otacek a neukoncovat to u 5300rpm
Naposledy upravil(a) Roger dne 30 kvě 2014 09:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 849
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#120 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Nejlepší je mít oboje,podle fa.Wetterauer která upravovala moje eRko má mít tyto hodnoty,nikdy jsem nezkoumal jestli to tak opravdu je a ani mě to nezajímá,auto jezdí podle mích představ a jsem s tím spokojen..Tento email jsem dostal od upravce
Dobry den,
v priloze Vam posilam data k uprave, ktera byla provedena na automobilu
Volvo S60R, ktere jste zakoupil...
Spolecne s downpipe jsou dosahovane hodnoty 350koní/500Nm...
Preji hezky den.
S pozdravem,
Daniel Jirik
Wetterauer CZ
Dobry den,
v priloze Vam posilam data k uprave, ktera byla provedena na automobilu
Volvo S60R, ktere jste zakoupil...
Spolecne s downpipe jsou dosahovane hodnoty 350koní/500Nm...
Preji hezky den.
S pozdravem,
Daniel Jirik
Wetterauer CZ
- Přílohy
-
- S60R PC.jpg (82.29 KiB) Zobrazeno 1132 x
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
#121 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Tak zrovna tohle má k ideální křivce hooooooooodně daleko.Roger píše:Takovy nejaky charakter by mohly mit temer idealni krivky vykonu a kroutaku...(u spalovacich) uz jen pokracovat a posun jeste do vyssich sfer otacek a neukoncovat to u 5300rpm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 601
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#122 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
hele, kdyz uz jedem OT, tak prosim kouknete sem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=44&t=45336
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#123 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
snad jen,ze ten motor konci brzo nebo co se nelibi? Kroutak? No neni to buhvi jaky trhac,ale ta linearita...martinopel píše:Tak zrovna tohle má k ideální křivce hooooooooodně daleko.Roger píše:Takovy nejaky charakter by mohly mit temer idealni krivky vykonu a kroutaku...(u spalovacich) uz jen pokracovat a posun jeste do vyssich sfer otacek a neukoncovat to u 5300rpm
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#124 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Teď si krásně předvedl v praxi pravdivost pořekadla mlčeti zlato! Takhle si veřejně srát do bot. Jestli ten tvůj prdelní dynamometr funguje obdobně tak je pak jasný jaký generuje výstupymartinopel píše:Tak zrovna tohle má k ideální křivce hooooooooodně daleko.Roger píše:Takovy nejaky charakter by mohly mit temer idealni krivky vykonu a kroutaku...(u spalovacich) uz jen pokracovat a posun jeste do vyssich sfer otacek a neukoncovat to u 5300rpm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#125 Měření výkonu na brzdě MAHA LPS 3000 4x4
Tohle vypadá jako slušná konkurence pro téma Vtípky a Srandičky...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek