Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#1 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Má někdo zkušenosti s Autochip.eu? mají tento víkend akci na chip za 3500kč a v upravě Sport bych se měl dostat na 193KW udajně a 432 NM, což by se mi líbilo. Ale nevím jak ta firma na tom je? Navíc jako jedni zmála vám to hned změřej...
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/volvo/volvo-s60-25-turbo-210hp/?sport
http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/tabulky/volvo/volvo-s60-25-turbo-210hp/?sport
#2 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Kdysi jsem si u nich nechával dělat S40, výsledek za ty prachy uspokojivý. Nicméně nyní je volba myslim jasná, že se vůbec ptáš
https://www.d5t5.com
a jejich ARD... nemyslim si že něco lepšího na Volvo bude na českym trhu
pokud jde o individuální úpravy nejvíc pozitivního jsem slyšel na Michala Vojáčka (http://profituning-praha.cz/)..
ceny individuální, mě kdysi na dotaz odpověděl s cenou 10,500 Kč... Dělá chip tak jak by se dělat měl. Změří výkon, upraví mapy, změří výkon podruhé, doladí mapy dle potřeby, změří výkon potřetí...
https://www.d5t5.com
a jejich ARD... nemyslim si že něco lepšího na Volvo bude na českym trhu
pokud jde o individuální úpravy nejvíc pozitivního jsem slyšel na Michala Vojáčka (http://profituning-praha.cz/)..
ceny individuální, mě kdysi na dotaz odpověděl s cenou 10,500 Kč... Dělá chip tak jak by se dělat měl. Změří výkon, upraví mapy, změří výkon podruhé, doladí mapy dle potřeby, změří výkon potřetí...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#3 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
No 10 za chip bych v životě nedal a to ARD nejni tak úplně jasná volba to bych moch čekat ještě půl roku třeba a sou i negativní recenze na benzínové auta na zahraničních fórech co sem zaslechl. Ale negativní recenze máj všichni;-)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#4 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Každopádně má v ČR asi nejlepší brzdu. Machři přes Volva se ale shodujou, že ladění na brzdě neni pro tyhle auta úplně to pravý, protože žádná brzda nenasimuluje reálný podmínky dokonale. Nejlepší mapy údajně vznikaj, když se auto ladí při ježdění po silnici. Další věc jsou adaptace. Někdo do jednotky něco napíše, ale naplno se to projeví až po ujetí x kilometrů. Takže když se to hned po zásahu brzdí, výsledek asi ideální nebude. Takže ladit v provozu a pak pro kontrolu postavit na brzdu.metju píše: pokud jde o individuální úpravy nejvíc pozitivního jsem slyšel na Michala Vojáčka (http://profituning-praha.cz/)..
ceny individuální, mě kdysi na dotaz odpověděl s cenou 10,500 Kč... Dělá chip tak jak by se dělat měl. Změří výkon, upraví mapy, změří výkon podruhé, doladí mapy dle potřeby, změří výkon potřetí...
Poslední nepříjemnost je, že ME7 celkem drasticky mění předstih na základě IAT a žádná brzda nemá tak výkonný chlazení aby nasávanej vzduch zchladila do takový míry jako se ochladí za jízdy, takže další důvod proč se auto na brzdě chová odlišně než na silnici. Je pravda, že třeba v měřeních od profituningu je vidět korekční faktor na základě IAT, ale to je jen koeficient, realita je stejně jiná..
#5 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Pokud chcete opravdu Tuning motoru s velkým T pak doporučuji Prodrive.
Počítejte ovšem s cenou okolo 0,5 mil Kč
Jinak doporučuji https://www.d5t5.com a jejich ARD tuning
Počítejte ovšem s cenou okolo 0,5 mil Kč
Jinak doporučuji https://www.d5t5.com a jejich ARD tuning
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#6 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Jestli si máte dost peněz a málo problému s autem tak hůra do čipu. Utratil jsem hodně peněz za čip a ještě víc za odstranění následků které způsobil
Jestli chcete koně navíc kupte si silnější auto a nebo Polestar . A jestli to máte na párku tak chipujte
Jestli chcete koně navíc kupte si silnější auto a nebo Polestar . A jestli to máte na párku tak chipujte
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Sice za peníze v Praze dům, ale nejsem si jistej jestli by si Volvo vůbec vzali na hrb. Nikdy jsem neslyšel o tom, že by se kdy zabývali úpravama čehokoli od Volva, nebo se mýlím?martinopel píše:Pokud chcete opravdu Tuning motoru s velkým T pak doporučuji Prodrive.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#8 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Zajímavý... můj chrochták má najeto na chipu skoro 120 tisíc, a v práci jsem přišel do styku s autama co měly na chipu najeto třeba 200, nejvíc 330tkm... takže zdaleka to nemusí být Polestar, jen to nesmíš vrazit prvnímu Lojzovi, co si koupil čínský Galetto a chipuje vedle paneláku u popelnicPINĎABC píše:Jestli si máte dost peněz a málo problému s autem tak hůra do čipu. Utratil jsem hodně peněz za čip a ještě víc za odstranění následků které způsobil
Jestli chcete koně navíc kupte si silnější auto a nebo Polestar . A jestli to máte na párku tak chipujte
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#9 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Dali, kde sis to nechal čipnout?
Když jsem sháněl auto, tak jsem se svezl v čipnutým, nárůst výkonu dost znatelnej a borec si pochvaloval i sníženou spotřebu. Prý jezdil za 5,1. Tak jsem o tom jednu dobu taky uvažoval.
Cena je super a co jsem viděl, tak všechno do 8k vypadá stejně ..nedůvěryhodně. Nicméně znovu o tom teď uvažuju:)
Když jsem sháněl auto, tak jsem se svezl v čipnutým, nárůst výkonu dost znatelnej a borec si pochvaloval i sníženou spotřebu. Prý jezdil za 5,1. Tak jsem o tom jednu dobu taky uvažoval.
Cena je super a co jsem viděl, tak všechno do 8k vypadá stejně ..nedůvěryhodně. Nicméně znovu o tom teď uvažuju:)
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#10 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#11 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Pindo to je hovadina stejně jako ti tu napsal Dali i já znám X aut který maj nabeháno na cip nekolik tisíc až desítek tisíc kilometru a vsichni si mlaskají blahem, pravda všechno je to nafta, turbobenzinu zas tolik nejezdí. cca 10 aut bylo od profichiptuning.cz a dvě práve od Autochipu. Takže si měl špatnou firmu:-) Dneska cipuje každej kdo má doprdele díru,ale umej to 3 firmy v republice.PINĎABC píše:Jestli si máte dost peněz a málo problému s autem tak hůra do čipu. Utratil jsem hodně peněz za čip a ještě víc za odstranění následků které způsobil
Jestli chcete koně navíc kupte si silnější auto a nebo Polestar . A jestli to máte na párku tak chipujte
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#12 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Tymone rači mě už napiš ty hodnoty co sem po Tobe chtěl a cenovku:-) Třeba si nakonec necham udelat ten od vás, nemusel bych nikam jezdit, ale cekam a nic
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#13 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
dali a Dony, míval jsem hodně chipovaných aut, ale všechny do roku 2000 tak žádná moc elektronika a žádný problém. Až tetka u Volváka nejprve Bitpower a pak i od D5T5, ale žádná sláva, interně si můžeme říct že to bylo vlastně fiasko. Nespíš způsobené tím že mám druhý neskurevenější motor.
Tak za mě jak jsem psal buď tovární chip nebo žádný, protože jak budeš mít problém tak si v pasti.
Je to můj osobní názor a ten se nemusí shodovat s názory jiných uživatelů.
Jasně že jak někdo chipuje furt stejný motor a stejné auta už nějaký pátek tak se riziko snižuje že.
Tak za mě jak jsem psal buď tovární chip nebo žádný, protože jak budeš mít problém tak si v pasti.
Je to můj osobní názor a ten se nemusí shodovat s názory jiných uživatelů.
Jasně že jak někdo chipuje furt stejný motor a stejné auta už nějaký pátek tak se riziko snižuje že.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
PINĎABC: Shitpower je špatně, stejně jako třeba ABC tuning (to jsou podle všeho ultrazmrdi co by se nestyděli chipovat karburátorový auto), nebo cimbál co se ohání škodofkama..
Nejlepší je nechat si udělat chip od někoho kdo si ty mapy sám píše, protože když pak zrovna vaše auto je v nějakým parametru výrazně odchylný od průměrnýho na který jsou univerzální mapy dělaný, bude vědět co tam přepsat aby tu anomálii kompenzoval a auto fungovalo jak má.
A takový firmy jsou v ČR z těch známějších pokud vím opravdu asi tak 3: Dieselpower, Profituning a TDI-Fun.
Když někdo s něčím takovým začne, může bejt sebelepší programátor a stejně výsledek bude nicmoc pokud nemá ánung co se odehrává v motoru, nafta chyby celkem odpouští, tam toho tolik nehrozí.. maximálně to bude hulit jak lokomotiva, nebo pojede hůř jak série, případně to neustojí turbo. S benzínem je to ale horší tam je to vždycky o průser, když někdo neví co a jak... a že takovejch je, a mnozí z nich jsou "zavedený firmy", a to mám načtený jenom to co se týká Volva. Některý si účtujou nesmysl za pouhý přidání na tlaku (to co byste udělali třícestným ventilem) ty vás ojebou jen o peníze, některý prodávaj vyloženě nebezpečný věci, tam už to je jak kdybyste odpojili hadičku na aktuátoru.
Pak jsou nalévači a těch je několik druhů:
dealeři renomovaných zahraničních firem - tam to může bejt i OK, protože opravdu dobrý firmy mívaj univerzální mapy hodně konzervativní (dobrej příklad je Polestar, nabízí v porovnání s ostatníma málo koní, za hodně peněz)
sdíleči - mají k dispozici databází map na různý auta, většina z nich tvrdí, že maj vlastní vývoj a do tý databáze sami příspívají, jedna jejich odnož tvrdí že na druhý straně internetu sedí gibon, kterej po nahrání základní mapy na základě logu, kterej z auta poříděj, mapu ještě dodatečně upraví. Spíš bych to viděl že maj několik verzí zkouší to.
pak tady jsou ty co něčí slušnou mapu sprostě ukradnou a prodávaj dál...tam může bejt poměr cena/kvalita velice dobrej, protože je to nic nestálo, těžko se ale zjišťuje pravda... nemůžou vyřvat do světa, že to je ukradená mapa od toho a toho a i kdyby to tvrdili, tak jim to můžete věřit a nemusíte
no a úplně nejhorší jsou ty co si koupí čínský galetto a nalévají lidem třeba za dvojku to co k tomu dostanou jako samply a nikdo pořádně neví co to vlastně je. Většinou to probíhá tak, že garážovej mechoš co občas někomu po práci vymění olej nebo destičky, najednou s velkou slávou v hospodě oznámí že už i chipuje....
Taky na různých fórech a klubech existujou nadšenci, který to dělaj pro zábavu a kolikrát za půl darma a kolikrát s velice dobrýma výsledkama
Všechno výše uvedený jsou moje poznatky a názory, do skály bych to netesal, ale zase už sem si toho přečet poměrně dost, takže si z toho třeba někdo něco vezme
Já ten dodatečnej výkon využívám a jezdím za 8. Palubák 5,1 klidně ukáže, protože bude počítat s hodnotama před chipem.
Nejlepší je nechat si udělat chip od někoho kdo si ty mapy sám píše, protože když pak zrovna vaše auto je v nějakým parametru výrazně odchylný od průměrnýho na který jsou univerzální mapy dělaný, bude vědět co tam přepsat aby tu anomálii kompenzoval a auto fungovalo jak má.
A takový firmy jsou v ČR z těch známějších pokud vím opravdu asi tak 3: Dieselpower, Profituning a TDI-Fun.
Když někdo s něčím takovým začne, může bejt sebelepší programátor a stejně výsledek bude nicmoc pokud nemá ánung co se odehrává v motoru, nafta chyby celkem odpouští, tam toho tolik nehrozí.. maximálně to bude hulit jak lokomotiva, nebo pojede hůř jak série, případně to neustojí turbo. S benzínem je to ale horší tam je to vždycky o průser, když někdo neví co a jak... a že takovejch je, a mnozí z nich jsou "zavedený firmy", a to mám načtený jenom to co se týká Volva. Některý si účtujou nesmysl za pouhý přidání na tlaku (to co byste udělali třícestným ventilem) ty vás ojebou jen o peníze, některý prodávaj vyloženě nebezpečný věci, tam už to je jak kdybyste odpojili hadičku na aktuátoru.
Pak jsou nalévači a těch je několik druhů:
dealeři renomovaných zahraničních firem - tam to může bejt i OK, protože opravdu dobrý firmy mívaj univerzální mapy hodně konzervativní (dobrej příklad je Polestar, nabízí v porovnání s ostatníma málo koní, za hodně peněz)
sdíleči - mají k dispozici databází map na různý auta, většina z nich tvrdí, že maj vlastní vývoj a do tý databáze sami příspívají, jedna jejich odnož tvrdí že na druhý straně internetu sedí gibon, kterej po nahrání základní mapy na základě logu, kterej z auta poříděj, mapu ještě dodatečně upraví. Spíš bych to viděl že maj několik verzí zkouší to.
pak tady jsou ty co něčí slušnou mapu sprostě ukradnou a prodávaj dál...tam může bejt poměr cena/kvalita velice dobrej, protože je to nic nestálo, těžko se ale zjišťuje pravda... nemůžou vyřvat do světa, že to je ukradená mapa od toho a toho a i kdyby to tvrdili, tak jim to můžete věřit a nemusíte
no a úplně nejhorší jsou ty co si koupí čínský galetto a nalévají lidem třeba za dvojku to co k tomu dostanou jako samply a nikdo pořádně neví co to vlastně je. Většinou to probíhá tak, že garážovej mechoš co občas někomu po práci vymění olej nebo destičky, najednou s velkou slávou v hospodě oznámí že už i chipuje....
Taky na různých fórech a klubech existujou nadšenci, který to dělaj pro zábavu a kolikrát za půl darma a kolikrát s velice dobrýma výsledkama
Všechno výše uvedený jsou moje poznatky a názory, do skály bych to netesal, ale zase už sem si toho přečet poměrně dost, takže si z toho třeba někdo něco vezme
Je to zhruba 8? let, a dělal to týpek co objížděl autosalóny s nasdílenýma mapama. Stálo to tenkrát 8 tisíc. Dneska bych to řešil u jedný z výše uvedených firem. Ale v žádným případě bych to nedělal bez výměny šroubů na uchycení kliky za silnější... je to tady na fóru popsaný.ms231 píše:Dali, kde sis to nechal čipnout?
Když jsem sháněl auto, tak jsem se svezl v čipnutým, nárůst výkonu dost znatelnej a borec si pochvaloval i sníženou spotřebu. Prý jezdil za 5,1. Tak jsem o tom jednu dobu taky uvažoval.
Cena je super a co jsem viděl, tak všechno do 8k vypadá stejně ..nedůvěryhodně. Nicméně znovu o tom teď uvažuju:)
Já ten dodatečnej výkon využívám a jezdím za 8. Palubák 5,1 klidně ukáže, protože bude počítat s hodnotama před chipem.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
#15 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Dík dali, pomohlo. Nikam se zatím nejede.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#16 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
dali píše:PINĎABC: Shitpower je špatně, stejně jako třeba ABC tuning (to jsou podle všeho ultrazmrdi co by se nestyděli chipovat karburátorový auto), nebo cimbál co se ohání škodofkama..
Nejlepší je nechat si udělat chip od někoho kdo si ty mapy sám píše, protože když pak zrovna vaše auto je v nějakým parametru výrazně odchylný od průměrnýho na který jsou univerzální mapy dělaný, bude vědět co tam přepsat aby tu anomálii kompenzoval a auto fungovalo jak má.
A takový firmy jsou v ČR z těch známějších pokud vím opravdu asi tak 3: Dieselpower, Profituning a TDI-Fun.
Když někdo s něčím takovým začne, může bejt sebelepší programátor a stejně výsledek bude nicmoc pokud nemá ánung co se odehrává v motoru, nafta chyby celkem odpouští, tam toho tolik nehrozí.. maximálně to bude hulit jak lokomotiva, nebo pojede hůř jak série, případně to neustojí turbo. S benzínem je to ale horší tam je to vždycky o průser, když někdo neví co a jak... a že takovejch je, a mnozí z nich jsou "zavedený firmy", a to mám načtený jenom to co se týká Volva. Některý si účtujou nesmysl za pouhý přidání na tlaku (to co byste udělali třícestným ventilem) ty vás ojebou jen o peníze, některý prodávaj vyloženě nebezpečný věci, tam už to je jak kdybyste odpojili hadičku na aktuátoru.
Pak jsou nalévači a těch je několik druhů:
dealeři renomovaných zahraničních firem - tam to může bejt i OK, protože opravdu dobrý firmy mívaj univerzální mapy hodně konzervativní (dobrej příklad je Polestar, nabízí v porovnání s ostatníma málo koní, za hodně peněz)
sdíleči - mají k dispozici databází map na různý auta, většina z nich tvrdí, že maj vlastní vývoj a do tý databáze sami příspívají, jedna jejich odnož tvrdí že na druhý straně internetu sedí gibon, kterej po nahrání základní mapy na základě logu, kterej z auta poříděj, mapu ještě dodatečně upraví. Spíš bych to viděl že maj několik verzí zkouší to.
pak tady jsou ty co něčí slušnou mapu sprostě ukradnou a prodávaj dál...tam může bejt poměr cena/kvalita velice dobrej, protože je to nic nestálo, těžko se ale zjišťuje pravda... nemůžou vyřvat do světa, že to je ukradená mapa od toho a toho a i kdyby to tvrdili, tak jim to můžete věřit a nemusíte
no a úplně nejhorší jsou ty co si koupí čínský galetto a nalévají lidem třeba za dvojku to co k tomu dostanou jako samply a nikdo pořádně neví co to vlastně je. Většinou to probíhá tak, že garážovej mechoš co občas někomu po práci vymění olej nebo destičky, najednou s velkou slávou v hospodě oznámí že už i chipuje....
Taky na různých fórech a klubech existujou nadšenci, který to dělaj pro zábavu a kolikrát za půl darma a kolikrát s velice dobrýma výsledkama
Všechno výše uvedený jsou moje poznatky a názory, do skály bych to netesal, ale zase už sem si toho přečet poměrně dost, takže si z toho třeba někdo něco vezme
Je to zhruba 8? let, a dělal to týpek co objížděl autosalóny s nasdílenýma mapama. Stálo to tenkrát 8 tisíc. Dneska bych to řešil u jedný z výše uvedených firem. Ale v žádným případě bych to nedělal bez výměny šroubů na uchycení kliky za silnější... je to tady na fóru popsaný.ms231 píše:Dali, kde sis to nechal čipnout?
Když jsem sháněl auto, tak jsem se svezl v čipnutým, nárůst výkonu dost znatelnej a borec si pochvaloval i sníženou spotřebu. Prý jezdil za 5,1. Tak jsem o tom jednu dobu taky uvažoval.
Cena je super a co jsem viděl, tak všechno do 8k vypadá stejně ..nedůvěryhodně. Nicméně znovu o tom teď uvažuju:)
Já ten dodatečnej výkon využívám a jezdím za 8. Palubák 5,1 klidně ukáže, protože bude počítat s hodnotama před chipem.
Obecně s tebou souhlasím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 850
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
#17 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Chip na mojím autě dělal ještě předchozí majitel u této firmy,nepocituji žádný problém,nopak..
- Přílohy
-
- S60R PC (Large).jpg (37.14 KiB) Zobrazeno 7580 x
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#18 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
stejně jako třeba ABC tuning tyhle umělci kdysi kámošovi přečipovali calibru turbo,jelo to potom brutálně,z vejfuku metrový plameny,a do pár tejdnů pekelná spotřeba oleje,čmoud jak z avie-lopatky na turbu se jaksi roztekly
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12051
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#19 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
To je divný. Plameny z vejfuku = bohatá směs => chladnější teplota plynů na výfuku. Takže bych pouze na ně špínu tolik neházel. Dále rozteklá turbína a tekoucí olej z turba spíš indikuje prasopsa co závodí 250 po dálnici a pak auto hnedka chcípne.
A nebo taky ne.
A nebo taky ne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4156
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#20 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
U ABC tuningu bych se nedivil ničemu.... a určitě by se pro to chování nějaký logický vysvětlení vydedukovat dalo.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#21 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Tak minulý týden ve čtvrtek tam byli kluci od nas. Jedno auto Audi A6 3.0TDI 2005 nacipováno ze 169kw na 191kw a Octavia 2.0TDI 2012 ze 103 na 125kw.. V obou sem jezdil a řekl bych velmi slušné. Nejvíc znát je to u té Octavie. Nástup turba je nyní o cca 500 otáček níž což je velmi prijemné, protože 2.0TDI je celkem lemra která se sbírá od 2000tis ot. Tet už to konečne trochu jede. A Audi na našem krátkem useku do kopce kde udelala max 160 km/h udelá tet hrave pres 170 km/h. Asi tam taky zajedu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#22 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
rozhodně ne,vždycky důkladný zahřátí (za tím účelem přidán budík teploty a tlaku oleje) a po každý jízdě,kdy se turbo muselo aspoň trochu snažit,vrčely auta 5-10 minut na volnoběh,případně se dochlazovalo volnou jízdou posledních pár km...tenhle člověk ví,jak se o turbínu starat!Urvanej píše:To je divný. Plameny z vejfuku = bohatá směs => chladnější teplota plynů na výfuku. Takže bych pouze na ně špínu tolik neházel. Dále rozteklá turbína a tekoucí olej z turba spíš indikuje prasopsa co závodí 250 po dálnici a pak auto hnedka chcípne.
A nebo taky ne.
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 602
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
#23 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
chip od nas?? nejsem si vedom, ze bysme chipovali nebo nabizeli chip na 1,6PINĎABC píše:dali a Dony, míval jsem hodně chipovaných aut, ale všechny do roku 2000 tak žádná moc elektronika a žádný problém. Až tetka u Volváka nejprve Bitpower a pak i od D5T5, ale žádná sláva, interně si můžeme říct že to bylo vlastně fiasko. Nespíš způsobené tím že mám druhý neskurevenější motor.
Tak za mě jak jsem psal buď tovární chip nebo žádný, protože jak budeš mít problém tak si v pasti.
Je to můj osobní názor a ten se nemusí shodovat s názory jiných uživatelů.
Jasně že jak někdo chipuje furt stejný motor a stejné auta už nějaký pátek tak se riziko snižuje že.
edit:uz vim odkud vitr fouka... vazeny kolego, na vasem aute D5T5 udelalo POUZE DPF OFF... zadny chip! ...verim, ze DPF OFF funguje, takze prosim nesirit bludy a famy na foru
edit2:tak mame vnitrni spor... bud jsme auto nevideli vubec nebo opravdu jen DPF OFF... toz prosim PINDABC, aby osvetlil situaci, kde k SW D5T5 prisel
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#24 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Zdarec pane,tymon píše:chip od nas?? nejsem si vedom, ze bysme chipovali nebo nabizeli chip na 1,6PINĎABC píše:dali a Dony, míval jsem hodně chipovaných aut, ale všechny do roku 2000 tak žádná moc elektronika a žádný problém. Až tetka u Volváka nejprve Bitpower a pak i od D5T5, ale žádná sláva, interně si můžeme říct že to bylo vlastně fiasko. Nespíš způsobené tím že mám druhý neskurevenější motor.
Tak za mě jak jsem psal buď tovární chip nebo žádný, protože jak budeš mít problém tak si v pasti.
Je to můj osobní názor a ten se nemusí shodovat s názory jiných uživatelů.
Jasně že jak někdo chipuje furt stejný motor a stejné auta už nějaký pátek tak se riziko snižuje že.
edit:uz vim odkud vitr fouka... vazeny kolego, na vasem aute D5T5 udelalo POUZE DPF OFF... zadny chip! ...verim, ze DPF OFF funguje, takze prosim nesirit bludy a famy na foru
edit2:tak mame vnitrni spor... bud jsme auto nevideli vubec nebo opravdu jen DPF OFF... toz prosim PINDABC, aby osvetlil situaci, kde k SW D5T5 prisel
Byl jsem v Lichnově kde mi bylo zděleno,že mám špatně načipované auto a že tam za 6000,- dostanu chip od volvočeky rozumím chip=úprava softu v řídící jednotce.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 662
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#25 Chip od koho v ČR? Autochip.eu?
Tudiz to znamená jedno jediné. Chip od Bitpower zrejmě nebyl chybnej a chyba je jinde.Jestli to dobře chápu:-)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1924 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od neuman zdenek
-
- 2 Odpovědi
- 820 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od selap
-
- 5 Odpovědi
- 577 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 13 Odpovědi
- 2396 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od metju