Chápe někdo tohle?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#1 Chápe někdo tohle?
Co někoho může vést k výměně krásný hliníkový trubky za tenhle hnus :
http://www.ipdusa.com/products/9319/120705-silicone-performance-charge-air-pipe-p2-s60-v70-xc70
.... za 369 USD Podle mě už to ty americký hračkáři přehání.... a jak je vidět stále se najde početný stádo, který jim ty jejich předražený cetky žere Chtěl bych vidět video co tenhle had dělá pod kapotou za jízdy při ostrý akceleraci - plnej plyn a následný ubrání při řazení
V černý barvě dostává ta investice ještě jinej estetickej rozměr
http://www.ipdusa.com/products/9319/120705-silicone-performance-charge-air-pipe-p2-s60-v70-xc70
.... za 369 USD Podle mě už to ty americký hračkáři přehání.... a jak je vidět stále se najde početný stádo, který jim ty jejich předražený cetky žere Chtěl bych vidět video co tenhle had dělá pod kapotou za jízdy při ostrý akceleraci - plnej plyn a následný ubrání při řazení
V černý barvě dostává ta investice ještě jinej estetickej rozměr
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#2 Chápe někdo tohle?
Ta barevná kombinace je šílená, tak nějak jsem asi nepřišel na chuť dodatečnému lakování motorových dílů....
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#3 Chápe někdo tohle?
Když už jsme pod tou kapotou, tak abych pravdu řek nikdy jsem nepřišel na chuť ani leštění toho co z výroby neni leštěný. Jediný co chápu jsou karbonový víka svíček a rozvodů. Jenže ten karbon tam dostane takovej štos, že do dvou let z něj podle mě bude zežloutlej průsvitnej kus hadru.... prostě něco jako laďák co na motorce jezdí od půlky devadesátých let..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#4 Chápe někdo tohle?
řekl bych, že nejde primárně o "R engine", ale o 2.4T, 2.5T (T5?) (na tom obrázku bude jedno z toho, R to není) ... a ty mají tu podělanou plastovku, co tak ráda praská při zvýšeném plnícím tlaku. Pak je otázkou jestli je lepší tu plastovku nahradit kouskama hliníkový trubky pospojovaný těmi silikonovými kolínky, nebo jí mít takto celistvou. V tom prvním případě řešíš několik spojů, kde může dojít potencionálně k rozpojení ... v tom druhém - mám pocit, že ta trubka bude velice rozměrově pracovat a to asi taky nebude nejlepší.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#5 Chápe někdo tohle?
To už je dávno vymyšlený, stojí to 388 Euro na celý auto (ekvivalentem od IPD je 120706 - Silicone Performance Charge Air Pipe za $369.00 + 121432 - HD Performance Throttle Inlet Tube za $199.00 ->$569.00 bez cla DPH a pošty) a místo 4 spojů jich to má 8:
Vzhled posuďte sami:
Když se povznesete nad to že opět někdo má vkus s plastama motoru
http://www.do88.se/en/artiklar/engine-_-tuning/pipe-kits/volvo-3/s60-_-v70n-2000-07/volvo-s60_v70n-turbo-pressure-pipes.html
Ve mě to teda za míň peněz budí větší důvěru
Vzhled posuďte sami:
Když se povznesete nad to že opět někdo má vkus s plastama motoru
http://www.do88.se/en/artiklar/engine-_-tuning/pipe-kits/volvo-3/s60-_-v70n-2000-07/volvo-s60_v70n-turbo-pressure-pipes.html
Ve mě to teda za míň peněz budí větší důvěru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#6 Chápe někdo tohle?
jo jo, to vypadá lépe
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#7 Chápe někdo tohle?
ja mam vsetko hlinik + silikonove kolena a som spokojny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#8 Chápe někdo tohle?
já mám plastovku a zatím to nemusím řešit, protože to co nafouká ten můj féneček ... škoda slov
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#9 Chápe někdo tohle?
nejsem fyzik, ani nerozumím motorům, ale o jakých tlacích se v těch trubkách bavíme?
0,7-1,5 bar ? to jest 0,15 Mpa ?
To podle mě nejsou žádný extra tlaky, např. plášť na horském kole foukám na 4,0 MPa což je 40 baru
Tak vo co gou?
EDIT: chybka, je to 10x méně, ale jde o přiklad ke srovnání s trubkami od turba
0,7-1,5 bar ? to jest 0,15 Mpa ?
To podle mě nejsou žádný extra tlaky, např. plášť na horském kole foukám na 4,0 MPa což je 40 baru
Tak vo co gou?
EDIT: chybka, je to 10x méně, ale jde o přiklad ke srovnání s trubkami od turba
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#10 Chápe někdo tohle?
no jo, ale na plášti od horského kola je určitá pružnost žádoucí, na tomhle moc ne.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 Chápe někdo tohle?
Ještě jednou se poradne podivej, zda opravdu foukáš tolik. 4 atmosfery bych ti i věřil, 40 už ne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#12 Chápe někdo tohle?
Doktor ale nepsal o atmosférách
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13062
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#13 Chápe někdo tohle?
40 bar = 40 atmosfér
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#14 Chápe někdo tohle?
Bych řek že při takovým tlaku to kolo musí celkem svištět
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#15 Chápe někdo tohle?
Chybka bavíme se o 0,4MPa, potažmo 4 barech /cca 4atm v plášti kola.
Stejně, kolik tlačí turbo 0,9 bar?
Stejně, kolik tlačí turbo 0,9 bar?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#16 Chápe někdo tohle?
LPT maju 0.7
T5 seria ma myslim 0.9
S60R seria ma 1.0
T5 seria ma myslim 0.9
S60R seria ma 1.0
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 102
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
- Bydliště: Košice, Slovakia
#17 Chápe někdo tohle?
Dali ja chapem kazdeho, komu sa utrhnu drziaky tejto "hlinikovej" trubky (pozri na obrazok), ono totiz od MY 2006 je ten "hlinik" plastovy a zlomi sa v uchytoch urcite, skor ci neskor. Cena OEM dielu je cca 340$. Takze myslim ze z tejto ceny vychadza aj "super" cena u ipd.dali píše:Co někoho může vést k výměně krásný hliníkový trubky za tenhle hnus :
- Přílohy
-
- s60r-air-pipe.jpg (60.61 KiB) Zobrazeno 1264 x
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 7509
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#18 Chápe někdo tohle?
Asi tuším, kde se stala chyba. Na bocích pneumatik a na stupnicích manometrů bývá duplicitně s bary i údaj v psi a právě 40 psi odpovídá 2,8 bar.Urvanej píše:Ještě jednou se poradne podivej, zda opravdu foukáš tolik. 4 atmosfery bych ti i věřil, 40 už ne.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#19 Chápe někdo tohle?
pruser je ten, ze po FL maju aj R verzie tu trubku plastovu, ja mam pred FL a mam to celohlinikove a zvysok rur som robil tiez z hliniku ked som robil Intercooler
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek