Chápe někdo tohle?

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#1 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od dali »

Co někoho může vést k výměně krásný hliníkový trubky za tenhle hnus :bad: :
Obrázek
http://www.ipdusa.com/products/9319/120705-silicone-performance-charge-air-pipe-p2-s60-v70-xc70
.... za 369 USD :fool: Podle mě už to ty americký hračkáři přehání.... a jak je vidět stále se najde početný stádo, který jim ty jejich předražený cetky žere :oops: Chtěl bych vidět video co tenhle had dělá pod kapotou za jízdy při ostrý akceleraci - plnej plyn a následný ubrání při řazení :twisted:
V černý barvě dostává ta investice ještě jinej estetickej rozměr 8)

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#2 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od LukášM »

Ta barevná kombinace je šílená, tak nějak jsem asi nepřišel na chuť dodatečnému lakování motorových dílů....
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#3 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od dali »

Když už jsme pod tou kapotou, tak abych pravdu řek nikdy jsem nepřišel na chuť ani leštění toho co z výroby neni leštěný. Jediný co chápu jsou karbonový víka svíček a rozvodů. Jenže ten karbon tam dostane takovej štos, že do dvou let z něj podle mě bude zežloutlej průsvitnej kus hadru.... prostě něco jako laďák co na motorce jezdí od půlky devadesátých let..

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#4 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od eLzyx »

řekl bych, že nejde primárně o "R engine", ale o 2.4T, 2.5T (T5?) (na tom obrázku bude jedno z toho, R to není) ... a ty mají tu podělanou plastovku, co tak ráda praská při zvýšeném plnícím tlaku. Pak je otázkou jestli je lepší tu plastovku nahradit kouskama hliníkový trubky pospojovaný těmi silikonovými kolínky, nebo jí mít takto celistvou. V tom prvním případě řešíš několik spojů, kde může dojít potencionálně k rozpojení ... v tom druhém - mám pocit, že ta trubka bude velice rozměrově pracovat a to asi taky nebude nejlepší.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#5 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od dali »

To už je dávno vymyšlený, stojí to 388 Euro na celý auto (ekvivalentem od IPD je 120706 - Silicone Performance Charge Air Pipe za $369.00 + 121432 - HD Performance Throttle Inlet Tube za $199.00 ->$569.00 bez cla DPH a pošty) a místo 4 spojů jich to má 8:
Vzhled posuďte sami:
Obrázek
Když se povznesete nad to že opět někdo má vkus s plastama motoru :green:
http://www.do88.se/en/artiklar/engine-_-tuning/pipe-kits/volvo-3/s60-_-v70n-2000-07/volvo-s60_v70n-turbo-pressure-pipes.html
Ve mě to teda za míň peněz budí větší důvěru :oops:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#6 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od eLzyx »

jo jo, to vypadá lépe
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#7 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od MarekV »

ja mam vsetko hlinik + silikonove kolena a som spokojny :)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#8 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od eLzyx »

já mám plastovku a zatím to nemusím řešit, protože to co nafouká ten můj féneček ... škoda slov
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#9 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od doktor »

nejsem fyzik, ani nerozumím motorům, ale o jakých tlacích se v těch trubkách bavíme?
0,7-1,5 bar ? to jest 0,15 Mpa ?

To podle mě nejsou žádný extra tlaky, např. plášť na horském kole foukám na 4,0 MPa což je 40 baru

Tak vo co gou?

EDIT: chybka, je to 10x méně, ale jde o přiklad ke srovnání s trubkami od turba
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#10 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od eLzyx »

no jo, ale na plášti od horského kola je určitá pružnost žádoucí, na tomhle moc ne.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12090
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#11 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od Urvanej »

Ještě jednou se poradne podivej, zda opravdu foukáš tolik. 4 atmosfery bych ti i věřil, 40 už ne. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 883
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#12 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od vityjan »

Doktor ale nepsal o atmosférách ;-)
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13062
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#13 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od raolsa »

40 bar = 40 atmosfér :lol:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#14 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od dali »

Bych řek že při takovým tlaku to kolo musí celkem svištět :green:

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#15 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od doktor »

Chybka :roll: bavíme se o 0,4MPa, potažmo 4 barech /cca 4atm v plášti kola.

Stejně, kolik tlačí turbo 0,9 bar?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#16 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od MarekV »

LPT maju 0.7
T5 seria ma myslim 0.9
S60R seria ma 1.0

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 102
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6
Bydliště: Košice, Slovakia

#17 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od Jozo »

dali píše:Co někoho může vést k výměně krásný hliníkový trubky za tenhle hnus :bad: :
Dali ja chapem kazdeho, komu sa utrhnu drziaky tejto "hlinikovej" trubky (pozri na obrazok), ono totiz od MY 2006 je ten "hlinik" plastovy a zlomi sa v uchytoch urcite, skor ci neskor. Cena OEM dielu je cca 340$. Takze myslim ze z tejto ceny vychadza aj "super" cena u ipd.
Přílohy
s60r-air-pipe.jpg
s60r-air-pipe.jpg (60.61 KiB) Zobrazeno 1264 x
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7509
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#18 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od Petr Marek »

Urvanej píše:Ještě jednou se poradne podivej, zda opravdu foukáš tolik. 4 atmosfery bych ti i věřil, 40 už ne. :-)
Asi tuším, kde se stala chyba. Na bocích pneumatik a na stupnicích manometrů bývá duplicitně s bary i údaj v psi a právě 40 psi odpovídá 2,8 bar.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#19 Chápe někdo tohle?

Příspěvek od MarekV »

pruser je ten, ze po FL maju aj R verzie tu trubku plastovu, ja mam pred FL a mam to celohlinikove a zvysok rur som robil tiez z hliniku ked som robil Intercooler
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“