Jarunka B230FT - úpravy, ladění

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#76 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od vityjan »

Stihl? :twisted:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#77 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Nestihnul sem to. :cry:
Mi vypli kompresor, takže vzduchovej vercajk nebylo možný použít, ale i tak, hoďka 20 celkem jde na solo mišn. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#78 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od 3m3 »

Prej hledaj ted u vilejmsu pro lujze nakyho dobryho mechose....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#79 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

3m3: by mě nezaplatili. :twisted:
Tak auto je znatelně tvrdší, ale nijak moc, tak akorát. Snížené lesjofors nejsou tak nízké jak to vypadalo, takže taky dobrý. Auto se už tak nepotápí při brždění a ani se moc nenaklání v zatáčkách. Což ještě omezím tuplovanými stabíky vepředu.
Ale jen se mi potvrdilo, že houpavý charakter volva bývá kolikrát způsoben mrtvými tlumiči, kterých si člověk při plavném stylu jízdy ani nevšimne, dokud nepřijde krizovka.
Tlumiče mohu jen a jen doporučit, auto krásně kopíruje to co má pod kolama.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#80 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od vityjan »

"Sinice" v okolí Kralup a Kladna jsou směšný, tak si říkám, jestli bych byl rád, kdyby kopírovalo auto to, co má pod kolama :D

Každopádně tlumiče mě taky čekají, jen asi půjdu do sachse, přece jen mam rád houpání 8)
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#81 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od 3m3 »

Sorry za o.t ale na okoli Kladna,Kralup a specialne Kra - Olovnice je to spis na UAZ a nebo GAZ,ty hrboly sou sileny.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#82 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:Tak zakoupena pumpa deatschwerks DW200 ve verzi 9-201-100(u FiCars, jinde sem neuspěl a ze zahraničí to nemělo smysl), ta by měla tlačit dost paliva pro jakýkoliv budoucí úmysly. Asi jedinej výrobce, u kterýho jsem našel vyloženě info, že je možno bez problémů provozovat na etanol. Má nevýhodu, neni vůbec slyšet, ale ani trochu :-)
Ty nemas tlakovu pumpu pod sedadlom ? Alebo si ju vyhodil a nahradil tou v nadrzi ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#83 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Na pozdějších FT už je jen ta v nádrži.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#84 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Tak se konečně po dlouhých měsících u Kaděry kola dostala kam patří...
Jsou to 17 plecháče z pežota 607 převařený na ET17, protože míň nejde při zachování původní orientace bubnu. Pokud by se bubny otočily, tak je minimální ET-10 a to už se mi zdálo zase hodně. Takhle to má osazení cca jako Polarisy a gumy 225/45/17. Nedře, neškrtá, zkrátka čupr, mam radost jak malej kluk.
Kola se vzala, odsoustružil se střed od budnu a přesadil se o cca 35mm vnu. Nechal sem ubrat i střed, aby tam šly nasadit tuty pukličky, protože u 607 má lem. Bohužel jiná varianta pukliček neni možná, protože buď maji pukličky osazení na výstupky na disku, nebo do středu hliníkáče.
No musim říct, že začnu hledat chromovaný matky, mam jich jen 12, a asi budu muset oželet ty pojistný.
Začalo to včera večer s dvouma pomocníkama...
150919-VaK-pomahaj.jpg
150919-VaK-pomahaj.jpg (113.17 KiB) Zobrazeno 5711 x
a skočilo dneska s foťákem.
150920-Jaruna-na-plechu.jpg
150920-Jaruna-na-plechu.jpg (127.93 KiB) Zobrazeno 5711 x
EDIT: doplnil jsem ještě popisek "přestavby".
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#85 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Krystof P. »

Ty kola jsou luxusní ! Skoro bych si tam dokázal představit takový ty plechový středy jak bejvaly na amerikách, přetvořený aby měly uprostřed třeba logo :) :good: :good:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 131
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

#86 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od zahradník »

[quote="Urvanej"]
No musim říct, že začnu hledat chromovaný matky, mam jich jen 12, a asi budu muset oželet ty pojistný.
mám jich tu asi deset,chceš je schovat?
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#87 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od peter cz »

Moc pěkný! A s pukličkama jak píše Kr.P by to taky nebylo špatný :twisted: https://turbobricks.com/showthread.php?t=273365
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#88 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Krystof P. »

Mimochodem na TB má jeden týpek ty poklice přímo na devítce, komentuje pod tou dvojkou, má fotku auta v podpisu. Já bych je udělal trošku víc punkový, ale to neni důležitý.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#89 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Nojo, jenže von byl chytrej, udělal si na kolech návarky, aby mu tam šly. Já tak chytrej nebyl, protože sem žádný takový neměl. :oops:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Kontaktovat uživatele:

#90 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od kV8ba »

Kola pěkný! :good: Na tej fotce to ale asi nevynikne tolik jako v reálu, páč v reálu jsou ještě hezčí...
Ty větší pokličky tam asi dáš...pokud se nepletu, tak drží za osazení na náboji a ne na plecháči... mam tu nějaký, tak ti je pujčim na vyzkoušení... Já je měl kdysi přes zimu na dědkovi, na klasických plecháčích a ty taky žádný návarky nebo osazení nemaj....
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#91 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od LUBOŠ »

chce to detail, abychom lépe viděli :)
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#92 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Takhle?
Bohužel dneska sekali trávu, takže mam kola zaházený tim zelenym kentusem :-D
Přílohy
IMG_2477-LR.jpg
IMG_2477-LR.jpg (116.38 KiB) Zobrazeno 5537 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 957
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Trnavský kraj, SR

#93 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Fritzko »

Pjekny. Aj mne by sa take hodili.. :)
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Petr Marek
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#94 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Petr Marek »

Hele pěkný, ale... Naposledy jsem viděl Jarunu naživo na konci léta na Fondmetalech, a ty se mě líbí mnohem víc. Sorry, napsal jsem, jak to vidím já a vím, že Ti můj názor stejně radost nezkazí. :wink:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#95 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Od toho to je, mě se to líbí až na ty matky, takže sem spokojenej. Fondmetaly jsou stále na prodej, ale asi je teď dostane na chvíli Kája.
Možná se časem naštvu a vyroluju na něčem blatníky, abych tam narval 245 gumy, který na fondmetaly patří... ale na to je čas, zatim na to nemam auto :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#96 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od mekky »

máš to pěkný :) a ted už otevřít kapotu a tam dělat :twisted:
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#97 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

sem uvíznul na tom, že se neumim dokopat k tomu, nechat si udělat návarky na aktuátor na kompresorovej housing. Já začal podvozkem, kterej už jakš takš mam, teď pude WB a pak teprve koně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 47
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#98 Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Abych to tak nějak shrnul po pár stovkách km na 245/45/17.
To auto je teď uplně jiný auto. Sedí to, drncá to, drží to a je to celkem hezky čitelný.
Bože jak se tý potvoře chce zrychlovat... :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“