Jarunka B230FT - úpravy, ladění

jak si doma vyladit motor apod.
This topic is 4 years a 10 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 805
Registrován: 12 led 2012 19:07
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od vityjan »

Stihl? :twisted:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10466
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Nestihnul sem to. :cry:
Mi vypli kompresor, takže vzduchovej vercajk nebylo možný použít, ale i tak, hoďka 20 celkem jde na solo mišn. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 05 srp 2012 22:33
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od 3m3 »

Prej hledaj ted u vilejmsu pro lujze nakyho dobryho mechose....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10466
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

3m3: by mě nezaplatili. :twisted:
Tak auto je znatelně tvrdší, ale nijak moc, tak akorát. Snížené lesjofors nejsou tak nízké jak to vypadalo, takže taky dobrý. Auto se už tak nepotápí při brždění a ani se moc nenaklání v zatáčkách. Což ještě omezím tuplovanými stabíky vepředu.
Ale jen se mi potvrdilo, že houpavý charakter volva bývá kolikrát způsoben mrtvými tlumiči, kterých si člověk při plavném stylu jízdy ani nevšimne, dokud nepřijde krizovka.
Tlumiče mohu jen a jen doporučit, auto krásně kopíruje to co má pod kolama.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

vityjan
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 805
Registrován: 12 led 2012 19:07
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od vityjan »

"Sinice" v okolí Kralup a Kladna jsou směšný, tak si říkám, jestli bych byl rád, kdyby kopírovalo auto to, co má pod kolama :D

Každopádně tlumiče mě taky čekají, jen asi půjdu do sachse, přece jen mam rád houpání 8)
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 05 srp 2012 22:33
Bydliště: Kralupy n.V.
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od 3m3 »

Sorry za o.t ale na okoli Kladna,Kralup a specialne Kra - Olovnice je to spis na UAZ a nebo GAZ,ty hrboly sou sileny.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3077
Registrován: 16 bře 2007 08:48
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Sergej »

Urvanej píše:Tak zakoupena pumpa deatschwerks DW200 ve verzi 9-201-100(u FiCars, jinde sem neuspěl a ze zahraničí to nemělo smysl), ta by měla tlačit dost paliva pro jakýkoliv budoucí úmysly. Asi jedinej výrobce, u kterýho jsem našel vyloženě info, že je možno bez problémů provozovat na etanol. Má nevýhodu, neni vůbec slyšet, ale ani trochu :-)
Ty nemas tlakovu pumpu pod sedadlom ? Alebo si ju vyhodil a nahradil tou v nadrzi ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10466
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Na pozdějších FT už je jen ta v nádrži.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10466
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Tak se konečně po dlouhých měsících u Kaděry kola dostala kam patří...
Jsou to 17 plecháče z pežota 607 převařený na ET17, protože míň nejde při zachování původní orientace bubnu. Pokud by se bubny otočily, tak je minimální ET-10 a to už se mi zdálo zase hodně. Takhle to má osazení cca jako Polarisy a gumy 225/45/17. Nedře, neškrtá, zkrátka čupr, mam radost jak malej kluk.
Kola se vzala, odsoustružil se střed od budnu a přesadil se o cca 35mm vnu. Nechal sem ubrat i střed, aby tam šly nasadit tuty pukličky, protože u 607 má lem. Bohužel jiná varianta pukliček neni možná, protože buď maji pukličky osazení na výstupky na disku, nebo do středu hliníkáče.
No musim říct, že začnu hledat chromovaný matky, mam jich jen 12, a asi budu muset oželet ty pojistný.
Začalo to včera večer s dvouma pomocníkama...
150919-VaK-pomahaj.jpg
a skočilo dneska s foťákem.
150920-Jaruna-na-plechu.jpg
EDIT: doplnil jsem ještě popisek "přestavby".
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2514
Registrován: 16 led 2012 21:22
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Krystof P. »

Ty kola jsou luxusní ! Skoro bych si tam dokázal představit takový ty plechový středy jak bejvaly na amerikách, přetvořený aby měly uprostřed třeba logo :) :good: :good:

zahradník
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 136
Registrován: 19 dub 2015 15:54
Bydliště: Praha 6
Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od zahradník »

[quote="Urvanej"]
No musim říct, že začnu hledat chromovaný matky, mam jich jen 12, a asi budu muset oželet ty pojistný.
mám jich tu asi deset,chceš je schovat?
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 1751
Registrován: 15 led 2009 15:12
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od peter cz »

Moc pěkný! A s pukličkama jak píše Kr.P by to taky nebylo špatný :twisted: http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=273365
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, Vialle LPi Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Krystof P.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2514
Registrován: 16 led 2012 21:22
Bydliště: Družec/Kladno, Středočeský Kraj
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Krystof P. »

Mimochodem na TB má jeden týpek ty poklice přímo na devítce, komentuje pod tou dvojkou, má fotku auta v podpisu. Já bych je udělal trošku víc punkový, ale to neni důležitý.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10466
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Nojo, jenže von byl chytrej, udělal si na kolech návarky, aby mu tam šly. Já tak chytrej nebyl, protože sem žádný takový neměl. :oops:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kV8ba
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 523
Registrován: 17 říj 2008 22:33
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od kV8ba »

Kola pěkný! :good: Na tej fotce to ale asi nevynikne tolik jako v reálu, páč v reálu jsou ještě hezčí...
Ty větší pokličky tam asi dáš...pokud se nepletu, tak drží za osazení na náboji a ne na plecháči... mam tu nějaký, tak ti je pujčim na vyzkoušení... Já je měl kdysi přes zimu na dědkovi, na klasických plecháčích a ty taky žádný návarky nebo osazení nemaj....
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

LUBOŠ
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 1504
Registrován: 28 lis 2003 20:49
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od LUBOŠ »

chce to detail, abychom lépe viděli :)
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10466
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Takhle?
Bohužel dneska sekali trávu, takže mam kola zaházený tim zelenym kentusem :-D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Fritzko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1018
Registrován: 19 čer 2011 15:37
Bydliště: Trnavský kraj, SR

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Fritzko »

Pjekny. Aj mne by sa take hodili.. :)
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 4774
Registrován: 18 led 2012 00:56
Bydliště: Psáry u Prahy
Vůz: V70XC & 240GLE

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Petr Marek »

Hele pěkný, ale... Naposledy jsem viděl Jarunu naživo na konci léta na Fondmetalech, a ty se mě líbí mnohem víc. Sorry, napsal jsem, jak to vidím já a vím, že Ti můj názor stejně radost nezkazí. :wink:
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 135000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +460000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10466
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Od toho to je, mě se to líbí až na ty matky, takže sem spokojenej. Fondmetaly jsou stále na prodej, ale asi je teď dostane na chvíli Kája.
Možná se časem naštvu a vyroluju na něčem blatníky, abych tam narval 245 gumy, který na fondmetaly patří... ale na to je čas, zatim na to nemam auto :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 449
Registrován: 25 čer 2012 19:32
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od mekky »

máš to pěkný :) a ted už otevřít kapotu a tam dělat :twisted:
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10466
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

sem uvíznul na tom, že se neumim dokopat k tomu, nechat si udělat návarky na aktuátor na kompresorovej housing. Já začal podvozkem, kterej už jakš takš mam, teď pude WB a pak teprve koně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 10466
Registrován: 25 lis 2010 17:10
Bydliště: Plzeň
Vůz: 745;944;945;V70II;XC90 V8

Re: Jarunka B230FT - úpravy, ladění

Příspěvek od Urvanej »

Abych to tak nějak shrnul po pár stovkách km na 245/45/17.
To auto je teď uplně jiný auto. Sedí to, drncá to, drží to a je to celkem hezky čitelný.
Bože jak se tý potvoře chce zrychlovat... :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004 ex:764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
This topic is 4 years a 10 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „Jak co vyladit???“