Moc prosím případné OT držet v mezích. A ano, jsem romanopisec, krátký to prostě neumim a nikoho nenutím to číst.

Pokud máte něco co hledám, nebo mi chybí, budu vděčen za SZ s nabídkou, díky.
Chtěl jsem si uplně původně hrát se sedanem, ale Jarča se neprodala a tak mi tu zůstala a hrát si budu s ní, protože miluju to její střešní okno.


Paralelně s úpravou Jarči si chci postavit pořádnej motor, kterej pak půjde do ostrého sedanu, který ale zatím ještě nemám.
Na autě je momentálně vše sériové, kromě výfuku 2,5" OBX od downpipe až za auto.
Popisovat tu budu jen úpravy s vlivem na výkon a jízdní vlastnosti, protože leštění a vizuální upgradování neni moje parketa

Plány úprav jsou ovlivněny nainstalovaným LPG, které bych musel po každé úpravě nechat naladit, ale aktuálně si spíš pohrávám s myšlenkou, že ho uplně vypárám, protože bych stejně musel zakoupit větší reduktor, spíš možná i 2ks a novou nádrž, což je 15 tisíc v kanále a za ten rozdíl lze najezdit cca 15tkm bez nervů a věčnýho ladění plynu, který bych musel furt někomu dávat udělat, protože Tartarini.

A teď už ty plány:
>výfuk vybráno OBX, příště bych šel spíš do Simonse, ta dvojitá koncovka se mi špatně rozdejchává a moc nepasujou držáky na výfuku s těma na kastli
>GO pření nápravy - vše mam (měl sem, železachtiví zmetci si odnesli komplet osazené obě přední těhlice) jen musim vylisovat, očistit, komaxit, nalisovat, nasadit,udělat geometrii
>olejový čerpadlo - přecejen má 300tkm a kdoví na jaký mastný vody to jezdilo a jak se olej měnil, i když (nebo právě proto) do 240tkm jezdila jen do autorizáku, mam další skoro nový (20tkm), rozebrat, zkontrolovat, osadit
>čipy - od thelostartof z TB
>vačka IPD turbo - mam, jen osadit
>16T udělané turbo - mám, vybrousit WG díru a vstup, smontovat, osadit
>wideband (WB) - vybrána sada SLC DIY2 s datalogem od 14point7 v sadě se všemi čidly, protože jakmile něco bude špatně, tak dle dat je možné snáze lokalizovat závadu - mám, "jen" namontovat
>nový regulátor tlaku na liště (FPR) podle toho co bude hlásit WB (jistota je jistota), mam
>WG aktuátor nastavitelný v rozsahu 0.8 - 1,5bar, protože nemam rád cokoliv ve stylu turbotéček (Kinugawa z ebay s 0.8, 1.0 a 1.2bar pružinama)
>vstřiky, mam 0 280 150 402 s průtokem 380cc/min při 3bar, lepší varianta oblíbených browntops na TB (seriový vstřiky na FT 90+ jsou 0 280 150 804 - 310cc/min)
>svody asi nebudu řešit, protože zavaření popraskaných je v ceně materiálu na výrobu vlastních svodů
>rozmyslet, zda M90 nebo AW71L, v případě M90 bude lamela z 850 T5R a přítlačák SACHS (ZF SRE) 883082 999765, AW71L bude třeba provést modifikaci akumulátorů pro rychlejší řazení, aby se nehoblovaly lamely
>nejen kvůli vhodnějšímu předstihu budu muset splašit(již naskladněna) váhu z třílitru nebo 16V (0 280 213 012), větší vstřiky (mam, do cca 210 WHP, uvidíme dle WB)
>podvozek: pružiny Lesjofors 45 958 08, tlumiče Bilstein B6 předek 34-002926, zadek 24-012744
zdvojený přední stabilizátory, vzadu jeden tužší
>zapalování - modul Mallory HyFIRE IV už mam (wasted spark jsem zavrhl)
>nejpomalejší (nejsilnější) 4,10 převodový poměr v diferenciálu, mohu vyměnit, mám tu mnoho 3,73 (pro někoho kdo chce třeba snížit spotřebu), aktuálně namontován 3.91
>samosvor je nutnost, ale nejsou, [/s]aktuálně moje srdce buší pro truetrac nebo powertrax[/s](z důvodů nechutných cen asi skončím u aussie locker - už mam ve skříni), ale samozřejmě seriová varianta G80 v zadní nápravě s číslem 1041 je ideální poměr cena/výkon (už je taky ve skříni), protože import diferáku z USA je nechutnost
>udělaná hlava 530 (serie) nebo 531 (mam obě) a musim se rozhodnout, na který se naučim vybrušovat kanály, větší ventily minimálně na výfuku
To je zatím asi vše co mě tak napadá. Na podvozku jsou nový brzdy, tak to snad bude stačit, když ne, tak pudou přes adaptér XC90 kotouče a V70II brzdiče, případně nasadíme na origo kotouče od Zimmermanna (610.1192.52).
Pár foteček:
K dnešnímu dni Jarunka po nehodě Vačka ještě zabaleňounkatá
střed turba na rozpatlaný fotečce, nový kompresorový kolo, nový pajšl z ebaye na miší superback (T) turba, vyváženo v REMAturbo
olejový čerpadlo, FPR, subí cívka, vstřiky, tempomatová páčka a plynová "cívka" na automatku