Studie preplnovani B6304
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Studie preplnovani B6304
Studie primo od Volva na tema zvysovani vykonu B6304..zajimave pocteni.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Studie preplnovani B6304
Paráda! Sekvenční biturbo
Nevíš z jakýho roku je ta studie? Velká škoda, že z toho o pár let pozdějc nakonec bylo paralelní biturbo uložený napříč a doplácející na neexistenci vhodný převodovky
K motoru uloženýmu podél by tu převodovku dohnali snáz.


-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Studie preplnovani B6304
Moc pěknej článek. Zatim jsem to jen letmo prolít, a píšou tam, že ten motor testovali v 760 a podle dalších indicíí si typuju tak na rok 1988-90
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Studie preplnovani B6304
Tabulka 2 bude zajimat Urvanyho
jinak 760 s automatem 0-100 za 6.3 sekundy...nechal bych si libit 


_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Studie preplnovani B6304
Za kolik to má mít 740 s B204FT stock? Podle mě lepivý gumy + úprava softwaru (je-li proveditelná) nebo navýšení plnícího tlaku a měl bys tam bejt taky..... A propos kolik to má pohotovostní hmotnost v techničáku?
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Studie preplnovani B6304
B204GT (200bhp, 290Nm) to ma za 7,9s, takze B204FT (190bhp, 280Nm) to bude mit neco nad osm. I kdyz nevim jiste co tam mam za paskvil, vejfuk je bez katu a vypada origo, mozna nekdo koupil vejfuk na GT kdyz odesel kat. Kazdopadne mit 0-100 s manualem a 0-100 s automatem je o trochu jinym motoru. Uprava softu velmi dobre proveditelna
provozni hmotnost 1405kg.

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Studie preplnovani B6304
Až podezřele špatný číslo, když vezmeš že se tomu přibližuje třeba skoro 2 tuny vážící naftová XC60 v automatu (215koní). Podle mě na vině bude trakce, potažmo tehdejší gumy. Když dáš lepivý, to by bylo abys nešel až někam k sedmi vteřinám.tomasss píše:B204GT (200bhp, 290Nm) to ma za 7,9s,
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Studie preplnovani B6304
...a 440Nmdali píše:...naftová XC60 v automatu (215koní)


_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé