Kolisani tlaku paliva
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#1 Kolisani tlaku paliva
Tak jsem konecne rozbehal a seridil vsechny budiky, ale u tlaku paliva mi rychle lita tlak. Nevim jestli je to ok, tlak asi musi trochu kolisat vzhledem k tomu ze vsechny vstriky davaj najednou, ale zase tolik?
PS: Pokud prepnu na plyn (tj vstriky se vypnou, pumpa stale jede ale vsechno se vraci do nadrze), tlak se ani nehne.
PS: Pokud prepnu na plyn (tj vstriky se vypnou, pumpa stale jede ale vsechno se vraci do nadrze), tlak se ani nehne.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#2 Kolisani tlaku paliva
Toto vyzera ako z tvojho odkazu o diagnostike motora meranim podtlaku. Nechce sa mi vsak verit ze by regulator stihal sledovat takyto bordel v podtlaku. Takze by som to skor videl na nedostatocny vykon pumpy.tomasss píše:Tak jsem konecne rozbehal a seridil vsechny budiky, ale u tlaku paliva mi rychle lita tlak. Nevim jestli je to ok, tlak asi musi trochu kolisat vzhledem k tomu ze vsechny vstriky davaj najednou, ale zase tolik?
PS: Pokud prepnu na plyn (tj vstriky se vypnou, pumpa stale jede ale vsechno se vraci do nadrze), tlak se ani nehne.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 Kolisani tlaku paliva
Dela to i pri odpojenem podtlaku. Takze normalni to neni? O kolik by mel tlak pulsovat vlivem otvirani vstriku?Sergej píše:Toto vyzera ako z tvojho odkazu o diagnostike motora meranim podtlaku. Nechce sa mi vsak verit ze by regulator stihal sledovat takyto bordel v podtlaku. Takze by som to skor videl na nedostatocny vykon pumpy.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 Kolisani tlaku paliva
Exaktne Ti to nepoviem, nemeral som. Je dost mozne ze to je v norme. Odpojenie podtlaku na to urcite nebude mat vplyv, podtlak sluzi len ako referencny bod pre regulator - reguluje oproti aktualnemu tlaku v sacom potrubi, nie oproti atmosferickemu tlaku.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 Kolisani tlaku paliva
up - aneb kdo mi rekne ano, je to normalni, nebo ne, neni to normalni a melo by to byt tak a tak.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#6 Kolisani tlaku paliva
Pozicaj mi ten tlakomer a ja ti to pozrem na vsetkych mojich autach...tomasss píše:up - aneb kdo mi rekne ano, je to normalni, nebo ne, neni to normalni a melo by to byt tak a tak.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#7 Kolisani tlaku paliva
Na ebayi celej kit (merak + Tkus + inserty do hadic) cca $12Sergej píše:Pozicaj mi ten tlakomer a ja ti to pozrem na vsetkych mojich autach...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2597
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 Kolisani tlaku paliva
Hod odkaz ja som zatial nasiel len za 40USD...tomasss píše:Na ebayi celej kit (merak + Tkus + inserty do hadic) cca $12Sergej píše:Pozicaj mi ten tlakomer a ja ti to pozrem na vsetkych mojich autach...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#9 Kolisani tlaku paliva
[quote="SergejHod odkaz ja som zatial nasiel len za 40USD...[/quote]
http://cgi.ebay.co.uk/Fuel-Pressure-Gauge-Kit-100-psi-0-7Barg-/170482165321?cmd=ViewItem
http://cgi.ebay.co.uk/Fuel-Pressure-Gauge-Kit-100-psi-0-7Barg-/170482165321?cmd=ViewItem
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#10 Kolisani tlaku paliva
konkretne tady na budíku vidím že je do 1 baru a 15 psi... Což nodpovídá nadpisu a je to docela málo..
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#11 Kolisani tlaku paliva
Ilustracni foto.. pise, ze je do 7 baru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#12 Kolisani tlaku paliva
A proč tak složitě až z USA?
http://www.az-sroubeni.cz/kategorie/manometry-/
Tomassi,nepamatuju si jak jsi to tam měl zapojený,ale něco mě napadá-vyfot motor ze zhora,at je tam videt lišty a ten tvuj budík...
http://www.az-sroubeni.cz/kategorie/manometry-/
Tomassi,nepamatuju si jak jsi to tam měl zapojený,ale něco mě napadá-vyfot motor ze zhora,at je tam videt lišty a ten tvuj budík...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#13 Kolisani tlaku paliva
Ja si dovolim vecpat jiny problem s kolisanim tlaku paliva sem
Situace:
Nastartuju, mam na liste 30 psi, po odpojeni podtlaku 36psi. Naprosto presne, jak to ma byt dle dokumentace..
Chvili jezdim, zahreju to a najednou mam tlak 20-25 psi a po odpojeni podtlaku necelych 30 psi..
Delalo to s obema regulatory - originalnim, i tim stelovatelnym.
Menil jsem pumpu pod sedadlem, ovsem ventil jsem musel dat z te stare (mela jiny) - muze to byt ventilem na pumpe?
Pripadne, cim jinym, setkal se s tim nekdo?
Situace:
Nastartuju, mam na liste 30 psi, po odpojeni podtlaku 36psi. Naprosto presne, jak to ma byt dle dokumentace..
Chvili jezdim, zahreju to a najednou mam tlak 20-25 psi a po odpojeni podtlaku necelych 30 psi..
Delalo to s obema regulatory - originalnim, i tim stelovatelnym.
Menil jsem pumpu pod sedadlem, ovsem ventil jsem musel dat z te stare (mela jiny) - muze to byt ventilem na pumpe?
Pripadne, cim jinym, setkal se s tim nekdo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 Kolisani tlaku paliva
Sarkasmic píše:Tomassi,nepamatuju si jak jsi to tam měl zapojený,ale něco mě napadá-vyfot motor ze zhora,at je tam videt lišty a ten tvuj budík...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#15 Kolisani tlaku paliva
Takže to je zapojený v postupu: čerpadlo,regulátor,budík,vstřiky? Věc první,pokud neběží motor-okamžitě jde tlak spět na 0?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#16 Kolisani tlaku paliva
tlak na liste musu udrzet po vypnuti klicku cca min. hodinu, pokud ti pada tlak ihned tak neco nedrzi, coz muzou byt i vstriky.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#17 Kolisani tlaku paliva
Ne. Je to zapojeny v postupu: cerpadlo, lista (-> vstriky), budik, regulator, nadrz. Pokud motor nebezi tlak zustane na cca 2.5 barech. Jo a ja neresim pokles tlaku ale to kolisani jestli je normalni:)Sarkasmic píše:Takže to je zapojený v postupu: čerpadlo,regulátor,budík,vstřiky? Věc první,pokud neběží motor-okamžitě jde tlak spět na 0?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1617
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#18 Kolisani tlaku paliva
?no,vzhledem k tomu že měříš až na zbytkovým benzínu,před tím než odejde do nádrže,máš mnohem větší výkyvy,než kdyby jsi měřil před vstřikama,každopádně,vzhledem k tomu,že se ti všechny vstřiky otevřou naráz,tak je ten pokles tlaku velmi rapidni,stejne jako nárust. částečně za tvé kolísání může konstrukce budíku-rozkmit ručičky přetahuje i šneka uvnitř. Na měření v těchto podmínkách bys musel měřit tlak přímo v regulátoru nebo jinou metodou měření-nemechanickým budíkem a za poslední-na čemkoliv co kmitá,vybruje nebo drncá by se měl použít budík s kapalinovou lázní kvůli tlumení kmitů...
To DRTIC: pokaždé jsi měřil stejným budíkem? Nebo jsi měl více?
To DRTIC: pokaždé jsi měřil stejným budíkem? Nebo jsi měl více?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#19 Kolisani tlaku paliva
Ja to meril vice budikama...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 493 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od CouDy
-
- 5 Odpovědi
- 1402 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 7 Odpovědi
- 3754 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.JM
-
- 1 Odpovědi
- 895 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Nimrod
-
- 9 Odpovědi
- 625 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od DokyMichal