Kolisani tlaku paliva

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#1 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od tomasss »

Tak jsem konecne rozbehal a seridil vsechny budiky, ale u tlaku paliva mi rychle lita tlak. Nevim jestli je to ok, tlak asi musi trochu kolisat vzhledem k tomu ze vsechny vstriky davaj najednou, ale zase tolik?



PS: Pokud prepnu na plyn (tj vstriky se vypnou, pumpa stale jede ale vsechno se vraci do nadrze), tlak se ani nehne.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:Tak jsem konecne rozbehal a seridil vsechny budiky, ale u tlaku paliva mi rychle lita tlak. Nevim jestli je to ok, tlak asi musi trochu kolisat vzhledem k tomu ze vsechny vstriky davaj najednou, ale zase tolik?



PS: Pokud prepnu na plyn (tj vstriky se vypnou, pumpa stale jede ale vsechno se vraci do nadrze), tlak se ani nehne.
Toto vyzera ako z tvojho odkazu o diagnostike motora meranim podtlaku. Nechce sa mi vsak verit ze by regulator stihal sledovat takyto bordel v podtlaku. Takze by som to skor videl na nedostatocny vykon pumpy.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#3 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Toto vyzera ako z tvojho odkazu o diagnostike motora meranim podtlaku. Nechce sa mi vsak verit ze by regulator stihal sledovat takyto bordel v podtlaku. Takze by som to skor videl na nedostatocny vykon pumpy.
Dela to i pri odpojenem podtlaku. Takze normalni to neni? O kolik by mel tlak pulsovat vlivem otvirani vstriku?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

Exaktne Ti to nepoviem, nemeral som. Je dost mozne ze to je v norme. Odpojenie podtlaku na to urcite nebude mat vplyv, podtlak sluzi len ako referencny bod pre regulator - reguluje oproti aktualnemu tlaku v sacom potrubi, nie oproti atmosferickemu tlaku.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#5 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od tomasss »

up - aneb kdo mi rekne ano, je to normalni, nebo ne, neni to normalni a melo by to byt tak a tak.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:up - aneb kdo mi rekne ano, je to normalni, nebo ne, neni to normalni a melo by to byt tak a tak.
Pozicaj mi ten tlakomer a ja ti to pozrem na vsetkych mojich autach... :)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#7 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od tomasss »

Sergej píše:Pozicaj mi ten tlakomer a ja ti to pozrem na vsetkych mojich autach... :)
Na ebayi celej kit (merak + Tkus + inserty do hadic) cca $12 :twisted:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2597
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od Sergej »

tomasss píše:
Sergej píše:Pozicaj mi ten tlakomer a ja ti to pozrem na vsetkych mojich autach... :)
Na ebayi celej kit (merak + Tkus + inserty do hadic) cca $12 :twisted:
Hod odkaz ja som zatial nasiel len za 40USD...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#9 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od tomasss »

[quote="SergejHod odkaz ja som zatial nasiel len za 40USD...[/quote]
http://cgi.ebay.co.uk/Fuel-Pressure-Gauge-Kit-100-psi-0-7Barg-/170482165321?cmd=ViewItem
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#10 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od Sarkasmic »

konkretne tady na budíku vidím že je do 1 baru a 15 psi... Což nodpovídá nadpisu a je to docela málo..
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#11 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od Drtic »

Ilustracni foto.. pise, ze je do 7 baru.
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#12 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od Sarkasmic »

A proč tak složitě až z USA?
http://www.az-sroubeni.cz/kategorie/manometry-/

Tomassi,nepamatuju si jak jsi to tam měl zapojený,ale něco mě napadá-vyfot motor ze zhora,at je tam videt lišty a ten tvuj budík...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#13 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od Drtic »

Ja si dovolim vecpat jiny problem s kolisanim tlaku paliva sem :oops:
Situace:

Nastartuju, mam na liste 30 psi, po odpojeni podtlaku 36psi. Naprosto presne, jak to ma byt dle dokumentace..
Chvili jezdim, zahreju to a najednou mam tlak 20-25 psi a po odpojeni podtlaku necelych 30 psi..

Delalo to s obema regulatory - originalnim, i tim stelovatelnym.
Menil jsem pumpu pod sedadlem, ovsem ventil jsem musel dat z te stare (mela jiny) - muze to byt ventilem na pumpe?
Pripadne, cim jinym, setkal se s tim nekdo?
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#14 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od tomasss »

Sarkasmic píše:Tomassi,nepamatuju si jak jsi to tam měl zapojený,ale něco mě napadá-vyfot motor ze zhora,at je tam videt lišty a ten tvuj budík...
Obrázek
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#15 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od Sarkasmic »

Takže to je zapojený v postupu: čerpadlo,regulátor,budík,vstřiky? Věc první,pokud neběží motor-okamžitě jde tlak spět na 0?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

marra
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 906
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od marra »

tlak na liste musu udrzet po vypnuti klicku cca min. hodinu, pokud ti pada tlak ihned tak neco nedrzi, coz muzou byt i vstriky.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2163
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#17 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od tomasss »

Sarkasmic píše:Takže to je zapojený v postupu: čerpadlo,regulátor,budík,vstřiky? Věc první,pokud neběží motor-okamžitě jde tlak spět na 0?
Ne. Je to zapojeny v postupu: cerpadlo, lista (-> vstriky), budik, regulator, nadrz. Pokud motor nebezi tlak zustane na cca 2.5 barech. Jo a ja neresim pokles tlaku ale to kolisani jestli je normalni:)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#18 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od Sarkasmic »

?no,vzhledem k tomu že měříš až na zbytkovým benzínu,před tím než odejde do nádrže,máš mnohem větší výkyvy,než kdyby jsi měřil před vstřikama,každopádně,vzhledem k tomu,že se ti všechny vstřiky otevřou naráz,tak je ten pokles tlaku velmi rapidni,stejne jako nárust. částečně za tvé kolísání může konstrukce budíku-rozkmit ručičky přetahuje i šneka uvnitř. Na měření v těchto podmínkách bys musel měřit tlak přímo v regulátoru nebo jinou metodou měření-nemechanickým budíkem a za poslední-na čemkoliv co kmitá,vybruje nebo drncá by se měl použít budík s kapalinovou lázní kvůli tlumení kmitů...

To DRTIC: pokaždé jsi měřil stejným budíkem? Nebo jsi měl více?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1064
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#19 Kolisani tlaku paliva

Příspěvek od Drtic »

Ja to meril vice budikama...
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“