Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#176 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od peter cz »

No zjistil sem, že se v úplně stejným rozměru montovali na xc70 2002-2007, jen s tim rozdílem že jsou jednodílný, katalog. číslo 9475266
Já objednal Mtec z Anglie, cena jako za běžný kotouče :wink:
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#177 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od gusto »

A co držáky třmenů?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#178 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od peter cz »

To asi jedině společně s brzdičem (ten je taky jinej), nevim, já je tam měl z výroby...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#179 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od gusto »

Brzdič vypadá stejně jako standart, ale držák by měl bejt jinej. Když jsem dával 302mm, tak ten držák jsem musel měnit, jinak nic. U tebe je i hadice delší, předpokládám. Jak to brzdí oproti sérii?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#180 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od peter cz »

No je to možný že ten brzdič bude stejnej, každopádně jsou jiný desky a hadice... Bohužel nevim jak brzdí 280/302 takže nemůžu srovnávat :pardon: oproti starým kotoučům nějakou zásadní změnu nepozoruju, ale to spíš až si to ještě pořádně sedne
Přílohy
IMG-20150108-00061.jpg
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 13040
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#181 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od raolsa »

Řekl bych, že ani žádnou změnu pociťovat nemůžeš, páč ti to asi brzdilo pěkně - máš kotouče obržděné pěkně po celé šířce. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1839
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#182 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Roger »

Muzes prozrditcenu kotoucu? Adesky davas jake? Dik
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#183 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od peter cz »

90liber, desky origo
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 170
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Vůz: .

#184 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Dejw22 »

Tak to by podle mě mohly být jakýkoliv kotouče z P2 platformy, co měly 320mm kotouče, jinak brzdič mi přijde hodně podobný jako mám na S60, no kdyby jste někdo věděl kde tyhle brzdiče a případně kotvy sehnat, bral bych je hned, na C70 mám 302mm a na léto i na zimu mám stejně 17ky :)
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#185 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od MarekV »

Otvaram nanovo tuto temu, kedze som bol s autom jazdit na okruhu a seriove brzdy su tazko v srackach tak budem asi muset robit upgrade pretoze po najblzisej hodine tam sa mi platnicky uz asi nadobro rozpadnu.

Nejake slusne referencie som cital na EBC zlte platnicky, je to posledny krok pred okruhovou zmesou a potrebujem natom jazdit aj normalne cesty.

Ked sa povodne kotuce odporucaju tak rozmyslam dierovane zimmermanny lebo jednak su na ne celkom slusne reference a dalsia vec je, ze ich viem kupit za velkohochodne ceny a vypada to "sportovo", pripadne klasicke hladke. Podla nejakych zdrojov je zimmermann OEM dodavatel pre BMW. Dierovane lubia pri velkej zatazi praskat smerom od dier, otazne je ci to je len kozmeticky problem alebo aj realny.

Este dotaz, je mozne dat na jazdene kotuce nove platnicky? sadne si to?
Aktualny stav kotucov po jazde, zadne su natom rovnako.
Obrázek

EDIT: tak dierovane zimmermanny asi nie :)
http://img145.imageshack.us/img145/2571/zimmermannfailure05.jpg
http://img259.imageshack.us/img259/7858/zimmermannfailure04.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/6287/zimmermannfailure03.jpg
http://img692.imageshack.us/img692/8739/zimmermannfailure02.jpg
http://img202.imageshack.us/img202/442/zimmermannfailure01.jpg

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 850
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

#186 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od cuhan »

To že děrované praskaj je běžná věc,ty se hoděj tak akorát na auta pro důchodce..
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 327
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#187 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od tomik T5 »

cuhan píše:To že děrované praskaj je běžná věc,ty se hoděj tak akorát na auta pro důchodce..
jakože při normálním ježdění mimo okruhy? to snad ne,tyhle musely dostávat strašnou čočku,nebo se pletu? chci je teď kupovat,a tohle mě nahlodalo,jezdim celkem normálně,svižnějc teda,ale žádný prasení na okruhu,spíš rychlejší svezení na okreskách a občas nutné dobržďování z vyšších rychlostí...(začínajících dvojkou)
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#188 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od MarekV »

Ja hladam kotuce co zvladnu okruh. Na beznu jazdu ti vydrzia a je to pekne na pohlad inak to nema ziaden prinos.

Andree
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 61
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 AT ´98 tmavomodre

#189 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Andree »

A co tak EBC Ultimax alebo Carbon

http://www.ebcbrzdy.sk/disc_hight_carbon_blade.php
_________________
Volvo C70 2,3 T5 (B5234T3), AT, r.v. 1998
Volvo XC 60 2,4 D3 Ocean Race, r.v. 2012
Volvo XC90 D5 Executive r.v. 2013


bolo: Volvo 440 1,7 turbo, r.v. 1989

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1839
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#190 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Roger »

neco takoveho bych si vybral, pokud bych upgradoval brzdy https://www.apracing.com/products/race_car/brake_discs/ventilated_discs.aspx
Pro jistotu jen vyrobce AP racing nebo EBC...
Zatim jsem vyzkousel cca 5 beznych prvo i druho vyrobnich dodavatelu a vetsinu zkroutil, soustruhoval a zase zkroutil, desky davam Textar nebo Pagid...mozna to spatne zajizdim, i to je potreba udelat poradne.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1839
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#191 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Roger »

Andree píše:A co tak EBC Ultimax alebo Carbon

http://www.ebcbrzdy.sk/disc_hight_carbon_blade.php
No nevypada to spatne, zatim to je novinka...za cca 280eur a neruci za dobu dodani
K tomu co maji aktualne Ultimax> http://ebcbrzdy.sk/disc_ultimax.php
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#192 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od MarekV »

Borec zoshopu mi doporucil black diamond (spojky, brzdy) kotuce, ze su kalene a vydrzia. Lenze par stoji cez 300 eur . To neni vobec malo.
Keby davam obyc kotuce a radsej ich vymenim ked sa zoderu? Ci to potom ked su nove kotuce treba aj platnicky nove?
Ja chem natom normlane jazdit ale raz za cas ked s tym pojdem na okruh chcem aby to brzdilo a nie mi zabilo oblozenie.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

#193 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od sline »

MarekV píše:Borec zoshopu mi doporucil black diamond (spojky, brzdy) kotuce, ze su kalene a vydrzia. Lenze par stoji cez 300 eur . To neni vobec malo.
Keby davam obyc kotuce a radsej ich vymenim ked sa zoderu? Ci to potom ked su nove kotuce treba aj platnicky nove?
Ja chem natom normlane jazdit ale raz za cas ked s tym pojdem na okruh chcem aby to brzdilo a nie mi zabilo oblozenie.
kalené kotouče to slyším poprvé, takové bych nechtěl když něco zakalíš tak je to strašně tvrdé,ale taky extrémně křehké. navíc většina kotoučů je ocelolitina.
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 194
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

#194 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od sline »

sem v práci vrtal klasické kotouče ještě nejsou nasazené, ale testovat je bude martinopel
jsou to 320mm ATE díry 5.9mm
Přílohy
kotouc.jpg
kotouc.jpg (94.77 KiB) Zobrazeno 1310 x
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#195 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Urvanej »

Tvl Marku tos mi teda nasr... Mam je pro Jarunku koupený ve skříni a čekaji jen na montáž :O
Ale je to divný, ty moje maji nějakou povrchovou úpravu, která určitě nedovolí takovouhle "lišku", pokud to neni prach od desek, kterej ale bejvá víc do černa...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#196 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od MarekV »

Tak opravujem kalene na kriogenicky upravene, zevraj sa meni struktura zliatiny.
Urvanej tak zimmermany hentak koncia po okruhu a nie bezne santenie na okreske,to sa zasa neboj :-)

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#197 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od mekky »

To není o zimmermannech jako spíš o stylu kotouče derovany prostě praskaj a lepší sou drazkovany a udělat k nim naporovy chlazení
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12078
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#198 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Urvanej »

No já mam právě origo děravýho zimmermana a tak trochu sem si řikal, že bych letos ten okruh mohl stihnout (letos znamená tak do 5ti let) :cry:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#199 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od MarekV »

Dneska som bol znova jazdit. Celkova bilancia 150 km na trati a platnicky KO, ledva to brzdi za normalneho provozu.
Je to bieda.

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2433
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#200 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od z-d-e-n-a »

sline píše:sem v práci vrtal klasické kotouče ještě nejsou nasazené, ale testovat je bude martinopel
jsou to 320mm ATE díry 5.9mm
Jako nechci vam do toho kecat,ale vrtat obyc.kotouce a jeste navic ATE,ktery se umej zkroutit uz v serii? O strojarine vim prdlajs,ale tohle myslim nebude delat dobrotu. Minimalne budou dost hlucny,bych rekl...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“