Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#151 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od ttoommaasseekk »

No, tak jsem si své krásně děrované Zimmermanny moc dlouho neužil.
Jsou zkroucené. :fool:
Ano, vrtané kotouče Zimmermann osazené destičkami stejné značky jsou po cca 15.000km (oprava, je to 26.000km) k ničemu.
Při brždění je to hodně znatelné a v T6R mi to teď potvrdili.
Nemyslím si že bych je mohl zničit běžným provozem, ale asi se tak stalo.
Bohužel objednáno přes Ebay z D. Fakturu snad najdu.

Tak a teď co s tím?

1. soustruh a stočit je? Jsou v perfektním stavu.
2. vyměnit? Je to asi jistota, ale o dost dražší jistota.
Naposledy upravil(a) ttoommaasseekk dne 15 zář 2013 20:15, celkem upraveno 1 x.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#152 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Dony »

ttoommaasseekk píše:No, tak jsem si své krásně děrované Zimmermanny moc dlouho neužil.
Jsou zkroucené. :fool:
Ano, vrtané kotouče Zimmermann osazené destičkami stejné značky jsou po cca 15.000km k ničemu.
Při brždění je to hodně znatelné a v T6R mi to teď potvrdili.
Nemyslím si že bych je mohl zničit běžným provozem, ale asi se tak stalo.
Bohužel objednáno přes Ebay z D. Fakturu snad najdu.

Tak a teď co s tím?

1. soustruh a stočit je? Jsou v perfektním stavu.
2. vyměnit? Je to asi jistota, ale o dost dražší jistota.
Musíš si uvědomit jednu věc... Kotouče mají nějakou tlouštku a tys je zkroutil, co se asi stane když je ješte zeslabíš stočením??? :) Správně to samé a mnohem dřív... A nebo je možnost změnit jízdní styl... zkroutit vrtané Zimmermanny to už je slušné, ty montuju těm největším střelcum co mi jezdí na servis a zatim se to u mě nikomu nepovedlo :good:
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#153 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Nemám žádnou raketu, abych mohl kotouče zkroutit, takže stylem jízdy to nebude.
Jednoznačně je to vadou kotoučů, bohužel.
Samozřejmě je mi jasné, že když je o nějakou tu desetinku zeslabím, že to může být kontraproduktivní.
Ale je mi prostě líto kupovat předek znovu. Ač jsem s tím smířen.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#154 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Dony »

ttoommaasseekk píše:Nemám žádnou raketu, abych mohl kotouče zkroutit, takže stylem jízdy to nebude.
Jednoznačně je to vadou kotoučů, bohužel.
Samozřejmě je mi jasné, že když je o nějakou tu desetinku zeslabím, že to může být kontraproduktivní.
Ale je mi prostě líto kupovat předek znovu. Ač jsem s tím smířen.
No spíš de o to že po 15ti tis. km, težko bude nekdo uznavat vyrobní vadu
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#155 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Chceš mi říci, že kotouče po 15.000km prostě odejdou a nazdar?
Mě to přijde jako málo kilometrů.
Osobně počítám desky každých 40.000km a kotouče každých 80.000km.
To mi přijde jako rozumná životnost.

Reklamaci tedy nedáváš vysoké procento úspěchu?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

GDPR_user

#156 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od GDPR_user »

Stočení kotoučů bohužel nefunguje.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#157 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Dony »

ttoommaasseekk píše:Chceš mi říci, že kotouče po 15.000km prostě odejdou a nazdar?
Mě to přijde jako málo kilometrů.
Osobně počítám desky každých 40.000km a kotouče každých 80.000km.
To mi přijde jako rozumná životnost.

Reklamaci tedy nedáváš vysoké procento úspěchu?
No tak stočit si je dát mužeš to je jasné, protože je stejně vyhodíš, ale zkroutí se znovu, nebo zkus bejt opatrnejší na ty brzdy, třeba ti příšte vydrží dýl:-)....Nemusíš mít žadnou pilu stačí ze 150km/h zastavit na nulu a chvíly držet brzdu a je to vyřešené. Na reklamaci podle mě nemáš šanci...
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#158 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Tak tohle přeci brzdy musí dát.
Přeci není možné aby po jednom, dvou, klidně pěti takovýchto.zabržděních odešly do kytek. Vždyť to není nic extra.
Když tohle udělám v práci na Supovi či na A6, A8, nic se neděje. Brzdy trochu smrdí, ale nikdy žádný problém. A to je naprosto odlišný styl jízdy.

Prostě nemohu pochopit ze sportovní, vrtané kotouče mohou po roce odejít. Nejde mi to do hlavy a dost mě to štve.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 661
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Bydliště: Chrudim

#159 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Dony »

Njn tak jak vidíš asi ne...... Zatim největší výdrž na Volvu sčim sem měl setkání, byli originál brzdy ty se mi zkroutit nepovedlo a dostali kolikrat težce pohulit,ale pravda vždy sem se snažil aby se potom ochladili a nestál sem na nich. Za to takový Bremba :bad: ty sou šišatý ešte než je vyndáš z krabice :lol: :lol: :lol:
_________________
BMW E65 750i V8 270KW 2006
BMW E61 530D M 160KW 2005-Prodáno Galerie
S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-Prodáno Galerie ,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno
Opel Calibra po renovaci - Prodáno Galerie

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1464
Registrován: 15 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#160 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od metju »

No vida... já na všechny vozy svoje i v mém blízkém okolí montuju kombinaci kotouče Brembo, destičky Textar. A ani jeden špatný ohlas, naopak mi přijde že brzdný účinek lepší než na originálech... A to občas mojí T5tku musí krotit dost výrazně :)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#161 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

Mě se naopak origo kotouče zkroutit povedlo, děrovaný zimmermanny jediný ne.

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#162 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od ttoommaasseekk »

No, tak koupit opět stejné a doufat že ty mé nynější holt byly špatný kousek?
Nebo raději jinou značku?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 24
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Vůz: V70 xc 2,4 tb 5244t3
Bydliště: slovensko RA

#163 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od jaro1977 »

Ja mám ZIMERMANN vrtané zo scandixu aj v predu aj v zadu a už by som ich nekúpil.
Origo alebo nič.Aj tak pôvodné origo boli šupy.ZIMERMAN sa nechytá.
Pri dlhšom pribrzďovaní už pískajú a nakoniec aj trasú.
Z 200 km/hod na 50 to nieje to pravé ,,orechové,, .
_________________
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#164 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od ttoommaasseekk »

No, co člověk to názor.
Já se zadkem problém nemám a to už mám na děrovaných zadních kotoučích druhé destičky.
Asi je koupím opět. 8)
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#165 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Roger »

Nestaci standard? Je moznost zainvestovat do karbonkeramickych - ty vydrzi uz fakt temer vsecko...jen penezenka to asi nevydrzi..je to asi tak na urovni ceny celeho toho auta... za jednu. Viz. http://www.brzdybrembo.cz/brzdove-sady/gran-turismo-racing/
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 44
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Chotiměř

#166 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Uhlák »

Taky jsem trochu bojoval s brzdama a zimr nejsou špatný a k nim ate ceramic, ale dlouho se zajíždějí, min 1000km nebrzdit moc dlouho a prudce, třeba kvalita brzd od ate se hrozně mění- k horšímu. Představte si stejný auto, stejnej řidič s dost vysokýma nájezdama, ovtávka tdi-před třemi, čtyřmi lety desky a kot.ate nájezd Přes 40tkm, před dvěma lety to samý a kotouče zkroucený po pár km, nájezd tak 30tkm, změna na kotouče obyč Nk desky ate, nájezd 25tkm a desky ko,na podzim nájezd na to samý 22tkm a strašně to poslední dobou práší, tak zjara upload na komplet ferodo premier, zatím 33tkm a desky zhruba na půlce, to samý druhý auto, ale šéfovo upload na vrtaný coat z a ate ceramic, brzdí to líp, nepráší, akurád se to trochu jakoby zahryzává, ale to je vinou absence záběhu, páč s tim jezdí jak kokotí. Tohle zatím najeto asi 15tkm.
A taky další auta....poznatek je, že se hrozně mění kvalita brzd. kot. ale hlavně destiček.
Já jezdím po deskách ate nebo origo(origo jednou ferodo, jednou jurid apodob.) a kot brembo taky na coat z a ate ceramic a vzít je z 200km rychlosti na nulu, tak je asi taky po nich. Chtěl bych zkusit desky ebc gren stuf (ceramiky v D byly levnější ale)
Jestli to šéfík z oktávky úplňo nezkurv.tak zkusím pak dát ty zelený desky ebc na ty zimry.

Shrnutí :celkem dobrý brzdy pro normální lidi ferodo premier(kotouče broušený) chtělo by to zkusit na ně ceramiky nebo ebc
Brembo taky broušený a dobrý, ale jen od sportu, max už nejsou a od sportu drahý...
Zímry jakž takž, strojní zpracování ale nic moc(např. vrtání furt na jednu stranu, takže pravá levá takhle nebo vonakle) a ta jejich šedivá barvička, nu to je úžas...
Tak co dneska vybrat? Kvalita je, ale už moc drahá a značka už kvalitu moc nevystihuje, ceny však jo
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#167 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

Uhlák píše:Chtěl bych zkusit desky ebc gren stuf
To bych nedělal, na anglickým fóru všem těmhle barevným EBC říkají Brown Stuff.... šlápneš na brzdu........ a posereš se, než se něco začne dít. Jediný trochu k tomu jsou prej tuším blue stuff.
U mojí 850 občas zastavuju a zpomaluju z celkem vysokých rychlostí a zatím nejlepší desky ke kterým jsem dospěl jsou Pagid RS29. Po správným zajetí je to jak když vyhodím kotvu. Oproti předchozím Ferodům (DS2500 a DS3000) je to jiná liga. Narozdíl od nich hned na první šlápnutí od studena zastavíte, nepískaj, nešpiní kola... paráda, ale drahá. Na normální ježdění by asi otázkou byla životnost a jak se s tím poperou kotouče.

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 881
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#168 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od vityjan »

Všichni tu mluvíte o správném zajíždění. Mě by zajímalo jak tedy to správné zajíždění provádíte? :twisted:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 879
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

#169 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od MarekV »

tak, ze nebrzdis, potom ich nezoderies a dlho vydrzia :ROFL:

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 1837
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#170 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Roger »

Pagidy mam na eRku vzadu, barvu uz nevim a pravda je, ze rychle ubyvaji...ale brzdny ucinek zadku celkem dobry v norme, hladke kotouce. Jinak davam textary - takove na normalni provoz optimalni.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1676
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#171 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Kdo brzdí, je druhej. 8)
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4151
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#172 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

vityjan píše:Všichni tu mluvíte o správném zajíždění. Mě by zajímalo jak tedy to správné zajíždění provádíte? :twisted:
Už jsem to tu někde psal, doufám že ne v tomhle topiku :oops: Konkrétně RS29 Pagidy mají celkem záživnej způsob zajíždění:
1) 4 až 6 zpomalení ze 150 na 80 km/h se středním tlakem na pedál
vzdálenost mezi jednotlivýma zpomaleníma 300-400m (auta který nezvládnou na 400 metrech opět zrychlit na 150 zřejmě takový destičky nepotřebujou :green: )
ihned po dokončení
2) zpomalení 180 -80 km/h při středním až vysokým tlaku na pedál bez zablokování brzd
pak 3 až 4 mírný zpomalení kvůli vyčištění brzd

to celé opakovat 2-3x
Lze to provádět v noci... na německý dálnici :green:

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2205
Registrován: 12 roků 3 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#173 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Krystof P. »

Tak sice už jste si to tady kluci pěkně povyprávěli, ale já chci taky přidat trošku vody do mlejna. :Yahoo!:
Mě naopak kopou dírovaný kotouče, a proto chci pořídit drážkovaný, samozřejmě s lukama (větší sklon drážek).
:P

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2126
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#174 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od peter cz »

A pak že jsou 320mm kotouče na 850/x70 jen v origu :)
Přílohy
IMG-20150108-00062.jpg
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 325
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1

#175 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od tomik T5 »

no dobrý,a že byses taky pochlubil,od koho to teda je,a kolik to stojí-když jsou origo tak drahý...? né že bych plánoval přechod z 302 na 320,měnit dvě sady 16" kol za 17" by se mojí šrajtofli těžko mohlo zalíbit....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“