Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#151 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
No, tak jsem si své krásně děrované Zimmermanny moc dlouho neužil.
Jsou zkroucené.
Ano, vrtané kotouče Zimmermann osazené destičkami stejné značky jsou po cca 15.000km (oprava, je to 26.000km) k ničemu.
Při brždění je to hodně znatelné a v T6R mi to teď potvrdili.
Nemyslím si že bych je mohl zničit běžným provozem, ale asi se tak stalo.
Bohužel objednáno přes Ebay z D. Fakturu snad najdu.
Tak a teď co s tím?
1. soustruh a stočit je? Jsou v perfektním stavu.
2. vyměnit? Je to asi jistota, ale o dost dražší jistota.
Jsou zkroucené.
Ano, vrtané kotouče Zimmermann osazené destičkami stejné značky jsou po cca 15.000km (oprava, je to 26.000km) k ničemu.
Při brždění je to hodně znatelné a v T6R mi to teď potvrdili.
Nemyslím si že bych je mohl zničit běžným provozem, ale asi se tak stalo.
Bohužel objednáno přes Ebay z D. Fakturu snad najdu.
Tak a teď co s tím?
1. soustruh a stočit je? Jsou v perfektním stavu.
2. vyměnit? Je to asi jistota, ale o dost dražší jistota.
Naposledy upravil(a) ttoommaasseekk dne 15 zář 2013 20:15, celkem upraveno 1 x.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#152 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Musíš si uvědomit jednu věc... Kotouče mají nějakou tlouštku a tys je zkroutil, co se asi stane když je ješte zeslabíš stočením??? Správně to samé a mnohem dřív... A nebo je možnost změnit jízdní styl... zkroutit vrtané Zimmermanny to už je slušné, ty montuju těm největším střelcum co mi jezdí na servis a zatim se to u mě nikomu nepovedlottoommaasseekk píše:No, tak jsem si své krásně děrované Zimmermanny moc dlouho neužil.
Jsou zkroucené.
Ano, vrtané kotouče Zimmermann osazené destičkami stejné značky jsou po cca 15.000km k ničemu.
Při brždění je to hodně znatelné a v T6R mi to teď potvrdili.
Nemyslím si že bych je mohl zničit běžným provozem, ale asi se tak stalo.
Bohužel objednáno přes Ebay z D. Fakturu snad najdu.
Tak a teď co s tím?
1. soustruh a stočit je? Jsou v perfektním stavu.
2. vyměnit? Je to asi jistota, ale o dost dražší jistota.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#153 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Nemám žádnou raketu, abych mohl kotouče zkroutit, takže stylem jízdy to nebude.
Jednoznačně je to vadou kotoučů, bohužel.
Samozřejmě je mi jasné, že když je o nějakou tu desetinku zeslabím, že to může být kontraproduktivní.
Ale je mi prostě líto kupovat předek znovu. Ač jsem s tím smířen.
Jednoznačně je to vadou kotoučů, bohužel.
Samozřejmě je mi jasné, že když je o nějakou tu desetinku zeslabím, že to může být kontraproduktivní.
Ale je mi prostě líto kupovat předek znovu. Ač jsem s tím smířen.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#154 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
No spíš de o to že po 15ti tis. km, težko bude nekdo uznavat vyrobní vaduttoommaasseekk píše:Nemám žádnou raketu, abych mohl kotouče zkroutit, takže stylem jízdy to nebude.
Jednoznačně je to vadou kotoučů, bohužel.
Samozřejmě je mi jasné, že když je o nějakou tu desetinku zeslabím, že to může být kontraproduktivní.
Ale je mi prostě líto kupovat předek znovu. Ač jsem s tím smířen.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#155 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Chceš mi říci, že kotouče po 15.000km prostě odejdou a nazdar?
Mě to přijde jako málo kilometrů.
Osobně počítám desky každých 40.000km a kotouče každých 80.000km.
To mi přijde jako rozumná životnost.
Reklamaci tedy nedáváš vysoké procento úspěchu?
Mě to přijde jako málo kilometrů.
Osobně počítám desky každých 40.000km a kotouče každých 80.000km.
To mi přijde jako rozumná životnost.
Reklamaci tedy nedáváš vysoké procento úspěchu?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#157 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
No tak stočit si je dát mužeš to je jasné, protože je stejně vyhodíš, ale zkroutí se znovu, nebo zkus bejt opatrnejší na ty brzdy, třeba ti příšte vydrží dýl:-)....Nemusíš mít žadnou pilu stačí ze 150km/h zastavit na nulu a chvíly držet brzdu a je to vyřešené. Na reklamaci podle mě nemáš šanci...ttoommaasseekk píše:Chceš mi říci, že kotouče po 15.000km prostě odejdou a nazdar?
Mě to přijde jako málo kilometrů.
Osobně počítám desky každých 40.000km a kotouče každých 80.000km.
To mi přijde jako rozumná životnost.
Reklamaci tedy nedáváš vysoké procento úspěchu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#158 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Tak tohle přeci brzdy musí dát.
Přeci není možné aby po jednom, dvou, klidně pěti takovýchto.zabržděních odešly do kytek. Vždyť to není nic extra.
Když tohle udělám v práci na Supovi či na A6, A8, nic se neděje. Brzdy trochu smrdí, ale nikdy žádný problém. A to je naprosto odlišný styl jízdy.
Prostě nemohu pochopit ze sportovní, vrtané kotouče mohou po roce odejít. Nejde mi to do hlavy a dost mě to štve.
Přeci není možné aby po jednom, dvou, klidně pěti takovýchto.zabržděních odešly do kytek. Vždyť to není nic extra.
Když tohle udělám v práci na Supovi či na A6, A8, nic se neděje. Brzdy trochu smrdí, ale nikdy žádný problém. A to je naprosto odlišný styl jízdy.
Prostě nemohu pochopit ze sportovní, vrtané kotouče mohou po roce odejít. Nejde mi to do hlavy a dost mě to štve.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 661
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
- Bydliště: Chrudim
#159 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Njn tak jak vidíš asi ne...... Zatim největší výdrž na Volvu sčim sem měl setkání, byli originál brzdy ty se mi zkroutit nepovedlo a dostali kolikrat težce pohulit,ale pravda vždy sem se snažil aby se potom ochladili a nestál sem na nich. Za to takový Bremba ty sou šišatý ešte než je vyndáš z krabice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#160 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
No vida... já na všechny vozy svoje i v mém blízkém okolí montuju kombinaci kotouče Brembo, destičky Textar. A ani jeden špatný ohlas, naopak mi přijde že brzdný účinek lepší než na originálech... A to občas mojí T5tku musí krotit dost výrazně
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#161 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Mě se naopak origo kotouče zkroutit povedlo, děrovaný zimmermanny jediný ne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#162 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
No, tak koupit opět stejné a doufat že ty mé nynější holt byly špatný kousek?
Nebo raději jinou značku?
Nebo raději jinou značku?
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V70 xc 2,4 tb 5244t3
- Bydliště: slovensko RA
#163 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Ja mám ZIMERMANN vrtané zo scandixu aj v predu aj v zadu a už by som ich nekúpil.
Origo alebo nič.Aj tak pôvodné origo boli šupy.ZIMERMAN sa nechytá.
Pri dlhšom pribrzďovaní už pískajú a nakoniec aj trasú.
Z 200 km/hod na 50 to nieje to pravé ,,orechové,, .
Origo alebo nič.Aj tak pôvodné origo boli šupy.ZIMERMAN sa nechytá.
Pri dlhšom pribrzďovaní už pískajú a nakoniec aj trasú.
Z 200 km/hod na 50 to nieje to pravé ,,orechové,, .
_________________
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#164 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
No, co člověk to názor.
Já se zadkem problém nemám a to už mám na děrovaných zadních kotoučích druhé destičky.
Asi je koupím opět.
Já se zadkem problém nemám a to už mám na děrovaných zadních kotoučích druhé destičky.
Asi je koupím opět.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#165 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Nestaci standard? Je moznost zainvestovat do karbonkeramickych - ty vydrzi uz fakt temer vsecko...jen penezenka to asi nevydrzi..je to asi tak na urovni ceny celeho toho auta... za jednu. Viz. http://www.brzdybrembo.cz/brzdove-sady/gran-turismo-racing/
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
#166 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Taky jsem trochu bojoval s brzdama a zimr nejsou špatný a k nim ate ceramic, ale dlouho se zajíždějí, min 1000km nebrzdit moc dlouho a prudce, třeba kvalita brzd od ate se hrozně mění- k horšímu. Představte si stejný auto, stejnej řidič s dost vysokýma nájezdama, ovtávka tdi-před třemi, čtyřmi lety desky a kot.ate nájezd Přes 40tkm, před dvěma lety to samý a kotouče zkroucený po pár km, nájezd tak 30tkm, změna na kotouče obyč Nk desky ate, nájezd 25tkm a desky ko,na podzim nájezd na to samý 22tkm a strašně to poslední dobou práší, tak zjara upload na komplet ferodo premier, zatím 33tkm a desky zhruba na půlce, to samý druhý auto, ale šéfovo upload na vrtaný coat z a ate ceramic, brzdí to líp, nepráší, akurád se to trochu jakoby zahryzává, ale to je vinou absence záběhu, páč s tim jezdí jak kokotí. Tohle zatím najeto asi 15tkm.
A taky další auta....poznatek je, že se hrozně mění kvalita brzd. kot. ale hlavně destiček.
Já jezdím po deskách ate nebo origo(origo jednou ferodo, jednou jurid apodob.) a kot brembo taky na coat z a ate ceramic a vzít je z 200km rychlosti na nulu, tak je asi taky po nich. Chtěl bych zkusit desky ebc gren stuf (ceramiky v D byly levnější ale)
Jestli to šéfík z oktávky úplňo nezkurv.tak zkusím pak dát ty zelený desky ebc na ty zimry.
Shrnutí :celkem dobrý brzdy pro normální lidi ferodo premier(kotouče broušený) chtělo by to zkusit na ně ceramiky nebo ebc
Brembo taky broušený a dobrý, ale jen od sportu, max už nejsou a od sportu drahý...
Zímry jakž takž, strojní zpracování ale nic moc(např. vrtání furt na jednu stranu, takže pravá levá takhle nebo vonakle) a ta jejich šedivá barvička, nu to je úžas...
Tak co dneska vybrat? Kvalita je, ale už moc drahá a značka už kvalitu moc nevystihuje, ceny však jo
A taky další auta....poznatek je, že se hrozně mění kvalita brzd. kot. ale hlavně destiček.
Já jezdím po deskách ate nebo origo(origo jednou ferodo, jednou jurid apodob.) a kot brembo taky na coat z a ate ceramic a vzít je z 200km rychlosti na nulu, tak je asi taky po nich. Chtěl bych zkusit desky ebc gren stuf (ceramiky v D byly levnější ale)
Jestli to šéfík z oktávky úplňo nezkurv.tak zkusím pak dát ty zelený desky ebc na ty zimry.
Shrnutí :celkem dobrý brzdy pro normální lidi ferodo premier(kotouče broušený) chtělo by to zkusit na ně ceramiky nebo ebc
Brembo taky broušený a dobrý, ale jen od sportu, max už nejsou a od sportu drahý...
Zímry jakž takž, strojní zpracování ale nic moc(např. vrtání furt na jednu stranu, takže pravá levá takhle nebo vonakle) a ta jejich šedivá barvička, nu to je úžas...
Tak co dneska vybrat? Kvalita je, ale už moc drahá a značka už kvalitu moc nevystihuje, ceny však jo
_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#167 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
To bych nedělal, na anglickým fóru všem těmhle barevným EBC říkají Brown Stuff.... šlápneš na brzdu........ a posereš se, než se něco začne dít. Jediný trochu k tomu jsou prej tuším blue stuff.Uhlák píše:Chtěl bych zkusit desky ebc gren stuf
U mojí 850 občas zastavuju a zpomaluju z celkem vysokých rychlostí a zatím nejlepší desky ke kterým jsem dospěl jsou Pagid RS29. Po správným zajetí je to jak když vyhodím kotvu. Oproti předchozím Ferodům (DS2500 a DS3000) je to jiná liga. Narozdíl od nich hned na první šlápnutí od studena zastavíte, nepískaj, nešpiní kola... paráda, ale drahá. Na normální ježdění by asi otázkou byla životnost a jak se s tím poperou kotouče.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 881
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#168 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Všichni tu mluvíte o správném zajíždění. Mě by zajímalo jak tedy to správné zajíždění provádíte?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#169 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
tak, ze nebrzdis, potom ich nezoderies a dlho vydrzia
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
#170 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Pagidy mam na eRku vzadu, barvu uz nevim a pravda je, ze rychle ubyvaji...ale brzdny ucinek zadku celkem dobry v norme, hladke kotouce. Jinak davam textary - takove na normalni provoz optimalni.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#171 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Kdo brzdí, je druhej.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#172 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Už jsem to tu někde psal, doufám že ne v tomhle topiku Konkrétně RS29 Pagidy mají celkem záživnej způsob zajíždění:vityjan píše:Všichni tu mluvíte o správném zajíždění. Mě by zajímalo jak tedy to správné zajíždění provádíte?
1) 4 až 6 zpomalení ze 150 na 80 km/h se středním tlakem na pedál
vzdálenost mezi jednotlivýma zpomaleníma 300-400m (auta který nezvládnou na 400 metrech opět zrychlit na 150 zřejmě takový destičky nepotřebujou )
ihned po dokončení
2) zpomalení 180 -80 km/h při středním až vysokým tlaku na pedál bez zablokování brzd
pak 3 až 4 mírný zpomalení kvůli vyčištění brzd
to celé opakovat 2-3x
Lze to provádět v noci... na německý dálnici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#173 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
Tak sice už jste si to tady kluci pěkně povyprávěli, ale já chci taky přidat trošku vody do mlejna.
Mě naopak kopou dírovaný kotouče, a proto chci pořídit drážkovaný, samozřejmě s lukama (větší sklon drážek).
Mě naopak kopou dírovaný kotouče, a proto chci pořídit drážkovaný, samozřejmě s lukama (větší sklon drážek).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#174 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
A pak že jsou 320mm kotouče na 850/x70 jen v origu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#175 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo
no dobrý,a že byses taky pochlubil,od koho to teda je,a kolik to stojí-když jsou origo tak drahý...? né že bych plánoval přechod z 302 na 320,měnit dvě sady 16" kol za 17" by se mojí šrajtofli těžko mohlo zalíbit....
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 1387 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od passport5
-
- 9 Odpovědi
- 276 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ELARY
-
- 9 Odpovědi
- 630 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sergej
-
- 3 Odpovědi
- 478 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od smolda
-
- 3 Odpovědi
- 1160 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ..::Philip::..