Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#126 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Pocit. :oops:
A srovnani predtim vs potom.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

GDPR_user

#127 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od GDPR_user »

ttoommaasseekk píše:Pocit. :oops:
A srovnani predtim vs potom.
Pokud kotouče budou drážkované,nebo nedrážkované,tak na brzdném účinku nemáš šanci nic poznat.Když na brzdy šlápneš,oboje dostaneš do fáze,kde tě začne omezovat adheze pneumatik.pro 98% uživatelů jsou drážkované,nebo perforované kotouče zbytečnost.Pokud nejezdíš téměř závodním stylem,nepoznáš rozdíl,protože jediné,v čem budou drážkované kotouče proti nedrážkovaným rozdílné,bude hranice fadingu.

ttoommaasseekk
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 1678
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
Vůz: Karkulka
Kontaktovat uživatele:

#128 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od ttoommaasseekk »

Ale ja nikde netvrdim, ze jsem ty kotouce nutne potreboval a ze bych bez nich nemohl byt.
Zhodnotil jsem jejich vlastnosti z meho pohledu. Zmenu brzdneho ucinku jsem prisoudil udrzbe trmenu.
Tak se vybodni na tenhle styl komunikace, plyys.
Diky.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#129 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

Martine to je asi podobný jako kdyby někoho zajímalo na čem máš změřených těch 184kW na tvojí sedmě, nebo aspoň jakým způsobem si právě k tomu číslu došel :kuchta:

GDPR_user

#130 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od GDPR_user »

dali píše:Martine to je asi podobný jako kdyby někoho zajímalo na čem máš změřených těch 184kW na tvojí sedmě, nebo aspoň jakým způsobem si právě k tomu číslu došel :kuchta:
Kdysi to bylo pouze výpočty ze zrychlení apod,když jsem později nechal výkon měřit na brzdě bylo to 181kW takže o moc jsem se nespletl.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#131 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Urvanej »

OT: existuje nějaká metoda jak spolehlivě změřit výkon motoru, aniž by musel ven z auta? Většinou to měří na zadních kolech tak, že odhadnou ztráty převodovky v rozmezí 8-14%, a hurá, máme numero na machrování. NEchápu, proč se většinou neuvádí WHP, čili výkon na kolech, to má vypovídající hodnotu. Není to třeba tim, že ty ztráty jsou na každej kvalt jiný??? Potom ale jak je určí, aby to bylo opravdu košer?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#132 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

martinopel píše:
dali píše:Martine to je asi podobný jako kdyby někoho zajímalo na čem máš změřených těch 184kW na tvojí sedmě, nebo aspoň jakým způsobem si právě k tomu číslu došel :kuchta:
Kdysi to bylo pouze výpočty ze zrychlení apod,když jsem později nechal výkon měřit na brzdě bylo to 181kW takže o moc jsem se nespletl.
Tak jestli to máš změřený na brzdě tak to vypovídací hodnotu má. Já si jen pamatuju jak si u nějakýho auta který snad možná bylo na prodej psal, že v porovnání s autem který mělo prokazatelných 180kW to popisovaný jelo líp. Což je sice dobrý pro tvoje srovnání, ale nikomu dalšímu to nicmoc neřekne, takže hodně podobný jako když někdo řekne, že auto teď brzdí skvěle :Rose: .
Urvanej píše:OT: existuje nějaká metoda jak spolehlivě změřit výkon motoru, aniž by musel ven z auta? Většinou to měří na zadních kolech tak, že odhadnou ztráty převodovky v rozmezí 8-14%, a hurá, máme numero na machrování. NEchápu, proč se většinou neuvádí WHP, čili výkon na kolech, to má vypovídající hodnotu. Není to třeba tim, že ty ztráty jsou na každej kvalt jiný??? Potom ale jak je určí, aby to bylo opravdu košer?
WHP jsou údajně ještě vágnější než výkon na setrváku měřený na kolech. Přesně jak píšeš, při každým kvaltu změříš jiný whp. Co si třeba nedokážu já představit je jakým způsobem a s jakou odchylkou se dá na válcích změřit auto v automatu :%)
Motor ven z auta je taky hezký, ale kde je zatížení... motor se chová jinak pokud běží nalehko (jízda z kopce) a nebo pod zátěží. Zatížit se dá retardérem, jenže s jakým zatížením, když k tomu motoru nemáš převodovku a zbytek auta. Asi na to lze vytvořit nějakej program. Jenže pokud cílem měření je výsledek a ne co nejrealističtější podmínky měření tak si můžeš se zatížením hrát, což je další prostor k odchylkám.
Poslední věc je že ani ta nejlepší brzda nedokáže nasimulovat podmínky jízdy po silnici tím kterým autem a to co se přenese na silnici a jak se motor bude chovat za účelem ladění. Takže úplně nejlepší výsledky se dosahujou live tuningem kdy ladič z místa spolujezdce upravuje parametry přímo za jízdy. A pak tu ještě máme adaptabilitu řídící jednotky Volva, kdy je nutný ujet 50-100km, aby se provedený změny plně projevily 8) No neni to žádná prdel :wink: .

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#133 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Urvanej »

WHP snad je totéž co výkon na kolech ne? Beru teda WHP jako wheel horse power.
BHP je na motoru(klice), kterej se většinou zatěžuje indukční zátěží, která se dá krásně regulovat. Jen ty vyzařovače (infráky) s topnym výkonem kolem 0.5MW bych asi nechtěl chladit :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#134 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

JJ, tak jsem to myslel, že ten výkon na kolech (whp) kterým se často oháněj amíci neni žádný terno a moc velkou vypovídací schopnost nemá, protože záleži na zařazeným kvaltu (a co potom automat, nebo třeba cvt a multitronic od audi), na rozměru a směsi gum atd.
Pokud měříš přímo na setrváku tak výkon motoru změříš, ale to jak se chová pod zátěží v tom kterým autě podle mě ne. Třeba je to jen moje domněnka.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#135 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Urvanej »

Jo ahaaa, setrvák = holej motor. Já původně pochopil setrvákem myšlen ten válec pod kolama.
No pokud motor měří na setrvačník, tak tam hraje asi velkou roli rychlost roztočení motoru, čili nízký setrvačný hmoty-lehká klika, vlastní setrvák motoru a to se mi celkem ekluje, protože pro normální použití to nemá takovou roli a zajímavější je statickej zátah.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#136 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

Myslel jsem že se tam nechává setrvačník kvůli tomu aby měli ten motor jak nastartovat. Nebo to startujou tím zařízením, kterým ten výkon měří?

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#137 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Urvanej »

No nastartovat to asi nebude problém jakýmkoliv způsobem.
Měření na holym motoru bude vypadat nějak takto:
hydro.jpg
hydro.jpg (112.49 KiB) Zobrazeno 3848 x
tady to má i s fixovanym startérem:
ekejtro.jpg
ekejtro.jpg (106.42 KiB) Zobrazeno 3848 x
Měřit jen s vlastnim setrvákem je kravina, protože máš cca sekundu než se to dostane na maximum, nebo pár desetinek než to proběhne ty zajímavý otáčky, musí tam bejt nějaká zátěž, buď hydroměnič (nahoře) nebo indukce(dole).
Domácí technika.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#138 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

Pořád si nerozumíme. Setrvačníkem myslím flywheel. A prostě někte se uvádí horsepower at crank a někde horsepower at flywheel, což je totéž ale mě technicky jako technicky výstižnější zní právě ten setrvačník, protože upínat ten měřící bazmek přímo na kliku mi připadá u autových motorů nepraktický.

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#139 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od kwiko »

Raz som narazil na taku knizku co sa zaoberala problematikou merania vykonu motorov (z pohladu kostruktera takeho zariadenia). Z toho mnozstva matematickych vypoctov a grafov som vyrozumel ze kazdy dymamometer meria so specifickym vyraznym skreslenim ktore sa dodatocne koriguje pomocou tabuliek/pocitacovych programov. Nejake presnejsie meranie sa konaju len v relativne uzkom rozpati zatazenia. Takze zo stroja urceneho obrazne na meranie vykonu kamionov bude graf vykonu fabie HTP viacmenej len dopocitany

Taktiez mi vyslo ze z praktickeho hladiska ma najviac zaujima vykon auta merany na kolesach. meria sa na zaradenom najvyssom prevodovom stupni.

Meranie vykonu samotneho motora je silno zavisle na pouzitej metodike merania. zotrvacnik tam nehra zasadnu rolu.
Vyrobcovia tak trocha aj programuju vstrekovacie mapy pre krajsie cisla na papiery = marketingova zalezitost, podobne ako spotreba, mnozstvo co2 ci uroven bezpecnosti

A este si pamatam, ked sa pozriete na graf, tak ten zaciatok netreba brat vazne, zvycajne tam su skoky ako sa meni zatazenie na meraci (pripadne odraduju rychlosti),

K teme o vrtanych vs. drazkovanych ci hladkych kotucoch mi vychadza ze na off road drazkovane, na sportiak vrtane a pre limuzinu hladke.
V praxi ale zalezi viac na matrialoch brzdoveho oblozenia
Obrázek

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#140 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od travex »

debata o mereni vykonu se mi libi hosi: jen bych rad pripomel, ze rozhodujici je takovy vykon, jaky dostanete "na silnici"
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#141 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Urvanej »

No já to zmiňoval hlavně kvůli tomu, že nejlíp se ladí motor když je venku, pokud například je to nějaká stavba, tak na stojanu můžeš hnedka ověřit jakej má která část vliv na průběhy. Dostat to na silnici je věc druhá, nejdřív musí dobře chodit motor, aby člověk věděl co má dělat dál.
BTW neznáte nějakou firmu, co umí ladit ECU, případně dělá svoje řízení a odlaďuje to přímo na motoru? Čiptuner už je u mě skoro invektivum :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#142 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

Urvanej píše:BTW neznáte nějakou firmu, co umí ladit ECU, případně dělá svoje řízení a odlaďuje to přímo na motoru?
Nějak mi uniká smysl takový akce :oops: Při ladění na brzdě přeci primárně jde o to změřit parametry motoru před úpravou a pak na stejný brzdě stejným způsobem změřit vozidlo po úpravě a výsledek ti ukáže jak moc bylo ladění úspěšný. Na to jsou taky ty brzdy jako například MAHA nebo MotoCOM určený. Ne k tomu aby někdo měl nějaký zaručeně přesný a správný číslo, kterým si pak může kompenzovat to jak moc nebo málo ho příroda obdařila, případně si to porovnávat s ostatníma.
Samozřejmě když někdo v ladění neni tak zdatnej a potřebuje se zákazníkovi, kterej chce vidět číslo zavděčit, tak začne šachovat s odchylkama. Existuje tuším i nějaká konvence mezi ladičema kolik dosadit za odchylku, jenže pak probíhaj hádky, že třeba MotoCOM neměří tak přesně jako dražší MAHA a hned je prostor ke spekulacím.
Taky by mě zajímalo kdo by za takový ladění a měření přímo na vyndaným motoru při dnešní devalvaci prakticky všeho byl ochotnej zaplatit.
Mám za to, že někteří výrobci těch nejdražších supersportů každej motor několik hodin trápí na dynamometru, než ho zabudujou do auta.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#143 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Urvanej »

No třeba si představ, že skládáš motor a řešíš jaký dát komponenty, testování různejch profilů potrubí, mícháš si hybridy turba a hlavně řízení, mapy atd. Soused dělá auto "do vrchu" tak sem se chtěl "blejsknout". Když se jen do motoru člověk vysype za třeba 150 tisíc, tak dalších 20 za dobré nastavení map přímo pro daný motor pro různý podmínky a profily asi už neni tak bolavý...
Ono seriová jednotka si taky nenechá líbit všechno a na komplet stavbu je lepčí řízení, který jde kompletně nastavit, typicky třeba megasquirt (nebo jaxe to píše), ale ten tu v čechách pořádně naladit, nevim o nikom, proto jsem se ptal. Od oka nebo samodomo ladit tak citlivej systém jako je řízení motoru může taky skončit špatně. Na 850 už jsou mapy relativně známý a ví se co to vydrží a kterou cestou jít, ale když máš vlastní stavbu, tak ta cesta neni prošláplá. Proto jsem se tázal.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#144 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od dali »

To uznávám, že v případě několikanásobný rozborky a sborky motoru je asi vopruz ho pokaždý cpát znovu do auta aby bylo možný ho odbrzdit.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 50
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Liberec

#145 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od kluk1 »

Zdravím, při cestování po DE jsem na dálnici zjistil zvlněné kotouče ( prý slabé místo s60) po pročtení fora jsem došel k názoru kombinace zimmermann a destičky TEXTAR, Pokud máte jiné doporučení děkuji. Kotouče mám 305 mm prosím o tip kde objednáváte zimmermany z německa aby mi nepřišel nějaký odpad.
_________________
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)

GDPR_user

#146 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:No já to zmiňoval hlavně kvůli tomu, že nejlíp se ladí motor když je venku, pokud například je to nějaká stavba, tak na stojanu můžeš hnedka ověřit jakej má která část vliv na průběhy. Dostat to na silnici je věc druhá, nejdřív musí dobře chodit motor, aby člověk věděl co má dělat dál.
BTW neznáte nějakou firmu, co umí ladit ECU, případně dělá svoje řízení a odlaďuje to přímo na motoru? Čiptuner už je u mě skoro invektivum :-(
Kompletní naladění motoru ti udělá třebas ProDrive. :wink:

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#147 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od wickey »

derovane zimmermanny jsou super, bohuzel se nedelaji na S60R :(
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 38
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Bydliště: Plzeň

#148 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od budilm »

_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002

Sarkasmic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1620
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

#149 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od Sarkasmic »

Co chceš vědět? Standartní značkovej kotouč...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 38
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Bydliště: Plzeň

#150 Brzdové kotouče - drážky vs. vrtání vs. origo

Příspěvek od budilm »

Hlavně nevím, jestli se jedná o střední třídu, nebo kotouče, které budou již z výroby zvlněné. Nevím, jestli ty děrované nejsou třeba vyšší třída a tyhle co jsem sem dal nějaký low end.
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“