Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni?
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#1 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni?
Zdravim vsechny,
mam dost velky problem, nebot vlastnim V70 D5 2005, v nem je HU 605 a rovnez navigace RTI.
Mam v soucasne dobe auto v dilne u znamych audioexpertu, ktere mi tam auto vytlumuji, buduji zesilovace, vymenuji reproduktory a taky vymenuji puvodni HU 605 za klasicky 1DIN radio.
Problem je v tom, ze jakmile se odpoji navigace pichnuta tim "osmikolikem" od stareho HU 605, nefunguje.
Hledam uz asi tyden na internetu reseni, jakym zpusobem to obejit, nebot v tom "osmikoliku" (nebo kolik jich tam je) jdou spolecne s normalnima signalama i pokyny asi MEL BUS a CAN BUS (co jsem vycetl ze schematu zapojeni RTI) a tak resime, jak to zprovoznit.
Hledali jsem ve Stualarmu, Alisu, zda neexistuje nejaka OEM "skrinka", ktera muze zapojeni toho konektoru emulovat, ale vubec nic jsme nenasli.
Tedy dotaz pro znale - nezna nekdo zpusob, jak vymenit original HU 605 za OEM radio a pri tom zachovat funkcnost navigace?
Navigace mi vyhovuje, mam k ni nove mapy, nicmene auto je uz kompletne "hudebne" prekopane a nechat tam to stare radio pres nejake Hi-Low adaptery na zesilovace - to mi pripada jako dost zvracenost, ktera degraduje zvuk o 300%. (to radio nijak moc dobre nehraje, to je o nem dost zname)
Dekuji za vsechny konstruktivni rady - dost mne to stve a jedina moznost, ktera mne napadla je udelat tak "prodluzovaky" toho 8mi pinoveho konektoru a nekde pod kastlik spolujezdce primontovat starou HU 605 s tim, ze pro pokyny navigace se prida jen nejaky sirokopasmovy reproduktor. Ale tohle reseni je taky priserne.
Takze kdo "do toho vidite", dejte prosim vedet - beham tejdeni po internetu a schudne reseni jsem zatim nenasel.
Dekuji
mam dost velky problem, nebot vlastnim V70 D5 2005, v nem je HU 605 a rovnez navigace RTI.
Mam v soucasne dobe auto v dilne u znamych audioexpertu, ktere mi tam auto vytlumuji, buduji zesilovace, vymenuji reproduktory a taky vymenuji puvodni HU 605 za klasicky 1DIN radio.
Problem je v tom, ze jakmile se odpoji navigace pichnuta tim "osmikolikem" od stareho HU 605, nefunguje.
Hledam uz asi tyden na internetu reseni, jakym zpusobem to obejit, nebot v tom "osmikoliku" (nebo kolik jich tam je) jdou spolecne s normalnima signalama i pokyny asi MEL BUS a CAN BUS (co jsem vycetl ze schematu zapojeni RTI) a tak resime, jak to zprovoznit.
Hledali jsem ve Stualarmu, Alisu, zda neexistuje nejaka OEM "skrinka", ktera muze zapojeni toho konektoru emulovat, ale vubec nic jsme nenasli.
Tedy dotaz pro znale - nezna nekdo zpusob, jak vymenit original HU 605 za OEM radio a pri tom zachovat funkcnost navigace?
Navigace mi vyhovuje, mam k ni nove mapy, nicmene auto je uz kompletne "hudebne" prekopane a nechat tam to stare radio pres nejake Hi-Low adaptery na zesilovace - to mi pripada jako dost zvracenost, ktera degraduje zvuk o 300%. (to radio nijak moc dobre nehraje, to je o nem dost zname)
Dekuji za vsechny konstruktivni rady - dost mne to stve a jedina moznost, ktera mne napadla je udelat tak "prodluzovaky" toho 8mi pinoveho konektoru a nekde pod kastlik spolujezdce primontovat starou HU 605 s tim, ze pro pokyny navigace se prida jen nejaky sirokopasmovy reproduktor. Ale tohle reseni je taky priserne.
Takze kdo "do toho vidite", dejte prosim vedet - beham tejdeni po internetu a schudne reseni jsem zatim nenasel.
Dekuji
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#2 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
zdravim, obavam se, ze ti navigace bez original HU nepujde... co se tyce zvuku, prijde mi original volví hudba naopak hodne kvalitni... s nastavením tovarniho zvuku se da pohrat ve skrytem menu HU... u 603 urcite, myslim, ze i 650 ma skryte menu
resil bych to tak, ze bych tam to HU nechal, dal k tomu zesilovac a udelal hudbu z nej... ostane ti RTI, dokoupil bych k tomu IMIV pripojil do toho ipod, video, couvaci kameru, aux in...
resil bych to tak, ze bych tam to HU nechal, dal k tomu zesilovac a udelal hudbu z nej... ostane ti RTI, dokoupil bych k tomu IMIV pripojil do toho ipod, video, couvaci kameru, aux in...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#3 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
Jasne, uvidim, co s tim provedu, nicmene vzhledem k tomu, ze jsem ve stare 850tce mel svoje audio, ktere bylo podstatne lepsi a original zastavba co mam ve V70tce hraje skutecne pod psa (mozna jsem uchyl, ale pro mne to tak je) z cehoz to HU 605 je asi nejtragictejsi kus audio retezce, pak hledam, jak zprovoznit soucasny provoz zarovne s RTI, o kterou nechci prijit. Pokud se i na tovarni zastavbu "povesi" opravdu kvalitni radio, je zvuk skutecne nesrovnatelny, to mi ver
Nicmene moc diky za jakoukoliv reakci - asi holt budu resit, kam umistit jinam HU605 se zapojenymi kabely a zaroven mit v palubce "svoje" radio.
Kdyby nahodou nekdo vedel, jak na to, prosim pekne o kontakt, rad se dobre revanzuju
Nicmene moc diky za jakoukoliv reakci - asi holt budu resit, kam umistit jinam HU605 se zapojenymi kabely a zaroven mit v palubce "svoje" radio.
Kdyby nahodou nekdo vedel, jak na to, prosim pekne o kontakt, rad se dobre revanzuju
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#4 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
a co to zbastlit tak ze HU nechas na miste, nove radio soupnes nekam pod sedacku a pouze panel z radia nabastlis napr. na slunecni clonu? i to uz jsem videl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#5 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
Jo, tuhle predvadecku s celnim panelem Kenwooda na clone uz jsem take videl, nicmene ja premejslym o obracene verzi - tedy zastavet nove radio a starou "kostku" nechat nekde upevnit pod kastlik spolujezdce (misto by tam melo byt) nebo jinam, kam by se veslo a neprekazelo. Akorat jsem nejak rozcarovanej, ze na to neexistuje "normalnejsi" reseni, kdyz do HU jde z "potrebnych veci" prakticky asi jen nizkourovnovy signaly pro levy predni reproduktor, ktery prenasi hlas navigace.koch píše:a co to zbastlit tak ze HU nechas na miste, nove radio soupnes nekam pod sedacku a pouze panel z radia nabastlis napr. na slunecni clonu? i to uz jsem videl
Ostatni veci po sbernici, ktere jsou napojene na radio jsou asi jen kontrolni (pro pocitac auta), nicmene jak to obejit, je pro nas zahada...
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
#6 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
A s tím equalizérem sis zkoušel pohrát? I já jsem zastánce perfektního zvuku /spíš teda v domácnosti/ ale v základu pomocí dvou knoflíků to seřídit opravdu nejde, na to tam je ve skrytém menu eqalizér.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#7 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
Equalizer jsem sice nezkousel, nicmene zvukova kvalita konkretne radia (ktere taky posloucham) je skutecne podprumerna, CD jeste docela jde, ale i tak je to radio ve srovnani s mymi nekolika jinymi OEM HU naprosto jinde (pokud si nekdy slysel, jak hraje na kvalitni aparature treba Alpine CDA 7998R ci 9835R, Clarion 958, Pio RS88 atd, pak se to skutecne neda porovnat.jou81 píše:A s tím equalizérem sis zkoušel pohrát? I já jsem zastánce perfektního zvuku /spíš teda v domácnosti/ ale v základu pomocí dvou knoflíků to seřídit opravdu nejde, na to tam je ve skrytém menu eqalizér.
Rovnez komfort obsluhy a moznost primeho prehravani MP3 (ja to neposloucham, ale manzelka ma spoustu muzikalu, pro prcka pohadky atd.).
K tomu asi nejvetsi problem - pres original HU nedozenes casove korekce pro mid bass a hlavne woofer a pokud je casove rozhozeny woofer, pak ti hraje z "kufru" (tak jak hraje v puvodni zastavbe) a nedostanes ho zvukove do prostoru pred sebou (coz se plynulou zmenou faze nebo casovymi korekcemi bez problemu da)
Takze i to je podstata problemu.
A davat tohle radio pres Hi-Low redukce na zesilovac pres procesor, kde muzu nastavit casove korekce, mi pripada asi jako dobastlit na trabanta turbodmychadlo, obout ho do 235/35/19" kol, pribastlit mu kridlo a cekat, ze s nim uhonim Imprezu
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#8 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
To se chceš dívat na nějakýho bastla na palubovce? dnes jsou všechny rádia tak škaredy a ty miniaturní ovládací knoflíčky no schválně zkus nahodit foto
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#9 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
No, jestli Ti Alpine CDA 7998R pripada do Volva nevhodne nebo nevkusne - mne osobne se libi, ma zelene podsvetleni prave v barve prosvetleni originalniho, je to model roku 2003 (coz je jeste skoro 3 roky starsi, nez me auto) a hlavne je zvukove nekde uplne jinde, nez originalni radio. A bylo zvoleno prave proto, ze do designu palubky docela zapada a hlavne protoze jde o jedno ze zvukove nejlepsich radii vsech dob (hned za kousky jako jsou McIntoshe, Denony, Nakamichi, Pio 99 atd. coz jsou skutecne HiEndova radia urcena pro maximalni vernost a kvalitu zvuku)
Nechci brat nikomu iluze o tom, jak Volvo skvele hraje, ale v porovnani s profesionalni instalaci spojenou s vytlumenim celeho auta, vymenou vsech repro (vse od Morelu) vcetne specialni zastavby noveho wooferu do laminatove ovucnice udelane na miru do rezervy a napojeni na 3 zesilovace (dvoukanal pro predek, dvoukanal pro zadek a monoblok pro woofer) to je skutecne zvukove nekde hodne jinde. To mi muzes verit
Uz ve sve stare 850tce jsem mel take vse prekopany (komplet audio) a po presednuti do nove (bazarove) V70tky s Premium sound jsem byl hodne zklaman, proto ta zmena.
A i kdyz budu rad ze radio relativne designove i podsvicenim do palubky zapadne, tak mi jde skutecne o zvuk, kteremu klidne podridim vzhled palubky
A jak opakuju - Volvo mozna i v tovarni zastavne audia hraje urcite lepe, nez dost jinych koncernovych zastaveb, ale srovnavat zvuk profesionalne udelane zastavby kvalitni OEM znacky audia, nekym, kdo tomu docela dost rozumi (kluci z extremeaudia) - to se skutecne moc neda a pozna to i stredne nahluchlej
Nechci brat nikomu iluze o tom, jak Volvo skvele hraje, ale v porovnani s profesionalni instalaci spojenou s vytlumenim celeho auta, vymenou vsech repro (vse od Morelu) vcetne specialni zastavby noveho wooferu do laminatove ovucnice udelane na miru do rezervy a napojeni na 3 zesilovace (dvoukanal pro predek, dvoukanal pro zadek a monoblok pro woofer) to je skutecne zvukove nekde hodne jinde. To mi muzes verit
Uz ve sve stare 850tce jsem mel take vse prekopany (komplet audio) a po presednuti do nove (bazarove) V70tky s Premium sound jsem byl hodne zklaman, proto ta zmena.
A i kdyz budu rad ze radio relativne designove i podsvicenim do palubky zapadne, tak mi jde skutecne o zvuk, kteremu klidne podridim vzhled palubky
A jak opakuju - Volvo mozna i v tovarni zastavne audia hraje urcite lepe, nez dost jinych koncernovych zastaveb, ale srovnavat zvuk profesionalne udelane zastavby kvalitni OEM znacky audia, nekym, kdo tomu docela dost rozumi (kluci z extremeaudia) - to se skutecne moc neda a pozna to i stredne nahluchlej
- Přílohy
-
- 7998R.jpg (33.07 KiB) Zobrazeno 731 x
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
#10 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
ako sa dostat do skryteho menu na HU 603 ??
Som to kdesi cital ale nejako zabudol ako sa tam dostat.
Som to kdesi cital ale nejako zabudol ako sa tam dostat.
_________________
Volvo S60 D5, 120 kW, r.v. 2002, koža, navi + TV, telefón
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988
Volvo S60 D5, 120 kW, r.v. 2002, koža, navi + TV, telefón
EX: Fiat Bravo 1,6 16V, 76 kW, r.v. 1998
EX: Daewoo Lanos 1,5 S, 63 kW, r.v. 1998
Este bol doma aj Fiat Croma 2,0 i.e., 88 kW, r.v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 360
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 D5 136kW MY06
#11 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
Je to sice OT, ale https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=55&t=11716&p=197151Darrio píše:ako sa dostat do skryteho menu na HU 603 ??
Som to kdesi cital ale nejako zabudol ako sa tam dostat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V60 D6
#12 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
Ja sem kdysi na netu hledal jak probiha komunikace po te sbernici Mel Bus. Reseni by bylo si ji nacist a dat tam nakej mikroprocesor co by ti simuloval radio. a na nakym jednom dratu by jsi pak mel asi zvuk z navigace. Hura do toho. Ja sem zatim nacetl komunikaci mezi navi a displejem abych mohl ten displej vysunout bez nutnosti navi.
Hodne stesti pri bastleni radia do kastliku. Je to opravdu mini radio
Hodne stesti pri bastleni radia do kastliku. Je to opravdu mini radio
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#13 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
Jo, je to proste dvoudinova kostka plechu, druhou podlahu kufru mam zabranou zesilovacema a wooferem, takze tam se taky nevmesti, tak hledame co nejmene prekazejici umisteni.
Komunikace Mel a Can Bus tam jde jen asi ve trech pinech z tech 8mi, zbytek jsou normalni "analogovy cesty" pro spinani a hlas pro navigaci, takze z tech pujde snad vytahnout signal do externiho reproduktoru v palubce.
A nejaky mikrokontroler emulujici HU - asi by to nekdo zvladnul, muselo by se to nacist, zjistit, co tam presne chodi tam a zpet a pak naprogramovat, nicmene to uz je fakt "vyssi divci".
Tak nejak spoleham, ze tu bednu radia se podari klukum nekam narvat tak, ze nebude moc na obtiz, misto pod druhou podlahou je skutecne maximalne vyuzito a ten dvoudin se tam proste nevejde.
V tydnu by melo byt hotovo a tak kdyz to bude cely funkcni nahodim kdyztak foto.
Tedy jestli mi zase zitra nevyfoukne nejaky dedula, dva lidi prede mnou ve dvacetimetrove fronte v GM Elektronic posledni 8mi pinovy DIN konektor, ktery tam meli a ktery potrebuju na "prodluzku" toho kabelu do kufru. (jako se mi stalo - stal jsem tam asi hodinu frontu a pak jsem koupil samici konektoru a kdyz jsem chtel i samce, tak mi pan prodavac rekl, ze si posledni bral ten pan dva lidi ve fronte prede mnou a ze dalsi prijdou taky za dva mesice - chtelo se mi bezet ven a spachat na dedousovi loupezny prepadeni a ukrast mu konektor za 12 korun )
Tedy zitra vyrazim do GESu, kde ho mam jiz radsi objednany pres web
Komunikace Mel a Can Bus tam jde jen asi ve trech pinech z tech 8mi, zbytek jsou normalni "analogovy cesty" pro spinani a hlas pro navigaci, takze z tech pujde snad vytahnout signal do externiho reproduktoru v palubce.
A nejaky mikrokontroler emulujici HU - asi by to nekdo zvladnul, muselo by se to nacist, zjistit, co tam presne chodi tam a zpet a pak naprogramovat, nicmene to uz je fakt "vyssi divci".
Tak nejak spoleham, ze tu bednu radia se podari klukum nekam narvat tak, ze nebude moc na obtiz, misto pod druhou podlahou je skutecne maximalne vyuzito a ten dvoudin se tam proste nevejde.
V tydnu by melo byt hotovo a tak kdyz to bude cely funkcni nahodim kdyztak foto.
Tedy jestli mi zase zitra nevyfoukne nejaky dedula, dva lidi prede mnou ve dvacetimetrove fronte v GM Elektronic posledni 8mi pinovy DIN konektor, ktery tam meli a ktery potrebuju na "prodluzku" toho kabelu do kufru. (jako se mi stalo - stal jsem tam asi hodinu frontu a pak jsem koupil samici konektoru a kdyz jsem chtel i samce, tak mi pan prodavac rekl, ze si posledni bral ten pan dva lidi ve fronte prede mnou a ze dalsi prijdou taky za dva mesice - chtelo se mi bezet ven a spachat na dedousovi loupezny prepadeni a ukrast mu konektor za 12 korun )
Tedy zitra vyrazim do GESu, kde ho mam jiz radsi objednany pres web
Naposledy upravil(a) tiktak dne 07 úno 2011 00:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 76
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: V60 D6
#14 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
Jojo fronty v GM uplne zeru kort kdyz potrebuju jednu vec za 10 korun
Ja uz tech konektrou mam celou sbirku. Samce, samice a pak ty 14ti pinovy co vede z navi do tv.
Pokud se mi nekdy podari nacist tu komunikaci dam vedet. Ale ted to proste nak nestiham. Musel bych se naklonovat.
Ja uz tech konektrou mam celou sbirku. Samce, samice a pak ty 14ti pinovy co vede z navi do tv.
Pokud se mi nekdy podari nacist tu komunikaci dam vedet. Ale ted to proste nak nestiham. Musel bych se naklonovat.
_________________
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
Bylo S80 T6, rok 1999 a 2007
Je V60 D6, rok 2015
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
#15 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
tak to hu rozeber a rozloz do kompaktnejsich rozmeru... you are welcome
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#16 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
To nas samozrejme taky napadlokoch píše:tak to hu rozeber a rozloz do kompaktnejsich rozmeru... you are welcome
Problem je ten, ze 90% vnitrku toho HU tvori sice vzduchoprazdno, ale v tom vzduchopraznu jsou dve desky plosnyho spoje pridelanyho k sobe ve tvaru "T", pricemz na ty jedny jsou jeste ze zadu pridelany docela mohutny hlinikovy chladice pro chlazeni vykonovych tranzistoru zesilovace, oba plosnaky maj xy kostricich bodu a "rozebrat" je na dva a nejak pospajet kabilky je neresitelne, protoze by to proste nemuselo vydrzet funkcni pohromade. Nekde doma na skrini asi prej jo, nicmene v aute pri razech a stridani teploty atd. - to prej ne. To mi rekl dobry znamy - profik - ktery opravuje celymu foru autohifiku umrely zesilovace, radia a ostatni elektronicke hracky do auta a u ktereho bylo radio prave na zjisteni tehle moznosti.
Takze i tohle se samozrejme zvazovalo, nicmene i pri maximlani mozne snaze o zmenseni by se riskovala nefunkcnost elektroniky radia a zmenseni by stejne bylo tak na velikost 1.5 DINu, takze zadna velka uspora. Takhle to alepson drzi po kope od vyroby plechova krabicka, bohuzel ve velikosti dvoudinu.
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 231
- Registrován: 20 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V70III D5 136kw
- Bydliště: Praha 9
#17 Funkcni RTI s neoriginalnim autoradiem - existuje reseni
Tak jen sem hodim, ze je konecne hotovo
Funkcnost RTI s vymenou originalniho HU za Alpinu se vyresila "prodluzovakem" toho DIN 8pin kabelu do HU o 5m, a puvodni odstrojene HU se presne na milimetr veslo do schranky v zadnim pravem podbehu (prej tam ten kastlik dvoudinu sice bylo jak vytahovat jezka z klece) ale je tam zabudovany, pripojeny na druhy napajeci redukce Volvo - ISO, do prostoru pod displej navigace, kde byva "stredak" u DPL HU se vesly dva male reproduktorky - jeden pro zvukovy vystup navigace, druhy pro BT Hands Free.
A zbytek uz klasicka technicka prace v autohifi dilne - vymena 2DIN redukce na 2x1DIN, jejiho dobrouseni (kluci cinsky nebo kde to delaj se prej sekli "jen" o 7mm na tech asi 25cm sirky, vymena vsech reproduktoru s vytlumenim auta foliema, pastou atd., vymena kabelaze k audiu, tvorba nove ozvucnice z laminatu pro woofer, vyuzivajici misto puvodni zastavby do rezervy (rovnez vyndavatelna, aby se mohlo k rezerve) a nova podlaha kufru, ktera se musela zvysit, nicmene prakticky jen o cca. 1 cm, takze zadny velky prechod hrany kufru. (potah je svetlejsi, protoze potahovy koberec stejne barvy jako ma bezovy vnitrek Volva tady asi neexistuje a i pro tenhle se muselo do Neratovic, kde byl skladem), dale tvorba "domecku" na predni vyskove repro do trojuhelniku zpetnych zrcatek a dlasi spousta veci, ktera byla k operaci nutna
V druhe fazi (jeste se vse nestihlo) prijde na radu montaz parkovacich senzoru na predek a zadek, montaz prevodniku pro kabelove ovladani na volantu (je objednane) a jeste nejake drobnosti, tedy nic zasadniho.
Originalni radio samozrejme vypada v palubce podstatne lepe, nicmene hraje bidne a 2DIN pristroj jsem nechtel, protoze bych mel po nem jen rozbity okno a velkou diru, po par zaparkovanich v destinacich, kde musim obcas parkovat (Karlin, Vysocany, Cerny Most atd. - prazaci vedi, jak dlouho vydrzi kvalitnejsi radio na parkovisti v aute v techto destinacich....) ale tohle dle meho take neni uplne hruza, zadne blikajici barevne diody, jen zelene podsviceni tlacitek, bily Biolite displej a pomerne strizlivy design tlacitek i celku.
Spodni 1DIN krabicka je jeste ve vystavbe, bude tam misto cervenho Braxe voltmetru zeleny voltmetr a zeleny ampermetr, plus nejake dalsi ovladaci knofliky pro vypnuti audia, parkacu, HFka atd.
Pro me neni tolik dulezity design jako funkcnost a fakt, ze auto ted hraje podle mych predstav.
A toho, ze originalni zastavba skutecne moc uzasne hrat nemuze jsou prikladem treba vsechny reproduktory ve dverich - vaha celeho menice stredobasu je snad 20 deka, mel jsem pocit, ze jsou z papiru snad i civky a magnety ve vnitr - dost hruza na kvalitu tohohle auta. (Dynaudia jsou na tom asi lepe, ale ja mel jen nejakej 2 stupen audiovybavy a reproduktoru)
Vse funguje, tak jak ma, zvuk je naprosto neporovnatelny s originalni instalaci a kdyz rikam naprosto, tak myslim naprosto
A samozrejme velky dik za trpelivost a kvalitni praci klukum z extremaudia, kteri realizovali vsechny moje pozadavky presne tak, jak jsem chtel a potreboval
Funkcnost RTI s vymenou originalniho HU za Alpinu se vyresila "prodluzovakem" toho DIN 8pin kabelu do HU o 5m, a puvodni odstrojene HU se presne na milimetr veslo do schranky v zadnim pravem podbehu (prej tam ten kastlik dvoudinu sice bylo jak vytahovat jezka z klece) ale je tam zabudovany, pripojeny na druhy napajeci redukce Volvo - ISO, do prostoru pod displej navigace, kde byva "stredak" u DPL HU se vesly dva male reproduktorky - jeden pro zvukovy vystup navigace, druhy pro BT Hands Free.
A zbytek uz klasicka technicka prace v autohifi dilne - vymena 2DIN redukce na 2x1DIN, jejiho dobrouseni (kluci cinsky nebo kde to delaj se prej sekli "jen" o 7mm na tech asi 25cm sirky, vymena vsech reproduktoru s vytlumenim auta foliema, pastou atd., vymena kabelaze k audiu, tvorba nove ozvucnice z laminatu pro woofer, vyuzivajici misto puvodni zastavby do rezervy (rovnez vyndavatelna, aby se mohlo k rezerve) a nova podlaha kufru, ktera se musela zvysit, nicmene prakticky jen o cca. 1 cm, takze zadny velky prechod hrany kufru. (potah je svetlejsi, protoze potahovy koberec stejne barvy jako ma bezovy vnitrek Volva tady asi neexistuje a i pro tenhle se muselo do Neratovic, kde byl skladem), dale tvorba "domecku" na predni vyskove repro do trojuhelniku zpetnych zrcatek a dlasi spousta veci, ktera byla k operaci nutna
V druhe fazi (jeste se vse nestihlo) prijde na radu montaz parkovacich senzoru na predek a zadek, montaz prevodniku pro kabelove ovladani na volantu (je objednane) a jeste nejake drobnosti, tedy nic zasadniho.
Originalni radio samozrejme vypada v palubce podstatne lepe, nicmene hraje bidne a 2DIN pristroj jsem nechtel, protoze bych mel po nem jen rozbity okno a velkou diru, po par zaparkovanich v destinacich, kde musim obcas parkovat (Karlin, Vysocany, Cerny Most atd. - prazaci vedi, jak dlouho vydrzi kvalitnejsi radio na parkovisti v aute v techto destinacich....) ale tohle dle meho take neni uplne hruza, zadne blikajici barevne diody, jen zelene podsviceni tlacitek, bily Biolite displej a pomerne strizlivy design tlacitek i celku.
Spodni 1DIN krabicka je jeste ve vystavbe, bude tam misto cervenho Braxe voltmetru zeleny voltmetr a zeleny ampermetr, plus nejake dalsi ovladaci knofliky pro vypnuti audia, parkacu, HFka atd.
Pro me neni tolik dulezity design jako funkcnost a fakt, ze auto ted hraje podle mych predstav.
A toho, ze originalni zastavba skutecne moc uzasne hrat nemuze jsou prikladem treba vsechny reproduktory ve dverich - vaha celeho menice stredobasu je snad 20 deka, mel jsem pocit, ze jsou z papiru snad i civky a magnety ve vnitr - dost hruza na kvalitu tohohle auta. (Dynaudia jsou na tom asi lepe, ale ja mel jen nejakej 2 stupen audiovybavy a reproduktoru)
Vse funguje, tak jak ma, zvuk je naprosto neporovnatelny s originalni instalaci a kdyz rikam naprosto, tak myslim naprosto
A samozrejme velky dik za trpelivost a kvalitni praci klukum z extremaudia, kteri realizovali vsechny moje pozadavky presne tak, jak jsem chtel a potreboval
_________________
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
Je: Volvo V70 III D5, 2009, 136 kw
bylo:Volvo V70 II D5 136kw, Volvo 855 Estate T5, 1995, 166kw, "Sazka edition"
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek