850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
#1 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
Zdravim vespolek.
Chtel bych se zeptat, zdali maji 850tky (rok 96) standardne zesilovac anteny a pokud ano, jak je napajen (pres koax fantomove nebo extra drat v miste ulozeni, tzn. u kombi tusim v patych dverich?, ci jeste jinak). A jak toto kdo s neorigo radiem resil.
Dale se chci zeptat na zkusenosti s Blaupunktama ve Volvech - zapojeni ISO konektoru, zda je treba neco predelavat. Mam tato autoradia, az na caste problemy s odchazejicimi mechanikami a moje cetne velmi spatne zkusenosti s trvanlivosti techto, velmi rad kvuli zvuku a kdyby mel nekdo zkusenosti s temito (napr. treba to doprepojovani v redukci na ISO), budu rad. Hlavni otazka ale smeruje k antene, navzdory DigiCieveru a opravdu luxusnimu tuneru chytam vse bidne (jedna se o nevyssi 7X radu Blaupunktu, takze tuner opravdu dobry, zadny letakovy kecy).
Zcela mimo soutez by me take zajimalo, kdo pro Volva vyrabi jejich prehravace, zda oni sami, nebo nejaky "maskovany" Clarion, Alpina, ci co vlastne.
Chtel bych se zeptat, zdali maji 850tky (rok 96) standardne zesilovac anteny a pokud ano, jak je napajen (pres koax fantomove nebo extra drat v miste ulozeni, tzn. u kombi tusim v patych dverich?, ci jeste jinak). A jak toto kdo s neorigo radiem resil.
Dale se chci zeptat na zkusenosti s Blaupunktama ve Volvech - zapojeni ISO konektoru, zda je treba neco predelavat. Mam tato autoradia, az na caste problemy s odchazejicimi mechanikami a moje cetne velmi spatne zkusenosti s trvanlivosti techto, velmi rad kvuli zvuku a kdyby mel nekdo zkusenosti s temito (napr. treba to doprepojovani v redukci na ISO), budu rad. Hlavni otazka ale smeruje k antene, navzdory DigiCieveru a opravdu luxusnimu tuneru chytam vse bidne (jedna se o nevyssi 7X radu Blaupunktu, takze tuner opravdu dobry, zadny letakovy kecy).
Zcela mimo soutez by me take zajimalo, kdo pro Volva vyrabi jejich prehravace, zda oni sami, nebo nejaky "maskovany" Clarion, Alpina, ci co vlastne.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
#2 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
J77 píše:Zdravim vespolek.
Chtel bych se zeptat, zdali maji 850tky (rok 96) standardne zesilovac anteny a pokud ano, jak je napajen (pres koax fantomove nebo extra drat v miste ulozeni, tzn. u kombi tusim v patych dverich?, ci jeste jinak). A jak toto kdo s neorigo radiem resil.
Dale se chci zeptat na zkusenosti s Blaupunktama ve Volvech - zapojeni ISO konektoru, zda je treba neco predelavat. Mam tato autoradia, az na caste problemy s odchazejicimi mechanikami a moje cetne velmi spatne zkusenosti s trvanlivosti techto, velmi rad kvuli zvuku a kdyby mel nekdo zkusenosti s temito (napr. treba to doprepojovani v redukci na ISO), budu rad. Hlavni otazka ale smeruje k antene, navzdory DigiCieveru a opravdu luxusnimu tuneru chytam vse bidne (jedna se o nevyssi 7X radu Blaupunktu, takze tuner opravdu dobry, zadny letakovy kecy).
Zcela mimo soutez by me take zajimalo, kdo pro Volva vyrabi jejich prehravace, zda oni sami, nebo nejaky "maskovany" Clarion, Alpina, ci co vlastne.
vosumpade zadnejiso konektor nema, musis bud pouzit redukci (najdes ji na: http://www.stualarm.cz) nebo ustipat draty u konektoru, nakrimpovat iso spicky a zasazeet do isace.... nic slozityho.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#3 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
Spatne jsem se vyjadril. Je to uz nejaky cas zapojene, pres redukci samozrejme. Dotaz na zesilovac anteny plati, stejen jako dotaz, zda nekdo, kdo jiz drive zapojoval Blaupunkt 7ckove rady pres redukci, na ni neco prepojoval, upravoval, menil (pro Clairon jsem to musel delat, byly prohozene dratky trvalyho a klickovyho napajeni napriklad).travex píše:J77 píše:Zdravim vespolek.
Chtel bych se zeptat, zdali maji 850tky (rok 96) standardne zesilovac anteny a pokud ano, jak je napajen (pres koax fantomove nebo extra drat v miste ulozeni, tzn. u kombi tusim v patych dverich?, ci jeste jinak). A jak toto kdo s neorigo radiem resil.
Dale se chci zeptat na zkusenosti s Blaupunktama ve Volvech - zapojeni ISO konektoru, zda je treba neco predelavat. Mam tato autoradia, az na caste problemy s odchazejicimi mechanikami a moje cetne velmi spatne zkusenosti s trvanlivosti techto, velmi rad kvuli zvuku a kdyby mel nekdo zkusenosti s temito (napr. treba to doprepojovani v redukci na ISO), budu rad. Hlavni otazka ale smeruje k antene, navzdory DigiCieveru a opravdu luxusnimu tuneru chytam vse bidne (jedna se o nevyssi 7X radu Blaupunktu, takze tuner opravdu dobry, zadny letakovy kecy).
Zcela mimo soutez by me take zajimalo, kdo pro Volva vyrabi jejich prehravace, zda oni sami, nebo nejaky "maskovany" Clarion, Alpina, ci co vlastne.
vosumpade zadnejiso konektor nema, musis bud pouzit redukci (najdes ji na: http://www.stualarm.cz) nebo ustipat draty u konektoru, nakrimpovat iso spicky a zasazeet do isace.... nic slozityho.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
#4 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
To se tu pri tom mnozstvi 850, ktere v klubu jsou, nenajde nikdo, kdo by vedel, jak je napajeny zesilovac anteny, pokud pres radio, tak jestli to resil tou redukci, jiz nabizi napr. zmninovany stualarm, pripadne pokud je to napajeny jinak, jak - vsechny 850, ktere jsem mel, chytaly s neorigo radiama signal velmi spatne, neustale to sumelo, prskalo, vypadavalo - krome situaci, kdy byl vysilac opravdu blizko. Ve forech se to uz parkrat objevilo (problem slabeho prijmu), prece to uz nekdo musel resit a vyresit...
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
#5 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
kdyz uz na 850 anteni zesilovac bude, tak bude hodne blizko anteny (levej zadni podbeh) a napajeni bude po vlastnim dratu (tzn. neni to fantomove napajeni) - vychazim z toho, ze nebude podstatny rozdil proti V70 I..... otazka je jakou tam mas antenu, ja mam treba na svym aute dodatecne montovanou antenu (priplatkove prislusentsvi), ktera zadny zesilovac nepotrebuje a je proto vymontovan (uz z fabriky)J77 píše:To se tu pri tom mnozstvi 850, ktere v klubu jsou, nenajde nikdo, kdo by vedel, jak je napajeny zesilovac anteny, pokud pres radio, tak jestli to resil tou redukci, jiz nabizi napr. zmninovany stualarm, pripadne pokud je to napajeny jinak, jak - vsechny 850, ktere jsem mel, chytaly s neorigo radiama signal velmi spatne, neustale to sumelo, prskalo, vypadavalo - krome situaci, kdy byl vysilac opravdu blizko. Ve forech se to uz parkrat objevilo (problem slabeho prijmu), prece to uz nekdo musel resit a vyresit...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#6 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
Super, diky za informace, to jsem potreboval vedet. Patrne to bude uplne stejne s V70 prvni generace, tam se toho opravdu moc nemenilo. Antenu mam pouze tu integrovanou na levym skle nakladovyho prostoru kombiku, cili by tam zesilovac mel byt, u techto pry vzdy byval. Dekuju za tip na misto, sundam tapecirung a podivam se pod to. Prijem radia mam opravdu mizerny, i prazska v ramic Prahy maji vterinove vypadky, cetne sumeni apod., nekde je neco spatne. Tento Blaupunkt jsem slysel uz i v jinem aute a prijem byl uzasny (Miami, resp. Orlando CD72, nejvyssi rada), v me 850 je to ale hruza.travex píše:kdyz uz na 850 anteni zesilovac bude, tak bude hodne blizko anteny (levej zadni podbeh) a napajeni bude po vlastnim dratu (tzn. neni to fantomove napajeni) - vychazim z toho, ze nebude podstatny rozdil proti V70 I..... otazka je jakou tam mas antenu, ja mam treba na svym aute dodatecne montovanou antenu (priplatkove prislusentsvi), ktera zadny zesilovac nepotrebuje a je proto vymontovan (uz z fabriky)
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#7 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
Popis ISO zde:
http://conan.webpark.cz/isocon/
Popis Volvo konektoru zde:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
Pokud má anténa zesilovač a napájení není fantómové, pak na koaxu antény by měl být samostatný drátek.
http://conan.webpark.cz/isocon/
Popis Volvo konektoru zde:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
Pokud má anténa zesilovač a napájení není fantómové, pak na koaxu antény by měl být samostatný drátek.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
#8 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
Zapojeni jsem prohledl a melo by to byt spravne, predpokladam navic, ze vyrobce redukce to pozapojoval spravne. Malou nejasnost mam jen v trvalym napajeni - radio se mi zapne, hned, jak dam panel, i bez klicku, vypne se ovsem korektne s kllickem, cili je nepravdepodobny, ze by tyto dva draty byly prehozeny.Conan píše:Popis ISO zde:
http://conan.webpark.cz/isocon/
Popis Volvo konektoru zde:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/oem.htm
Pokud má anténa zesilovač a napájení není fantómové, pak na koaxu antény by měl být samostatný drátek.
Co se tyka antenniho kabelu, zatim jsem se nestihnul podivat pod tapecirung v kufru, ale co se tyka konce koaxu, ktery vede do prostoru radia, ten rozhodne zadny dratek na sobe nema ...
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#9 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
Pokud má zesilovač, pak je buď napájení fantómové nebo kabílek cestou někde "upad"J77 píše: Co se tyka antenniho kabelu, zatim jsem se nestihnul podivat pod tapecirung v kufru, ale co se tyka konce koaxu, ktery vede do prostoru radia, ten rozhodne zadny dratek na sobe nema ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
#10 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
Myslim, ze neupad, cestou zezadu dopredu by to bylo pripadne na kabelu prichyceny nejakyma objimkama zrejme, takze by vepredu bud byl vlajici kabel nebo aspon jeden prazdny krouzek, cili moznosti jsou dve, bud je napajeni fantomovy (coz ale nekoresponduje s tou V70 zkusenosti, zminovanou kymsi vyse), nebo nemam zesilovac, coz je pravdepodobnejsi, ale zvlastni, nebot Ital si to koupil docela v nalozi a proc by setril drobny zrovna na tomhle bych asi nezvladl pochopitConan píše:Pokud má zesilovač, pak je buď napájení fantómové nebo kabílek cestou někde "upad"J77 píše: Co se tyka antenniho kabelu, zatim jsem se nestihnul podivat pod tapecirung v kufru, ale co se tyka konce koaxu, ktery vede do prostoru radia, ten rozhodne zadny dratek na sobe nema ...
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
#11 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
rad bych sem nahazel schema, ale nevejdu se do limitu 128kB na jednu prilohu.... ma to asi 400 kb - dve stranky v PDF - poslu mailem, jen bych potreboval vedet kam...
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#12 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
Myslel jsem, ze mam mail v profilu, ale mozna ne a mozna je tam nejakek, kterej nevybiram, mometnalne jsem na vich@e-apollo.cz ; diky.travex píše:rad bych sem nahazel schema, ale nevejdu se do limitu 128kB na jednu prilohu.... ma to asi 400 kb - dve stranky v PDF - poslu mailem, jen bych potreboval vedet kam...
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
#13 850tka + Blaupunkt + antenni signal / ISO redukce
Diky za mail, travexi, dal to poresime mailem a vysledek, pokud bude moci byt prinosny pro ostatni, sem dam.
_________________
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
V850 Kombi 2.5 TDI / 103 kW / 1996 / Praha
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek