panasonic jsem kdysi kupoval jako z prvnich radii ktere umelo prehravat mp3/wma a musim rict ze bylo good
jedine co me zklamalo ze nebyly tak vyrazne hloubky oproti treba sony BT2500
ale nove modely nemuzu porovnavat se starymi takze pokud ti padne do oka tak ho urco kup
Rádio
Pravidla fóra
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
Upozornění
V této sekci se ponejvíce objevují odkazy na nelegální soft.
Postihy
Při prvním prohřešku napomenutí.
Při druhém zablokování účtu na jeden měsíc.
Při třetím trvalá blokace.
Tak nás k tomu nenuťte. Admini
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#101 Rádio
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#102 Rádio
JJ, bal sem se toho modryho podsviceni lcd, ale zjistil sem ze ma 7barev vcetne zeleny a bili, takze si myslim ,ze to bude ok
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#103 Rádio
jsem zvedav jak ti tam zapadne
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#104 Rádio
Tak, radio je tam , no vypada to velmi dobre, podsviceni je paradni, naladil sem lehce , ale opravdu lehce modrou barvu tipu oceanic a tlacitka sviti zelene, je to super, padne to snad taky super, sem to moc nekoumal, precte te si za chvili a zjistite proc a display se da krasne vypnout, takze to nerusi v aute pri delsi jizde, ovladac je bezkonkurencne vybornej, da se snim nastavit mrte funkci, opakovani atd.
No deme na to, po dlouhym cekani az konecne zastavi PPL u meho baraku se naplnil, rychle sem to rozbalil, a du do auta montovat. No montaz ze zacatku vypadala zdarile, nasadil sem tam suplik,kterej sel kur..sky blbe tam davat nakonec sem ho tam dostal a chtel sem tam dat radio, no problem byl v tom, ze sem si bohuzel z baterky neodpojil - pol, takze se me 2 kabely od zesilovace(jenom L a P audio kabely) dotkly sebe, no a vypadlo cely osviceni auta :pij: nejhorsi na tom bylo to, ze nesel central, alarm, nic, takze dvere sem musel pozavirat rucne a padil nahoru do manualu zjistit jaka to je pojistak, no zjistil sem hovec, . Takze nezbyvalo nic jinyho nez zkontrolovat pojistky po jedny, pri me smule to samozrejme byla uplne ta posledni ,ze vsech, kontrolovanych :? , nemluvim o tom, ze sem nejdriv kontroloval pojistky v kabine a potom v motoru a byla to 10A v te zlute patici. Nastesti to byla jenom pojistka , takze sem tam dal novou a vse zase fajcilo.
No domontoval sem radio a po 2hodinach sel domu uplne vic strhanej nez z prace. A ten sok, kdyz neslo nic, to bylo neprijemne. ¨¨
Jeste nesmim zapomenout na MIKU, kterej me po telefonu ochotne asistoval, takze diky
Vse fajci jak ma, zatim sem zpokojenej. Dam sem foto az bude cas to nafotit.
No deme na to, po dlouhym cekani az konecne zastavi PPL u meho baraku se naplnil, rychle sem to rozbalil, a du do auta montovat. No montaz ze zacatku vypadala zdarile, nasadil sem tam suplik,kterej sel kur..sky blbe tam davat nakonec sem ho tam dostal a chtel sem tam dat radio, no problem byl v tom, ze sem si bohuzel z baterky neodpojil - pol, takze se me 2 kabely od zesilovace(jenom L a P audio kabely) dotkly sebe, no a vypadlo cely osviceni auta :pij: nejhorsi na tom bylo to, ze nesel central, alarm, nic, takze dvere sem musel pozavirat rucne a padil nahoru do manualu zjistit jaka to je pojistak, no zjistil sem hovec, . Takze nezbyvalo nic jinyho nez zkontrolovat pojistky po jedny, pri me smule to samozrejme byla uplne ta posledni ,ze vsech, kontrolovanych :? , nemluvim o tom, ze sem nejdriv kontroloval pojistky v kabine a potom v motoru a byla to 10A v te zlute patici. Nastesti to byla jenom pojistka , takze sem tam dal novou a vse zase fajcilo.
No domontoval sem radio a po 2hodinach sel domu uplne vic strhanej nez z prace. A ten sok, kdyz neslo nic, to bylo neprijemne. ¨¨
Jeste nesmim zapomenout na MIKU, kterej me po telefonu ochotne asistoval, takze diky
Vse fajci jak ma, zatim sem zpokojenej. Dam sem foto az bude cas to nafotit.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#105 Rádio
Gratulace
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 266
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hradec Králové
#106 Rádio
tak to si dobry kaskader jak jajogin3 píše:Tak, radio je tam , no vypada to velmi dobre, podsviceni je paradni, naladil sem lehce , ale opravdu lehce modrou barvu tipu oceanic a tlacitka sviti zelene, je to super, padne to snad taky super, sem to moc nekoumal, precte te si za chvili a zjistite proc a display se da krasne vypnout, takze to nerusi v aute pri delsi jizde, ovladac je bezkonkurencne vybornej, da se snim nastavit mrte funkci, opakovani atd.
No deme na to, po dlouhym cekani az konecne zastavi PPL u meho baraku se naplnil, rychle sem to rozbalil, a du do auta montovat. No montaz ze zacatku vypadala zdarile, nasadil sem tam suplik,kterej sel kur..sky blbe tam davat nakonec sem ho tam dostal a chtel sem tam dat radio, no problem byl v tom, ze sem si bohuzel z baterky neodpojil - pol, takze se me 2 kabely od zesilovace(jenom L a P audio kabely) dotkly sebe, no a vypadlo cely osviceni auta :pij: nejhorsi na tom bylo to, ze nesel central, alarm, nic, takze dvere sem musel pozavirat rucne a padil nahoru do manualu zjistit jaka to je pojistak, no zjistil sem hovec, . Takze nezbyvalo nic jinyho nez zkontrolovat pojistky po jedny, pri me smule to samozrejme byla uplne ta posledni ,ze vsech, kontrolovanych :? , nemluvim o tom, ze sem nejdriv kontroloval pojistky v kabine a potom v motoru a byla to 10A v te zlute patici. Nastesti to byla jenom pojistka , takze sem tam dal novou a vse zase fajcilo.
No domontoval sem radio a po 2hodinach sel domu uplne vic strhanej nez z prace. A ten sok, kdyz neslo nic, to bylo neprijemne. ¨¨
Jeste nesmim zapomenout na MIKU, kterej me po telefonu ochotne asistoval, takze diky
Vse fajci jak ma, zatim sem zpokojenej. Dam sem foto az bude cas to nafotit.
jako spravny eletrikar nikdy baterku neodpojuji
tesim se na foto
_________________
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
killer
Bude: Volvo ???
Provizorne: Volkswagen Golf, Das Auto :-).
Bylo: Volvo S60 2,4 103kW/140Hp + LPG Elpigaz, r.v.2001, manual, Platinum Green
Bylo: Volvo 440Turbo 1,7 88kW/120Hp, r.v. 1991, manual, zelena metaliza
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek