Já mám taky malej problém:
Pomalu jse mě ohřívá voda v chladiči teda ručička teploměru je hrozně líná tak jsem si řekl,že je pořád otevřenej termostat no není, ale našel jsem tam věc,která nevím co to je jak je uloženej termostat tak uvnitř po pravé straně je něco jako váleček,kterej vede ven a trčí z něho dva dráty a jdou někam do ...
Nevíte co to je :?:
A pořád je líná ručička,ale když mazla proženu tak stoupne. No jo po čase sestoupá dolů a je úplně dole při klidné jízdě
termostat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 36
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Líbeznice u Prahy
#1 termostat
_________________
850 kombi B 5252S tmav.zelená
850 kombi B 5252S tmav.zelená
#3 termostat
je to termostat, vcera jsem ho vymenil a vse bylo v poho, uz me nebavilo po 30km porad mrznout
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
#4 termostat
jo jeste takova malickost, kdyby mel nekdo nejaky zajimavy napad jak lehce menit termostaty u 850 s naftovymi motory typu 2,5TDi od Audi tak sem snim, je to na ulamani rukou, a dostani par infarktovych stavu, na tom motoru totiz neni termostat jak je zvykem umisten na hlave nahore ale dole pod altikem a to by nebylo nejhorsi, horsi jsou ty 10tky matky hlavne ta spodni s nulovym vylisem na oriskem, zlatej Volvo motor co ma torxi a termo nahore
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#5
My co mame gumove ruky, nam to ide raz dva.... že Chlumáku... (sytičove čidlo u B230
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
#6 termostat
hih, tak me napada ze ten termostat potrebuje jeste trosku pofoukat a takova hubicka pred ulozenim by mu taky prospela ze by vase gumeve ruky no az zas budu spekulovat zda vyndat saharu nebo si zlomit ruku tak radeji zajedu k vam petan
_________________
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
nyní Volvo V70 / 2001 / 2,4i / 147kW / automat
je s umřetým motorem Volvo 850 / 1996 / 2,5 TDi / 103kW / manual
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek