Po zahřátí neřadí

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1170
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 Po zahřátí neřadí

Příspěvek od zvedavec »

Po zahřátí mě převodovka přestane řadit a zůstane tam třetí stupeň. Nefunguje ani sekvenční řazení, když jsem to zkusil tak se na displeji ukázal třetí kval a nešlo přeřadit ani nahoru ani dolů. Když trošku zchládne začne řadit normálně.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2428
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 Po zahřátí neřadí

Příspěvek od Chase »

Takže ti po zahřátí padá do nouzového stavu. Možností může být mnoho, ale v podstatě všechny znamenají repas převodovky, pokud tedy není vymlácený obal, protože pak ji v není možné ani repasovat.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#3 Po zahřátí neřadí

Příspěvek od David Patočka »

Tak to vypadá, že po roce a půl je tady problém zpět.
Pokud se jedná o stejný vůz s milovanou převodovkou GM ?
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Warcz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5176
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#4 Po zahřátí neřadí

Příspěvek od Warcz »

Čistě ze zajímavosti kolik to najelo ? Předpokládám, že hlavně město.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#5 Po zahřátí neřadí

Příspěvek od doktor »

Bavíme se o T6R požírači převodovek?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1170
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 Po zahřátí neřadí

Příspěvek od zvedavec »

David Patočka píše: 02 kvě 2021 15:31 Tak to vypadá, že po roce a půl je tady problém zpět.
Pokud se jedná o stejný vůz s milovanou převodovkou GM ?
jj, je to von :-) No von ten problém není zpět, von je furt. Jen jsem jezdil kolem komína a tak se neprojevoval. Tada projevil , loni v létě když jsem jel do Boskovic. Tam se to objevilo taky až po zahřátí, jenže to bylo pro mě takový překvápko že jsem nestih pochopit co se stalo. Teď jsem s tím krapet počítal a tak jsem měl čas zkoumat vo co de. Todlencto je ta údajně fungl nová převodovka, takže to zas taková funglovka nebyla. :evil:
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1170
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Po zahřátí neřadí

Příspěvek od zvedavec »

Warcz píše: 02 kvě 2021 15:45 Čistě ze zajímavosti kolik to najelo ? Předpokládám, že hlavně město.
popravdě netuším každej pracovní den 6km tam a 6km zpět. krát cca 400 dní = 4 800 plus pár drobných.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#8 Po zahřátí neřadí

Příspěvek od David Patočka »

No, s ohledem na tehdejší téma z roku 2019 :

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=69375&start=150

.....jsem měl za to, že se to vyřešilo a auto jezdilo v pohodě až dodnes. Jak to tak čtu, tak to asi ta fungl nová převodovka nevyřešila,
a teď máš celkem tři, všechny na opravu.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1170
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Po zahřátí neřadí

Příspěvek od zvedavec »

ne-é, špatně počítáš. Ta původní se vyhodila a koupil jsem dvě, tuhle funglovku a od Martina v cca půlce životnosti. když jsem zvažoval jestli tam dát tu funglovku nebo Martinovu rozumě jetou tak nastal klasický Murfyho zákon. Když máš na výběr ze dvou možností, zvolíš tu špatnou. Tu od Martina mám schovanou, takže je čas ji zkusit namontovat. Teď nastává otázkoproblém kdo mě ji vymění ?
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“