XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#1 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak mě včera jedno z mých Volvíků před Vánoci "potěšilo"...

Při konstantní rychlosti 95 km/h na tempomat po absolutní rovině najednou tempomat off a hláška protiprokluzu a vzápětí převodovka.
Ta mě vyděsila. Skočila do nouzáku.
Vzhledem k tomu, že to jelo stálou rychlostí na 6ku, zamčený měnič pravděpodobně, žádná rána, bylo mi to divné a pátral jsem.
Tady jsem našel podobný projev a případ s odkazem na konektory vstřiků.
Dnes jsem se dostal k VIDĚ a chyby níže.

Po smazání se auto chovalo chvíli normálně. Prudký kopec, řazení, rozjezdy, pohoda. Pak chvíli jemná jízda a znovu.
Vstřik to dělá určitě. Ale vzhledem k tomu, že to nešlo už ani odstranit dokud jsem vstřik nerozpojil a znovu nezapojil...ukazuje to spíše jen na konektor?

Potřebuji pomoc s tím, kde je v tuhle šílenou nejen Vánoční dobu sebrat. Soused šikovný kutil tohle zvládne udělat.
Přílohy
IMG_20201223_1744221.jpg
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5130
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#2 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Nemas neco v OBD???
Jinak to fakt vypada na chybejici info od ECM pro ostatni jednotky.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1311
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#3 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Arkaz »

skontroluj si konektory na vstrekoch a precisti tam kontakty. mal som to iste a bol to zaoxidovany kontskt na 5. vstreku.

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#4 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Schumi_01 »

V OBD nic nemám, jen ta ViIDA tam byla.
Tohle téma jsem bral jako vodítko:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=73158

Zatím to vypadá dost podobně.

Pátý vstřik jsem zatím jen WDčkem prostříkl, jediné bylo po ruce. Pomohlo na 5 minut jízdy.
Abych to znovu vyrušil musel jsem vstřik opět odpojit a připojit.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1311
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#5 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Arkaz »

no wdcko veru ziadna vyhra :D ak je oxidacia na konektore. skorej uz poskrabat srobovakom alebo niecim trochu zoskrabat tu oxidaciu.

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#6 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Schumi_01 »

Můžu zkusit.
Ale přišlo mi to úplně čisté.
Spíš to vidím na vadný vstřik jako takový a nebo ten konektor.

Ten tak drahý nebude, vyměnil bych je i kdyby jen preventivně. Pak to buď ustane a nebo zůstane a bude to vstřik samotný.
Což? :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1311
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#7 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Arkaz »

to je mozne ale este by som radsej presiel kabelaz.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#8 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od volvoperformance »

Vadný konektor na vstřikovači. Řešit urychleně, než dojde k opálení pinů na vstřikovači.

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#9 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Schumi_01 »

OK
Může mi někdo pomoct někde ho najít? Zatím se mi nedaří.

Případně bych mohl mezi svátky zkusit někde vzít starší (Formánek Cvikov je kousek, případně AV díly). Ale raději bych někde našel rovnou nový.
Nebo autorizák?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#10 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od volvoperformance »

Mám skladem opravnou sadu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=74061&hilit=Opravná+sada

Případně můžeš nouzově vytáhnout piny konektoru a malinko je přihnout.

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#11 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Schumi_01 »

Tohle by mohl být správný díl?
Přílohy
vstřik.jpg
vstřik.jpg (67.85 KiB) Zobrazeno 875 x
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#12 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Schumi_01 »

volvoperformance píše: 23 pro 2020 21:32 Mám skladem opravnou sadu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=74061&hilit=Opravná+sada

Případně můžeš nouzově vytáhnout piny konektoru a malinko je přihnout.
Byl jsi rychlejší. Nouzově to řešit nepotřebuji, čím jezdit mám. Paradoxně auto co je pro radost stačí jen kdykoliv nastartovat a jet a jen měnit olej a dělat údržbu :-)
Maximálně pro zkoušku jestli je to opravdu tím.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#13 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od volvoperformance »

Je to tím . V uplynulých 14 dnech jsme to řešili 3x

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#14 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Schumi_01 »

Bylo by to super.
Předpokládám že se vyplatí udělat rovnou všech 5 :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#15 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od volvoperformance »

Stačí pouze ten špatný.

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#16 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Schumi_01 »

A potká mě to zase někdy v tu nejméně vhodnou chvíli?
Jako teď při plánované cestě 250 km tam a zpět. Naštěstí se mi to stalo po asi 8 km a mohl jsem se vrátit a vyměnit auto. Nechtěl bych tohle řešit někde 1000 km od domova :)
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13052
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#17 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od raolsa »

Njn, benzínová auta musí sebou vozit náhradní cívku a nafťáky náhradní konektor. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#18 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Schumi_01 »

Obávám se, že v tomhle případě by to bylo nedostatečné zásobení se díly :-D
Zlatý benzín... Škoda, že to u Volva neplatí stejně jako jinde, že ojetý "užraný" benzín má o poznání nižší cenu. Do XC70 byla prostě mizerná nabídka benzinů a to ani nemluvím o výbavách.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#19 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od volvoperformance »

Schumi_01 píše: 23 pro 2020 22:31 A potká mě to zase někdy v tu nejméně vhodnou chvíli?
Jako teď při plánované cestě 250 km tam a zpět. Naštěstí se mi to stalo po asi 8 km a mohl jsem se vrátit a vyměnit auto. Nechtěl bych tohle řešit někde 1000 km od domova :)
Pokud se to někomu stane na cestě, předpokládám, že diagnostiku u sebe nikdo nevozí. Je třeba sundat kryt motoru a jeho držák, drží na 2 matičkách na 10 mm klíč. Tím se dostanete ke konektorům vstřikovačů. Při nastartovaném motoru zkuste s konektorama zahýbat, u kterého se změní vibrace nebo zvuk motoru, na tom je problém. Provizorně stačí několikrát odpojit zapojit, případně lehce vyhnout pin vstřikovače.

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 619
Registrován: 20 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#20 XC70 D5 136kW P3 - vadný vstřik nebo konektor?

Příspěvek od Schumi_01 »

volvoperformance píše: 23 pro 2020 21:32 Mám skladem opravnou sadu
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=39&t=74061&hilit=Opravná+sada

Případně můžeš nouzově vytáhnout piny konektoru a malinko je přihnout.
Nemáš náhodou ještě skladem sadu viz. tohle téma?
Jeden vstřik zase hapruje stejným způsobem.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“