Řízení jde z tuha při teplotách nad 15stupňů

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 42
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: South Moravia
Vůz: Volvo S60 2,4T 147kw /2001 /MAN

#1 Řízení jde z tuha při teplotách nad 15stupňů

Příspěvek od goldzd »

Mám dotaz ohledně řízení na mojí stařické ale dobré S60 2,4t 147kw FWD Man 2001. Děje se mi taková anomálie. Vypozoroval jsem, že když jedu a jevenkovní teplota nad 15stupňů celsia, tak řízení jde z tuha a jakoby tam něco dřelo, prostě musím překonat odpor. Je to podobné jako když řídím Tatru. Při teplotách pod, se nic takového neděje a nyní, když je zima, tak je vše bez problému, a to jsem s tím nic nedělal. Dokonce i když jedu déle třeba přes 1hod. Nemá vliv, jestli je sucho nebo mokro.

Oleje v hydraulice je dost ale mám v plánu jej vyměnit.
Měl jsem auto na zvedáku, a nic nezjištěno.
V hřebenu řízení vůle není.
Motor a servo si hezky mrmlá tak jak má.

Nemáte nějaké tipy?
_________________
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q

(Vlastním diagnostiku)

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 13061
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#2 Řízení jde z tuha při teplotách nad 15stupňů

Příspěvek od raolsa »

Kloubek řízení, nebo čerpadlo?
Měřil někdo tlak v řízení?
Naposledy upravil(a) raolsa dne 13 pro 2020 19:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Sup
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 589
Registrován: 5 roků
Bydliště: Děčín / Hamburk
Vůz: O3 RS EA888

#3 Řízení jde z tuha při teplotách nad 15stupňů

Příspěvek od Sup »

Já mám opačný problém, jakmile je pod 10°C tak první zatočení musí být se škubnutím, pak to jde lehce sem a tam. Ale to první je jak když chci urvat zámek volantu.
U tebe bych začal výměnou kapaliny, taky změřit zda servo dává dostatečný tlak ;-)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 42
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: South Moravia
Vůz: Volvo S60 2,4T 147kw /2001 /MAN

#4 Řízení jde z tuha při teplotách nad 15stupňů

Příspěvek od goldzd »

raolsa píše: 13 pro 2020 19:50 Kloubek řízení, nebo čerpadlo?
Měřil někdo tlak v řízení?
Na kloubku řízení něco bylo ale kdyby byl přece v nepořádku, tak to dělá pořád. S autem mám tento měsíc najeto cca 1000km a teploty jsou pod 15stupňů a v pohodě. tak to už by se nějak projevil.

Vyměním servo kapalinu a uvidí se. Tlak se neměřil, ale možná to zkusíme. Nevíte jaký má být tlak?
_________________
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q

(Vlastním diagnostiku)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“