Mám dotaz ohledně řízení na mojí stařické ale dobré S60 2,4t 147kw FWD Man 2001. Děje se mi taková anomálie. Vypozoroval jsem, že když jedu a jevenkovní teplota nad 15stupňů celsia, tak řízení jde z tuha a jakoby tam něco dřelo, prostě musím překonat odpor. Je to podobné jako když řídím Tatru. Při teplotách pod, se nic takového neděje a nyní, když je zima, tak je vše bez problému, a to jsem s tím nic nedělal. Dokonce i když jedu déle třeba přes 1hod. Nemá vliv, jestli je sucho nebo mokro.
Oleje v hydraulice je dost ale mám v plánu jej vyměnit.
Měl jsem auto na zvedáku, a nic nezjištěno.
V hřebenu řízení vůle není.
Motor a servo si hezky mrmlá tak jak má.
Nemáte nějaké tipy?
Řízení jde z tuha při teplotách nad 15stupňů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: South Moravia
- Vůz: Volvo S60 2,4T 147kw /2001 /MAN
#1 Řízení jde z tuha při teplotách nad 15stupňů
_________________
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q
(Vlastním diagnostiku)
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q
(Vlastním diagnostiku)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13061
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Řízení jde z tuha při teplotách nad 15stupňů
Kloubek řízení, nebo čerpadlo?
Měřil někdo tlak v řízení?
Měřil někdo tlak v řízení?
Naposledy upravil(a) raolsa dne 13 pro 2020 19:50, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#3 Řízení jde z tuha při teplotách nad 15stupňů
Já mám opačný problém, jakmile je pod 10°C tak první zatočení musí být se škubnutím, pak to jde lehce sem a tam. Ale to první je jak když chci urvat zámek volantu.
U tebe bych začal výměnou kapaliny, taky změřit zda servo dává dostatečný tlak
U tebe bych začal výměnou kapaliny, taky změřit zda servo dává dostatečný tlak
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 42
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: South Moravia
- Vůz: Volvo S60 2,4T 147kw /2001 /MAN
#4 Řízení jde z tuha při teplotách nad 15stupňů
Na kloubku řízení něco bylo ale kdyby byl přece v nepořádku, tak to dělá pořád. S autem mám tento měsíc najeto cca 1000km a teploty jsou pod 15stupňů a v pohodě. tak to už by se nějak projevil.
Vyměním servo kapalinu a uvidí se. Tlak se neměřil, ale možná to zkusíme. Nevíte jaký má být tlak?
_________________
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q
(Vlastním diagnostiku)
Volvo S60 2,4T 147kW /200hp B5244T3 //r.v.2001 //MAN 5q
(Vlastním diagnostiku)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 446 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Spyke
-
- 9 Odpovědi
- 951 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 22 Odpovědi
- 3199 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od zedik
-
- 25 Odpovědi
- 3004 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 10 Odpovědi
- 1087 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC