ECM-912A

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Levice
Vůz: S80 2,9 2000 benzin

#1 ECM-912A

Příspěvek od peterb50 »

ahojte
moja S8O ka 2,9 benzin, rv.2000 má pri studenom motore nepravydelný chod, ako by vynechávali valce. akonáhle teplota stúpne, stačí ked sa pohne ručička teplomeru , motor sa dostane do normálneho chodu a ide ako hodinky. Diagnostika vyhadzuje chybu ECM-912A
0A2FB1EB-B791-45CC-AA99-8974F57B870F.jpeg

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4938
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#2 ECM-912A

Příspěvek od Romulusw »

No, dyk to tam máš napsaný :-D nějakej vakl v konektorech a spojí se to až se to ohřeje. Nový SW má nastavenu delší prodlevu pro kontrolu napětí právě pro tyhle případy.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Levice
Vůz: S80 2,9 2000 benzin

#3 ECM-912A

Příspěvek od peterb50 »

Ano je to tam napísané, mal som to aj vo volvoservise, odmerali tlaky vo valcoch, skontrolovali cievky a povedali že to budú podpálené ventili, ale to sa mi nezdá, to by asi motor nešiel pekne ani po zohriatí.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4938
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#4 ECM-912A

Příspěvek od Romulusw »

Čo to bolo do Boha za servis?

Je tam jasně napsané, že problém je někde v kontaktech napájení ECM jednotky, nebo špatné komunikace sběrnice CAN z jednotky ECM protože jsou špatné kontakty.



S motorem to nemá nic společného. Žádné tlaky, žádné cívky.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Levice
Vůz: S80 2,9 2000 benzin

#5 ECM-912A

Příspěvek od peterb50 »

Viete nejak poradiť ktoré kontakty by bolo najpravdepodobnejšie vyčistiť?. Hlavné riadiace jednotky sú tam dve.

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4938
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#6 ECM-912A

Příspěvek od Romulusw »

ECM je motorové části (někde u nádržky posilovače). Zkusil bych rozpojit konektor, zkontrolovat případnou oxidaci, prostříknout nějakým "kontaktolem". Pokud je to automat, tak vedle bude asi TCM (jednotka AT).
Nevím, jak to máš ty, ale xc90 má ECM blíže vnějšku auta a TCM do středu (já ji tam nemám, páč mám manuál)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 3 roky 6 měsíců
Bydliště: Levice
Vůz: S80 2,9 2000 benzin

#7 ECM-912A

Příspěvek od peterb50 »

Ano pozeral som to, vonkajšia je ecm a vnútorná je tcm, mám automat. Pred vytiahnutím modulu ecm treba asi odpojiť aj bateriu.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“