ahojte
moja S8O ka 2,9 benzin, rv.2000 má pri studenom motore nepravydelný chod, ako by vynechávali valce. akonáhle teplota stúpne, stačí ked sa pohne ručička teplomeru , motor sa dostane do normálneho chodu a ide ako hodinky. Diagnostika vyhadzuje chybu ECM-912A
ECM-912A
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#2 ECM-912A
No, dyk to tam máš napsaný nějakej vakl v konektorech a spojí se to až se to ohřeje. Nový SW má nastavenu delší prodlevu pro kontrolu napětí právě pro tyhle případy.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Levice
- Vůz: S80 2,9 2000 benzin
#3 ECM-912A
Ano je to tam napísané, mal som to aj vo volvoservise, odmerali tlaky vo valcoch, skontrolovali cievky a povedali že to budú podpálené ventili, ale to sa mi nezdá, to by asi motor nešiel pekne ani po zohriatí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#4 ECM-912A
Čo to bolo do Boha za servis?
Je tam jasně napsané, že problém je někde v kontaktech napájení ECM jednotky, nebo špatné komunikace sběrnice CAN z jednotky ECM protože jsou špatné kontakty.
S motorem to nemá nic společného. Žádné tlaky, žádné cívky.
Je tam jasně napsané, že problém je někde v kontaktech napájení ECM jednotky, nebo špatné komunikace sběrnice CAN z jednotky ECM protože jsou špatné kontakty.
S motorem to nemá nic společného. Žádné tlaky, žádné cívky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Levice
- Vůz: S80 2,9 2000 benzin
#5 ECM-912A
Viete nejak poradiť ktoré kontakty by bolo najpravdepodobnejšie vyčistiť?. Hlavné riadiace jednotky sú tam dve.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4938
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#6 ECM-912A
ECM je motorové části (někde u nádržky posilovače). Zkusil bych rozpojit konektor, zkontrolovat případnou oxidaci, prostříknout nějakým "kontaktolem". Pokud je to automat, tak vedle bude asi TCM (jednotka AT).
Nevím, jak to máš ty, ale xc90 má ECM blíže vnějšku auta a TCM do středu (já ji tam nemám, páč mám manuál)
Nevím, jak to máš ty, ale xc90 má ECM blíže vnějšku auta a TCM do středu (já ji tam nemám, páč mám manuál)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Levice
- Vůz: S80 2,9 2000 benzin
#7 ECM-912A
Ano pozeral som to, vonkajšia je ecm a vnútorná je tcm, mám automat. Pred vytiahnutím modulu ecm treba asi odpojiť aj bateriu.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek