V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo V70 D5 2002
#1 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Ahoj, prosim o radu.
U me v70ky p2 d5, 2002 mi jde do interieru zapach oleje. Zkousel jsem uz vsechno mozne ale bez vysledku. Pozor nejedna se o vyfukove spaliny ani naftu, zapach opravdu odpovida pachu oleje. Spolecne s vonitkem smrdi jako plastelina. Po delsi ceste jsou dokonce i na celnim skle v miste vydechu klimatizace patrne naznaky olejove mapy.
Zapach je citit hlavne pri otackach nad 2 000ot/min a to v pripade bez klima, s klimou i u zapnuteho topeni...
Bude prosim nekdo schopny poradit? Ve smradlavem aute se neda jezdit.
Diky moc
U me v70ky p2 d5, 2002 mi jde do interieru zapach oleje. Zkousel jsem uz vsechno mozne ale bez vysledku. Pozor nejedna se o vyfukove spaliny ani naftu, zapach opravdu odpovida pachu oleje. Spolecne s vonitkem smrdi jako plastelina. Po delsi ceste jsou dokonce i na celnim skle v miste vydechu klimatizace patrne naznaky olejove mapy.
Zapach je citit hlavne pri otackach nad 2 000ot/min a to v pripade bez klima, s klimou i u zapnuteho topeni...
Bude prosim nekdo schopny poradit? Ve smradlavem aute se neda jezdit.
Diky moc
#2 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
) nedovedu si predstavit, kudy by tam sel olej...
ALE cuchni,jestli nesmrdi jako chladici kapalina (popripade vlhkost pod kobereckama/ve stredovem panelu na urovni ridicovy prave nohy.. vymenik tepla ma casto Okrouzky po par letech ztvrdle a propousti)
ALE cuchni,jestli nesmrdi jako chladici kapalina (popripade vlhkost pod kobereckama/ve stredovem panelu na urovni ridicovy prave nohy.. vymenik tepla ma casto Okrouzky po par letech ztvrdle a propousti)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo V70 D5 2002
#3 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Dekuji, nicmene okrouzky u vymeniku tepla byly meneny, maly unik tam byl. Koberec vytepovan, takze odtud to bohuzel nebude:(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#4 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Manžeta okolo tyče řízení je nasazená správně?
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 100
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
#5 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Měl jsem ty samé příznaky a byl to ruplý radiátor topení. Takže to nebyl zápach oleje, ale fridexu.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo V70 D5 2002
#7 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Predpokladam ze to znamena vymontovat celou palubku? Lze toto nejak overit/vyvratit? Chladici kapalina se mi neztraci. Teda alespon ne znatelne..Carl-Gustaf Sudhoven píše: ↑03 zář 2020 15:56 Měl jsem ty samé příznaky a byl to ruplý radiátor topení. Takže to nebyl zápach oleje, ale fridexu.
Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 100
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: S70 2.4T
#8 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Čau, sorry za pozdní odpověď, mám teď omezenej přístup k netu. Hele fridex se ti ztrácet nemusí, resp ztrácí, ale tak pomalu, že to nepoznáš. V tom radiátoru je nějaká mrňavá trhlina a ztrácí se to po kapkách.
Zkus si čuchnout k nádržce s fridexem a poznáš, jestli je to ten samej smrad.
A palubka se rozdělávat nemusela, mění se to nějak od spolujezdce od nohou. A ani to nebylo drahý, nějak do dvou tisíc tuším. Ale já mám jedničkovou 70 s benzínovým motorem, nevím, jestli to je u ropy jinak.
Zkus si čuchnout k nádržce s fridexem a poznáš, jestli je to ten samej smrad.
A palubka se rozdělávat nemusela, mění se to nějak od spolujezdce od nohou. A ani to nebylo drahý, nějak do dvou tisíc tuším. Ale já mám jedničkovou 70 s benzínovým motorem, nevím, jestli to je u ropy jinak.
_________________
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
odesláno z počítače pomocí drátové klávesnice a obyčejné myši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo V70 D5 2002
#9 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Ahoj klubaci,
Tak po delsi dobe se vracim k tematu.
Behem odmlky jsem nechal pretesnit hlavu motoru, vymenit zminovany radiator topeni vcetne o-krouzku, novy kabinovy filtr a bohuzel bez uspechu. V interieru je porad citit zapach stareho oleje, dokonce mam pocit ze i interier je jakoby mastny.
Jinak mi prihde ze je to nejvice citit pri pouziti klimy, ale projevuje se i pri beznem ofuku bez ac
Jedine co me napada je zda se nemuze nejak dostavat do systemu olej z klimakompresoru?
Ps:Klimatizace doplnena loni v lete a stale chladi bez problemu
Uz fakt nevim, jestli me nekdo privede na stopu ma u me basu plzne!
Tak po delsi dobe se vracim k tematu.
Behem odmlky jsem nechal pretesnit hlavu motoru, vymenit zminovany radiator topeni vcetne o-krouzku, novy kabinovy filtr a bohuzel bez uspechu. V interieru je porad citit zapach stareho oleje, dokonce mam pocit ze i interier je jakoby mastny.
Jinak mi prihde ze je to nejvice citit pri pouziti klimy, ale projevuje se i pri beznem ofuku bez ac
Jedine co me napada je zda se nemuze nejak dostavat do systemu olej z klimakompresoru?
Ps:Klimatizace doplnena loni v lete a stale chladi bez problemu
Uz fakt nevim, jestli me nekdo privede na stopu ma u me basu plzne!
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#10 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
A není dobré to odvézt někam do servisu kde to zjistí ?
Připadá mi dost drahá legrace to hledat tímto způsobem, každopádně zápach oleje se dá třídit do dvou skupin :
Spálený, nebo částečně spálený - olej z motoru tekoucí někde přímo na výfuk, nebo olejové páry z odvětrání motoru.
Nespálený - pravděpodobně klimatizace, nebo pocitově opět odvětrání motoru.
Takže buď to někde teče v motoru, nebo je prohnilý výparník klimatizace.
Připadá mi dost drahá legrace to hledat tímto způsobem, každopádně zápach oleje se dá třídit do dvou skupin :
Spálený, nebo částečně spálený - olej z motoru tekoucí někde přímo na výfuk, nebo olejové páry z odvětrání motoru.
Nespálený - pravděpodobně klimatizace, nebo pocitově opět odvětrání motoru.
Takže buď to někde teče v motoru, nebo je prohnilý výparník klimatizace.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#11 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Olej z klimy bych vyloučil čichem. Má dost specifický zápach a nesmrdí tolik, protože je klima chladná, pokud běží.
Lidi taky umí zmást plíseň, která umí smrdět jakkoliv.
Lidi taky umí zmást plíseň, která umí smrdět jakkoliv.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo V70 D5 2002
#12 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Dekuji za odpoved, vsechny opravy provadel neautizobany servis ktery se specializuje na Volva a ano uz to bylo hodne nakladne..proto to nemuzu vzdat.David Patočka píše: ↑22 čer 2021 00:12 A není dobré to odvézt někam do servisu kde to zjistí ?
Připadá mi dost drahá legrace to hledat tímto způsobem, každopádně zápach oleje se dá třídit do dvou skupin :
Spálený, nebo částečně spálený - olej z motoru tekoucí někde přímo na výfuk, nebo olejové páry z odvětrání motoru.
Nespálený - pravděpodobně klimatizace, nebo pocitově opět odvětrání motoru.
Takže buď to někde teče v motoru, nebo je prohnilý výparník klimatizace.
Co se tyka zapachu, je to urcite nespaleny kysely oder oleje..vse smeruje k vyparniku AC, otazkou je jak to ze neunika medium?
Dekuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo V70 D5 2002
#13 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Diky za nazor, on to je dost specificky zapach. Smrdi to stejne jako stary kompresor pokud jste nekdy mel moznost potkat.
Jinak klima byla loni cistena a doplnena, a co je zajimave chladici medium pres zimu neuniklo, takze celkem asi tesni.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Me se vzdy libi, jak se nekdo prijde poradit / postezovat si, ze servis nevi, pripadne servis zkurvil etc.
Ale napsat jmeno, to uz ne...
Ale napsat jmeno, to uz ne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Olej se drží dole a je viskóznější, než plynné chladivo. Je to občas k vidění, kdy kompresory, výparníky nebo kondenzátory umí bejt dole zeblitý od oleje, ale chladivo zdánlivě neuniká. Ale je to otázka chvíle (řádově měsíce), kor v tutěch hicech, a uteče taky.
A bacha, klasickej kompresorovej olej má výrazně blíž k motorovému oleji, než k oleji v klimě. V klimatizacích se používají velmi specifické oleje, které se nerozkládají nebo nerozkládají chladivo a proto jsou taky tak drahý.
A bacha, klasickej kompresorovej olej má výrazně blíž k motorovému oleji, než k oleji v klimě. V klimatizacích se používají velmi specifické oleje, které se nerozkládají nebo nerozkládají chladivo a proto jsou taky tak drahý.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 4 roky 8 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo V70 D5 2002
#17 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Bezva, to vypadá, že by mohla být odpověď na problém. Takže vyměnit výparník klimy?Urvanej píše: ↑22 čer 2021 09:40 Olej se drží dole a je viskóznější, než plynné chladivo. Je to občas k vidění, kdy kompresory, výparníky nebo kondenzátory umí bejt dole zeblitý od oleje, ale chladivo zdánlivě neuniká. Ale je to otázka chvíle (řádově měsíce), kor v tutěch hicech, a uteče taky.
A bacha, klasickej kompresorovej olej má výrazně blíž k motorovému oleji, než k oleji v klimě. V klimatizacích se používají velmi specifické oleje, které se nerozkládají nebo nerozkládají chladivo a proto jsou taky tak drahý.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Ne, nejdřív identifikuj zdroj zápachu na 100%. Já si teď nevybavim, jak vypadá HVAC (plastovej box) kolem výparníku v P2, ale pokud se k němu jde dostat, tak to na něm musí bejt vidět, že teče. Co by ještě bylo celkem levný je nechat odsát/doplnit chladivo a zjistit, kolik ho ubylo. od posledního plnění, to by mohla být stopa.
Taky by bylo vodítko, jak se mění intenzita zápachu s topením (při topení by to mělo být velmi intenzivní) nebo s chlazením (při chodu klimy je ve výparníku nejnižší tlak a taky je studenej, takže by neměl být olej cítit skoro vůbec).
Jo a vzpomněl jsem si, že jsem si jednou dával novej blok topení do auta a v tom autě to pak asi rok smrdělo velmi podobně, protože se z výroby ty výměníky "mastí" aby nekorodovaly ve skladech. Nedělali ti v poslední době nový topení?
Zkoušel si čištění klimatizace?
Fakt nejdřív identifikuj a pak teprve měň. Netvrdim, že to tim nemůže být, ale pravděpodobnost je fakt mizivá.
Taky by bylo vodítko, jak se mění intenzita zápachu s topením (při topení by to mělo být velmi intenzivní) nebo s chlazením (při chodu klimy je ve výparníku nejnižší tlak a taky je studenej, takže by neměl být olej cítit skoro vůbec).
Jo a vzpomněl jsem si, že jsem si jednou dával novej blok topení do auta a v tom autě to pak asi rok smrdělo velmi podobně, protože se z výroby ty výměníky "mastí" aby nekorodovaly ve skladech. Nedělali ti v poslední době nový topení?
Zkoušel si čištění klimatizace?
Fakt nejdřív identifikuj a pak teprve měň. Netvrdim, že to tim nemůže být, ale pravděpodobnost je fakt mizivá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#19 V70 p2 D5 zapach oleje v kabine
Mne rupli noname vzpery zadnych dveri, olej sa zoztiekol po tom plaste co ich kryje az dole kolo zadnych svetiel a smrdelo to fest.
_________________
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
Volvo 850, r.v.1995, B5252S
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek