Brej den, mel bych dotaz. Porad sem nechapal, proc mam misto chladici kapaliny mrkvovou stavu a ted me pri procitani fora napadlo - neni mozny, aby se pri vyssich otackach protlacil chladicem olej z aut prevodovky do okruhu chladici kapaliny?
Deje se mi tam nejaka neplecha. Uz od zacatku, co jsem to auto koupil, tak misto chladici kapaliny byl okrovej bordel. At sem to vyplachoval sebelip, porad to bylo zbarveny do okrova. Znovu sem to resil ted s tretim motorem ale nevyresil. Pak se mi kapalina zacala ztracet. Na zacatku prazdnin sem zjistil, ze mi teče chladic, napred kapal, ted uz tece hodne. Za tu dobu tam proteklo tak 150-200 litru vody. Mozna vic. Mam spotrebu tak 10l vody na 100km. A porad je zbarvena do okrova, s mastnym filmem na povrchu a skoro jakoby pěnou jak na mrkvove stave.
Co vy na to?
BTW, nad autem jsem zlomil hul a uz skoro rok cekam az se objevi nejaka panenka v plne vybave a ja si pro ni zajedu.
Sazomet je tak vybydlenej, ze uz se mi ho nechce zachranovat. Tecka byla, kdyz do me pred KFC nacouval pan a pohnul mi sloupkem pravych dveri. Ale stale jezdi a uz spolu mame 37k km
Emulze v expanzce
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#1 Emulze v expanzce
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 Emulze v expanzce
Hele bordel do vody se může dostávat dvěma cestama. Jedno je motor, druhý je chladič, pokud je tam voda/olej. Pokud to dělá i se třetím motorem, tak zbejvá chladič oleje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 91
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 850 tdi
- Bydliště: Praha
#3 Emulze v expanzce
Nemel by nekdo cislo originalniho dilu? Chladic, 850 tdi, automat.
_________________
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
Je: 850w D5252T automat r.v.96, Pohřebák
Bylo: 850w D5252T manual r.v.96, Švédský tank
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 778 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od berzerker
-
- 4 Odpovědi
- 614 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dominik Dorňák
-
- 5 Odpovědi
- 303 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Krasty