V70II 2006 - vybitá baterie

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Tod2
Ověřený
Online
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2899
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#26 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Tod2 »

ono trvá po otočení klíčku nějaké 2-3s, než se světla zapnou, takže v létě stihnu nastartovat, aniž by se světla sepla, v zimě přepínám na 0 (kde mám vypnuto), aby byl čas na žhavení
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Juric
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 409
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70II D5 2006
Bydliště: Olomouc

#27 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Juric »

Urvanej píše: 17 črc 2020 08:28 No neřikej mi, že se heverem nedostaneš ke starteru, kde je stálý +...
Heverem, který je v zamčeném kufru bohužel ne.
Jiné možnosti zvednutí nebyly k dispozici.

Zkusím nechat volič v "zapnuto".
_________________
Volvo V70II D5 136 kW 2006 manualObrázek

Urvanej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#28 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od Urvanej »

Výhoda je v dvojnásobné životnosti světelných zdrojů... žárovky i xenony nejvíc trpí při startu a tim, že máš světla furt na zapnuto, tak bliknout dvakrát. Ale taky to mam furt zapnutý :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12975
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#29 V70II 2006 - vybitá baterie

Příspěvek od raolsa »

Urvanej píše: 17 črc 2020 08:28 No neřikej mi, že se heverem nedostaneš ke starteru, kde je stálý +...
No, dneska jsem řešil stejný problém. A ke startéru jsem se u D5 zespodu nedostal. A to jsem měl celý auto zvednutý ještěrkou. :D
Nakonec jsem radši sundal nárazník co šlo, vyklonil ho a dostal se k bovdenu od zámků. Ale ať jsem tahal jak jsem tahal, tak se mi odjistit kapotu nepodařilo, asi jsem pořád tahal málo. :oops:
No skončilo to tak, že ten zarezlý a zamrzlý zámek ve dveřích konečně povolil a já odemkl dveře klíčem. Pak už to byla sranda. Připojila se druhá baterka a odemklo auto dálkáčem. :D
Důrazně jsem vrakárníkovi doporučil auto radši už nezamykat. :crazy:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“