V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 6 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90

#1 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od mikupe »

Mam problém s V70III 2.4d 120kw že po sešlápnutí plynového pedálu je tam tak sekunda prodleva nez se začne něco dít. Druha věc je že ve vidě ukazuje když neni seslapnutej cca 8% a při plnym plynu ukazuje nějakých 67-68%. To samé se děje i s jiným pedálem. Byla vyčištěná klapka, egr, daný jiný turbo, vířivé klapky jsou jako nové (víko bylo dole). Potom to auto ještě při ubrání plynu tak jako hvizdne skoro jako blowoff to same dělalo se starým i novým turbem.
Už začínám byt zoufalý.
Díky za všechny rady
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 6 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90

#2 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od mikupe »

Nikoho nic nenapadá? Už jsem prošel opravdu spoustu věcí nechal jsem přehrát software vyměnil regulaci turba vyčistil co se dalo zkontroloval virive klapky, skrtici klapku, egr, hadice, vyzkoušel jinej plynovej pedál.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#3 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od raolsa »

Řekl bych, že je to normální, nebo všechna auta co jsem projížděl měly stejnou závadu. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 6 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90

#4 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od mikupe »

Nene tohle normalni neni prodelvou rozumejme to jak se d5 chova normalne plus vterina :D
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2113
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#5 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od jirka87 »

K tem procentum plynu se vyjadrit neumim..Co se prodlevy tyce - turbo jsi vyloucil sam. Asi. Pokud teda dava tolik, kolik ma...V tahu to jede normalne ? Huli to v tahu ?

nam se takhle chovaji velky auta, kdyz maji ucpanej palivak...I bez toho aby psaly na diagnostice chybu.A kdyz se to chova blbe a nic to nepise, tak prakticky ze 75% pomuze na 5min odpojit baterku, ale hold MAN neni Volvo. Odpojenim baterky uz se tady opravilo motoru a prevodovek, ze to hezky neni :D

Vsechny podtlaky a hadice stran preplnovani jsou OK ? Intercooler dobrej, hadice v poradku ?

Pak uz me napada asi jen brambora ve vyfuku :D

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 6 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90

#6 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od mikupe »

No prave v zaberu to auto jede normalne ale proste zpomalene reaguje na zmenu polohy plynu jednou se stalo i ze zpomalene zareagovalo na ubrani. V tahu nehuli a vykon ma pocitove jakej ma mit. Cely vedeni vzduchu je v poradku regulace je tu uz elektricka a ta je taky v pořádku. Ve vyfuku bych taky nefekl ze by neco bylo a stejne si myslim ze i kdyby byl ten vyfuk ucpanej ze by to spis nemelo vykon ale reakce by byla okamzita. A palivak je menenej.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007

jirka87
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2113
Registrován: 7 roků 6 měsíců
Bydliště: Přerovsko
Vůz: Džaponský

#7 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od jirka87 »

Tak mas asi proste rozvazne auto. Nehoni se. Neni zbrkle chapes...

Nevim, musi ti poradit nekdo, kdo tomu fakt rozumi a idealne ma pro srovnani i stejny motor v aute. Je to manual nebo automat ?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 6 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90

#8 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od mikupe »

Je to manual o to je to neprijemnejsi protoze po prerazeni je tam ta prodleva vterinova znovu
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007

Tod2
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2903
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Kroměříž
Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06

#9 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od Tod2 »

a silentbloky motoru jsou ok? nebo nepřehodil někdo podtlakové hadičky silentbloků a turba?

edit - co je to vlastně za motor?
_________________
D5T5 ST2, egr off + dongle
Obrázek VIN YV1TS796961433633

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#10 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od Zajsoft »

Tu baterku jsi uz odpojil? Vubec bych se nedivil, ze adaptace jsou v rezimu "jedu jak s hnojem"...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 6 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90

#11 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od mikupe »

Baterka odpojena byla adaptace udelany na vsechno co v ecm slo
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#12 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od Zajsoft »

Ja mel na mysli adaptace, kdy si auto zvyka na rezim jak ridic dupe na plyn, etc...
Jinak to vazne sedi na nejakej unik tlaku ze sani za turbem, pripadne na TCV/silentblokach. Zkusilo se natlakovat sani/vykurovak?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 77
Registrován: 6 roků
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5 120kw, 850 B5254T AWD, XC90

#13 V70III 2.4d 120kw odezva na plynovy pedal a jeho hodnoty

Příspěvek od mikupe »

Sani se tlakovalo prochazely se vsechny trubky a hadice a takovyhle unik by byl slyset navic auto by trosku pridalo ale s malym vykonem hned po seslapnuti oedalu nebo alespon tak se chovala moje s80II kdyz byla dira na hadici. Tam je to tak ze ne ze by auto vterinu nemelo vykon ale snazilo se pridat. Tam je to tak ze vterinu se nedeje vubec nic. Vida stale cista. Livedata vypadaji uplne stejne jako u druhyho auta se stejnym motorem. A baterka byla odpojena pres noc coz by melo stacit. Tohle uz nema podtlakovy silentbloky ne.
_________________
S80 D5 120kw MY2003, 850 b5254t AWD, S80 D5 136kw AWD MY2007
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“