D5 136kW kolísání otáček za studena

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#1 D5 136kW kolísání otáček za studena

Příspěvek od Zeb »

Nemáte někdo tip, čím by mohlo být způsobené kolísání otáček D5 13KkW v XC90 r.v. 2008 AT? Kolísají za studena, když se auto ohřeje, tak kolísání zmizí. Žhavící svíčky jsou čerstvě vyměněny, dvě byly K.O. Po výměně žhaviček se kolísání hodně zlepšilo, ale nyní, jak stoupla teplota a motor nežhaví, kolísání je mnohem zřetelnější. Když zařadím R, nebo D, tak na volnoběh kolísání zesílí, na N nebo P se situace zlepší, ale zůstává citelné. Při přidání plynu / po rozjetí kolísání zmizí. Diagnostika nehlásí žádnou chybu, auto jinak jede normálně, žádné cukání, ztráty výkonu, nebo zvláštní chování za tepla nebo za jízdy není.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#2 D5 136kW kolísání otáček za studena

Příspěvek od Zeb »

Tak jsem dnes vystříkal čistícím sprejem váhu vzduchu a motor při zkoušce nekolísal. Uvidím po dalších jízdách
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“