JWS 3309 - Mannol - fakt levný
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#76 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Mam pocit, ze i min, ted z hlavy bych kecal, kazdopadne, dokud nebude pozadavek na teplotu splnen, tak se ani adaptace nespusti.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1889
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#77 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
To můžeš rovnou využít a udělat adaptační akci, určitě by pár lidí přijelo - mě si rovnou napiš do pořadníku.Jakub Svoboda píše: ↑11 čer 2020 09:07 Nejsu blbý, Adaptace samozřejmě nemažu, i když pár lidí to po mě chtělo páč si to někde přečetli. Tak jsem je vyvedl z omylu. Nicméně nemám nikde poblíž vhodný plac na Adaptace, tudíž v tomto nemohu sloužit.
Já třeba osobně tento víkend razim zadaptovat svoji XC70 na letiště do Tábora.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#78 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Tak ono treba zrovna kdo jede na Antoninskej sraz, tak to neni problem, ze diagnostiku si taky beru sebou, stejne jako Jakub
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5088
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#79 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Přesně, bude to po cestě.
#80 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
To Munga: Já to měl u aut v XC90 stejný. Auto najeto 220.000 s doloženou serviskou z Volva, s pravidelným měněním oleje po 60.000km ředící metodou. Po koupi auta jsem udělal proplach 13 litry, až byla náplň krásně červená a shodná s barvou, co jsem tam lil. Použito BG na vyčištění před i přidán kondicionér po výměně. Po 15.000 km jsem chtěl vidět co je vevnitř (brácha měnil stejným způsobem olej v AT v S70 TDI a při kontrole stavu oleje na měrce po půl roce se mu zdál olej dost špinavý), takže jsem si koupil 3 litry oleje, odpustil je výpustním šroubem a našel jsem podobnej humáč, jako jsi ty fotil. Takže jsem udělal zředění náplně po 8.000 km třemi litry nového oleje a musím uznat, že bylo znát zlepšení řazení. Holt si myslím, že nový olej rozpustil starý sajrajt ve skříni. Na podzim (po 6-7.000 km) zkusím zopakovat naředění stávající náplně, jako nyní a za rok provedu další výplach. Původně jsem si myslel, že mám po výplachu s příměsí BG na 60.000 km pokoj, ale vypadá to, že budu co 15.000 km ředit a každých 30.000 km vyplachovat, dokud se to nevyčistí.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5088
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#81 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1889
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#82 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Tak to bych chtěl vidět jak vypadají ty co neměnily ani v autorizáku.Zeb píše: ↑12 čer 2020 20:59 To Munga: Já to měl u aut v XC90 stejný. Auto najeto 220.000 s doloženou serviskou z Volva, s pravidelným měněním oleje po 60.000km ředící metodou. Po koupi auta jsem udělal proplach 13 litry, až byla náplň krásně červená a shodná s barvou, co jsem tam lil. Použito BG na vyčištění před i přidán kondicionér po výměně. Po 15.000 km jsem chtěl vidět co je vevnitř (brácha měnil stejným způsobem olej v AT v S70 TDI a při kontrole stavu oleje na měrce po půl roce se mu zdál olej dost špinavý), takže jsem si koupil 3 litry oleje, odpustil je výpustním šroubem a našel jsem podobnej humáč, jako jsi ty fotil. Takže jsem udělal zředění náplně po 8.000 km třemi litry nového oleje a musím uznat, že bylo znát zlepšení řazení. Holt si myslím, že nový olej rozpustil starý sajrajt ve skříni. Na podzim (po 6-7.000 km) zkusím zopakovat naředění stávající náplně, jako nyní a za rok provedu další výplach. Původně jsem si myslel, že mám po výplachu s příměsí BG na 60.000 km pokoj, ale vypadá to, že budu co 15.000 km ředit a každých 30.000 km vyplachovat, dokud se to nevyčistí.
Má to logiku, uvidíme co na mne v létě vyteče.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 80
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Námestovo
- Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007
#83 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Prečo je dôležité aby bol olej v prevodovke presne na mierku?
Prečo tam nemôže byť o liter viac? Co to ovplyvní?
Prečo tam nemôže byť o liter viac? Co to ovplyvní?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 671
- Registrován: 4 roky 4 měsíce
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
#84 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
při větší hladině je v převodovce větší tlak ,který negativně pusobí na těsnění ,,pracovní teplota oleje je přes-90 °C--olej se rozpíná atd..pák to tlakem vyrve bufero a protíká olej je to uzavřený prostor,u některých protíká měrkou,, u Mitsubishi Pajero--smrdí celé auto,,
Nutnost chlazení- Vzhledem k prokluzu měniče momentu se olej, který v něm cirkuluje, zahřívá . Dlouhodobý provoz s přehřátým olejem by způsobil rychlé poškození měniče i degradaci oleje. Proto jsou automatické převodovky vybaveny chladiči převodoveho ,,ATF.. oleje, který bývá oddělenou částí chladiče motoru. Provozní teplota převodového oleje je cca 80 – 90 °C.
dá se doplnit ještě dalším inf ,ale za mě stačí
Nutnost chlazení- Vzhledem k prokluzu měniče momentu se olej, který v něm cirkuluje, zahřívá . Dlouhodobý provoz s přehřátým olejem by způsobil rychlé poškození měniče i degradaci oleje. Proto jsou automatické převodovky vybaveny chladiči převodoveho ,,ATF.. oleje, který bývá oddělenou částí chladiče motoru. Provozní teplota převodového oleje je cca 80 – 90 °C.
dá se doplnit ještě dalším inf ,ale za mě stačí
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 595
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#85 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
To Jakub Svoboda:
no šlo to dobře, provoz žádnej a ani to v pátek moc nelétalo, viď Kubo... (adaptace AT)
no šlo to dobře, provoz žádnej a ani to v pátek moc nelétalo, viď Kubo... (adaptace AT)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#86 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Neexistuje hloupá otázka, ale jen hloupá odpověď. Tak se nebojím zeptat. Co udělat adaptaci na zvedáku?
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#87 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
V tom pripade nabidnu hloupou odpoved
A odpor kol, vuci silnici udelas jak? Jako kdybys rekl, ze na brzde(AKA valcove zkusebne), tak uz by se o tom dalo mozna polemizovat...
A odpor kol, vuci silnici udelas jak? Jako kdybys rekl, ze na brzde(AKA valcove zkusebne), tak uz by se o tom dalo mozna polemizovat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#88 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Dík.
beru to od sebe jako první hloupou otázku v dějinách.
beru to od sebe jako první hloupou otázku v dějinách.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#89 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Jako v dejinach dnesniho dne?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#90 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
A proto měly Aisiny v Subaru, dokud je teda nevystřídal ten jejich variátor, v horní části obalu dvě ničím nezakončené trubičky coby odvětránízdenal111 píše: ↑13 čer 2020 09:40 při větší hladině je v převodovce větší tlak ,který negativně pusobí na těsnění ,,pracovní teplota oleje je přes-90 °C--olej se rozpíná atd..pák to tlakem vyrve bufero a protíká olej je to uzavřený prostor,u některých protíká měrkou,, u Mitsubishi Pajero--smrdí celé auto,,
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#91 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Tak jsem tam dneska nalil ten Mannol 8218, 14 litrů bylo málo aby tekla taková červená co jsem tam lil. Chtělo to aspoň 20 litrů. Do roka a do dne dám vědět jestli ještě jezdím. Případně dříve jestli jezdit nebudu
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2206
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#92 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Takze si cistic od BG nedal, kdyz 14 nestacilo... Teda za predpokladu, ze jsi mel odpojednou vratku a ne jen vypustit vanu, dopnit, a dokola...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#93 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Dal jsem BG čistič i kondicioner, bublalo to skoro dvě hodiny a pak přesně jak píšeš, vypustit vanu cca 3,5 litru a pak přes vratku do flašky dával jsem po 1,5 litru.Minulý proplach byl asi před 40.000 km cca před 4 roky v 290.000 km , bylo ale nalito jen 12 litrů+ BG. Předtím pochybuju že to někdo dělal.
No uvidím, jak to ztratí barvu udělám to znovu. Za ty prachy mě to moc nebolí.
No uvidím, jak to ztratí barvu udělám to znovu. Za ty prachy mě to moc nebolí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 953
- Registrován: 3 roky 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010
#94 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Chlapci, poslední příspěvek před 2 1/2 lety, tak to je dostatečná doba na test Mannolu Tak jaké jsou dlouhodobé zkušenosti, pořád to jezdí?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 434
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Klimkovice
- Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat
#95 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Zatím v pohodě, moc toho ale nenajezdím, nicméně za tu dobu žádný změny k horšímu. Tý jo, to už je fakt 2 a půl roku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#96 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
no, něco málo k adaptaci, pže mi to nedalo a také chci "omrknout" AISIN, tak jsem si zadal do google
"wie ist nötig adaptation automatisches getriebe" čili jak nutná je adaptace u automatických převodovek.
a dostal jsem se k tomuto ryze teoretickému dokumentu: . . . raději se ani nesnažit číst.
https://diglib.tugraz.at/download.php?id=576a8591d94c6&location=browse
jal jsem se to pročítat, nevydržel jsem více něž cca 68 stránek ze 128, je to na nervy,
no z celého toho vědeckého mudrování jsem vyrozuměl, že všechny ty čidla pracují bez přestávky a trvale
za provozu, takže se automat defacto průběžně adaptuje, ukládá hodnoty a zase je koriguje, čili nevidím za smysluplné
dělat adaptaci, pokud chci dělat výměnu oleje tzv. postupným ředěním původní náplně. třeba po obnově 3 litrů ujet
2 až 5tkm a pak znovu 3litry a postupně to zopakovat, až ATF dostane pěknou průhlednost čili čistotu, co chci dodržet
tak použít origo olej pro to ředění, nájezd nyní 50tkm,
uvítám vaše názory.
"wie ist nötig adaptation automatisches getriebe" čili jak nutná je adaptace u automatických převodovek.
a dostal jsem se k tomuto ryze teoretickému dokumentu: . . . raději se ani nesnažit číst.
https://diglib.tugraz.at/download.php?id=576a8591d94c6&location=browse
jal jsem se to pročítat, nevydržel jsem více něž cca 68 stránek ze 128, je to na nervy,
no z celého toho vědeckého mudrování jsem vyrozuměl, že všechny ty čidla pracují bez přestávky a trvale
za provozu, takže se automat defacto průběžně adaptuje, ukládá hodnoty a zase je koriguje, čili nevidím za smysluplné
dělat adaptaci, pokud chci dělat výměnu oleje tzv. postupným ředěním původní náplně. třeba po obnově 3 litrů ujet
2 až 5tkm a pak znovu 3litry a postupně to zopakovat, až ATF dostane pěknou průhlednost čili čistotu, co chci dodržet
tak použít origo olej pro to ředění, nájezd nyní 50tkm,
uvítám vaše názory.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2881
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#97 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
Nazdar jak se tady na mnoha místech píše, adaptace jsou opravdu načítány neustále po celou dobu jízdy a v čase se mění. Byl to jeden z požadavků pro implementaci tzv. doživotní náplně automatické převodovky. Tudíž není nezbytně nutné dělat adaptace s každou výměnou oleje pokud vše funguje jak má. Co se týká postupného ředění oleje je to otázka vkusu každého měniče, mě osobně to nesedí a ztotožňuji se s tím co se na fóru už taky někde psalo.
Když mám kýbl sraček, jak dlouho bude trvat než v něm bude pitná voda když ji tam budu lít systémem třetinu sraček vyleju a dopustím pitnou vodou? Navíc proplach v domácích podmínkách je otázka jednoho sobotního dopoledne.
Když mám kýbl sraček, jak dlouho bude trvat než v něm bude pitná voda když ji tam budu lít systémem třetinu sraček vyleju a dopustím pitnou vodou? Navíc proplach v domácích podmínkách je otázka jednoho sobotního dopoledne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 917
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
#98 JWS 3309 - Mannol - fakt levný
celkem Ti rozumím, měl bych mít málo najeto, tak proto postupným ředěním, ale v poslední době jsem četl poměrně dost
článků**, jak jednoduše lze "posunout" stav najetých km, a když to děláš rozumně, tak běžný uživatel takřka nic nezjistí,
stačí vždy mírně stáhnout před technickou . . . tak se chci podívat na barvu ATF u mého.
**na německých webech
článků**, jak jednoduše lze "posunout" stav najetých km, a když to děláš rozumně, tak běžný uživatel takřka nic nezjistí,
stačí vždy mírně stáhnout před technickou . . . tak se chci podívat na barvu ATF u mého.
**na německých webech
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9 Odpovědi
- 193 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a