JWS 3309 - Mannol - fakt levný

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#76 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Zajsoft »

Mam pocit, ze i min, ted z hlavy bych kecal, kazdopadne, dokud nebude pozadavek na teplotu splnen, tak se ani adaptace nespusti.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1889
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#77 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Munga »

Jakub Svoboda píše: 11 čer 2020 09:07 Nejsu blbý, Adaptace samozřejmě nemažu, i když pár lidí to po mě chtělo páč si to někde přečetli. Tak jsem je vyvedl z omylu. Nicméně nemám nikde poblíž vhodný plac na Adaptace, tudíž v tomto nemohu sloužit.
Já třeba osobně tento víkend razim zadaptovat svoji XC70 na letiště do Tábora.
To můžeš rovnou využít a udělat adaptační akci, určitě by pár lidí přijelo - mě si rovnou napiš do pořadníku.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#78 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Zajsoft »

Tak ono treba zrovna kdo jede na Antoninskej sraz, tak to neni problem, ze diagnostiku si taky beru sebou, stejne jako Jakub :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5088
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#79 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Přesně, bude to po cestě.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 885
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha

#80 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Zeb »

To Munga: Já to měl u aut v XC90 stejný. Auto najeto 220.000 s doloženou serviskou z Volva, s pravidelným měněním oleje po 60.000km ředící metodou. Po koupi auta jsem udělal proplach 13 litry, až byla náplň krásně červená a shodná s barvou, co jsem tam lil. Použito BG na vyčištění před i přidán kondicionér po výměně. Po 15.000 km jsem chtěl vidět co je vevnitř (brácha měnil stejným způsobem olej v AT v S70 TDI a při kontrole stavu oleje na měrce po půl roce se mu zdál olej dost špinavý), takže jsem si koupil 3 litry oleje, odpustil je výpustním šroubem a našel jsem podobnej humáč, jako jsi ty fotil. Takže jsem udělal zředění náplně po 8.000 km třemi litry nového oleje a musím uznat, že bylo znát zlepšení řazení. Holt si myslím, že nový olej rozpustil starý sajrajt ve skříni. Na podzim (po 6-7.000 km) zkusím zopakovat naředění stávající náplně, jako nyní a za rok provedu další výplach. Původně jsem si myslel, že mám po výplachu s příměsí BG na 60.000 km pokoj, ale vypadá to, že budu co 15.000 km ředit a každých 30.000 km vyplachovat, dokud se to nevyčistí.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 5088
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#81 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Je to tam, nicméně to neni jen tak, v provozu bych to dát dělat nechtěl. I ta 1,5km draha byla u jednoho úkonu na hraně.

Obrázek
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1889
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#82 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Munga »

Zeb píše: 12 čer 2020 20:59 To Munga: Já to měl u aut v XC90 stejný. Auto najeto 220.000 s doloženou serviskou z Volva, s pravidelným měněním oleje po 60.000km ředící metodou. Po koupi auta jsem udělal proplach 13 litry, až byla náplň krásně červená a shodná s barvou, co jsem tam lil. Použito BG na vyčištění před i přidán kondicionér po výměně. Po 15.000 km jsem chtěl vidět co je vevnitř (brácha měnil stejným způsobem olej v AT v S70 TDI a při kontrole stavu oleje na měrce po půl roce se mu zdál olej dost špinavý), takže jsem si koupil 3 litry oleje, odpustil je výpustním šroubem a našel jsem podobnej humáč, jako jsi ty fotil. Takže jsem udělal zředění náplně po 8.000 km třemi litry nového oleje a musím uznat, že bylo znát zlepšení řazení. Holt si myslím, že nový olej rozpustil starý sajrajt ve skříni. Na podzim (po 6-7.000 km) zkusím zopakovat naředění stávající náplně, jako nyní a za rok provedu další výplach. Původně jsem si myslel, že mám po výplachu s příměsí BG na 60.000 km pokoj, ale vypadá to, že budu co 15.000 km ředit a každých 30.000 km vyplachovat, dokud se to nevyčistí.
Tak to bych chtěl vidět jak vypadají ty co neměnily ani v autorizáku.
Má to logiku, uvidíme co na mne v létě vyteče.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 80
Registrován: 3 roky 11 měsíců
Bydliště: Námestovo
Vůz: Volvo XC90 2,4D5 2007

#83 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od TiborXC90 »

Prečo je dôležité aby bol olej v prevodovke presne na mierku?
Prečo tam nemôže byť o liter viac? Co to ovplyvní? :unknown:

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 671
Registrován: 4 roky 4 měsíce
Bydliště: Orlické hory
Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp

#84 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od zdenal111 »

při větší hladině je v převodovce větší tlak ,který negativně pusobí na těsnění ,,pracovní teplota oleje je přes-90 °C--olej se rozpíná atd..pák to tlakem vyrve bufero a protíká olej :sorry: je to uzavřený prostor,u některých protíká měrkou,, u Mitsubishi Pajero--smrdí celé auto,, :sorry:
Nutnost chlazení- Vzhledem k prokluzu měniče momentu se olej, který v něm cirkuluje, zahřívá :evil: . Dlouhodobý provoz s přehřátým olejem by způsobil rychlé poškození měniče i degradaci oleje. Proto jsou automatické převodovky vybaveny chladiči převodoveho ,,ATF.. oleje, který bývá oddělenou částí chladiče motoru. Provozní teplota převodového oleje je cca 80 – 90 °C. :kuchta:
dá se doplnit ještě dalším inf ,ale za mě stačí
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 595
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#85 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od passport5 »

To Jakub Svoboda:
no šlo to dobře, provoz žádnej a ani to v pátek moc nelétalo, viď Kubo...:-) (adaptace AT)
image1.jpeg
image1.jpeg (99.96 KiB) Zobrazeno 815 x
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#86 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od PINĎABC »

Neexistuje hloupá otázka, ale jen hloupá odpověď. Tak se nebojím zeptat. Co udělat adaptaci na zvedáku? :)

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#87 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Zajsoft »

V tom pripade nabidnu hloupou odpoved :D
A odpor kol, vuci silnici udelas jak? ;-) Jako kdybys rekl, ze na brzde(AKA valcove zkusebne), tak uz by se o tom dalo mozna polemizovat... ;)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

PINĎABC
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4973
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

#88 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od PINĎABC »

Dík.
beru to od sebe jako první hloupou otázku v dějinách.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#89 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Zajsoft »

Jako v dejinach dnesniho dne? :green:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#90 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Fíla »

zdenal111 píše: 13 čer 2020 09:40 při větší hladině je v převodovce větší tlak ,který negativně pusobí na těsnění ,,pracovní teplota oleje je přes-90 °C--olej se rozpíná atd..pák to tlakem vyrve bufero a protíká olej :sorry: je to uzavřený prostor,u některých protíká měrkou,, u Mitsubishi Pajero--smrdí celé auto,, :sorry:
A proto měly Aisiny v Subaru, dokud je teda nevystřídal ten jejich variátor, v horní části obalu dvě ničím nezakončené trubičky coby odvětrání :kuchta:
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 434
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

#91 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od mirekcafa »

Tak jsem tam dneska nalil ten Mannol 8218, 14 litrů bylo málo aby tekla taková červená co jsem tam lil. Chtělo to aspoň 20 litrů. Do roka a do dne dám vědět jestli ještě jezdím. Případně dříve jestli jezdit nebudu :) :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#92 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Zajsoft »

Takze si cistic od BG nedal, kdyz 14 nestacilo... Teda za predpokladu, ze jsi mel odpojednou vratku a ne jen vypustit vanu, dopnit, a dokola...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 434
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

#93 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od mirekcafa »

Dal jsem BG čistič i kondicioner, bublalo to skoro dvě hodiny a pak přesně jak píšeš, vypustit vanu cca 3,5 litru a pak přes vratku do flašky dával jsem po 1,5 litru.Minulý proplach byl asi před 40.000 km cca před 4 roky v 290.000 km , bylo ale nalito jen 12 litrů+ BG. Předtím pochybuju že to někdo dělal.
No uvidím, jak to ztratí barvu udělám to znovu. Za ty prachy mě to moc nebolí.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 953
Registrován: 3 roky 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC60 2.4D AWD AT 2010

#94 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Tomas78 »

Chlapci, poslední příspěvek před 2 1/2 lety, tak to je dostatečná doba na test Mannolu :D Tak jaké jsou dlouhodobé zkušenosti, pořád to jezdí? :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 434
Registrován: 9 roků 11 měsíců
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

#95 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od mirekcafa »

Zatím v pohodě, moc toho ale nenajezdím, nicméně za tu dobu žádný změny k horšímu. Tý jo, to už je fakt 2 a půl roku :)

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#96 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od ksw »

no, něco málo k adaptaci, pže mi to nedalo a také chci "omrknout" AISIN, tak jsem si zadal do google
"wie ist nötig adaptation automatisches getriebe" čili jak nutná je adaptace u automatických převodovek.
a dostal jsem se k tomuto ryze teoretickému dokumentu: . . . raději se ani nesnažit číst.
https://diglib.tugraz.at/download.php?id=576a8591d94c6&location=browse

jal jsem se to pročítat, nevydržel jsem více něž cca 68 stránek ze 128, je to na nervy,
no z celého toho vědeckého mudrování jsem vyrozuměl, že všechny ty čidla pracují bez přestávky a trvale
za provozu, takže se automat defacto průběžně adaptuje, ukládá hodnoty a zase je koriguje, čili nevidím za smysluplné
dělat adaptaci, pokud chci dělat výměnu oleje tzv. postupným ředěním původní náplně. třeba po obnově 3 litrů ujet
2 až 5tkm a pak znovu 3litry a postupně to zopakovat, až ATF dostane pěknou průhlednost čili čistotu, co chci dodržet
tak použít origo olej pro to ředění, nájezd nyní 50tkm,
uvítám vaše názory.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Vapik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2881
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha - Opava
Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005

#97 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od Vapik »

Nazdar jak se tady na mnoha místech píše, adaptace jsou opravdu načítány neustále po celou dobu jízdy a v čase se mění. Byl to jeden z požadavků pro implementaci tzv. doživotní náplně automatické převodovky. Tudíž není nezbytně nutné dělat adaptace s každou výměnou oleje pokud vše funguje jak má. Co se týká postupného ředění oleje je to otázka vkusu každého měniče, mě osobně to nesedí a ztotožňuji se s tím co se na fóru už taky někde psalo.
Když mám kýbl sraček, jak dlouho bude trvat než v něm bude pitná voda když ji tam budu lít systémem třetinu sraček vyleju a dopustím pitnou vodou? Navíc proplach v domácích podmínkách je otázka jednoho sobotního dopoledne.

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#98 JWS 3309 - Mannol - fakt levný

Příspěvek od ksw »

celkem Ti rozumím, měl bych mít málo najeto, tak proto postupným ředěním, ale v poslední době jsem četl poměrně dost
článků**, jak jednoduše lze "posunout" stav najetých km, a když to děláš rozumně, tak běžný uživatel takřka nic nezjistí,
stačí vždy mírně stáhnout před technickou . . . tak se chci podívat na barvu ATF u mého.

**na německých webech
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“