XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: České Heřmanice
- Vůz: XC90 2,4D D5 136kW 2010
#1 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Zdravím Volvisty! Jsem prvorodička a hned vstoupím s dotazem, byť jsem měl snahu o vyhledání téma s obdobnou závadou na fóru, ale neúspěšně. Před pár dny jsme se stal hrdým majitelem ojetého XC90 D5 136kW 2010, 308 tKM. Původ ČR, majitel byla firma, "pravidelný" servis Auto Průhonice (dle samolepek), poslední ve 304 tKM, 10/2019, výměna paliváku při 275 tKM, 9/2018.
Najel jsem s ní necelých 500 km a při průjezdu městem znenadání přestal motor běžet, zaparkoval jsem u krajnice a pokusil jsem se o nastartování. Neúspěšně. Na displeji se žádné info o závadě nekonalo. Všechny kontrolky před startem byly plně funkční, nic nenasvědčovalo závadě, v nádrži ještě 1/2 (jezdím Benzinu). Pro jistotu jsem si zajel domů pro druhý klíč (co kdyby chyba imobilizéru). Když jsem použil druhý klíč, tak motor normálně naskočil, běžel asi minutu a když jsem chtěl odjet, sešlápl jsem spojku, motor opět zdechl a od té doby jsem ho nenastartoval.
Ještě před odtahem jsem si od kamaráda půjčil diagnostiku KTS 200 (ESI Tronic) - chyby 2520,2530,25C0 palivový systém vadný signál a 5A20 motor čerpadla vadný signál. Prohlížel jsem pojistky, kabeláž, různá fóra, bezvýsledně. Je možné, že by se takto zachovalo vypovězené palivové čerpadlo co je v nádrži nebo se mám zaměřit na něco dalšího (pojistky čerpadla jsou OK)? Je popřípadě nějaký šikovný Volvoman s diagnostikou a bohatými zkušenostmi v mém okolí (Pardubický kraj)?
Děkuji za Vaše věcné odpovědi.
PS: Adminovi se omlouvám, zda jsem založil téma, které již bylo řešeno (případně prosím o přesunutí)
Najel jsem s ní necelých 500 km a při průjezdu městem znenadání přestal motor běžet, zaparkoval jsem u krajnice a pokusil jsem se o nastartování. Neúspěšně. Na displeji se žádné info o závadě nekonalo. Všechny kontrolky před startem byly plně funkční, nic nenasvědčovalo závadě, v nádrži ještě 1/2 (jezdím Benzinu). Pro jistotu jsem si zajel domů pro druhý klíč (co kdyby chyba imobilizéru). Když jsem použil druhý klíč, tak motor normálně naskočil, běžel asi minutu a když jsem chtěl odjet, sešlápl jsem spojku, motor opět zdechl a od té doby jsem ho nenastartoval.
Ještě před odtahem jsem si od kamaráda půjčil diagnostiku KTS 200 (ESI Tronic) - chyby 2520,2530,25C0 palivový systém vadný signál a 5A20 motor čerpadla vadný signál. Prohlížel jsem pojistky, kabeláž, různá fóra, bezvýsledně. Je možné, že by se takto zachovalo vypovězené palivové čerpadlo co je v nádrži nebo se mám zaměřit na něco dalšího (pojistky čerpadla jsou OK)? Je popřípadě nějaký šikovný Volvoman s diagnostikou a bohatými zkušenostmi v mém okolí (Pardubický kraj)?
Děkuji za Vaše věcné odpovědi.
PS: Adminovi se omlouvám, zda jsem založil téma, které již bylo řešeno (případně prosím o přesunutí)
_________________
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#3 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Zrovna jsem si říkal to stejně jestli všechny XC90 budou hromadně stávkovat Jinak vítej na foru, Zkusil bych mu dát trochu paliva jestli se nechytne. Může být třeba zaseknutý jeden z plováku, takže auto bude na suchu ale bude ukazovat 1/2 nádrže.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: České Heřmanice
- Vůz: XC90 2,4D D5 136kW 2010
#4 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Děkuji za poznatek. Zkoušel jsem se na to podívat, ale já v motorovém prostoru nemám na poj.č. 21 pin, ta pozice by měla být pro vakuum pumpu benzínových modelů.raolsa píše:Že by?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=860131#p860131
_________________
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: České Heřmanice
- Vůz: XC90 2,4D D5 136kW 2010
#5 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Děkuji. Tahle možnost mě taky napadla, ale já jsem tři dny předtím natankoval plnou cca 62 litrů a na to jsem ujel cca 410 km, takže předpokládám, že tam ta půlka opravdu bude. Mimo ukazatel nádrže to potvrzuje v dojezdu (ještě cca 480 km) i palubák.Warcz píše:Zrovna jsem si říkal to stejně jestli všechny XC90 budou hromadně stávkovat Jinak vítej na foru, Zkusil bych mu dát trochu paliva jestli se nechytne. Může být třeba zaseknutý jeden z plováku, takže auto bude na suchu ale bude ukazovat 1/2 nádrže.
_________________
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: České Heřmanice
- Vůz: XC90 2,4D D5 136kW 2010
#6 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Jak je vidět na fotce tak jsem v pojistkové skříňce na pozici 21 sice pojistku dal, ale je na ni napojen jen jeden pin, takže je to k ničemu. Já jsem kontroloval všechny pojistky co mají na starosti FUEL PUMP (v motoru pozice 8, pod volantem pozice 29, na boku v palubce a v zadní části jsem žádnou nenašel). Nevím jak moc to palivové čerpadlo v nádrži hlučí (v Passatu jej slyším), já ani nedejchal a stejně jsem ho neslyšel.
_________________
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5185
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#7 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Palubák dojezd počítá podle plováků. To čerpadlo je přečerpavací, protože ta nádrž je rozdělena na 1/2. Tedy pokud spotřeba sedí tak bych se přikláněl k tomu co píšou kolegové, že tam palivo máš ale je v špatné části nádrže. Natankování by to minimálně rozseklo.martin1808 píše:Děkuji. Tahle možnost mě taky napadla, ale já jsem tři dny předtím natankoval plnou cca 62 litrů a na to jsem ujel cca 410 km, takže předpokládám, že tam ta půlka opravdu bude. Mimo ukazatel nádrže to potvrzuje v dojezdu (ještě cca 480 km) i palubák.Warcz píše:Zrovna jsem si říkal to stejně jestli všechny XC90 budou hromadně stávkovat Jinak vítej na foru, Zkusil bych mu dát trochu paliva jestli se nechytne. Může být třeba zaseknutý jeden z plováku, takže auto bude na suchu ale bude ukazovat 1/2 nádrže.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: České Heřmanice
- Vůz: XC90 2,4D D5 136kW 2010
#8 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Nad tím jsem taky přemýšlel, každopádně to zkusím dolejt aspoň 20-ti litry, snad to bude stačit. Nějak nechápu to přečerpávání a rozdělení nádrže, něco jsem o tom četl, ale chytrý z toho nejsem. Hrdlo nádrže směřuje do 1/2 nádrže kde je čerpadlo s jedním s plováků (pokud se nepletu), když pak tankuju do plna tak se další nafta postupně přelije do druhé části, tam je i sací hrdlo čerpadla a druhý plovák? Já myslel, že si palivové čerpadlo saje naftu jak z první tak i ze druhé části nádrže a plováky si hladinu paliva porovnávají mezi sebou a dělaj z toho průměr, který posílají na přístrojovku? Jsem vola ako si zmetěný, pán kapitán.
- Přílohy
-
- palivové čerpadlo.jpg (41.13 KiB) Zobrazeno 1984 x
_________________
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
#9 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
V podstatě to chápeš dobře. Když se zastaví nebo ucpe čerpadlo, tak logicky přestane přečerpávat a vysaje se pouze palivo z pravé poloviny.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: České Heřmanice
- Vůz: XC90 2,4D D5 136kW 2010
#10 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Takže pokud se z nějakého důvodu ucpe to sací hrdlo čerpadla co vede na hadici do druhé poloviny nádrže, zůstane v té půlce palivo...cca 1/2 (to vidím na přístrojích). Přitom čerpadlo u hlavní jednotky vyčerpá v této části palivo a je na suchu. Takže už nemá co poslat k vysokotlakému čerpadlu. Chápu to tak, že čerpadlo v nádrži dotahuje palivo k motoru před startem, popř. když mechanické čerpadlo u vysokotlaku nenatahuje dostatečné množství paliva k railu?
Nechci být hnidopich, jen chci nepatrně pochopit souvislosti.
Nechci být hnidopich, jen chci nepatrně pochopit souvislosti.
_________________
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: České Heřmanice
- Vůz: XC90 2,4D D5 136kW 2010
#11 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Nádrž jsem doplnil, žádná změna. Rovněž jsem kontroloval zda je nafta až u vysokotlakého čerpadla a je tam, palivový filtr je rovněž zalitý naftou. Ráno to po otočením klíčku nastartoval asi na 5 sekund, pak to zase samo zdechlo a už to opět nechytá. Mě to přijde na nějaký diagnostický okruh motoru, kdysi jsem měl ten samý problém na Seatu Alhambra a bylo v pr... relé co má na starosti diagnostický okruh motoru před startem. Jsem v koncích.
_________________
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Takže teď diagnostiku a kouknout jaké to má tlaky na railu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Origo diagnostiku a někoho, kdo se v tom vyzná a ví kam koukat. Ale takhle si nevybavim, kdo kolem tebe tímto nástrojem vládne.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: České Heřmanice
- Vůz: XC90 2,4D D5 136kW 2010
#14 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Děkuji za pomoc, dám vědět jak jsem postoupil v odstranění závady.
_________________
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 57
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: XC90 2.4 D5 120 kW
#15 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Diagnostiku můžu nabídnout, ale odborník určitě nejsem
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#16 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
případně kdybys nesehnal, tak můžeš zkusit kolegy d5t5.com
https://d5t5.com/dealers/
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: České Heřmanice
- Vůz: XC90 2,4D D5 136kW 2010
#17 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Kluci díky, asi už jsem na dobré cestě k odstranění závady. Jak to budu mít vyřešené ozvu se s výsledkem.
_________________
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 556
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
#18 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Mal som nieco podobne, chciplo cerpadlo v nadrzi, stacilo doliat plnu nadrz, dlhsie startovat a naskocilo, vysokotlake cerpadlo si vie potiahnut naftu aj samo. Samozrejme som potom vymenil cerpadlo v nadrzi.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 18
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: České Heřmanice
- Vůz: XC90 2,4D D5 136kW 2010
#19 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Opraveno: nefunkční palivové čerpadlo v nádrži, výměna celého kompletu Bosch 6.109,- Kč a jezdíme.
_________________
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
XC90 2010, D5, AWD, manual, D5244T, 136kW Momentum
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 20
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Svatoslav
- Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW
#20 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Zdravím kolegové,
Bohužel jsem se dostal také do fáze, kdy jsem někam přijel a motor už nenaskočil. Po odtahu domů jsem hodil auto na diagnostiku a hlásilo mi to nízký tlak paliva. Po několika zkouškách jsem zjistil že neslyším podávací čerpadlo v nádrži.
Tady je to děs, kryty, výfuk, kardan a nádrž dolů.
Vytáhl jsem sestavu ven a motorek skutečně nešel. Objednal jsem nový a než to došlo, raději jsem nechal zkontrolovat vysokotlaké čerpadlo a vstřiky. Vstřiky v pořádku, ale čerpadlo už úplně ne. Takže rovnou repas.
Teď jsem vše poskládal a zkoušel nastartovat a nic. Diagnostika nic nepíše a trošku nevím jak dál.
Čerpadlo v nádrži už naftu posílá. Mám teď průhlednou hadici před vstupem do vysokotlakého čerpadla a vidím, že nafta dojde až k němu. Jakmile startuju nafta dojde až k čerpadlu, motor nenaskočí. Po vypnutí se nafta kousek vrátí. Když to vyzkouším znovu, je to stejné. Čerpadlo si prostě nevezme naftu a rail i vstřiky jsou suché.
Ještě při repasu čerpadla byl kontrolován i solenoid na čerpadle a i ten je v pořádku.
Ví někdo jak dál??? Už mi došli nápady. Měl jsem i povolenou jednu trubku na vstřiku, aby se soustava odvzdušnila a pořád sucho i na trubce vstřiku.
Bohužel jsem se dostal také do fáze, kdy jsem někam přijel a motor už nenaskočil. Po odtahu domů jsem hodil auto na diagnostiku a hlásilo mi to nízký tlak paliva. Po několika zkouškách jsem zjistil že neslyším podávací čerpadlo v nádrži.
Tady je to děs, kryty, výfuk, kardan a nádrž dolů.
Vytáhl jsem sestavu ven a motorek skutečně nešel. Objednal jsem nový a než to došlo, raději jsem nechal zkontrolovat vysokotlaké čerpadlo a vstřiky. Vstřiky v pořádku, ale čerpadlo už úplně ne. Takže rovnou repas.
Teď jsem vše poskládal a zkoušel nastartovat a nic. Diagnostika nic nepíše a trošku nevím jak dál.
Čerpadlo v nádrži už naftu posílá. Mám teď průhlednou hadici před vstupem do vysokotlakého čerpadla a vidím, že nafta dojde až k němu. Jakmile startuju nafta dojde až k čerpadlu, motor nenaskočí. Po vypnutí se nafta kousek vrátí. Když to vyzkouším znovu, je to stejné. Čerpadlo si prostě nevezme naftu a rail i vstřiky jsou suché.
Ještě při repasu čerpadla byl kontrolován i solenoid na čerpadle a i ten je v pořádku.
Ví někdo jak dál??? Už mi došli nápady. Měl jsem i povolenou jednu trubku na vstřiku, aby se soustava odvzdušnila a pořád sucho i na trubce vstřiku.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#21 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Reklamace repasu čerpadla.
Nezapomněl jsi tam dát ten mezikus na pohon?
Nezapomněl jsi tam dát ten mezikus na pohon?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 20
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Svatoslav
- Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW
#22 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Děkuji za odpověď, už to řeším. Opravdu mi z toho nic jiného nevychází.
Kabeláž a vše kolem jsem prošel, měřil a vše v pořádku. Pro jistotu znovu zaizolované svazky ke všem solenoidum okolo paliva.
Pokud to tak bude, tak si můžu znovu vytáhnout i vstřiky, protože ty kontrolovali také tam
Kabeláž a vše kolem jsem prošel, měřil a vše v pořádku. Pro jistotu znovu zaizolované svazky ke všem solenoidum okolo paliva.
Pokud to tak bude, tak si můžu znovu vytáhnout i vstřiky, protože ty kontrolovali také tam
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 20
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Svatoslav
- Vůz: XC70 D5, 151kW V40 1,8 90kW
#23 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Jo, ten mezikus jsem tam dal. I jsem ho raději zkontroloval, jestli není volný. Sedí dobře na vačce i vidlici cerpadla
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 86
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II D5 120kW 02'
#24 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Zkusil bych to ještě jednou pořádně odvzdušnit. Někdy to chvíli trvá.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#25 XC90 D5 136kW - chcíplo za jízdy a už nejde nastartovat
Když odpojíš vratku z vysokotlakého čerpadla a zapneš klíček, tak nafta protéká?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 22 Odpovědi
- 794 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od majklovacz
-
- 24 Odpovědi
- 5366 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tomik T5
-
- 11 Odpovědi
- 1263 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vinca