13g misto 16g
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#1 13g misto 16g
Mam turbo dotaz - nove mam 13g turbinu v domecku pro 16g, nekde jsem se docetl ze i ta 13g umi 166kW - jede to pekne (bodejt by ne kdyz puvodni se jen vezlo), ale na valcich jsem nebyl, je mozne ze mam plnotucnou T5 nebo jsem ji transformoval na LPT? Elektronika zustala puvodni, tak nevim jestli pousti psi odpovidajici T5ce, nebo je limitovana ventilem 13gecka, ktery je nastaven nevim jak. A nemuze dojit k pretoceni turba, pokud spravne rozumim, to by musel byt domecek naopak mensi, je tak?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 13g misto 16g
Pokud domečkem myslíš housing, tzn. ten hliníkovej xindl, tak se ti tam turbína točí jako magor a efekt nic moc. Ztráta účinnosti a výkonu. Ale pojede a pokud si předtim turbínu "neměl" tak to nemusíš poznat, páč 1mm na poloměru je pro oko prd, kor když výstup je stejnej.
Pokud honíš koně, tak to vyměň, pokud chceš jen v klidu jezdit, tak to neřeš.
Obr. ukraden >>>ZDE<<<.
Pokud honíš koně, tak to vyměň, pokud chceš jen v klidu jezdit, tak to neřeš.
Obr. ukraden >>>ZDE<<<.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#3 13g misto 16g
Myslim ten litinovej, tam co se napojuje vyfuk, ten hlunikovej je origo k tomu.
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12085
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 13g misto 16g
Tak ta vrtulka v litinový části je tušim u všech miší v seriovejch volvech rozměrově stejná.
Jen tam byla nějaká změna v počtu lopatek 11/13 a materiál inconel a ocel, ale to nevim, mě ty FWD moc nejdou.
Každopádně bych to teda už tuplem neřešil.
Jen tam byla nějaká změna v počtu lopatek 11/13 a materiál inconel a ocel, ale to nevim, mě ty FWD moc nejdou.
Každopádně bych to teda už tuplem neřešil.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#5 13g misto 16g
16G neexistuje o jakym aute mluvis ? 850 ? V70 ?
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 13g misto 16g
Je to nějakej hybrid :
http://shopping.kinugawaturbo.com/kinugawabilletturbotd04hl-big16g-hybrid6cmt25externalgate280hp-monster.aspx
Někdo to tu prodával a drewid to asi koupil
Mitsubishi TD04 / TD04H / TD04HL / TD04L Turbo
Convert to TD05-16G GTX Billet Compressor Housing
and wheel Hybrid Turbo
APPLICATION
- Mitsubishi TD04 Series turbo Convert to Turbo with
TD05-16G GTX Billet Compressor wheel and
TD05-16G 3" anti surge Housing to become a Hybrid
Turbo
- The Overall height of Compressor wheel is higher
than normal TD04 series compressor wheel, please
make sure if your turbine Shaft length enough.
WHEEL SPEC
- Inducer Dia. : 48.30 mm
- Exducer Dia. : 68.00 mm
- Extend Tapered Tip Exducer Dia. : 72.17 mm
- Tip Height: 4.61 mm
- Super Back Height: 1.90 mm
- Overall Height: 32.30 mm
- Bore Size : 5.00 mm
- Racing or Non-racing : Racing
- Blade : 11+0
http://shopping.kinugawaturbo.com/kinugawabilletturbotd04hl-big16g-hybrid6cmt25externalgate280hp-monster.aspx
Někdo to tu prodával a drewid to asi koupil
Mitsubishi TD04 / TD04H / TD04HL / TD04L Turbo
Convert to TD05-16G GTX Billet Compressor Housing
and wheel Hybrid Turbo
APPLICATION
- Mitsubishi TD04 Series turbo Convert to Turbo with
TD05-16G GTX Billet Compressor wheel and
TD05-16G 3" anti surge Housing to become a Hybrid
Turbo
- The Overall height of Compressor wheel is higher
than normal TD04 series compressor wheel, please
make sure if your turbine Shaft length enough.
WHEEL SPEC
- Inducer Dia. : 48.30 mm
- Exducer Dia. : 68.00 mm
- Extend Tapered Tip Exducer Dia. : 72.17 mm
- Tip Height: 4.61 mm
- Super Back Height: 1.90 mm
- Overall Height: 32.30 mm
- Bore Size : 5.00 mm
- Racing or Non-racing : Racing
- Blade : 11+0
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#7 13g misto 16g
Ne, ja prave koupil 13ku na ebayi protoze v popisu bylo ze je to pro meho bileho jezdce (v70 2.0 t5 - 1998) a pak mi servisak rekl ze tam patri 16ka, nebyl jsem schopny dohledat co tam patri. U 16tek bylo vsude ze jsou pro 2.3T5 a o 2.0 ani carka, navic ta 13ka se montuje do nejakych placatych japoncu a tam tech 166kW umi. Jen jsem chtel vedet kolik kobylek asi mam a co za soucastku urcuje kolik turbo tlaci - zda elektronika ventilu v aute, nebo ventil primo na turbu (takova ta plechovka s tyckou).
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#8 13g misto 16g
Pardon četl jsem je majtyho to výš už nedrewid píše:Ne, ja prave koupil 13ku na ebayi protoze v popisu bylo ze je to pro meho bileho jezdce (v70 2.0 t5 - 1998) a pak mi servisak rekl ze tam patri 16ka, nebyl jsem schopny dohledat co tam patri. U 16tek bylo vsude ze jsou pro 2.3T5 a o 2.0 ani carka, navic ta 13ka se montuje do nejakych placatych japoncu a tam tech 166kW umi. Jen jsem chtel vedet kolik kobylek asi mam a co za soucastku urcuje kolik turbo tlaci - zda elektronika ventilu v aute, nebo ventil primo na turbu (takova ta plechovka s tyckou).
Ty bys tam měl mít asi 16T ne G ,13G není špatné je dokonce v nižších ot.lepší než 15G ,ale ve vyšších je už nevyhovující,jinak kolik tlačí je na ECU a správné seřízení tý tyčky na plechovce plechovka je aktuator a tyčka otevírá ventil (wastegate) ,tlak se dá posílit ,ale bez upravy ecu raději ne malinko ano ,ale nesmí to zjistit ECU takže někteří co nemají čidlo tlaku sání montují MBC ventil ,mohou i ti co ho mají (tam se musí upravit ECU) ,bez úpravy ECU a špatně seřízeného ventilu může dojít k poškození motoru takže bych to neriskoval.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#9 13g misto 16g
Tak to asi sedí, od cca 4500 ot už je to celkem mrtvé, ale na takové to domácí ježdění to stačí. Většinou mám stejně aktivovaný akustický omezovač rychlosti na sedadle spolujezdce.
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#10 13g misto 16g
Když to má velkej kompresorovej housing a malej vejfukovej, tak to bude tuplem víc tlačit v nízkejch otáčkách, nein ? Když jsem se zajímal o varianty na krabici, tak na fórech to takhle dělali, aby dostali plnící tlak do menších otáček.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#11 13g misto 16g
drewid píše:Většinou mám stejně aktivovaný akustický omezovač rychlosti na sedadle spolujezdce.
To je dobrý !
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#12 13g misto 16g
chapu to tak ze mas 13g s housingem pro vyfukovou cast z puvodni 16T ktera je origo na B5204T3 - mechanik to asi prehodil kvuli tomu ze nesedel downpipe...
Ecu je naladena na 16T, takze to nepojede tak jak ma... muzes zkusit postelovat wastegate, ale jinak s tim nic moc nevymyslis. Jestli chces puvodni vykon tak si sezen 16T nebo pak 18T,19T
Ecu je naladena na 16T, takze to nepojede tak jak ma... muzes zkusit postelovat wastegate, ale jinak s tim nic moc nevymyslis. Jestli chces puvodni vykon tak si sezen 16T nebo pak 18T,19T
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#13 13g misto 16g
A jakpak lze wastegate štelovat? Takže o tom rozhoduje ten vehement? Ale pokud chápu dobře - nemám tlak jaký by mohl být, ale nic by se pokazit nemělo?
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#14 13g misto 16g
tak pokud ti to bude tlacit vic nez s cim pocita ecu tak se to rozbit klidne muze... mas tam proste jiny turbo nez s kterym ECU pocita... na druhou stranu je mensi takze to je asi ta lepsi varianta.
Mrkni na tohle videjko, na konci je i nastaveni wastegate... nejlepe si porid budik na tlak pak muzes pripadne poladit WG.. bez budiku nezjistis na cem jsi.
"
Mrkni na tohle videjko, na konci je i nastaveni wastegate... nejlepe si porid budik na tlak pak muzes pripadne poladit WG.. bez budiku nezjistis na cem jsi.
"
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#15 13g misto 16g
Díky za radu, ale se svým mechanickým skillem do toho nejdu. Počkám až to umře a upgraduju na Volvo V70 T12 ale asi to bude chtít nový ramena.
https://auto.bazos.cz/inzerat/110996520/Motor-Tatra-815.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/110996520/Motor-Tatra-815.php
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek