Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Zdarec, momentálně tu mám na "běžný" servis XC70II D5. Auto náhodně vykazuje různé chyby ECM, jako třeba špatný signál EGR, špatný signál měření teploty chladící kapaliny, apod...
Zdá se, že za všechno může el. svazek motoru, páč auto v diag ukazuje třeba teplotu motoru 95°C i když se jenom zapne klíček a auto celou noc stálo a po zatahání za kabely je najednou všechno v pořádku. Pak, při příjezdu auta, se táhlo vířivých klapek různě cukalo a když jsem zahýbal s konektorem od teplotního čidla paliva na čerpadle tak to najednou začalo fungovat. Autu po chcípnutí běží větrák sahary na plný kule, atd.....
Svazek jsem měl částečně rozebraný a nic divného jsem na něm neviděl. Vyměnil jsem čidlo teploty vody a beze změny.
Auto tu mám druhý den a ráno nešlo nastartovat - vybitá baterie. Dal jsem přes noc nabít, ale dneska jsem sundal "klíňák", nastartoval a autu to nijak nevadilo, nesvítila kontrolka dobíjení. Altík má zadřenou volnoběžku.
Zkontroloval jsem horní konektory na CEM, páč auto spadá do kritických čísel na zatečení, ale je zde vše v pořádku.
Zkontroloval jsem veškeré ukostření v motorové části - beze změny.
Asi budu muset vyměnit celý motorový svazek, nebo ECM, ale napadá někoho něco co by to mohlo ještě způsobovat?
Díky
Zdá se, že za všechno může el. svazek motoru, páč auto v diag ukazuje třeba teplotu motoru 95°C i když se jenom zapne klíček a auto celou noc stálo a po zatahání za kabely je najednou všechno v pořádku. Pak, při příjezdu auta, se táhlo vířivých klapek různě cukalo a když jsem zahýbal s konektorem od teplotního čidla paliva na čerpadle tak to najednou začalo fungovat. Autu po chcípnutí běží větrák sahary na plný kule, atd.....
Svazek jsem měl částečně rozebraný a nic divného jsem na něm neviděl. Vyměnil jsem čidlo teploty vody a beze změny.
Auto tu mám druhý den a ráno nešlo nastartovat - vybitá baterie. Dal jsem přes noc nabít, ale dneska jsem sundal "klíňák", nastartoval a autu to nijak nevadilo, nesvítila kontrolka dobíjení. Altík má zadřenou volnoběžku.
Zkontroloval jsem horní konektory na CEM, páč auto spadá do kritických čísel na zatečení, ale je zde vše v pořádku.
Zkontroloval jsem veškeré ukostření v motorové části - beze změny.
Asi budu muset vyměnit celý motorový svazek, nebo ECM, ale napadá někoho něco co by to mohlo ještě způsobovat?
Díky
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#2 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Svazky bývaly nejčastěji prodřené v místě nad egrem, tam už jsi asi koukal. Byla na to servisní akce, doplnit držák svazku, aby neležel na egru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 74
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG
#3 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
A ta sahara po chcipnuti běží porad? Na diagnostice mam stejny problem s tim teplotním čidlem vody a sahara mi po chcipnuti taky točí jak o zivot..
Zvladnu si to čidlo vyměnit sam v domácích podmínkách?
Zvladnu si to čidlo vyměnit sam v domácích podmínkách?
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Čidlo se v pohodě vymění doma. Na studeném autě je to otázka 2 minut.
Na to místo nad EGR se ještě jednou kouknu.
Na to místo nad EGR se ještě jednou kouknu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 74
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG
#5 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Jen pro jistotu, tohle je ono, že?
"
"
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Jo ty máš benzína, tak tam je to na dýl, ale jinak ano, to je ono.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#7 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Podíval jsem se na ten svazek nad egrem a bude tam určitě problém. Dneska jsem se na nic nedostal, jenom jsem tam kouknul zrcátkem a minimálně dva kabely jsou tam načatý, takže to budu muset pořádně rozmontovat a prohlédnout svazek v tom místě pořádně, protože svazek tam leží na egru a je řádně pomačkaný.
Díky za tip.
Díky za tip.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 74
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG
#8 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Jo, ale vypadá to, že to na dýl než hodinu nebude ani tak, spíš to vypouštění kapaliny je opruz. Ale díky za ujištěnou.
Tobě hodně zdaru
Tobě hodně zdaru
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000
#9 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Nemáš zač, Radku. Pokud tam není ten držák, rozhodně bych ho doporučoval dodat.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Nemáš nějaké info nebo foto jaký držák a kam přijde?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#11 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
nevím,jestli to pomůže,ale sahara na maximum, teplota u studeneho auta vylitla hned nahoru a nekolik chyb mi zpusoboval propaleny kablik od cidla na vodu (sam se mi "ukostřoval")
Stacilo mi jen zaizolovat...
Stacilo mi jen zaizolovat...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Jo, to asi bude jeden z těch prodřených kabelů. Ale uvidím kolik jich tam nakonec bude poškozených. Každopádně budu měnit celý svazek motoru. Cena z AVdílů je rozumná.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#13 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Ono celkově není od věci si zkouknout kabeláž v motorovém prostoru, protože třeba P3 trpí na prošoupání kabelového svazku vedoucí k ECM o kaslík baterky. Již jsem viděl 2ks a majitel čuměl jak puk když jsem mu to ukázal.
Další místo je pod trubkou sání od filtr boxu naproti žhavicím svíčkám a další okolo servočerpadla nebo později od MY2011 jen řemenice (servočerpadlo je cca od půlky MY2011 elektrické)
Takže preventivně rozebrat a podlepit či rovnou opravit.
Další místo je pod trubkou sání od filtr boxu naproti žhavicím svíčkám a další okolo servočerpadla nebo později od MY2011 jen řemenice (servočerpadlo je cca od půlky MY2011 elektrické)
Takže preventivně rozebrat a podlepit či rovnou opravit.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#14 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Když jsem si u eRka předělával zapalování, tak mě napadlo, že než bych si kupoval jen konektory k cívkám, tak si kabeláž koupím jetou a ušetřím si práci.
Prodejce mi poměrně levně prodal kompletní hlavní svazek motoru z benzínový P2, s tím, ať si z něj doma vypletu, co budu potřebovat. To jsem udělal, všechno se zdálo být v pořádku, ale po zapojení jsem zjistil, že mi motor neběží na třetí a čtvrtý válec. Takže jsem dva večery hledal závadu v mnou přiletovaných smd rezistorech v ECU, až jsem nakonec zjistil, že problém je v kabelech.
Takže nakonec jsem použil jen samotné štekry, dráty koupil nové a celé to namotal znovu. Kdybych byl býval hned koupil samotné nové štekry, tak bych ušetřil cca 200 Kč a dva dlouhý večery hledání.
Tím celým chci říct, že bych si už nikdy nekoupil žádnou jetou kabeláž. Věřím i tomu, že v původním motoru to všechno fungovalo, ale jak je to starý a spečený, tak se to může při demontáži a následný montáži kdekoli rozlámat a hledat to potom je o nervy. Už nikdy více.
Prodejce mi poměrně levně prodal kompletní hlavní svazek motoru z benzínový P2, s tím, ať si z něj doma vypletu, co budu potřebovat. To jsem udělal, všechno se zdálo být v pořádku, ale po zapojení jsem zjistil, že mi motor neběží na třetí a čtvrtý válec. Takže jsem dva večery hledal závadu v mnou přiletovaných smd rezistorech v ECU, až jsem nakonec zjistil, že problém je v kabelech.
Takže nakonec jsem použil jen samotné štekry, dráty koupil nové a celé to namotal znovu. Kdybych byl býval hned koupil samotné nové štekry, tak bych ušetřil cca 200 Kč a dva dlouhý večery hledání.
Tím celým chci říct, že bych si už nikdy nekoupil žádnou jetou kabeláž. Věřím i tomu, že v původním motoru to všechno fungovalo, ale jak je to starý a spečený, tak se to může při demontáži a následný montáži kdekoli rozlámat a hledat to potom je o nervy. Už nikdy více.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#15 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Njn, taky bych nejradši koupil motorový svazek nový, ale stojí 30.000,- Kč. A to asi majitel nedá, vzhledem k zůstatkové ceně auta.
Uvidím dneska, až to rozmotám, jak to tam bude vypadat a podle toho se rozhodnu jestli svazek vyměním nebo opravím stávající.
Uvidím dneska, až to rozmotám, jak to tam bude vypadat a podle toho se rozhodnu jestli svazek vyměním nebo opravím stávající.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Ha, závada odhalena.
Ten zelenobílý je k alternátoru a ty dva slabší k teplotnímu čidlu vody.
Opraveno, zaizolováno a auto kupodivu i dobíjí a větrák už po chcípnutí neběží.
Teď ještě počkat na další díly a dodělat zbytek auta.
Ten zelenobílý je k alternátoru a ty dva slabší k teplotnímu čidlu vody.
Opraveno, zaizolováno a auto kupodivu i dobíjí a větrák už po chcípnutí neběží.
Teď ještě počkat na další díly a dodělat zbytek auta.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#17 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Tak to gratuluju
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 74
- Registrován: 4 roky 10 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: Volvo V70 2.3T 00' LPG
#18 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Super! V tom množství kabelů to muselo byt hledání jehly v kupce sena
_________________
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000
V70 II T5 2.3T Stage 2 - 220kW LPG r.v. 2000
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#19 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Ani ne, když mě Ykka nasměroval.
Nejhorší bylo ten svazek otočit, abych se k tomu dostal. Musel jsem toho dost odpojit. Snad bude všechno fungovat, na diag jsem to ještě nenapojil, páč je opět mrtvá baterie.
Prodrbalo se to o EGR v místě co je jakási spona a o tu to pak kostřilo.
Druhé kritické místo bylo jak vede svazek nad vysokotlakým čerpadlem, tam byl prodrbaný jenom husí krk a trošku odřená izolace na kabelech, ale nebyla poškozená, takže jsem to jenom omotal izolačkou a tím jak jsem upravil vedení svazku okolo filtru tak se to i tam zvedlo a drbat se to už nebude.
Ještě uvidím jestli to nebude vadit až nasadím kryt motoru.
Nejhorší bylo ten svazek otočit, abych se k tomu dostal. Musel jsem toho dost odpojit. Snad bude všechno fungovat, na diag jsem to ještě nenapojil, páč je opět mrtvá baterie.
Prodrbalo se to o EGR v místě co je jakási spona a o tu to pak kostřilo.
Druhé kritické místo bylo jak vede svazek nad vysokotlakým čerpadlem, tam byl prodrbaný jenom husí krk a trošku odřená izolace na kabelech, ale nebyla poškozená, takže jsem to jenom omotal izolačkou a tím jak jsem upravil vedení svazku okolo filtru tak se to i tam zvedlo a drbat se to už nebude.
Ještě uvidím jestli to nebude vadit až nasadím kryt motoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#20 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Dneska jsem auto projel po celkem dlouhé trase a všechno bylo v normě, takže se oprava asi povedla.
Nicméně na vozidle bylo zjištěno pár dalších lehčích závad, které bude nutno v blízké budoucnosti vyřešit (třeba úhlovka), takže se s ním asi zase brzy uvidím.
Nicméně na vozidle bylo zjištěno pár dalších lehčích závad, které bude nutno v blízké budoucnosti vyřešit (třeba úhlovka), takže se s ním asi zase brzy uvidím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4773
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#21 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Jak si poznal špatnou úhlovku?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#22 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Nevím jestli je špatná, ale blije olej ze spoje úhlovka - převodovka, takže bude muset stejně ven.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#23 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
Takže příběh pokračuje.
Úhlovka dneska vyměněna, jak jsem naznačil již dříve, chyběly zoubky.
Auto chvíli po opravě jezdilo bez chybičky, ale poslední dobou se začalo objevovat další podivné chování. Auto píše chybu váhy vzduchu (teď přesně nevím kód). Občas se objeví zaváhání při přidání plynu a v tu chvíli to dost začoudí.
Byl jsem to s majitelem projet s noťasem na klíně, sledoval hodnoty váhy a zjistil, že když se objeví to zaváhání tak v tu chvíli v grafu hodnot váhy se hodnoty zaseknou a chvíli jsou stejné. Bohužel jsem si to neuložil tak alespoň neumělý obrázek níže.
Nenapadá někoho co by to mohlo způsobovat? Je v háji váha?
Úhlovka dneska vyměněna, jak jsem naznačil již dříve, chyběly zoubky.
Auto chvíli po opravě jezdilo bez chybičky, ale poslední dobou se začalo objevovat další podivné chování. Auto píše chybu váhy vzduchu (teď přesně nevím kód). Občas se objeví zaváhání při přidání plynu a v tu chvíli to dost začoudí.
Byl jsem to s majitelem projet s noťasem na klíně, sledoval hodnoty váhy a zjistil, že když se objeví to zaváhání tak v tu chvíli v grafu hodnot váhy se hodnoty zaseknou a chvíli jsou stejné. Bohužel jsem si to neuložil tak alespoň neumělý obrázek níže.
Nenapadá někoho co by to mohlo způsobovat? Je v háji váha?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 13059
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#24 Zblázněná elektrika motoru XC70II D5
No abych to shrnul, byla to kombinace dvou závad - prodrbaný svazek na několika místech a bouchlý (doslova) intercooler.
Minulý týden jsem vyměnil svazek a dnes intercooler a auto zase jezdí normálně.
Minulý týden jsem vyměnil svazek a dnes intercooler a auto zase jezdí normálně.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek