XC90 2011 vybíjení baterie
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5244T 2011, XC70 D5244T 2012
#1 XC90 2011 vybíjení baterie
Zdravím, mám problém s vybíjením baterie u XC90 D5244T 2011. Něco způsobuje odběr baterie, ale neví se, co. V různých servisech (Průhonice, Staiger i neznačkový) se na to snaží přijít už víc než rok, ale zatím marně. Baterie už je vyměněná, teď jsme měnili i CEM, furt se ale vybíjí. Problém je, že když s tím jedu do servisu, je všechno OK, diagnostika nic nehlásí, s fakturou v ruce mi gratulují, že je vše v pořádku. Do 2 dnů jsem ale spolehlivě bez proudu. Někdy se baterie vybije i během toho, co je auto v servisu, ale na nic nikdy nepřišli. Naposledy byla baterie mrtvá 2 hodiny poté, co mi auto přivezli od Staigera. V "neznačkovém" servisu aspoň odhalili špatný relé, ale to byl jenom důsledek problému, ne příčina. Pár týdnů po výměně se začalo zase vybíjet a relé odešlo.
Nemáte tip na servis, kde by měli zkušenosti s elektrikou a čas zkoušet a zkoumat, kde může být problém? Ideálně Praha. Díky moc!
Nemáte tip na servis, kde by měli zkušenosti s elektrikou a čas zkoušet a zkoumat, kde může být problém? Ideálně Praha. Díky moc!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#2 XC90 2011 vybíjení baterie
Jaké relé měnili ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5117
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#3 XC90 2011 vybíjení baterie
Tipuji prodřený kabelový svazek v motorovém prostoru. Rozhodně bys nebyl první. Nějaká jednotka se pak neuspává, nebo prostě dochází k vybíjení přes prošoupanou izolaci na kostru.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#4 XC90 2011 vybíjení baterie
Doporučuji zkusit odpojit sirénu.Umístěna nad PP kolem
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5244T 2011, XC70 D5244T 2012
#5 XC90 2011 vybíjení baterie
To je hodně pravděpodobný. Myslim, že tomu vybíjení hodně pomáhá vlhkost - včera jsem odpojil auto od nabíječky, jel jsem 10 minut v dešti a za 3 hod. baterka vybitá.Jakub Svoboda píše:Tipuji prodřený kabelový svazek v motorovém prostoru. Rozhodně bys nebyl první. Nějaká jednotka se pak neuspává, nebo prostě dochází k vybíjení přes prošoupanou izolaci na kostru.
Já bych to teď potřeboval dát někomu, kde by na to byli schopný přijít a opravit. V autorizovanejch servisech mi řekli, že mi neuměj pomoc...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2945
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#6 XC90 2011 vybíjení baterie
za 3 hodiny? při jízdě? to nebude zkrat v kabelech, ty by nejspíš shořely
co alternátor? není něco špatně tam?
co alternátor? není něco špatně tam?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5244T 2011, XC70 D5244T 2012
#7 XC90 2011 vybíjení baterie
Při jízdě ne, při jízdě jsem nikdy problém neměl. Baterka se vybíjí, když je auto v klidu. Ale jenom někdy. Alternátor je údajně OK.Tod2 píše:za 3 hodiny? při jízdě? to nebude zkrat v kabelech, ty by nejspíš shořely
co alternátor? není něco špatně tam?
Já bych potřeboval tip na nějakej ten servis, kde by se tomu mohli věnovat. Sám to neopravim, v autorizovanejch servisech auto strávilo za poslední roka a půl v součtu asi 4 měsíce a na nic nepřišli. Jenom to napojej na diagnostiku a pak mi řeknou, že je to v pořádku (přesto, že se auto pořád vybíjí).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 524
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno - Hodonín
- Vůz: XC70 D5 AWD 2003
#8 XC90 2011 vybíjení baterie
Baterka, která se dokáže vybít v autě, kde není zapnutý žádný opravdu velký spotřebič je pravděpodobně na cestě do sběrného dvora. Kromě startéru není v autě nic, co by vybilo baterku za tři hodiny. Doporučuji zkontrolovat stav baterie a funkci nabíjení. Možná je baterka jenom tak málo nabitá, že i po pár hodinách stání je ve stavu, kdy už nedá.
Baterka se zbytkovou kapacitou 50Ah by se musela vybíjet proudem 15A, aby za tři hodiny "umřela". Při takovém proudu by už někde nejspíš něco hořelo.
Většinu problémů s vybíjením baterky mají na svědomí proudy o dva řády nižší. Tedy stovky mA.
Baterka se zbytkovou kapacitou 50Ah by se musela vybíjet proudem 15A, aby za tři hodiny "umřela". Při takovém proudu by už někde nejspíš něco hořelo.
Většinu problémů s vybíjením baterky mají na svědomí proudy o dva řády nižší. Tedy stovky mA.
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC90 D5244T 2011, XC70 D5244T 2012
#9 XC90 2011 vybíjení baterie
Baterka byla vyměněná. Asi 2 dny po výměně se auto zas vybilo. Údajně se může stát, že i když je nová, nemusí být v pořádku. Podařilo se mi vyměnit ji znovu, ale nepomohlo to. Baterkou to asi nebude.Jarda.JM píše:Baterka, která se dokáže vybít v autě, kde není zapnutý žádný opravdu velký spotřebič je pravděpodobně na cestě do sběrného dvora. Kromě startéru není v autě nic, co by vybilo baterku za tři hodiny. Doporučuji zkontrolovat stav baterie a funkci nabíjení. Možná je baterka jenom tak málo nabitá, že i po pár hodinách stání je ve stavu, kdy už nedá.
Baterka se zbytkovou kapacitou 50Ah by se musela vybíjet proudem 15A, aby za tři hodiny "umřela". Při takovém proudu by už někde nejspíš něco hořelo.
Většinu problémů s vybíjením baterky mají na svědomí proudy o dva řády nižší. Tedy stovky mA.
Jak jsem psal v prvním příspěvku, pomoh by mi tip na nějakej servis, kde by se tomu dokázali věnovat, zřejmě zkusit najít nějakej poškozenej kabel. Nebo něco jinýho, co to vybíjení způsobuje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 581
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Moravia
- Vůz: Volvo
#10 XC90 2011 vybíjení baterie
Tádydády si tady tak kecám.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 39
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: XC90 2.4 D5 136kw Summum
#11 XC90 2011 vybíjení baterie
Ivan Král v ČB. Ale počkáš si tak měsíc možná dva než se na tebe dostane. Jako chování nemá, ale umí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4929
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#12 XC90 2011 vybíjení baterie
Ta otázka už tu padla a nebyla zodpovězena - jaký relé odešlo? Případně jak?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#13 XC90 2011 vybíjení baterie
A martinopel psal sirena nad PP kolem...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4929
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#14 XC90 2011 vybíjení baterie
Nebo vytáhnout pojistku F8 na CEMBlade píše:A martinopel psal sirena nad PP kolem...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek