Chybove hlasky diag

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
Bydliště: Dejvice

#1 Chybove hlasky diag

Příspěvek od akostelecky2 »

Ahoj, jen by me zajimalo, kdyz mi na diagnostice vybihaji tyhle hlasky, jestli nekdo nevi
ECM-586F - Chyba konfigurace. Vadný signál
ECM-580F - Chyba konfigurace. Vadný signál.
Diky Ales

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#2 Chybove hlasky diag

Příspěvek od hajnej »

Nemáš vypnutej EGR?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
Bydliště: Dejvice

#3 Chybove hlasky diag

Příspěvek od akostelecky2 »

nevim o tom , al e asi ne

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#4 Chybove hlasky diag

Příspěvek od ok2ucx »

Naftové auto. Bufík s časovačem, ale bez automatického příhřevu.

Tímto se m.j. autorizovaně řešilo, když bufik kouřil při startu.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 330
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pohjola

#5 Chybove hlasky diag

Příspěvek od Ykka »

ok2ucx píše:Naftové auto. Bufík s časovačem, ale bez automatického příhřevu.

Tímto se m.j. autorizovaně řešilo, když bufik kouřil při startu.

/PL

Taky to byla v podstatě jediná možnost jak si zatopit, než jste přišli vy :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
Bydliště: Dejvice

#6 Chybove hlasky diag

Příspěvek od akostelecky2 »

Ahoj, je to něco s bufikem? Ten kouřil, tak je teď vyndan a budu cistit. Ales

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 330
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Pohjola

#7 Chybove hlasky diag

Příspěvek od Ykka »

Jak psal Pavel, znamená to v podstatě pouze to, že se nezávislé topení nespouští automaticky po studeném startu jako příhřev motoru. Lze to nastavit změnou konfigurace software v autorizovaném servisu, nebo v D5T5.
Pokud topení nadměrně kouří, je třeba vyměnit Tryckutjämnare (Vyrovnávač tlaku) 3731100, už se tu o tom určitě hodně napsalo.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 121
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo XC90, D5, 2006 136 kw
Bydliště: Dejvice

#8 Chybove hlasky diag

Příspěvek od akostelecky2 »

Mám tam nahraný soft, takže ho pustím manuálně . Díky Ales
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“