Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 133
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD
- Bydliště: Pelhřimov
#1 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Ahoj,
dle manuálu mám ve své V60 D5 AWD MY2012 automat TF-80SC.
Doslechl jsem se, že proplach nemusí tomuto automatu prospět, můžete mi to prosím potvrdit či vyvrátit? Raději udělat jen výměnu náplně? Čeká mne teď velký servis ve 180tis km.
Pak prý je podle Volva ještě potřeba nové adaptace SW, co myslíte? Každopádně moji známý servisáci umí jen DSG proplach.. Nemá tipa na Vysočině prosím? Kdo by byl znalý a uměl ho?
Předem moc děkuji za každou radu či komentář
Marek
dle manuálu mám ve své V60 D5 AWD MY2012 automat TF-80SC.
Doslechl jsem se, že proplach nemusí tomuto automatu prospět, můžete mi to prosím potvrdit či vyvrátit? Raději udělat jen výměnu náplně? Čeká mne teď velký servis ve 180tis km.
Pak prý je podle Volva ještě potřeba nové adaptace SW, co myslíte? Každopádně moji známý servisáci umí jen DSG proplach.. Nemá tipa na Vysočině prosím? Kdo by byl znalý a uměl ho?
Předem moc děkuji za každou radu či komentář
Marek
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#2 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Hoj,
ne, ze by to tu nebylo asi 1000x...
http://www.volvoxc.com/forums/showthread.php?12169-The-BIG-Transmission-Posting-Gibbons-method-other-goodies!
Predtim BG 106, nechat ho v tom motat min. 30min(klidne i dyl...) a semtam proradit R-N-D(po 5sec).
Pak proplach.
Na zaver pri poslednim plneni(kdy uz budes jen dolejvat) dej BG 310 a dorovnej hladinu...
Urcite vynulovat vymenu oleje v AT.
No co se tyce SW, tak Servis 2.0. Jinak David Patocka uvadi, ze adaptace muze udelat problem... Ja osobne pokazde preadaptovavam(stavajici nemazu, ale adaptaci udelam), vzdy byl vysledek jen lepsi...
ne, ze by to tu nebylo asi 1000x...
http://www.volvoxc.com/forums/showthread.php?12169-The-BIG-Transmission-Posting-Gibbons-method-other-goodies!
Predtim BG 106, nechat ho v tom motat min. 30min(klidne i dyl...) a semtam proradit R-N-D(po 5sec).
Pak proplach.
Na zaver pri poslednim plneni(kdy uz budes jen dolejvat) dej BG 310 a dorovnej hladinu...
Urcite vynulovat vymenu oleje v AT.
No co se tyce SW, tak Servis 2.0. Jinak David Patocka uvadi, ze adaptace muze udelat problem... Ja osobne pokazde preadaptovavam(stavajici nemazu, ale adaptaci udelam), vzdy byl vysledek jen lepsi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#3 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Adaptace nemazat!!!
Mě a i pár ostatním je v jednom servisu smazali a od té doby to občas kope. Tak to musím zadaptovat.....
Já osobně budu měnit olej každý rok stylem, vypustit, nalýt
a odpustit na měrce. Začínám na podzim.
Mě a i pár ostatním je v jednom servisu smazali a od té doby to občas kope. Tak to musím zadaptovat.....
Já osobně budu měnit olej každý rok stylem, vypustit, nalýt
a odpustit na měrce. Začínám na podzim.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#4 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
A nepisu to snad?Jakub Svoboda píše:Adaptace nemazat!!!
Mě a i pár ostatním je v jednom servisu smazali a od té doby to občas kope. Tak to musím zadaptovat.....
Já osobně budu měnit olej každý rok stylem, vypustit, nalýt
a odpustit na měrce. Začínám na podzim.
A samozrejme, ze kdyz se smazou adaptace = zadny adaptace = bude to kopat...(stavajici nemazu, ale adaptaci udelam)
Ono se to sice za jizdy postupne adaptuje, ale brutalne jinym tempem, nez kdyz clovek spusti adaptaci a udela ji poradne(nejlepe jeste lepe/pecliveji, nez uvadi VIDA).
A ono se houby stane, jen se to pak musi naadaptovat opravdu poradne a nedivit se, ze to taky nejde spustit hned na poprve...
Uz sem i zazil(a na poprve sem z toho byl dost nervni), ze to prestalo radit(nouzak) a odmitalo spustit adaptaci.
Proste clovek musi vedet co dela a delat to s rozvahou dle stavu, neb dle vyrobce/VIDA se mazat maj jen pri fyzicke vymene nektere komponenty.
Nadruhou stanu uz sem videl AT ve stavu, kdy po vycisteni a dani dokupy to bylo to nejlepsi co proto clovek mohl udelat.
No tahle pseudovymena je lepsi jak dratem do oka, ale znacne horsi jak proplach(a nemyslim tim tlakovej masinou, na druhou stranu, pokud se olej meni pravidelne, nenecha se prepalovat a podobne, tak ty tesneni zas nemaj duvod praskat, etc, kor kdyz se pouziva slusnej olej, pripadne kondicioner).
Nebo taky vanu vypoustis jen z 1/2, dotocis a takhle furt dokola? Ono na znehodnoceni nove naplne staci mnohem mensi mnozstvi, nez ta 1/2 co tam planujes nechat...
(A nechci slyset, ze v laznich to tak s bazenem delaj Pacz pak bys tam taky musel zaradit znacne lepsi filtraci a brutalne preaditivovavat, stejne jako tam )
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2366
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
#5 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Rozhodně i s proplachem! To mi vždy říkal Marra a musím uznat, že na tom něco bude...
Mám najeto 365 000km + automat stále žije.
Mám najeto 365 000km + automat stále žije.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 425
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
#6 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Mám tiež MY2012 a podľa autorizáku mám už staré auto, na ktoré 2.0 už nevychádza.Zajsoft píše: No co se tyce SW, tak Servis 2.0.
Riešil som podobnú vec na jar, auto chodilo vždy do autorizáku, olej v automate menení pri cca 60 tis, 120 tis a teraz pri 180 tis. Vymenených 8 litrov OEM oleja s adaptáciou.
Ak by si to dával robiť do autorizáku, zisti si dopredu, koľko litrov oleja vymenia. Po novom sa v niektorých autorizákoch menia už len 4 litre...
Informoval som sa u Davida Patočku ohľadom výmeny oleja, tu je jeho názor:
Dobrý den,
pokud se dělá olej pravidelně po 60t.km, tak není třeba vymýšlet další procedury.
Jestliže chcete mít klid, tak nechte olej vyměnit ve 180tis. km a po 5000 km znovu,
protože nová náplň alespoň rozpustí letité usazeniny.
Proplach je fajn věc, ale slepé kanály ke spojkám vám nepropláchne, to rozpustí až po nějakých najetých km. Možná Vám to bude někdo vyvracet, že tato teorie je blbost, ale zkuste se ho zeptat, kolik
takových automatů v životě měl rozebraných na stole.
My jich zvládneme cca 8 za měsíc.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#7 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Ono taky zalezi v jakem rezimu ta prevodovka jezdi...lkopcansky píše:Mám tiež MY2012 a podľa autorizáku mám už staré auto, na ktoré 2.0 už nevychádza.Zajsoft píše: No co se tyce SW, tak Servis 2.0.
Riešil som podobnú vec na jar, auto chodilo vždy do autorizáku, olej v automate menení pri cca 60 tis, 120 tis a teraz pri 180 tis. Vymenených 8 litrov OEM oleja s adaptáciou.
Ak by si to dával robiť do autorizáku, zisti si dopredu, koľko litrov oleja vymenia. Po novom sa v niektorých autorizákoch menia už len 4 litre...
Informoval som sa u Davida Patočku ohľadom výmeny oleja, tu je jeho názor:
Dobrý den,
pokud se dělá olej pravidelně po 60t.km, tak není třeba vymýšlet další procedury.
Jestliže chcete mít klid, tak nechte olej vyměnit ve 180tis. km a po 5000 km znovu,
protože nová náplň alespoň rozpustí letité usazeniny.
Proplach je fajn věc, ale slepé kanály ke spojkám vám nepropláchne
A prave proto, taky pouzivat BG pri kazde vymene, aby se ty usazeniny redukovali prubezne.
Nic neni svespasne, ale uz to zachranilo(potazmo oddalilo) dost prevodovek od vyhozeni/repase...
Blbost, kdyz byl do mnohem starsich aut... A autorizaky to vicemene nahravali automaticky, jakmile meli auto napichnute na diagnostice, kdyz na nem neco delali, gratis...lkopcansky píše:Mám tiež MY2012 a podľa autorizáku mám už staré auto, na ktoré 2.0 už nevychádza.
Kazdopadne, pokud chce mit clovek jistotu, ze tam ma vsude posledni verze SW, tak je nejlepsi si nechat udelat Total CAN Reload, cimz se nechaj prehrat vsechny jednotky, bez ohledu na to co v nich je, cena kolem 1500,-
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#8 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Přesně tento názor D.Patočky je mi znám.
Proto budu olej měnit jak jsem psal výše. Což je v mém případě cca 20tis km
Proto budu olej měnit jak jsem psal výše. Což je v mém případě cca 20tis km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Také se přikláním k této metodě.Jakub Svoboda píše:Přesně tento názor D.Patočky je mi znám.
Proto budu olej měnit jak jsem psal výše. Což je v mém případě cca 20tis km
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#10 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
ja zas radsej kazde 2r resp 60tkm normalne s preplachom
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#11 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Mozno by bolo vhodne si zadefinovat pojmy.
Plati pre TF-80SC
Preplach = 12-18 litrov (kludne aj viac, kto na to ma)
Vymena = 11,8 litra (odskusane x krat)
Refresh = cca 4 litre
EDIT: napln suchej prevodovky je 8 litrov
Plati pre TF-80SC
Preplach = 12-18 litrov (kludne aj viac, kto na to ma)
Vymena = 11,8 litra (odskusane x krat)
Refresh = cca 4 litre
EDIT: napln suchej prevodovky je 8 litrov
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#12 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Presne tak, kor kdyz to jeste nema moc najeto,Arkaz píše:ja zas radsej kazde 2r resp 60tkm normalne s preplachom
ono lepsi predchazet nadmerne tvorbe usazenin a opotrebeni,
nez pak mit stazenou prdel, kde vsude ten bordel uz funguje jako tesneni, etc...
Ty 2 roky ani nejsou tak potreba, AT oleje v tomhle smeru tak rychle nedegradujou, jako motorovy.
Rozhodujici jsou KM a rezim, pokud jezdi clovek prevazne mesto/TAXI, taha vozejk/plato, nebo furt nalozenej az po strechu, tak po 40KKM, jinak 60KKM.
Kdyz se pouzije BG 106, tak realne staci 12L, resp. Tebou uvedenych 11,8 + BG 310Ares píše:Mozno by bolo vhodne si zadefinovat pojmy.
Plati pre TF-80SC
Preplach = 12-18 litrov (kludne aj viac, kto na to ma)
Vymena = 11,8 litra (odskusane x krat)
Refresh = cca 4 litre
napln suchej prevodovky je 8 litrov
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#13 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Pokud má auto najeté rozumné kilometry a nevykazuje problémy při řazení,
klidně proplachujte,co hrdlo ráčí.
Pokud to má 300 tis, nikdo nezná počet výměn oleje v AT v minulosti a občas to cuká a proklouzne,
tak bych byl s proplachem opatrnější.
Každopádně dělejte vše dle vlastního uvážení i rad ostatních, v případě úmrtí převodovky jste u nás stále
vítáni.
klidně proplachujte,co hrdlo ráčí.
Pokud to má 300 tis, nikdo nezná počet výměn oleje v AT v minulosti a občas to cuká a proklouzne,
tak bych byl s proplachem opatrnější.
Každopádně dělejte vše dle vlastního uvážení i rad ostatních, v případě úmrtí převodovky jste u nás stále
vítáni.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 35
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: xc90 D5 136kW automat
#14 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Ja som toto moc nepochopil. Mohol by si to napísať trochu podrobnejšie?Myslim tú výmenu oleja.Zdá sa mi to rozumná voľba. Dik.Jakub Svoboda píše:Adaptace nemazat!!!
Mě a i pár ostatním je v jednom servisu smazali a od té doby to občas kope. Tak to musím zadaptovat.....
Já osobně budu měnit olej každý rok stylem, vypustit, nalýt
a odpustit na měrce. Začínám na podzim.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#15 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Asi takto, jen vynechám ty další dva proplachy. Prostě vypustit a pak na měrce udělat hladinu.
"
"
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Pokud jsi to nepochopil, tak se do toho ani radeji nepoustej samklobuk62 píše:Ja som toto moc nepochopil. Mohol by si to napísať trochu podrobnejšie?Myslim tú výmenu oleja.Zdá sa mi to rozumná voľba. Dik.Jakub Svoboda píše:Adaptace nemazat!!!
Mě a i pár ostatním je v jednom servisu smazali a od té doby to občas kope. Tak to musím zadaptovat.....
Já osobně budu měnit olej každý rok stylem, vypustit, nalýt
a odpustit na měrce. Začínám na podzim.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 35
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: xc90 D5 136kW automat
#17 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Púšťať sa do toho sám nebudem ale keby som to vysvetlil mechanikovi hádam by to zvládol. Nechcem meniť klasicky s mašinou lebo mám nabehaných 275 000km a neviem či bol meneny. Možno by to mohol Jakub Svoboda trochu detailnejšie popísať aj pre menej chapavych. Ďakujem.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#18 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Pro mene chapave, sem tu asi uz tak 1000x popsal jak se dela Gibbons Flush (UTFG!), bych pomalu tuhle nova vlakna o vymene oleju v motorech, prevodovkach, servech, etc. mazal.klobuk62 píše:Púšťať sa do toho sám nebudem ale keby som to vysvetlil mechanikovi hádam by to zvládol. Nechcem meniť klasicky s mašinou lebo mám nabehaných 275 000km a neviem či bol meneny. Možno by to mohol Jakub Svoboda trochu detailnejšie popísať aj pre menej chapavych. Ďakujem.
pacz to jen dokazuje nechopnost a lenost lidi pouzit vyhledavani :-/
A to, ze si nekdo mysli, ze bude lepsi vypustit 4L a smichat 4L nove, s 3-4L zahnojeneho oleje, nez vymenit temer celou napln osobne nepovazuju za nic jineho nez diagnozu pro Dr. Choholouska
A dle stejne logiky doporucim naftu redit obsahem septiku v pomeru 1:1, vysledek bude obdobny
Ano pouziti cistici chemie, nebo dokonce masiny, ktera to tam zene tlakem, je uz k zvazeni a polemice...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#19 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Vždyt posílal odkaz na youtube, kde je návod jak pro blbý. Co víc chceš rozepisovat?
Občas se divím, že někdo na foru vůbec tráví čas a raději nedává auto do servisu.
Občas se divím, že někdo na foru vůbec tráví čas a raději nedává auto do servisu.
Naposledy upravil(a) hajnej dne 09 črc 2019 10:11, celkem upraveno 2 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#20 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
A nejlepsi jsou umelci co pak jeste polozej uz 1000x rozpovezeny dotaz, tady na foru(jeste nejlepe do nekolika vlaken najednou) a na FB soucasne...
Kdyby alespon na FB dali jen link na vlakno...
Ale co chtit kdyz aktualni prumerne IQ uz je nekde kolem 100, ne-li pod... A pak ma clovek myslet na budoucnost(ve smyslu desetileti, generaci), chtit deti, etc...
Chtelo by to asi uz zas nejakej asteroid, nebo alespon poradnej vybuch sopky a zacit znova a lepe...
Kdyby alespon na FB dali jen link na vlakno...
Ale co chtit kdyz aktualni prumerne IQ uz je nekde kolem 100, ne-li pod... A pak ma clovek myslet na budoucnost(ve smyslu desetileti, generaci), chtit deti, etc...
Chtelo by to asi uz zas nejakej asteroid, nebo alespon poradnej vybuch sopky a zacit znova a lepe...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#21 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Podepisují ve všech bodech.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 35
- Registrován: 5 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: xc90 D5 136kW automat
#22 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Pardon. Ten odkaz som si nevšimol. Keby som bol tak prudko inteligentný ako Zajsoft určite by sa mi to nestalo. Ešte raz sorry.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#23 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
V klidu. Ale jo, na tom se shodnem... Ono to nebylo mirene(urcite ne cele) na Tebe, ale ono az sam zjistis, ze tohle zu zvladnou lidi predvist 5-10x za den, tak ono to uz leze krkem(kor u lidi, kteri sem akorat prijdou, ze maj problem a pak uz ne, sami s nicim neporadej, o nic se nepodelej...).klobuk62 píše:Pardon. Ten odkaz som si nevšimol. Keby som bol tak prudko inteligentný ako Zajsoft určite by sa mi to nestalo. Ešte raz sorry.
A pokladaj dotazy, ktery tu jsou zodpovezeny 1000x a 10x do tydne... To samy pouzit Google(vetsina veci se da dohledat jako videonavod na YT).
Takze si pak sam za sebe zodpovez, zda je to neschopnost, nebo lenost, vysledek je stejnej...
A pak pak bohuzel, je ve vysledku i pruzeni, ze lidi neumej pouzit vpravo nahore "Hledat" kdyz mu to najde 1000x.
Sam sem si onehda, kdyz sem tu pred lety zacal, precet komplet cele sekce, ktere se tykaly aut, ktere clovek ma, nebo chtel poridit.
Ale na to prece nikdo nema cas, neco hledat, od toho tu jsou prece ostatni, aby odpovidali, radili a hledali za jine...
Takze mozna sem hnusnej, prudim, ale mam proto regulerni duvod...
Sam tu mam nemale mnozstvi prispevku, poradil sem a pomohl mraky lidem, ale kdyz vecne vidis, ze lidi nevyvinou zadnou shanu(pravda lez, dyk napsat sem, nebo na FB je desne namahavy...), tak Te to po case proste otravi, kdyz vidis, jak si lidi proste usili/casu/etc ostatnich lidi nevazej...
Se podivej do minulosti fora, kolik sem aktivne chodilo automechaniku(i ze specialek/autorizaku) a bylo ochotno(ve svem volnem case a zadarmo) lidem pomoct a poradit, ale prave kvuli tomu, na co nadavam ja, sem prestali chodit, nebo jsou tu ciste pasivne...
Jak to pochopis a jakej si z toho udelas zaver je uz jen na Tobe... HOWGH...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#24 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
A nebo když jsou lidi líní psát s diakritikou...
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#25 Výměna oleje v AT - proplach ano či ne? V60 D5 AWD
Inu nikdo nejsme dokonali...Tod2 píše:A nebo když jsou lidi líní psát s diakritikou...
Holt za me diakritika poradne nebyla k mani a tohle se uz vazne asi nikdy nepreucim...
Stejne jako jsem odkojenej BASICem ze ZX Spectra, tak mi nikdy asi plne objektove programovani nepriroste k srdci...
A jinak lidi remcajici na nepouzivani diakritiky, hazim do stejneho pytle jako ty kteri museji vecne remcat na gramatiku,
proste Grammar Nazis...
Kazdopadne mi teda uz radeji nepis, az zas budes potrebovat neco poradit, pacz bys dostal odpoved bez diakritiky...
P.S.: S diakritikou pisu jedinemu cloveku top managementu od meho hlavniho zakaznika, pacz sem se oklikou dozvedel, ze ho udajne to,
ze musi cist muj email bez diakritiky urazi... Takze tam nejak ten jeden email mesicne s reportem o par vetach, v ramci nutneho zla preziju...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 697 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lukynen
-
- 1 Odpovědi
- 428 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vlado82
-
- 3 Odpovědi
- 453 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Marten
-
- 10 Odpovědi
- 3848 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda
-
- 3 Odpovědi
- 1016 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jasper