Vysoka kourivost D5252T

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 581
Registrován: 6 roků 5 měsíců
Bydliště: Moravia
Vůz: Volvo

#51 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od volvoperformance »

Pokud je kouř šedomodrý , je to nespálený olej. U dieselu nejpravděpodobnější příčina , že teče olej do výfuku přes středový uzel turba.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1134
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#52 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Vím, že na barvu kouře má vliv i nastavení předvstřiku. Nicméně ten je nastaven správně.
Kouř je takový jako na videu v předchozím příspěvku.

Co se týče oleje, za 8-10 tisíc kilometru zmizí zhruba 0,4l a z toho celkem dost do catch tanku přes odvětrání. Takže kouř kvůli oleji přes turbo to zřejmě není.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1134
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#53 Vysoka kourivost D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Dnešní stav, asi venku nebylo takové vlhko a rázem z TDI Euro 6 :lol:
Ještě jsme s peter cz měřili předvstřik, přesně na středu rozmezí.

https://photos.app.goo.gl/NPFvYQ858JkFzF4H9
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“